اکانت های خارجی

آموزش ساخت اکانت استیم آرژانتین

آموزش ساخت اکانت استیم آرژانتین

گیمرهای زیادی با استیم آشنا هستند و برای دسترسی به بازی‌‌های جذاب و هیجان انگیزی آن اقدام به خرید اکانت می‌کنند. در صورتی که شما هم یکی از کاربران استیم هستید و می‌خواهید با نحوه ساخت اکانت استیم آرژانتین آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید. همچنین با خواندن آن می‌توانید با نحوه شارژ اکانت استیم، نحوه به اشتراک گذاشتن آیتم‌ها و بازی‌هایش و … آشنا شوید.

نحوه ساخت اکانت استیم آرژانتین

قبل از پرداختن به این که آیا امکان ریجن کردن اکانت استیم وجود دارد یا خیر، اول می‌پردازیم به این که استیم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 استیم (Steam) یک پلتفرم برای انجام بازی‌های آنلاین کامپیوتری چند نفره است و قابلیت و ویژگی‌ مهم آن، امکان ورود به اکانت با استفاده از پلتفرم‌های دسکتاپ، آندروید، ios و … می‌باشد. 

اگر شما هم یکی از کاربران استیم هستید، حتما اطلاع دارید که استیم محدودیت‌های جدیدی را برای ریجن کردن اکانت اعمال کرده است در حالی که قبلا به این صورت نبود. یکی از محدودیت‌های اعمال شده برای ریجن شدن در استیم، پرداخت متناسب با هر کشور است. این محدودیت، ساخت اکانت را برای بسیاری از کاربران به خصوص کاربران ایرانی سخت و دشوار کرده است. در این صورت باید به فکر یک میانبر بود که یکی از راه‌های آن، استفاه از ریجن آرژانتین می‌باشد.

  • پس در ابتدا آی پی خود را به آرژانتین تغییر دهید و وارد سایت رسمی steam شوید. این کار را با استفاده از وی پی اس یا سرور مجازی اعمال کنید تا در حین کار و در صورت قطع شدن اینترنت آی پی شما تغییر نکند. ARS (پزو) واحد پول پرتغال می‌باشد و در صورت مشاهده آن صحت کار شما تایید می‌شود. در این صورت اگر نسبت به ساخت اکانت آرژانتین اقدام کنید، می‌بینید که کشور به صورت خودکار روی آرژانتین انتخاب می‌شود.

نحوه شارژ اکانت استیم

روش ساخت اکانت آرژانتین تفاوتی با روش‌های قبلی ندارد و نیازی به پرداخت خاصی نمی‌باشد. فقط بعد از این که ایمیل خود را تایید کردید، اکانت شما ساخته شده و می‌توانید بازی مورد علاقه خود را خرید کنید.

نحوه شارژ اکانت استیم

برای تست می‌توانید اکانت خود را به میزان 100 پزو (واحد پول آرژانتین) شارژ کنید و یک بازی ارزان قیمت بخرید. اگر مشکلی در انجام کار ایجاد نشود و همه چیز به راحتی صورت گیرد، می‌توانید نسبت به شارژ بیشتر آن و خرید بازی‌های با قیمت بالاتر اقدام کنید. در صورتی که بخواهید از تمامی امکانات استیم بهره‌مند شوید، مثلا دوستان خود را اضافه یا از مارکت خاصی استفاده نمایید، باید حداقل به میزان 5 دلار اکانت خود را شارژ کنید.

نحوه شارژ اکانت استیم

همانطور  که گفته شد، استیم Steam یکی از پلتفرم‌های محبوب برای انجام بازی‌های آنلاین چند نفره است که از قابلیت‌های محبوب آن، امکان ورود به اکانت، نصب بازی و انجام آن در هر مکان و زمان است.

برای شارژ اکانت استیم (Steam)، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. شارژ اکانت استیم

نحوه هدیه دادن و اشتراک اکانت استیم با دوستان

شاید بعد از خرید اکانت استیم تصمیم بگیرید آن را با آشنایان و دوستان خود به اشتراک گذارید تا آن‌ها هم بتوانند از بازی و آیتم‌های مختلف آن استفاده کرده و به بازی مورد علاقه خود بپردازند. برای این کار می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید.

  1. به صفحه اصلی steam بروید و روی Settings کلیک کنید.
  2. روی Account in the Steam Client کلیک کرده و سپس Then enable the sharing feature via Settings را بزنید.

به این صورت شما می‌توانید، اکانت خود را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و اجازه دهید آن‌ها نیز از آیتم‌ها و بازی‌های شما بهره‌مند شوند.

نحوه خرید و فروش آیتم‌های مختلف بازی

با وجود این که خرید و فروش بازی‌ها و آیتم‌های مختلف استیم برای ایرانیان مقدور نمی‌باشد ولی شما می‌توانید نسبت به خرید بازی‌های مختلف استیم اقدام کنید.

به عنوان مثال Tomb raider 3 یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیزی برای نسل دهه 60 و 70 می‌باشد. بازیکن‌های زیادی هستند که آیتم‌های آن را به دست آورده و به فروش می‌رسانند. برای خرید آن‌ها شما می‌توانید به Menu Bar رفته، روی View کلیک کرده و سپس Inventory را بزنید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله توانستید با ساخت اکانت استیم آرژانتین آشنا شوید. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید لطفا آن را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ایرانیکارت در اسرع وقت به شما پاسخ داده و جواب کاملی را در اختیار شما می‌گذارند.

آموزش ساخت اکانت استیم آرژانتین
گیمرهای زیادی با استیم آشنا هستند و برای دسترسی به بازی‌‌های جذاب و هیجان انگیزی آن اقدام به خرید اکانت می‌کنند. در صورتی که شما هم یکی از کاربران استیم...
4 از 4 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...