حساب های بین المللی

آموزش شارژ حساب وب مانی

آموزش شارژ حساب وب مانی

یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های الکترونیکی که برای انجام تراکنش‌های مالی استفاده می‌شود و با آن می‌توان پرداخت در بسیاری از سایت‌های خارجی را انجام داد، وب مانی است. وب مانی یکی از سیستم‌های آنلاین مالی روسی می‌باشد که در بسیاری از سایت‌های خارجی و بین الملی به عنوان یکی از روش‌های امن و مطمئن برای پرداخت شناخته شده است. از آنجایی که وب مانی بر خلاف پی پال، امکان استفاده از خدمات خود و احراز هویت را در اختیار کاربران ایرانی گذاشته است، پس یکی از روش‌های مناسب پرداختی برای شما وب مانی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم آموزش شارژ حساب وب مانی را در اختیار شما بگذاریم.

آموزش شارژ حساب وب مانی

روش‌های مختلفی برای شارژ حساب وب مانی وجود دارد که  شما بسته به نوع شرایط خود می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. مثلا می‌توانید به صورت مستقیم حساب وب مانی خود را شارژ کنید، به این صورت که با یکی از حساب‌های بانکی خود مثل کردیت کارت یا مستر کارت خود این کار را انجام دهید یا از شخصی که دارای حساب بین المللی است بخواهید شارژ حساب وب مانی شما را انجام دهد. در این قسمت به نحوه شارژ حساب وب مانی به صورت مستقیم پرداخته می‌شود:

  • مرحله اول

وارد صفحه مربوط به پرداخت webmoney شده و در صورتی که حساب یا اکانتی در وب مانی ندارید، روی دکمه Sign up کلیک کنید، در غیر این صورت وارد قسمت log in شوید. در این قسمت user و password خود را وارد کرده و روی enter کلیک کنید.

  • مرحله دوم

اکنون وارد صفحه رسمی وب مانی شده و روی transfer کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: وب مانی کیپر چیست؟

  • مرحله سوم

گزینه‌های مختلفی مثل to a purse، by phone number، to a bank card، to a bank account به شما پیشنهاد می‌شود که بسته به شرایط خود می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. برای دریافت از طریق کیف پول روی گزینه to a wallet و برای دریافت از طریق حساب بانکی روی گزینه to a bank account کلیک کنید. در این قسمت توجه کنید که جزئیات کارت خود را به صورت صحیح و با دقت وارد کنید.

آموزش شارژ حساب وب مانی

  • مرحله چهارم

مبلغ واریزی را وارد نمایید و کارمزدی که از شما کسر می‌شود را مشاهده کرده، سپس روی گزینه more کلیک کنید.

آموزش شارژ حساب وب مانی

  • مرحله پنجم

جزئیات کارت و شماره موبایل خود را وارد نموده و سپس روی گزینه send کلیک کنید. کد تاییدیه ارسال شده بر روی گوشی همراه خود را وارد نموده و سپس روی more کلیک کنید.

آموزش شارژ حساب وب مانی

  • مرحله ششم

روی دکمه pay کلیک کرده و با دیدن پیغام funds successfully transferred در روی صفحه یعنی پرداخت و شارژ کیف پول شما با موفقیت انجام شده است.

آموزش شارژ حساب وب مانی

شارژ حساب وب مانی از طریق صرافی‌های داخلی

روش دیگری که برای شارژ حساب وب مانی استفاده می‌شود، استفاده از خدمات صرافی‌های داخلی است. برای این کار کافی است آدرس کیف پول وب مانی خود برای صرافی مورد نظرتان ارسال کرده و بعد از مشخص کردن مبلغ مورد نظر شارژ حساب وب مانی شما به صورت یورو یا دلار انجام می‌شود. همچنین می‌توانید از خدامت ایرانیکارت برای شارژ حساب وب مانی خود استفاده کنید.

برای خرید و فروش وب مانی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید و فروش وب مانی

سخن نهایی

از آنجایی که کیف پول وب مانی یکی از بهترین روش‌ها برای خرید از سایت‌های خارجی و پرداخت بین المللی است، بنابراین نحوه شارژ این کیف پول و استفاده از خدمات آن از اهمیت بالایی دارد. در این مقاله سعی کردیم آموزش شارژ حساب وب مانی را به صورت ساده و مختصر در اختیار شما بگذاریم. امیدواریم نحوه دریافت و ارسال پول به این کیف پول را به خوبی فرا گرفته باشید. در صورتی که سوالی در زمینه شارژ حساب وب مانی دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. ایا اتباع با کارت امایش هم میتونن حساب خودرا شارژ کنند

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، درخواست شما در شبکه وب مانی و پرفکت مانی قابل انجام نیست.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من پول واریز کردم ولی تو ثبتنام مشکل دارم چجور باید پولمو پس بگیرم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، درخواست خود را به صورت تیکت ارسال کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...