دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست؟

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست؟

اگر طرفدار بازی‌های کامپیوتری و گیم‌های آنلاین هستید و به دنبال سرویسی می‌گردید که بتوانید با استفاده از آن به بازی‌های متنوع و آنلاین دسترسی داشته باشید، استفاده از سیستم لایو گلد ایکس باکس یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. با استفاده از این سرویس می‌توانید به خدمات و امکانات زیادی مانند تماشای فیلم و سریال آنلاین دسترسی داشته باشید. یکی از روش‌های دسترسی به این سیستم، خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد است. در این مقاله با هم بررسی می‌کنیم که گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است.

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست؟

امکان بازی کردن به صورت آنلاین، یکی از مهم‌ترین و بهترین امتیازاتی است که در اختیار کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد قرار داده می‌شود. اگر تا امروز به صورت آنلاین بازی نکرده‌اید، بخش عظیمی از گیم پلی و لذت آن را از دست داده‌اید. ایکس باکس، یکی از سرویس‌هایی است که امکان استفاده از بازی‌های آنلاین را در اختیار شما می‌گذارد. برای استفاده از بازی‌های آنلاین ایکس باکس، حتما باید نسبت به خرید اشتراک ایکس باکس لایو گلد اقدام کنید.

Xbox Live gold یکی از سرویس‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید به تمام بازی‌های مایکروسافت دسترسی داشته باشید. همچنین، این سرویس، امکاناتی مانند انجام آنلاین بازی‌ها، دریافت بازی‌های آنلاین رایگان، بهره‌مندی از تخفیف‌های فروشگاه ایکس باکس و… را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

«گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد (Xbox Live gold)، یکی از محصولات خوب و بی‌نظیر شرکت مایکروسافت است که فرصت‌هایی طلایی در اختیار کاربران خود می‌گذارد، به همین دلیل هم به عنوان لایو گلد شناخته می‌شود. با خرید این گیفت کارت می‌توانید بازی‌های ایکس باکس را خریداری و به صورت آنلاین به انجام آن‌ها مشغول شوید.»

نحوه خرید اشتراک live gold xbox

روش‌های مختلفی برای خرید این اشتراک و استفاده از خدمات آن وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها برای خرید نیز استفاده از خدمات ایرانیکارت است؛ با مراجعه به سایت می‌توانید نسبت به خرید گیفت کارت اقدام کنید.

قیمت خرید اشتراک طلایی ایکس باکس لایو گلد

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد، انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند؛ برای مثال، گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد ترکیه 500 لیر، گیفت کارت ایکس باکس گلوبال 22 دلار و گیفت کارت آمریکایی آن 10 دلار است که اشتراک‌های آن‌ها عموما 1 ماهه هستند.

چگونگی استفاده از گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد

با انجام مراحل زیر می‌توانید به اکانت ایکس باکس لایو گلد دسترسی داشته و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

۱. ساخت اکانت ایکس باکس و وارد شدن

ساخت اکانت ایکس باکس لایو گلد نیز، کاملا مشابه با نوع عادی آن می‌باشد. بنابراین اگر قبلا در ایکس باکس اکانت ساخته‌اید وارد اکانت خود شده، در غیر این صورت نسبت به ساخت اکانت آن اقدام کنید.

۲. تغییر ریجن به آمریکا

بعد از ورود به اکانت ایکس باکس خود، به بخش تنظیمات رفته و ریجن کشور خود را روی آمریکا قرار دهید، چون بهترین گزینه برای خرید گیفت کارت و استفاده از آن آمریکا می‌باشد. برای این کار روی عکس پروفایل خود کلیک کرده و سپس My Microsoft Account را انتخاب نمایید. سپس از منوی Payment & billing زیرمنوی Address Book را انتخاب و اطلاعات آدرس خود را برای حساب و سایر تنظیمات انتخاب نمایید. در قسمت Preferred billing info روی Add New Address کلیک کرده و می‌توانید آدرس ریجن خود را بررسی کنید. برای تغییر ریجن لازم است اطلاعاتی چون آدرس موجود در آمریکا را به درستی وارد کنید تا مشکلی رخ ندهد. برای این کار پیشنهاد می‌شود از اطلاعات فردی که در آمریکا زندگی می‌کند، استفاده کنید.

۳. وارد کردن ردیم گیفت کارت لایو گلد ایکس باکس

از دو طریق استفاده از کنسول و نسخه تحت وب، می‌توان از گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد استفاده کرد که در این قسمت بررسی می‌شود.

  •  استفاده از گیفت کارت لایو گلد ایکس باکس در کنسول

برای فعال سازی گیفت کارت ایکس باکس در کنسول بازی بهتر است ابتدا وارد کنسول شده و به اکانت خود، دسترسی پیدا کنید. سپس از منوی بالا روی آیکون Microsoft قرار گرفته و سپس روی Redeem code کلیک کنید.

وارد صفحه Redeem your code or gift card شده و در نواری که نوشته enter 25 character code، کد 25 رقمی گیفت کارت خود را وارد نمایید تا اکانت شما شارژ شود. بسته به میزان اعتبار گیفت کارت خریداری شده، پس از فعال شدن آن می‌توانید بسته به مدت زمان اعتبار گیفت کارت و میزان شارژ آن، به بازی‌های آنلاین متنوع دسترسی داشته باشید.

  • استفاده از گیفت کارت لایو گلد در سیستم تحت وب

این روش نیز مانند استفاده از گیفت کارت در کنسول می‌باشد. به این صورت که پس از ورود به سایت xbox روی عکس پروفایل خود در بالا سمت راست کلیک کرده و روی Redeem Code کلیک کنید. سپس کد گیفت کارت 25 رقمی خود را وارد کرده و پس از کلیک بر روی دکمه Next از اکانت طلایی ایکس باکس لایو گلد استفاده کنید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد چیست و نحوه استفاده از آن در کنسول و سیستم تحت وب چگونه می‌باشد. آیا شما تجربه استفاده از این گیفت کارت و دسترسی به اکانت لایو گلد ایکس باکس را داشته‌اید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...