آینده ارزهای دیجیتال

پیش بینی آینده ارز اکسی اینفینیتی تا 2030

پیش بینی آینده ارز اکسی اینفینیتی تا 2030

واضح است که آینده ارز اکسی اینفینیتی به توانایی رقابت این پروژه در دنیای جذاب بازی‌ها بستگی دارد. اگر علاوه بر فعالیت در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال، زمزمه‌هایی در مورد بازی‌های بلاکچینی و کسب درآمد از آن‌ها شنیده‌اید و تصمیم گرفته‌اید از این طریق درآمد خود را افزایش دهید، باید بگوییم که تصمیمتان تقریبا درست خواهد بود. ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی که در زمینه بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و NFTها فعالیت می‌کند، به یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های دنیای رمزارزها تبدیل شده است.

بازی‌های ویدیویی آنلاین مبتنی بر NFT چیز جدیدی نیستند. آن‌ها حداقل از سال 2017 با راه اندازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) وجود داشته‌اند و بسیاری از آن‌ها را می‌توان نسبتا موفق در نظر گرفت. با این حال، Axie Infinity مسلما با هر چیزی که قبل از آن آمده، متفاوت بوده و به جرات می‌توان گفت که این پروژه به موفقیت خیره کننده‌ای دست یافته است. در ادامه شما را با آینده ارز اکسی اینفینیتی تا سال 2030 از دیدگاه کارشناسان برتر آشنا خواهیم کرد.

پیش بینی آینده ارز اکسی اینفینیتی: تحلیل تکنیکال

پیش بینی آینده ارز اکسی اینفینیتی: تحلیل تکنیکال

با توجه به نمودار AXSUSDT در تریدینگ ویو، متوجه خواهیم شد که قیمت اکسی برای مدت کوتاهی در محدوده تلفیقی 4.65 و 4.93 دلار خرید و فروش شده و در این محدوده رنج زده بود. سپس قیمت این رمزارز شتاب گرفته و از سطح مقاومت 4.93 دلار به سمت بالا خارج می‌شود این شتاب قیمتی به هدف آزمایش محدوده مقاومتی 5.86 دلار حرکت کرد که با موفقیت توانست این محدوده را نیز به سمت بالا رد کند؛ بنابراین می‌توان گفت سناریوی پیش بینی آینده ارز اکسی اینفینیتی، در حال حاضر صعودی است.

اندیکاتور MACD نیز هیستوگرام‌های سبزی از خود نشان می‌دهد که می‌تواند بیانگر رشد قیمت در روزهای آینده باشد. اگر خریداران موفق به کسب قدرت و شکستن سطح مقاومت در 6.25 دلار شوند، قیمت یک حرکت صعودی را تجربه خواهد کرد که در نتیجه این حرکت می‌تواند محدوده مقاومتی 7 دلار را تا پایان این ماه آزمایش می‌کند.

از طرف دیگر، اگر فروشنده‌ها بر خریداران غلبه کنند، ممکن است بازار یک روند معکوس را تجربه کند که منجر به سقوط قیمت در تله نزولی شود؛ اگر بازار نتواند سطح حمایت 5.86 دلار را حفظ کند، قیمت Axie Infinity احتمالا تا سطح حمایت حیاتی خود یعنی 4.93 دلار در چند روز آینده کاهش یابد.

آینده ارز اکسی اینفینیتی متکی به پارامتر‌های بنیادی آن

اکسی اینفینیتی توسط اسکای ماویس (Sky Mavis)، سازمان توسعه‌دهنده بازی‌های مبتنی بر فناوری در ویتنام، راه‌اندازی شد. این پلتفرم دو بنیانگذار به نام‌های ترونگ نگوین (Trung Nguyen) و الکساندر لارسن (Aleksander Larsen) دارد؛ نگوین به عنوان مدیر عامل فعلی این شبکه، فارغ التحصیلی خود را با مدرک لیسانس در مهندسی نرم افزار کامپیوتر به پایان رسانده است. همچنین قبل از تاسیس این پلتفرم، او بیش از یک سال تجربه به عنوان مهندس نرم افزار در Anduin Transactions داشت. از سوی دیگر، الکساندر لارسن از سال 2017 تجربه بازی‌های بلاکچین را به دست آورده است. او همچنین سابقه خدمت به عنوان افسر اجرایی امنیتی برای سازمان امنیتی دولت نروژ داشته است. به غیر از این اعضای کلیدی، تیم توسعه‌دهنده پروژه اکسی اینفینیتی متشکل از ده‌ها فرد متعهد است.

اکسی اینفینیتی شاهد افزایش تعداد کاربران خود در سال 2021 بود و در مجموع از 1 میلیون کاربر فراتر رفت. با وجود این شرایط، هر شبکه مبتنی بر بلاکچین در مسیر توسعه خود، نیاز به به روز رسانی‌های منظم و محتوای انقلابی دارد. به منظور تحقق همین امر، شبکه به روز رسانی‌های هیجان انگیز زیادی را ارایه می‌کند؛ از جمله AXS staking، به‌روزرسانی‌های Axie infinity shards، ادغام با فروشگاه iOS/App و بسیاری موارد دیگر را شامل می‌شود. بنابراین در مجموع می‌توان گفت شبکه اکسی اینفینیتی از نظر بنیادی نیز قوی است و اغلب مولفه‌های فاندامنتالی را پوشش می‌دهد.

پیش بینی آینده ارز اکسی اینفینیتی توسط سایت‌های برتر

با بیان اینکه انتظار می‌رود سناریوی صعودی ادامه یابد، بسیاری از کارشناسان توصیه‌های سرمایه‌گذاری زیر را ارائه می‌دهند.

پیش‌بینی CoinPedia از آینده اکسی اینفینیتی

به نظر می‌رسد که این پروژه با مجموعه‌ای از رویدادهایی که برای راه‌اندازی آماده شده‌اند، متوقف نشدنی باشد. با توجه به پیش بینی الگوریتمی قیمت Axie Infinity توسط CoinPedia، اگر شبکه شاهد راه‌اندازی به موقع ارتقاء باشد، قیمت می‌تواند امسال به راحتی از 9.28 دلار فراتر رود. اگر شبکه این رمزارز نتواند طرح خود را اجرا کند، قیمت ممکن است به 4.37 دلار کاهش یابد.

پیش بینی آینده ارز اکسی اینفینیتی توسط GOV capital

طبق تحلیل‌های این سایت، قیمت Axie Infinity آینده امیدوار کننده‌ای دارد. ممکن است تا حدودی تحت تاثیر نوسان‌های بازار قرار بگیرد، اما قیمت باز خواهد گشت و در سال ۲۰۲۵، قیمت پیش‌بینی‌شده برای Axie Infinity حدود ۱۱۰ دلار است که سرمایه‌گذاری خوبی تلقی می‌شود.

پیش بینی CoinSkid از قیمت AXS در آینده

قیمت Axie Infinity ممکن است طی پنج سال بر اساس پیشرفت‌های جاری چند برابر شود. مثلا تا سال ۲۰۲۶، ارزش هر واحد از این رمزارز باید افزایش قیمتی تا حدود ۲۷۲ دلار داشته باشد که پتانسیل کسب درآمد بلندمدت را نشان می‌دهد.

مطالعه بیشتر: متاورس چیست؟

پیش بینی قیمتی رمزارز اکسی اینفینیتی تا سال 2030

در این قسمت از مقاله، به پیش بینی آینده ارز اکسی اینفینیتی به تفکیک سال‌های پیش‌رو تا 2030 خواهیم پرداخت:

آینده ارز اکسی اینفینیتی

پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی تا پایان 2023

طبق پیش بینی‌های قیمتی برآورد می‌شود که ارزش اکسی اینفینیتی در ادامه سال ۲۰۲۳، به ترتیب حداقل، میانگین و حداکثر قیمت خود را در سطوح، 4.37، 6.82 و 9.28 دلار تجربه کند.

پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی در 2024

پروژه Axie Infinity (AXS) یک شبکه سریع و قابل اعتماد ایجاد کرده که ویژگی‌های آن می‌تواند به توکن AXS کمک کنند تا در سال ۲۰۲۴ میانگین قیمت 10.75 دلار کسب کند. اگر تلاش برای توسعه این پروژه ادامه یابد، قیمت AXS حتی ممکن است در همان سال به 13.70 دلار برسد و در بدترین شرایط، پیش بینی می‌شود کف قیمتی 7.81 دلار تجربه کند.

پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی در 2025

اگر احساسات مثبت سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به آینده بازار ارزهای دیجیتال در سال 2025 ادامه داشته باشد، با توجه به پتانسیل‌ها اکسی اینفینیتی، برآورد می‌شود که قیمت این ارز دیجیتال حداقل 11.79 دلار و حداکثر 18.12 دلار با میانگین قیمت 14.95 دلار رقم بخورد.

پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی در 202۶

به گفته تحلیلگران پیش بینی قیمت‌ها، رمزارز AXS برای سال 2026 می‌تواند بین 15.61 تا 23.55 دلار معامله شود و میانگین قیمت آن نیز احتمالا در حدود 19.58 دلار باشد.

پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی در 202۷

در سال ۲۰۲۷ تخمین زده می‌شود که ارز اکسی اینفینیتی می‌تواند بین 20.13 الی 27.91 دلار نوسان داشته باشد و میانگین قیمت نیز در سطح 24.02 دلار در نظر گرفته شده است.

پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی در 202۸

پیش‌بینی قیمت AXS برای سال 2028 بین 24.67 تا 31.28 دلار برآورد شده و میانگین قیمت نیز در حدود 27.98 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی در 2029

در سال ۲۰۲۹، حداقل و حداکثر قیمت برای ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی به ترتیب 28.95 و 35.93 دلار در نظر گرفته شده است. همچنین میانگین قیمت آن دوره، سطح 32 دلار پیش بینی می‌شود.

پیش بینی قیمت اکسی اینفینیتی در 2030

در اواخر دهه‌ای میلادی جاری پیش بینی می‌شود که ارزش Axie Infinity در بین محدوده‌های 35 الی 44 دلار خرید و فروش شود. میانگین قیمت برای سال 2030، در رمزارز اکسی اینفینیتی سطح 40 دلار در نظر گرفته شده است.

آیا سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال AXS کار درستی است؟

Axie Infinity یک بازی بلاکچینی جالب است که هدف آن جذب توده‌های مردمی به فضای کریپتو از طریق روشی سرگرم کننده خواهد بود. با توجه به محبوبیت بازی‌ها در دنیای امروز، این پلتفرم می‌تواند رشد چشم‌گیری در آینده داشته باشد. ماهیت بازی برای کسب درآمد در این ارز دیجیتال، چشم‌انداز مثبت آن را تقویت می‌بخشد.

سلب مسئولیت: این بلاگ صرفا با هدف آموزش و اطلاع‌رسانی در حوزه ارزهای دیجیتال نگارش شده و ایرانیکارت به هیچ‌وجه توصیه‌ای به خرید یا فروش ارزهای دیجیتال ندارد. بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرریسک و پرنوسان است و ورود به آن نیازمند دانش و تجربه کافی در حوزه کریپتوکارنسی و معاملات بازارهای مالی است.

پیش بینی آینده ارز اکسی اینفینیتی تا 2030
واضح است که آینده ارز اکسی اینفینیتی به توانایی رقابت این پروژه در دنیای جذاب بازی‌ها بستگی دارد. اگر علاوه بر فعالیت در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال، زمزمه‌هایی...
4.5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
گذشته نشان داده است که کسب سود چشم‌گیر در بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال نیازمند صبر و زمان است، چرا که سرمایه‌گذاری همیشه یک ماراتن بوده تا دوی...
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
یقینا آینده کاردانو بستگی به پتانسیل‌های این پروژه نسبت به رقبای آن دارد؛ ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پروژه با قابلیت‌های قابل توجه و فراتر از نقش آن در...
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
آینده ارزهای دیجیتال
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
شیبا اینو دومین ارز دیجیتال بازار میم‌کوین‌ها از نظر ارزش بازار است که جامعه طرف‌دار مختص به خود را دارد. این رمزارز نیز به تقلید از برترین میم‌کوین بازار رمزارزها...