آینده ارزهای دیجیتال

آینده ارزدیجیتال سولانا (Solana)-پیش بینی قیمت تا 2030

آینده ارزدیجیتال سولانا (Solana)-پیش بینی قیمت تا 2030

اتفاقات سال ۲۰۲۱ ارزهای دیجیتال، بازار را دستخوش تغییرات گسترده‌ای کرد. از کمرنگ شدن رمزارزهای مشهور تا مورد توجه قرار گرفتن ارزهای ناشناخته. سولانا! ارزدیجیتالی که در سال ۲۰۲۱ طی دو ماه رشد قیمت ۳۵۴٪ داشت. افزایش قیمت چشمگیر ارز سولانا سرمایه گذاران بسیاری را مجذوب خود کرد. اگر به تازگی با رمزارزسولانا آشنا شده‌اید و آن را برای سرمایه‌گذاری در نظر دارید، ممکن است سوالاتی مانند: «آیا ارزدیجیتال سولانا برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟» و یا اینکه «آینده ارزدیجیتال سولانا چیست؟» «قیمت سولانا در آینده چقدر است؟» داشته باشید. در این مقاله پیش بینی قیمت سولانا را به همراه بررسی آینده ارزدیجیتال سولانا را تا سال ۲۰۳۰ برای شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

ارز سولانا Sol چیست؟

قبل از اینکه به سراغ بررسی آینده ارزدیجیتال سولانا و پیش بینی قیمت آن در سال های پیش رو برویم، بهتر است که با ارزدیجیتال سولانا Solana و پلتفرم آن بیشتر آشنا شویم. قیمت ارز دیجیتال سولانا در حال حاضر 139 دلار است. sol توکن بومی پلتفرم Solana است. سولانا یک بلاکچین نسل سوم است که برای حل مشکلاتی همچون مقیاس پذیری در سال 2020 ارائه شد. سولانا به صورتی ایجاد شده که توسعه دهندگان بتوانند برنامه های غیرمتمرکز یا dapp ها را روی آن طراحی کنند.

سیستم سولانا pbft می باشد. Pbft به بیانی ساده سیستمی است که خطر گره های مخرب (منظور از گره دستگاه ها یا سرورهای تشکیل دهنده شبکه است) به حداقل برسند. سیستم pbft اینگونه عمل می کند: تعداد کل گره های مخرب باید کمتر از یک سوم کل گره های سیستم باشد. بنابراین با افزایش تعداد گره ها امنیت سیستم نیز بالاتر می رود. بنابراین سولانا با سیستم pbft خود امنیت را بیشتر و مشکل مقیاس پذیری را حل کرد، چنانکه در حال حاضر هم مقیاس پذیری را بیشتر کرده و هم تراکنش ها را با سرعت بیشتری نسبت به ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم پردازش می کند. سولانا رقبایی همانند: تتا Theta ، استلار Xlm و ترون Trx دارد که اکنون از آن ها قوی تر ظاهر شده است.

بررسی و تحلیل روند قیمتی سولانا از ابتدا تا کنون

سولانا sol در آوریل ۲۰۲۰ وارد بازار شده است و همانطور که پیش‌تر از این اشاره کردیم تنها یکسال است که دربازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. از اوایل ورود به بازار تا ماه جولای ۲۰۲۰ قیمت سولانا بین ۰.۵ تا ۰.۸ نوسان داشت. روند صعودی سولانا بعد از رسیدن به ۱ دلار قدرت گرفت تا جایی که در سپتامبر ۲۰۲۰ موفق به رسیدن به قیمت ۴.۷ دلار شد. بعد از آن طی افت وخیز‌های بازار به کمتر از ۲ دلار نیز کاهش قیمت داشت. اما هیچ وقت به کمتر از ۱ دلار نرسد.

عمر کوتاه بازار سولانا آن را از تاثیر ویروس کرونا که در ماه مارس ۲۰۲۱ بازار را دستخوش تغییرات اساسی کرد، در امان نگه داشت. اولین روند صعودی سولانا در بازار صعودی که از اواخر ۲۰۲۰ شروع شد، به راه افتاد. به صورتیکه توانست تا فوریه ۲۰۲۱ به قیمت ۷ دلار برسد و پس از آن تنها در عرض یک هفته ۱۶ دلار ارزش پیدا کرد. پس از آن در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ به اوج قیمت خود یعنی ۲۵۸ دلار رسید. پس از ثبت این اوج قیمت تا اکتبر ۲۰۲۲ در روند نزولی بوده و در حال حاضر ۹۵٪ پایین‌تر از اوج قیمت خود به حرکت ادامه می‌دهد. در حال حاضر ارز سولانا با قیمت 187.39 دلار در تاریخ ‍‍‍ پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳  در حال معامله است.

عوامل موثر در روند قیمت سولانا

  • ارزش همه ارزهای دیجیتال با عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. وقتی تقاضا سریع‌تر از عرضه افزایش می‌یابد، قیمت افزایش می‌یابد.
  • هزینه تولید ارز بسته به الگوریتم مورد استفاده در پروتکل، بر قیمت رمزارز تاثیر می‌گذارد.
  • هرچقدر صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر بیشتری از سولانا پشتیبانی کنند، می‌تواند ارزش سولانا را تحت تاثیر قرار دهد.
  • هرچقدر سولانا به روزرسانی‌های بیشتری انجام دهد و پلتفرم خود را نسبت به رقبا مفید‌تر کند، قیمت آن بیشتر صعود می‌کند.
  • گسترده شدن جامعه کاربران این ارز، باعث افزایش تقاضا برای سولانا شده و قیمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • تبلیغات رسانه‌های اجتماعی یا افراد با نفوذ، می‌توانند قیمت سولانا را افزایش یا کاهش دهند.

آینده ارز دیجیتال سولانا چگونه خواهد بود؟

هیچ کسی نمی‌تواند آینده ارز دیجیتال سولانا را به طور دقیق پیش بینی کند. با این حال شاخص‌های فنی و بنیادی وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توان تا حدودی روندهای پیش روی ارز دیجیتال سولانا را تا حدود زیادی درک کرد. به همین منظور در ادامه آینده ارز دیجیتال سولانا را بر اساس تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال بررسی می‌کنیم.

آینده ارز دیجیتال سولانا بر اساس تحلیل‌های تکنیکال

طبق نمودار هفتگی SOLUSDT در تریدینگ ویو، واضح است که قیمت این رمزارز در نزدیکی محدوده سقف تاریخی خود قرار دارد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که در کوتاه‌مدت بتواند تا ATH خود که سطح 260 دلار است، رشد کند. در صورت برخورد به سطح 260 دلار، اگر قیمت بتواند با شتاب قوی بالای این محدوده تثبیت شود، احتمالا روند قیمت سولانا وارد فاز بعدی صعود خواهد شد؛ طوری که منجر به ایجاد ATH جدیدی برای این قیمت این رمزارز شود.

تحلیل تکنیکال ارز سولانا

از سوی دیگر، اگر سولانا در همین محدوده‌های قیمتی که نزدیک به سقف تاریخیش است، تغییر جهت دهد و اصطلاح نزولی در پیش گیرد، می‌توان انتظار داشت که در گام اول به محدوده 170 دلار، سپس 150 دلار و حتی پایین‌تر از این محدوده نیز ریزش کند. در مجموع، با توجه به وضعیتی که اندیکاتور MACD به خود گرفته است، به نظر می‌رسد که محتمل‌ترین سناریو برای این آینده سولانا این باشد که روند صعودی فعلی خود را تا سقف تاریخی ادامه دهد. سپس تا حدی اصلاح قیمت داشته باشد، طوری که تا محدوده 160 الی 170 دلار ریزش کند و به دنبال آن مجدد به روند صعودی فعلی خود تا ساختن ATH جدید ادامه دهد. همچنین توجه به این نکته مهم است که از بخش تحلیل ارزهای دیجیتال می‌توانید آخرین به روز‌رسانی تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال از بیت‌کوین گرفته تا سولانا و دیگر رمزارزها را دنبال کنید.

آینده ارز دیجیتال سولانا بر اساس تحلیل‌های فاندامنتال

در زمان نگارش این مقاله سولانا دارای ارزش بازار ۴۴۱۶۵۷۶۱۳۶ دلار و رتبه ۱۶ در بازار ارز دیجیتال است. همچنین عرضه در گردش آن ۳۶۶۸۲۳۶۱۷ واحد SOL است. سولانا از مکانیزم اجماع کاملاً جدیدی به نام اثبات تاریخ استفاده می‌کند که به شبکه اجازه می‌دهد بسیار سریع و مؤثر باشد. سولانا هر آنچه اتریوم ۲.۰ وعده داده است را ۲۰ برابر سریع‌تر انجام می‌دهد! توان عملیاتی ۵۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه را در لایه یک ارائه می‌دهد و مقیاس‌پذیری تا پردازش یک میلیون تراکنش را دارد. علاوه بر این، سولانا هیچ کارمزد معامله‌ای ندارد. جامعه سولانا این پتانسیل را می‌دهد که به یکی از بهترین پلتفرم‌های بلاک چین غیرمتمرکز در صنعت تبدیل شود.

با توجه به بازار نزولی سال جاری، سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲ برای سولانا کم و بیش موفق به نظر می‌رسید. چرا که با وجود ریزش‌های سنگین قیمتی، تعداد تراکنش‌های روزانه بلاک چین به ندرت به زیر ۲۰۰ میلیون رسید و تعداد آدرس‌های فعال در شبکه سولانا از ۶۰۰۰۰۰ تا ۱.۱ میلیون متغیر بود. سولانا میزبان یکی از متنوع‌ترین اکوسیستم‌های dApps است، علی رغم اینکه یک بلاک چین غیر EVM است، به دلیل نهایی شدن سریع و کارمزدهای پایین آن از تحلیل‌های منتشر شده می‌توان مشاهده کرد که حجم NFT های سولانا با وجود بازار نزولی رشد قابل توجهی داشته است.

پیش بینی بهترین‌های بازار ارز دیجیتال از آینده سولانا

پیش بینی بهترین‌های بازار ارز دیجیتال از آینده سولانا

در حالی که برخی از پلتفرم‌های تحلیل ارزهای دیجیتال، زاویه محافظه‌کارانه‌ای را برای پیش‌بینی در نظر گرفته‌اند، برخی دیگر بر اساس روندهای واقع بینانه و سابقه قیمتی، پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه نگاهی به پیش بینی بهترین‌های بازار ارز دیجیتال از آینده ارز دیجیتال سولانا خواهیم داشت.

CoinCodex

به پیش بینی کوتاه مدت قیمت SOL تا حدودی خوش بینانه است. این سایت اعلام کرد که سولانا می‌تواند تا پایان دسامبر 2024 به 160 دلار برسد و تا ۱۹ ژانویه سال بعد نیز حدود 210 دلار قیمت‌گذاری شود.

DigitalCoinPrice

بر اساس روند قیمت سولانا در سال جاری، پیش‌بینی قیمت سولانا نشان داد که این توکن می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ به محدوده 175 دلار افزایش یابد.

CoinPriceForecast

قیمت سولانا را نزولی پیش‌بینی می‌کند. پیش‌بینی این پلتفرم نشان می‌دهد که سولانا ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ با میانگین قیمت 150 دلار معامله شود.

Wallet Investor

این پلتفرم کاملا به آینده سولانا بدبین است و معتقد است که سولانا تا دسامبر ۲۰۲۴ به 50 دلار سقوط می‌کند.

چالش های پیش روی سولانا

چالش‌های مداوم همچنان بر قیمت سولانا تأثیر می‌گذارد. قیمت SOL بارها به دلیل قطع شدن شبکه، کاهش ارزش کل شبکه و مهاجرت معامله گران به پلتفرم‌های رقیب، تحت تاثیر قرار گرفته است.

رقبای آینده سولانا

علاوه بر رقیب اصلی سولانا که اتریوم است، چندین بلاکچین دیگر نیز وجود دارد که در آینده برای سولانا چالش برانگیز خواهند شد.

  • Polygon

پالیگان (MATIC) خود را «اینترنت بلاک‌چین اتریوم» می‌نامند. پالیگان که قبلاً به عنوان Matic Network شناخته می‌شد در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد.  پالیگان در حال حاضر بیش از ۷۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز (dApps) را میزبانی می‌کند. پتانسیل‌های شبکه پالیگان آن را به یکی از قوی‌ترین رقبای سولانا تبدیل کرده است.

خرید متیک
  • NEAR Protocol

نیر پروتکل پلتفرمی است که درست مانند سولانا، توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) را بر روی آن بسازند. نیر جزو موفق‌ترین بلاک چین‌های لایه ۱ اتریوم است. به همین دلیل است که پروتکل‌هایی مانند Near به عنوان یک رقیب جدی برای سولانا در نظر گرفته می‌شوند.

خرید نیر
  • Avalanche

آوالانچ (AVAX) مانند سولانا و اتربوم از قراردادهای هوشمند برای پشتیبانی از انواع پروژه‌های بلاک چین استفاده می‌کند. بلاک چین آوالانچ می‌تواند تراکنش‌های بسیار سریع ارائه دهد و از نظر مقیاس‌پذیری در رقابت مستقیم با سولانا است.

خرید آواکس

تاثیر اختلال شبکه سولانا بر روند قیمتی

هدف این شبکه غلبه بر مشکل مقیاس‌پذیری بلاک چین اتریوم با ترکیب مکانیزم اثبات تاریخ (PoH) در یک بلاک چین اثبات سهام (PoS) است. با PoH، سولانا یک گره مرکزی را برای تعیین زمان تراکنش که کل شبکه می‌تواند روی آن توافق کند، واگذار می‌کند. کارمزد پایین شبکه سولانا توسعه دهندگان و کاربران را به یک اندازه مجذوب کرده است اما قطعی ۷ساعته شبکه در ۳۰ آوریل باعث ایجاد شک و تردید در موضوع تمرکز می‌شود و احتمالاً برخی از سرمایه گذاران را ترسانده است.

هرچند که Solana Labs اعلام کرد این مشکل به دلیل ربات‌هایی بود که معاملات متعددی را در Metaplex که یک بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) روی سولانا است، آغاز کردند. زیرا طی آن حجم تراکنش از شش میلیون در ثانیه فراتر رفت و در نتیجه، اعتبارسنج‌ها حافظه داده‌ای را تمام کردند که منجر به از دست رفتن اجماع و قطع شبکه شد. پس از این اتفاق، توسعه‌دهندگان طی مراحلی مشکل را برطرف کردند. اگر احساسات معامله گران از شک و تردید خارج شده و دید آن‌ها به سولانا مثبت شود، سولانا می‌تواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

پیش بینی آینده ارزدیجیتال سولانا تا سال ۲۰۳۰

پیش بینی آینده ارزدیجیتال سولانا تا سال ۲۰۳۰

در ادامه خلاصه پیش بینی‌های کارشناسان و پلتفرم‌های تجزیه تحلیل را برای سولانا تا سال ۲۰۳۰ خواهیم دید.

پیش بینی قیمت سولانا تا پایان ۲۰۲۴

روند فعلی سولانا به شدت صعودی است، اما دلایل زیادی می‌تواند پشت نوسانات قیمت باشد. بنابراین نمی‌توانیم قضاوت کنیم که سولانا گزینه سرمایه‌گذاری خوبی است یا نه. چرا که سال ۲۰۲۲ شاهد سقوط قابل توجهی در کل بازار ارز دیجیتال بودیم و جدای از این موضوع، سولانا با مشکلاتی در بلاک چین خود نیز مواجه شد. با این حال، بازار سولانا ممکن است با چندین به روزرسانی بهبود یابد. بر اساس پیش‌بینی انتظار می‌رود تا پایان سال میانگین قیمت حدود 170 دلار و پایین‌ترین قیمت احتمالا سطح 110 دلار باشد. در حالی که می‌تواند تا بیش از 225 دلار نیز رشد کند.

پیش بینی قیمت سولانا تا ۲۰۲۵

اگر تغییری در سیاست‌ها و مقررات ارز دیجیتال ایجاد شود، سولانا ممکن است روز‌های مهم خود را پی داشته باشد. ممکن است با آرامش به سمت قیمت 233 دلار حرکت کند. سولانا در سال‌های آینده رشد زیادی دارد و افق قیمت برای SOL/USD بسیار روشن است.

پیش بینی قیمت سولانا تا ۲۰۲۶

سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت‌های نوظهور جدید می‌توانند توانایی این پروژه را برای دستیابی به قیمت‌های بالای ۴۰۰ دلار افزایش دهند. ارزش سولانا در ۲۰۲۶ ممکن است به طور متوسط ​​به 357.92 دلار برسد. با در نظر گرفتن تمام سناریو‌های پیش‌بینی خوش بینانه و داده‌های تاریخی، پتانسیل رسیدن به 401.06 دلار را دارد.

پیش بینی قیمت سولانا تا ۲۰۲۷

پیش‌بینی می‌شود سولانا در سال ۲۰۲۷ حداقل 512.34 دلار و حداکثر قیمت 605.87 دلار قیمت داشته باشد. به صورت کلی در کل سال، میانگین قیمت معاملاتی این ارز 530.24 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت سولانا تا ۲۰۲۸

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت سولانا می‌تواند در سال ۲۰۲۸ بسیار نوسان داشته و در عین حال افزایش یابد. انتظار می‌رود که حداقل و حداکثر قیمت‌ها به ترتیب 767.25 و 901.187 دلار باشد، در حالی که میانگین ارزش معاملات ممکن است برای این سال 790.39 دلار باشد.

پیش بینی قیمت سولانا تا ۲۰۲۹

تا سال ۲۰۲۹، حداکثر سطحی که سولانا ممکن است به آن برسد 1346.96 دلار است. با نگاهی به عملکرد گذشته این رمزارز، حداقل و متوسط ​​قیمت ممکن است به ترتیب حدود 1168.12 و 1204.46دلار باشد.

پیش بینی قیمت سولانا تا ۲۰۳۰

سال ۲۰۳۰ سالی خواهد بود که بالاخره سولانا از قیمت ۲۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد. حداکثر قیمت پیش‌بینی شده برای سولانا در این سال 2030.5 دلار است. در حالی که حداقل قیمت می‌تواند حدود 1713.46 دلار با میانگین قیمت 1765.42 دلار باشد. انتظار می‌رود که نوسانات بازار رمزارزها در این دهه بسیار بیشتر باشد و بنابراین بسیاری از سرمایه‌گذاران باید از نقاط ورود و خروج مناسب در چنین سناریویی در بازار آگاه باشند. توصیه‌ها و اطلاعات ما نباید تصمیمات سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند زیرا پیش‌بینی قیمت سولانا ممکن است همیشه دقیق نباشد. به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود تحقیقات مستقل خود را در مورد سطوح مقاومت و حمایت انجام دهند.

سرمایه‌گذاری در سولانا

اگر قصد سرمایه‌گذاری در رمزارزها را دارید، توصیه می‌کنیم همیشه تحقیقات خود را انجام دهید. قبل از تصمیم‌گیری در مورد معاملات، به آخرین روند بازار، اخبار، تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی و نظرات کارشناسان نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که عملکرد گذشته تضمینی برای بازدهی آینده نیست و هرگز پولی را که نمی‌توانید از دست بدهید، ریسک نکنید. همراهان عزیز ایرانیکارت توجه داشته باشید که در این مقاله سعی کردیم از منابع معتبر بر اساس داده‌های آماری کارشناسان پیش بینی آینده این ارزدیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم. لذا خواهشمندیم این مقاله را توصیه ای برای خرید یا فروش در نظر نگیرید. چرا که بازار ارزهای دیجیتال جذاب ولی خطرناک است و تنها با کسب دانش این حوزه می توان در آن موفق شد.

آینده ارزدیجیتال سولانا (Solana)-پیش بینی قیمت تا 2030
اتفاقات سال ۲۰۲۱ ارزهای دیجیتال، بازار را دستخوش تغییرات گسترده‌ای کرد. از کمرنگ شدن رمزارزهای مشهور تا مورد توجه قرار گرفتن ارزهای ناشناخته. سولانا! ارزدیجیتالی که در سال ۲۰۲۱ طی...
3.83 از 6 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. با عرض سلام خدمت شما میخواستم بپرسم اگر امکانش هست من رو راهنمایی کنید چون خیلی وقته که میخوام ارز سولانا خریداری کنم اما نمی دونم چه جوری و از کجا.باتشکر.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای خرید سولانا و دیگر رمزارزها، می‌توانید از طریق لینک https://www.iranicard.ir/crypto/ اقدام بفرمایید. همچنین در صورتی که مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد سولانا به دست آورید، مقاله ارز دیجیتال سولانا چیست را مطالعه کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. من ارزدیجیتال سولانا رو دوست دارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. عالی بود انیس جان ، انشالله طبق گفته شما بره بالاتر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام یکی به منم یه راهنمایی بکنه میخوام ارز بخرم موندم چی بخرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بازار ارزهای دیجیتال بسیار پر ریسک می‌باشد و نیاز به دانش و اطلاعات بالا دارد.
      حتما قبل از ورود به بازار رمز ارز، دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. اگر این ارز دچار مشکلات شبکه ای و اتفاقات چندروز اخیر نمیشد الان خیلی عدد بالاتری بود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سولانا بزودی و قبل از پایان سال 2021 به بالای 500 دلار خواهد رسید و رونمایی از پروژه های اصلی اش در ماه اکتبر خواهد بود که خیلی هم دور نیست و منتظر انفجار این رمز ارز پر قدرت باشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      از اینکه نظر و دیدگاه خود را، نسبت به این ارز با میان در میان گذاشتید، متشکریم.
      “پایدار باشید”
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ریپل و تحلیل‌های آن، می‌توانید به مقاله آینده ارز دیجیتال ریپل چه خواهد شد، مراجعه بفرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. من که ارز سولانا رو واقعا دوس دارم و امیدوارم که مطالب بیشتری در موردش بزارین
    و ببشتر با بلاکچین سولانا آشنا بشیم
    این ارز داره قدرت خودشو ب رخ میکشه و چندین روزه با قدرت حتی خلاف جهت بیت کوین حرکت میکنه از سایت ایرانیکارت میخوام که خیلی جزئی تر و اهداف و رود مپ این ارز رو هم واسمون توضیح بدن و اینکه یه فاندای کامل داشته باشیم
    ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از توجه شما متشکریم.
      حتما به درخواست شما توجه خواهد شد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. چقد خوب شد که من چندروز پیش این مطلب رو خوندم و ارز رو خریدم روی ۱۱۴ دلار
    و امروز با سود خیلی زیادی رو پولم مواجه شدم، واقعا ممنونم از سایتتون خیلی ب موقع بود این توضیحات ،اینقد سود خوبی بود خواستم بیام تشکر کنم ارتون
    ممنونم ایرانیکارت

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از این که تجربیات خود را با ما در میان گذاشتید، کمال تشکر را داریم.
      همیشه پر سود باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. به نظر من سولانا واقعا ارز خوبی هستش و همین الان هم برای سرمایه گذاری ارزنده هست ممنونم از سایتتون به خاطر این مطلب چون من رو مطمن تر کرد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      از توجه و دیدگاه شما متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • به نظر شما ارز سولانا بهتره یا شیبا لطفاً راهنمایی بفرمائید با تشکر.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
گذشته نشان داده است که کسب سود چشم‌گیر در بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال نیازمند صبر و زمان است، چرا که سرمایه‌گذاری همیشه یک ماراتن بوده تا دوی...
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
یقینا آینده کاردانو بستگی به پتانسیل‌های این پروژه نسبت به رقبای آن دارد؛ ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پروژه با قابلیت‌های قابل توجه و فراتر از نقش آن در...
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
آینده ارزهای دیجیتال
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
شیبا اینو دومین ارز دیجیتال بازار میم‌کوین‌ها از نظر ارزش بازار است که جامعه طرف‌دار مختص به خود را دارد. این رمزارز نیز به تقلید از برترین میم‌کوین بازار رمزارزها...