دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

با ایرانیکارت همراه باشید تا باهم ببینیم گیفت کارت ریزر گلد چیست؟ گیفت کارت ریزرگلد برای خرید بازی و خرید اعتبار در بازی به صورت آنلاین در سراسر دنیا به کار می رود. برای خرید اعتبار در بازی ها خرید ملزومات هر بازی و دیگر مواردی که نیاز به خرید دارید می توانید از گیفت کارت ریزر استفاده کنید. علاوه بر خرید گیفت کارت پلی استیشن  و خرید گیفت کارت ایکس باکس اکنون می توانید از سایت ایرانیکارت برای خرید گیفت کارت ریزر گلد اقدام کنید.

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

برند ریزر برای گیمرها در سراسر دنیا گیفت کارتی در نظر گرفته است. شما با خرید این کارت می توانید پرداخت های درون برنامه ای و خرید اعتبار در بازی ها را به سادگی انجام دهید. حدود 2000 بازی توسط گیفت کارت ریزر شارژ و خریداری می شوند. می توانید نحوه شارژ گیفت کارت ریزر را در سایت ایرانیکارت بخوانید. خبر خوب اینکه گیفت کارت ریزر بدون تاریخ انقضاست و برای استفاده از آن محدودیت زمانی ندارید.

گیفت کارت ریزر

گیفت کارت ریزر چیست؟

گیفت کارت یک کارت فیزیکی یا مجازی است که برای استفاده از خدمات یک وبسایت یا اپلیکیشن به کار می رود. این کارت ها دارای یک کد هستند که با وارد کردن آن در وبسایت یا برنامه مربوطه اکانت شما به اندازه ارزش آن کارت شارژ خواهد شد. با خرید گیفت کارت ریزر می توانید از محصولات فروشگاه ریزر خریداری کنید. درواقع گیفت کارت ریزر گلد تنها برای خرید اعتبار بازی هاست. در مقالات قبلی ایرانیکارت نحوه کار با گیفت کارت ها و  مزایای آن را معرفی کرده ایم. به خاطر داشته باشید خرید گیفت کارت از ایرانیکارت هیج کارمزدی ندارد و شما برابر با قیمت کارتی که انتخاب کرده اید هزینه پرداخت می کنید. اگر کارت اعتباری دارید و خرید از سایت های خارجی را به سهولت انجام می دهید بهترین راه برای شما خرید گیفت کارت از سایت Razer است. علاوه بر این شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز خرید گیفت کارت ریزر خود را در سایت ایرانیکارت انجام دهید.

ویژگی‌های گیفت کارت ریزر گلد

گیفت کارت از دوست داشتنی‌ترین ابزارهایی است که یک گیمر به آن علاقه دارد! چرا؟ چون با داشتن این کارت، به هرچیزی از بازی که بخواهد دسترسی داشته و می‌تواند گیمینگ هیجان‌انگیزتری را تجربه کند. این کارت‌های جذاب ویژگی‌های زیر را دارند:

  • خرید آیتم‌های بازی

از یک مرحله‌ای به بعد، بازی‌ها را نمی‌توان بدون خرید آیتم‌های خاص پیش برد. شما باید اسلحه‌ای خاص داشته باشید تا بتوانید از یک مرحله بازی بگذرید یا باید جم‌های بازی کلش را به دست بیاورید تا بتوانید پیشرفت کنید. اگر نتوانید به این ویژگی‌های خاص دسترسی داشته باشید، بازی کردن دیگر برایتان لذت‌بخش نیست. با داشتن گیفت کارت‌های مختلف، لذت را به بازی کردن باز می‌گردانید. گیفت کارت‌های ریزر گلد، برای خرید آیتم‌های درون بازی، بسیار مناسب هستند.

  • امن هستند

اگر بخواهید به صورت مستقیم، آیتم‌های درون بازی را بخرید، باید اطلاعات مهم و حساس مانند شماره حساب را وارد درگاه بانکی کنید. این روش، چندان امن نیست و افراد زیادی هستند که ممکن است از اطلاعات شما سواستفاده کنند. اما با یک گیفت کارت ساده، به راحتی می‌توانید کد گیفت کارت را وارد کنید و خرید را انجام بدهید. بدون آنکه اطلاعات شخصیتان را در جایی وارد کنید. گیفت کارت‌ها، از شما در برابر دزدی‌های اینترنتی و کلاهبرداری‌ها، محافظت می‌کنند.

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

  • راحت استفاده کنید

استفاده از گیفت کارت‌ها، هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. فقط کافیست کدی را در درگاه پرداختی وارد کنید که روی گیفت کارتتان است. به همین راحتی، مطابق با مبلغ گیفت کارتتان، می‌توانید هر چیزی را بخرید که دوست دارید

  • همه بازی‌ها در دستان شماست

بعضی از گیفت کارت‌ها را فقط می‌توانید برای بازی‌های خاص استفاده کنید. مثلا گیفت کارت‌های مختص به ایکس باکس، فقط برای بازی‌های این کنسول قابل استفاده هستند. اما بعضی از گیفت کارت‌های دیگر را می‌توان در بازی‌های مختلف به کار برد. ریزر گلد، از این دست گیفت کارت‌هاست. با داشتن یک گیفت کارت ریزر گلد، می‌توانید به راحتی، پول خود را در بازی‌های مختلف از جمله وارکرافت یا دوتادو استفاده کنید.
شرکت ریزر یکی از بزرگ‌ترین فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای است. به‌همین خاطر، همیشه با ناشران بازی‌های معروف قرارداد دارد تا افراد بتوانند از گیفت کارت‌هایش در این بازی‌ها استفاده کنند. در بیش از 30 هزار بازی، می‌توانید از گیفت کارت ریزرگلد استفاده کنید و آیتم‌های مختلف را بخرید.

  • هزینه اضافی ندهید

زمانی که کارهای پرداخت درون بازی را با گیفت کارت یا همان کارت هدیه انجام می‌دهید، دیگر نیازی نیست که هزینه اضافی پرداخت کنید. یعنی می‌توانید بدون پرداخت کارمزد یا هزینه پرداخت‌های الکترونیکی، هر آیتمی را بخرید که در بازی دوست دارید.

  • گیفت کارتی ابدی!

گیفت کارت‌های ریزر گلد، هیچ تاریخ انقضایی ندارند. تا زمانی که اعتباری در این گیفت کارت‌‌ها داشته باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید. لازم نیست نگران سر رسیدن تاریخ انقضا و از بین رفتن اعتبار و پولتان باشید. به‌همین خاطر است که اسم این کارت‌ها را، گیفت کارت گذاشته‌اند. چرا که با نداشتن تاریخ انقضا، گزینه مناسبی برای هدیه دادن هستند.

  • پرکاربرد برای ایرانی‌ها

گیفت کارت‌های ریزر گلد محدودیت جغرافیایی ندارند. شما هرکجایی که باشید می‌توانید از این گیفت کارت‌ها استفاده کنید. خلاف سایر گیفت کارت‌های رایج در صنعت بازی، این گیفت کارت‌ها، دغدغه محل زندگی شما را ندارند. به همین خاطر، ریزر گلد، یکی از گیفت کارت‌های رایج بین گیمرهای ایرانی است.

  • فقط یک بار!

درست است که این گیفت کارت‌ها، هیچ تاریخ انقضایی ندارند. اما شما فقط یک بار می‌توانید از هر کد گیفت کارت استفاده کنید. هنگام وارد کردن کدها دقت کنید. چون تعداد حروف و ارقام هر کد، زیاد است و احتمالا گیج خواهید شد. هر کد را با دقت وارد کنید تا هنگام فعال کردن آن، به مشکلی بر نخورید.

معرفی برند ریزر Razer

اکنون با دانستن اینکه گیفت کارت ریزر گلد چیست وقت آن رسیده تا با این برند بیشتر آشنا شویم. بزرگترین شرکت ساخت تجهیزات گیمینگ که با لوگویی به شکل سه مار که در دنیای گیمینگ تصویر آشنایی است. شعار این برند برای گیمرها، توسط گیمرها ست که خبر از سیاست های طراحی این شرکت می دهد. چه کسی بیشتر از گیمرها از نیاز آنان باخبر است و می تواند محصولات مناسب را طراحی کند؟  برای خرید محصولات متنوع این برند  مثل موس ، کیبورد  اسپیکر و سیستم مخصوص گیمینگ می توانید از گیفت کارت ریزر استفاده کنید. روش های پرداخت مستقیم در وبسایت ریزر هم همانند همه پرداخت های ارزی نیاز به پی پال و یا کارت های اعتباری مسترکارت و ویزا کارت دارد. برای خرید بازی ها و اعتبار آنها نیز گزینه خرید گیفت کارت ریزر گلد در اختیار دارید.

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟
با ایرانیکارت همراه باشید تا باهم ببینیم گیفت کارت ریزر گلد چیست؟ گیفت کارت ریزرگلد برای خرید بازی و خرید اعتبار در بازی به صورت آنلاین در سراسر دنیا به...
5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...