دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

ریلز اینستاگرام و قابلیت های آن برای فریلنسرها

ریلز اینستاگرام و قابلیت های آن برای فریلنسرها

اگر خودتان را یک فریلنسر می دانید آگاهید که معرفی خودتان و خدماتی که ارائه می دهید به عهده خود شماست. با گسترش شبکه های اجتماعی می توانید در کمترین زمان و با انتشار محتوای مربوط به خدماتتان معرفی خود را به بهترین شکل انجام دهید.  در مقالات قبلی  ایرانیکارت برای فریلنسرهایی که با سایت های خارجی کار می کنند روش های کسب و نقد کردن درآمد ارزی را توضیح داده ایم. و اما برای فریلنسرهای داخلی در ایران که اینستاگرام را بستر مناسبی برای شبکه سازی و ارتباط با مخاطبان خود می دانند. قابلیت جدید اینستاگرام که Reels نام دارد فرصت مناسبی برای یادآوری خود به مخاطبان است. در این نوشته با ما همراه باشید تا قابلیت ها ، کاربرد و آموزش ریلز اینستاگرام را باهم بررسی کنیم.

ریلز اینستاگرام چیست؟

قابلیت جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده است امکان آپلود ویدئوهای 15 ثانیه ای در اینستاگرام است. این ویدئوها به سرعت وایرال شده و برای مخاطبان شما نمایش داده می شوند .در این ویدئوها به صورت کوتاه و مختصر و به سبک تیک تاک می توانید محتوای خود را به دیگران معرفی کنید. در واقع کاربرد این فیچر جدید اینستاگرام نمایش سریع یک محتوای جذاب است و در تلاش برای رقابت با تیک تاک این قابلیت اضافه شده است. اینستاگرام با اضافه کردن یک قسمت جداگانه ریلز در بالای صفحه اکسپلور دریچه ای برای ورود شما به ریلزها آماده کرده است. از طریق این قسمت وارد شده و می توانید محبوب ترین ریلزها را ببینید. این قابلیت جدید مثل استوری اینستاگرام تاریخ انقضا دارد و پس از 24 ساعت از صفحه شما حذف می شود. البته ریلز تفاوت هایی با استوری دارد. از این نظر که امکان ویرایش و اضافه کردن افکت های AR و تنظیم سرعت ویدئو را در اختیار شما قرار می دهد. و اگر از صدای خود برای ضبط ویدئو استفاده کنید دیگر کاربران می توانند از صدای شما استفاده کنند.

آموزش ریلز اینستاگرام

آموزش ریلز اینستاگرام

  1. برنامه Instagram را باز کنید.
  2. برای باز کردن دوربین اینستاگرام ، انگشت خود را به سمت راست بکشید.
  3. حلقه ها را در پایین صفحه انتخاب کنید.
  4. برای کشیدن رول دوربین به سمت بالا بکشید.
  5. فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صورت نیاز از گزینه اصلاح استفاده کنید.
  6. با افزودن جلوه های صوتی ، نوشتاری یا سایر موارد ، فیلم خود را ویرایش کنید.
  7. روی دکمه ضبط بزنید و هر زمان آماده بودید آن را انتشار بدهید. امکان اصافه کردن متن و کپشن و هشتگ را به این ویدئوهای کوتاه دارید.

کاربرد ریلز اینستاگرام برای بیزینس ها و فریلنسرها

اگر بیزینس خانگی کوچکی دارید مخاطبان خود را از طریق ریلز در جریان اتفاقات کوچک و بزرگ کار خود قرار دهید. معرفی سریع محصولات جدید یا اضافه کردن بخشی از اتقاقات روزمره جزیی از کاربرد ریلز اینستاگرام است. از طرفی بیزینس ها و فریلنسرها هم از این قابلیت برای ایجاد احساس نزدیکی در بین مخاطبان و افراد مسول در شرکت استفاده می کنند. معرفی فضاهای مختلف، جشن های یک شرکت و یا اتفاقات ساده ای که درگیری با مخاطب را ایجاد کند قبل تر ها با استوری و اکنون به لطف ریلز امکان پذیر است. ریلز اکانت عمومی شما به اکسپلور اینستاگرام هم راه پیدا می کند و این اتفاق می تواند تاثیر خوبی روی تعداد فالوورهای شما داشته باشد.

کاربرد ریلز اینستاگرام

تا کنون از ریلز اینستاگرام استفاده کرده اید؟ به نظر شما این قابلیت برای چه فعالیت هایی مناسب است؟ استفاده های تجاری از این قابلیت را مفید می دانید؟ در قسمت نظرات منتظر شنیدن تجربیات شما هستیم.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

ریلز اینستاگرام و قابلیت های آن برای فریلنسرها
اگر خودتان را یک فریلنسر می دانید آگاهید که معرفی خودتان و خدماتی که ارائه می دهید به عهده خود شماست. با گسترش شبکه های اجتماعی می توانید در کمترین...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...