دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت توییچ چیست؟

گیفت کارت توییچ چیست؟

شاید شما به تازگی وارد دنیای بازی شده‌اید و به عنوان یک گیمر تازه وارد ندانید توییچ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ توییچ هم مانند سایر پلتفرم‌های بازی و ویدئویی در دل گیمرها جایگاه زیادی باز کرده و امکان کسب درآمد را برای آن‌ها فراهم کرده است. با خواندن این مقاله به صورت کامل با این پلتفرم آشنا شده و می‌آموزید گیفت کارت توییچ (twitch) چیست و نحوه خرید آن چگونه است. همچنین با نحوه استریم کردن بازی در توییچ آشنا می‌شوید.

گیفت کارت توییچ (twitch) چیست؟

توییچ (twitch) یک پلتفرم پخش مستقیم ویدئو است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند بازی‌های خود را ضبط کرده، در اختیار دیگران قرار دهند و از این طریق کسب درآمد دلاری داشته باشند. پلتفرم توییچ یکی از زیر مجموعه‌های آمازون است که به پخش زنده ویدئو یاlive streaming video شناخته شده است و یکی از رقیب‌های اصلی فیس بوک گیمینگ، یوتیوب و میکسر محسوب می‌شود.

این پلتفرم علاوه بر پخش فیلم زنده، به پخش زنده مسابقات، موسیقی زنده و محتواهای به روز و جدید می‌پردازد. توییچ قابل اجرا در بسیاری از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌ها مثل ios، appleTV، android، windows، Mac، ps4، Xbox و … می‌باشد. با توییچ می‌توان بازی بازیکن مورد علاقه خود را دنبال کرد و به طور مستقیم با کاربران چت کرد و با آن‌ها در ارتباط بود.

گیفت کارت توییچ (Twitch)، از جمله گیفت کارت‌های محبوب و پرطرفدار است که با استفاده از آن می‌توانید به انواع بازی دسترسی داشته باشید، ویدئوهایی را که در توییچ گذاشته می‌شود، تماشا کنید و به ویدئوی بازی‌های سایر کاربران دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت توییچ تاریخ انقضا ندارد و برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان علاقه‌مند به گیم و بازی، گزینه مناسبی است.

روش های کسب درآمد از توییچ

برای کسب درآمد لازم است قبل از انجام هر کاری، یک اکانت در توییچ بسازید و تنظیمات مربوط به اکانت خود را کامل کنید. پس از انجام این کار، یک کانال بسازید و بازی خود را از طریق کامپیوتر یا کنسول بازی به آن متصل کنید. وقتی ویدئو را در کانال مشاهده کردید، می‌توانید بازی را شروع کنید. البته به یک وب کم برای پخش گیمر نیز نیاز دارید. بعد از وصل کردن وب کم، کنسول و صدای گیمر، می‌توانید بازی را شروع و کسب درآمد کنید.

گیفت کارت توییچ (twitch) چیست

آموزش ساخت اکانت twitch

برای ساخت اکانت در سایت توییچ مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد سایت رسمی Twitch شوید و روی Sign up در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

گیفت کارت توییچ (twitch) چیست

نام کاربری، پسورد، تاریخ تولد و شماره تلفن خود را وارد کرده و روی Sign up کلیک نمایید.

گیفت کارت توییچ (twitch) چیست

کد ارسال شده به شماره همراه خود را وارد و روی Submit کلیک کنید.

به این صورت ساخت اکانت شما در وبسایت رسمی توییچ انجام می‌شود.

نحوه خرید گیفت کارت توییچ

  1. برای خرید گیفت کارت توییچ (Twitch) وارد اکانت خود شوید و از منوی کشویی بالا سمت چپ روی GiftCard کلیک کنید.
  2. روی buy gift کلیک کرده و با یکی از حساب‌های پی پال، ویزا کارت و مستر کارت به خرید آن اقدام نمایید.

البته شما می‌توانید به صورت خیلی آسان‌تر به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید و گیفت کارت توییچ خود را از آنجا خریداری نمایید.

برای خرید گیفت کارت، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید گیفت کارت

به این صورت و با پرداخت مبلغ 15 دلار می‌توانید گیفت کارت توییچ را تهیه و از مزایای آن بهره‌مند گردید.

نحوه استریم کردن بازی

توییچ، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای به اشتراک گذاشتن بازی‌ها با گیمرهای کل دنیا است. از مزایای استفاده از توییچ می‌توان به تعامل میان کاربران و استفاده از آن در پلتفرم‌های مختلف اشاره کرد. گیمرهای کامپیوتر، Xbox 1 و PS4 از این پلتفرم کاربردی در جهت استریم کردن بازی‌های خود استفاده می‌کنند و مخاطبان با تماشای بازی آن‌ها در کامپیوتر، کنسول بازی، گوشی و … از دیدن آن‌ها لذت می‌برند.

برای استریم کردن توییچ در کامپیوتر، ابتدا نرم افزار OBS Studio را دانلود و آن را نصب کنید. با یک پنل مشکی رنگ رو به رو می‌شوید که شامل یک کادر اصلی برای بیننده است. کادر اصلی از 4 بخش مهم تشکیل شده که در تصویر زیر با 4 رنگ متفاوت مشخص شده است. این بخش‌ها شامل صحنه‌ در حال اجرا، جزئیات و تنظیمات مربوط به صدا و استریم می‌باشند.

اولین کادر در سمت راست که با رنگ آبی مشخص شده، مربوط به Scene transitions می‌باشد که شامل دستوراتی برای اجرای انیمیشن بین تغییر صحنه‌ها می‌باشد. کادر سبز رنگ بخش مربوط به کنترل استریم، تنظیمات و آغاز و پایان استریم را مشخص می‌کند. دو بخشی که با کادر قرمز و نارنجی مشخص شده است مربوط به بخش Sources و Scenes می‌باشد. بخش Scenes شامل صحنه‌هایی است که قصد استریم آن را دارید. صحنه‌های استریمر شامل صفحه پیش نمایش، استریم دوربین کامل و … می‌باشد.

پس از اتمام تنظیمات صوتی و تصویری، روی Start Streaming کلیک و به پلتفرم توییچ در مرورگرتان سوییچ کنید. از آنجایی که پس از اجرای بازی تمام بازدیدکنندگان پروفایل شما، می‌توانند از تماشای گیمتان لذت ببرند، پس محتوای شما باید کاملا بدون مشکل پخش شود. به این صورت، استریم کردن در توییچ انجام می‌شود.

منظور از روبلاکس چیست؟

روبلاکس نیز یکی از روش‌های کسب درآمد از بازی‌هاست که در دنیای امروزی بسیار مورد استقبال گیمرها قرار گرفته است. این پلتفرم آنلاین که روزانه میلیون‌ها کاربر برای بازی از آن استفاده می‌کنند، یک بازی نیست؛ بلکه سرویسی است که به شما امکان می‌دهد از بازی‌های ساخته شده توسط برنامه نویسان استفاده کرده و در آن بازی ساخته و در اختیار کاربران قرار دهید. هر فردی از کودک تا بزرگسال می‌تواند در این پلتفرم بازی ساخته و میلیون‌ها دلار درآمد کسب کند. البته که استفاده درست از آن به خرید گیفت کارت روبلاکس نیاز دارد.

پس گیفت کارت روبلاکس چیست؟ گیفت کارت روبلاکس (Roblox)، یک روش‌ مناسب برای پرداخت هزینه‌‌های این سرویس است که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به خرید اکانت پرمیوم و پرداخت‌های درون برنامه‌ای اقدام کرده و در دنیایی از بازی‌های جذاب وارد شده و لذت ببرید.

سخن نهایی

پلتفرم Twitch با بیش از 3 میلیون استریمر در دنیا و ۱۵ میلیون بازدید روزانه، پربازدیدترین سرویس استریمینگ زنده می‌باشد که علاوه بر تولید محتوا، برای کاربران خود فرصت کسب درآمد را فراهم آورده است. شما با خواندن این مقاله آموختید که گیفت کارت توییچ (twitch) چیست و نحوه خرید آن چگونه است. همچنین با نحوه استریم کردن بازی در توییچ آشنا شدید. آیا شما تجربه کسب درآمد از این پلتفرم را داشته‌اید؟ خوشحال می‌شویم که نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

گیفت کارت توییچ چیست؟
شاید شما به تازگی وارد دنیای بازی شده‌اید و به عنوان یک گیمر تازه وارد ندانید توییچ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ توییچ هم مانند سایر پلتفرم‌های بازی و ویدئویی...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با سلام
    تو ی بازی تونستم ۳۰۰ دلار برنده شم ولی حساب ندارم
    اما نمیدونم واقعا برام میریزه یا خیر
    امکانش هست شما حساب بدین من بریزم ؟؟ک نخوام فعلا اکانت بخرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی برای دریافت حساب، در بخش نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت تیکت بزنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...