دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

آموزش قدم به قدم سایت getpaid

آموزش قدم به قدم سایت getpaid

اگر به دنبال کسب درآمد آنلاین از سایت getpaid هستید و می‌خواهید از آن درآمد دلاری داشته باشید، این مقاله را بخوانید. در این مقاله به صورت مفید و مختصر به بررسی و آموزش سایت getpaid پرداخته می‌شود.

آموزش سایت getpaid

سایت getpaid یکی از بهترین سایت‌ها برای کسب درآمد دلاری است که در هر نقطه از دنیا که باشید، می‌توانید با فعالیت کم در این سایت روزانه به صورت دلاری درآمد کسب کنید و آن را از طریق پرفکت مانی دریافت نمایید. افزایش کسب درآمد در سایت getpaid به این صورت است که می‌توانید با اشتراک گذاشتن لینک در شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام و … زیر مجموعه‌های خود را افزایش داده و به درآمد زیادی دست یابید.

برای افتتاح حساب و خرید و فروش پرفکت مانی می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

مزایا و معایب سایت getpaid

مزایای کسب درآمد از سایت getpaid به شرح زیر می‌باشد:

  • پرداخت آن سریع است و برداشت آن با پرفکت مانی و بیت کوین قابل انجام می‌باشد.
  • قسمت‌های مختلفی برای کسب درآمد دلاری دارد.
  • ماهانه مسابقات مختلفی برگزار می‌کند و جوایز دلاری می‌دهد.

کسب درآمد از getpaid

ابتدا با تغییر آی پی خود، وارد وبسایت رسمی getpaid شوید و روی Register کلیک کنید.

آموزش سایت getpaid

نام کاربری، ایمیل و پسوورد خود را وارد کرده و روی register کلیک کنید.

آموزش سایت getpaid

در صفحی اصلی پیج، بخش‌های مختلفی وجود دارد. روی OFFERS کلیک کنید.

آموزش سایت getpaid

در این قسمت به شما کارهایی پیشنهاد می‌شود که با انجام آن‌ها می‌توانید کوین یا سکه دریافت کنید. مثلا می‌توانید با بازی roblax کوین دریافت و سپس این کوین‌‌ها را فروخته و به پول نقد تبدیل کنید.

یا مثلا با کلیک روی Quiz – Spot The Different Food سوالات مختلفی در مورد غذا و دسرهای مختلفی از شما پرسیده می‌شود که با پاسخ دادن به آن‌‌ها می‌توانید کوین یا سکه دریافت کنید.

pay per click

با انتخاب payper click می‌توانید با کلیک روی بنرهای مختلف، کوین کسب کنید.

مراحل کسب درآمد از بخش کلیک کردن، به صورت مختصر در تصویر زیر نمایش داده می‌شود.

 daily survey

این گزینه هم دقیقا مشابه با قسمت pay per click می‌باشد و شما روی بنرها کلیک می‌کنید. تفاوت این قسمت این است که شما باید مدت زمان مشخصی در سایت بمانید تا بتوانید کوین دریافت کنید.

کسب درآمد از سایت getpaid

نحوه برداشت پول از سایت get paid

برداشت پول از سایت get paid  بسیار سریع و راحت است و فقط کافی است روی redeem coins کلیک کنید. همانطور که پیش از این نیز گفته شد پرداخت این سایت توسط پرفکت مانی انجام می‌شود و در روزهای اخیر، پرداخت با استفاده از بیت کوین نیز اضافه کرده است. پس مشکلی در برداشت درآمد خود نخواهید داشت.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کسب درآمد از سایت getpaid
کسب درآمد از سایت getpaid با کوین‌های مخصوص آن است و هر 500 کوین آن، معادل 1 دلار می‌باشد که شما می‌توانید روزانه چندین هزار کوین کسب کنید و درآمد بالایی داشته باشید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله توانستید آموزش سایت getpaid را به صورت کامل فرا بگیرید. اگر تا به امروز از این سایت استفاده‌ای نکرده‌اید بهتر است دست به کار شوید و هر چه زودتر نسبت به کسب درآمد دلاری از سایت getpaid اقدام نمایید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

آموزش قدم به قدم سایت getpaid
اگر به دنبال کسب درآمد آنلاین از سایت getpaid هستید و می‌خواهید از آن درآمد دلاری داشته باشید، این مقاله را بخوانید. در این مقاله به صورت مفید و مختصر...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      ممنون از توجه شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، GetPaid مربوط به کشور سنگاپور می‌باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...