دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت PlayStation now چیست + آموزش ساخت اکانت

گیفت کارت PlayStation now چیست + آموزش ساخت اکانت

یک خبر خوب به شما علاقه‌مندان بازی‌های PlayStation که به هر دلیلی موفق به خرید کنسول‌های پلی استیشن نشده‌اید یا برای خریدش امروز فردا کرده اید. ” با PlayStation Now می‌توانید بدون نیاز به داشتن کنسول‌های بازی، بازی‌های آن را دانلود کرده و از آن‌‌ها لذت ببرید.” البته برای خرید بازی‌های هیجان انگیز و جذاب آن نیاز به خرید گیفت کارت این سرویس دارید. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید گیفت کارت PlayStation Now چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟ همچنین با ساخت اکانت این سرویس آشنا شوید.

گیفت کارت PlayStation Now چیست؟

گیفت کارت PlayStation Now یکی از بهترین گیفت کارت‌های عرضه شده توسط شرکت سونی می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید به حدود 800 نوع بازی جذاب و هیجان انگیز دسترسی داشته باشید.

قبل از این که به بررسی گیفت کارت PlayStation Now پرداخته شود، بهتر است ابتدا بدانید سرویس PlayStation Now چیست و چه کاربردی دارد. سرویس PlayStation Now یا PS Now نوعی سرویس گیمینگ ابری است که توسط شرکت سونی عرضه شده و به کاربران این امکان را می‌دهد که بازی‌های کنسول‌ سونی را خریداری کرده و روی PlayStation4، پلی استیشن ویتا، PS TV و تلویزیون‌های هوشمند اجرا کنند. البته هدف اصلی شرکت سونی برای راه اندازی PlayStation Now جذب کاربرانی است که بنا به هر دلایلی هنوز راضی یا موفق به خرید کنسول بازی نشده‌اند.

کاربران ویندوز 10 نیز می‌توانند با خرید اشتراک PlayStation Now از بازی‌های آن لذت ببرند که بهترین روش برای خرید و پرداخت بازی‌های این سرویس استفاده از گیفت کارت PlayStation Now می‌باشد.

ویژگی‌های گیفت کارت PlayStation Now

با خرید گیفت کارت PS5 و اشتراک این سرویس، شما می‌توانید به بازی‌ها و آیتم‌های درون بازی دسترسی داشته باشید، بازی را روی استریم‌های مختلف (Playstation2، 3، 4، 5) کنترل کنید و بعضی از بازی‌های آن را روی ویندوز 10 اجرا نمایید. البته توجه داشته باشید که استفاده از این گیفت کارت نیاز به اینترنت 5 گیگ دارد.

گیفت کارت PlayStation Now

نحوه خرید گیفت کارت PlayStation Now

همانطور که گفت شد، شما می‌توانید بدون داشتن کنسول پلی استیشن و با استفاده از سایر دستگاه‌ها به انجام بازی‌های آن بپردازید. بازی‌های آنلاین موجود در PlayStation 3 و PlayStation 4 را می‌توانید با گیفت کارت PlayStation now ایرانیکارت تجربه کنید! هزینه گیفت کارت 3 ماهه 25 دلار و قیمت اشتراک 1 ساله آن 60 دلار می‌باشد. همچنین سونی یک دوره رایگان ۷ روزه را برای امتحان کردن سرویس PS Now به کاربران عرضه می‌کند، گرچه فعال کردن این دوره رایگان نیازمند وارد کردن جزییات کردیت کارت اعتباری است که برای انجام آن می‌توانید به ایرانیکارت مراجعه فرمایید.

آموزش ساخت اکانت

ساخت اکانت PlayStation Now ساده است و برای انجام آن تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  • وارد وبسایت رسمی PlayStation Now شوید و روی Sign in کلیک کنید.

گیفت کارت PlayStation now چیست

  • ایمیل خود را وارد کرده و روی Create New Account کلیک نمایید.

PlayStation now چیست

  • بعد از وارد شدن به این صفحه روی Create کلیک کنید.

PlayStation now چیست

  • تاریخ تولد خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

PlayStation now چیست

  • کشور United States و زبان English را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.

  • ID خود را وارد کرده و سپس یک پسورد شامل حرف، عدد و علائم نگارشی انتخاب و روی Next کلیک کنید.

  • طبق تصویر زیر، شهر Texas و کد پستی ثبت شده را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

نحوه خرید گیفت کارت PlayStation now

  • یکی از ID های پیشنهادی را انتخاب کرده، نام و نام خانوادگی خود را نوشته و روی Next کلیک نمایید.

نحوه خرید گیفت کارت PlayStation now

  • تیک گزینه Yes, I agree to allow personal…. را زده و روی Agree and Create Account کلیک نمایید.

نحوه خرید گیفت کارت PlayStation now

امکان ذخیره بازی‌ها

بازی‌های جذاب PlayStation Now یا از طریق یک اتصال اینترنتی به کنسول شما استریم می‌شوند، یا مستقیما روی حافظه کنسول شما بارگیری می‌شوند. بازی‌های قابل دانلود را می‌توان به صورت آفلاین بازی کرد. البته بهتر است که حداقل در هر ۷ روز یک بار به اینترنت وصل شوید تا فعال بودن اشتراک تایید شود.

البته همانطور که هر ماه تعداد زیادی بازی جدید به این سرویس اضافه می‌شود، بسیاری از بازی‌های آن نیز حذف می‌شوند. در صورت حذف هر گونه بازی PS Now هنگام دانلود آن به شما اطلاع می‌دهد. دقت کنید که اگر اشتراکتان را لغو كنید تا زمانی كه مجدداً آن را فعال نکنید، اجازه دسترسی به هیچ یک از بازی‌‌ها را نخواهید داشت.

معمولا رایج‌ترین بازی‌هایی که از این سرویس حذف می‌شوند عناوینی هستند که توسط خود سونی منتشر نشده‌اند؛ اما انتظار نداشته باشید که عناوین انحصاری فرست پارتی هم برای همیشه در این سرویس در دسترس باشند. به عنوان مثال، آخرین انحصاری‌های فرست پارتی که به این سرویس اضافه شدند God of War و Uncharted 4: A Thief’s End بودند که تنها پس از گذشت سه ماه، از این سرویس حذف شدند. از آنجایی که شما به صورت فنی مجوز مالکیت بازی‌های دانلود و استریم شده را ندارید؛ اگر این عناوین از سرویس PS Now حذف شوند، نمی‌توانید آن‌ها را نگه دارید.

با این حال، با فرض اینکه در هارد دیسک خود فضای کافی داشته باشید؛ محدودیتی از سمت این سرویس در تعداد بازی‌هایی که می‌توانید دانلود و یا به لایبری خود اضافه کنید، وجود نخواهد داشت.  هر بازی که دانلود کرده یا اخیرا استریم کرده‌اید، را می‌توانید در لایبری پلی استیشن خود و در کنار سایر بازی‌های خریداری شده مشاهده کنید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت PlayStation Now چیست و با نحوه خرید آن آشنا شدید. آیا شما تجربه استفاده از سرویس PS Now بدون کنسول آن را داشته اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...