معرفی ارز دیجیتال

ارز دیجیتال وانا چیست ؟ | wana token

ارز دیجیتال وانا چیست ؟ | wana token

در این مقاله قصد داریم توکن وانا Wana را بررسی کنیم. آیا شما هم به دنبال یک ارزدیجیتال با پتانسیل رشد و بالا که نرخ بازگشت سرمایه آن هم بالا باشد هستید؟ یا اینکه در سبد خود بعد از خرید بیت کوین جای ارزهای جدید را خالی می بینید؟ اخیرا توکن های NFT بسیار مورد قبول واقع شده اند. در ادامه خواهیم گفت ارز دیجیتال وانا چیست (wana) همچنین پلتفرم آن یعنی WanakaFarm را بررسی خواهیم کرد. اگر به دنبال سرمایه گذاری در ارز وانا هستید؛ این مقاله برای شماست.

ارز دیجیتال وانا چیست ؟

ارزدیجیتال وانا Wana توکن بومی پلتفرم بازی WanakaFarm می باشد که در سال 2021 ارائه شده است. در حال حاضر قیمت این توکن 3.2 دلار است. الگوریتم مورد استفاده در ارزدیجیتال وانا BEP-20 می باشد. رتبه فعلی این ارز در وبسایت coinmarketcap برابر با 2699 است. کل عرضه وانا 500000000 کوین می باشد. اطلاعاتی هم چون حجم مارکت در دسترس نیست. اوج قیمت این ارز در 6 سپتامبر 2021 معادل با 4.1 دلار بوده است. نمودار ارزدیجیتال وانا را از ابتدای عرضه تا کنون مشاهده می کنید.

نمودار قیمتی ارز وانا

بنیان گذار ارزدیجیتال وانا Wana کیست؟

بنیان گذاران ارز وانا

بنیان گذار این ارز Truon Tran و توسعه دهنده بلاکچین بازی نیز Tien Tran می باشد. تیم توسعه دهنده این ارز متشکل از یک تیم جوان است که بسیاری از آن ها مسئول عملیات های مربوط به توکن و همچنین تولید آن هستند. برای مشاهده همه اعضای تیم این توکن می توانید به وبسایت رسمی این پلتفرم به آدرس  www.wanakafarm.com مراجعه کنید.

سرمایه گذاران توکن وانا Wana و شرکای آن چه کسانی هستند؟

بسیاری از شرکت های مطرح در این توکن و پلتفرم آن سرمایه گذاری کرده اند. اسامی سرمایه گذاران و شرکای این توکن را در لیست زیر مشاهده می کنید.

  1. Kyber Alumni Fund
  2. Blockchain Ape
  3. Tomochain
  4. Poolz
  5. DuckDao
  6. Oxbull
  7. Mochi Market
  8. Ca’ Koin
  9. Mochi Lab

همچنین شرکت Certik مسئولیت تامین امنیت توکن وانا را به عهده گرفته است.

اگر شما فعال حوزه ارزهای دیجیتال هستید؛ می توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

WanakaFarm چیست؟

Wanaka Farm یک بازی منحصر به فرد مبتنی بر بلاکچین NFT می باشد. این بازی با الهام گرفتن از یک جزیره رویایی زیبا در نیوزلند به نام Wanaka ایجاد شده است. مدل این بازی در جهت کسب درآمد، یکی از جدیدترین پیشرفت هایی است که در صنعت بازی سازی صورت گرفته که این مدل هم برای توسعه دهندگان و هم برای کاربران به صورت ویژه ارزشمند خواهد بود. به عبارتی در این مدل تجارت که آن را اقتصاد باز می نامیم، مزایا شامل همه بازیکنانی می شود که با شرکت در سیستم بازی ارزش افزوده می کنند. هدف این بازی، به وجود آوردن یک سیستم اقتصادی واقعی درون بازی می باشد؛ یعنی بازیکنان هم یک بازی سرگرم کننده داشته باشند و هم یک منبع درآمد. کاربران این بازی می توانند مزارع ایجاد کنند و محصولات انتخابی را با روش و یا سلیقه خود پرورش دهند. هر موردی که در بازی ایجاد می شود به خود بازیکن تعلق دارد و بازیکن می تواند آن ها را در بازار به صورت آزادانه معامله کند. بنابراین سیستم به گونه ای طراحی شده که بازیکنان هم از بازی لذت ببرند و هم فرصت کسب درآمد را داشته باشند.

بازی کنید تا درآمد کسب کنید!

همانطور که گفتیم WanakaFarm یک بازی NFT است. از مدل “بازی برای کسب درآمد” پیروی می کند. پروژه های که از این سیستم استفاده می کنند؛ معتقدند برای سهامداران بازی و هم چنین خود کاربران بازی ارزش زیادی پیدا می کند. دادن مالکیت دارایی های درون بازی به بازیکنان و مجوز افزودن ارزش به آن ها با بازی کردن، از موارد مهم در کسب و کار های بازی برای کسب درآمد هستند. دارایی های دیجیتالی درون بازی هرچیزی می تواند باشد. از ارزهای رمزنگاری شده تا منابع درون بازی که مبتنی بر بلاکچین است. بخاطر همین موضوع است که این مدل کسب و کار با بازی های بلاکچین خوب انطباق پیدا کرده است.

راه های کسب درآمد در واناکا فارم WanakaFARM

راه های کسب درآمد ارز وانا

در WanakaFarm بازیکنان می توانند از راه های مختلفی کسب درآمد کنند:

  • اقلام را در Wanakatrade بفروشند.
  • ماموریت ها را کامل کنند.
  • در مسابقات شرکت کنند.
  • وانا را استیک کنند.
  • در ساختار حکمرانی dao شرکت کنند.
  • از طریق جوایز بخت آزمایی

پیش از اقدام بخوانید:‌ نکات مهم خرید ارزهای دیجیتال

موارد تخصیص شده توکن وانا Wana

فروش عمومی فروش خصوصی مشارکت استراتژیک تیم و مشاور پاداش جامعه و بازاریابی ذخیره پاداش بازی برای کسب درآمد نقدینگی DEX
5% 5% 6% 20% 10% 10% 19% 26% 2%

نحوه کار پلتفرم WanakaFarm

نحوه کار این بازی به این صورت است که بازیکنان با مواردی هم چون کشاورزی، کشت زمین، پرورش حیوانات خانگی و… در نقش یک کشاورز عمل می کنند. در این بازی کشاورزان می توانند زمین های خود را با مواردی که در WANASHOP قرار دارد تزیین کنند. در نهایت به بازیکنان در این بازی این امتیاز تعلق می گیرد که موارد انجام داده شده را به صورت NFT ایجاد و یا نگهداری کنند و به صورت رایگان آن ها را در WanaTrade با سایربازیکنان با توجه به نیاز آن ها معامله کنند. به بیان ساده در این بازی مردم می توانند زمین های مجازی خود و سایر موارد مانند کاشت، رشد و برداشت در زمین مجازی را برای به دست آوردن توکن وانا داشته باشند.

معرفی صرافی ها و کیف پول های ارز وانا WANA

دانستید که ارز دیجیتال وانا چیست، همانطور که در وبسایت کوین مارکت کپ قابل مشاهده است، بیشترین حجم معاملات ارز وانا در صرافی پنکیک سواپ انجام می گیرد. بنابراین ایمن ترین و بهترین صرافی برای خرید ارز وانا صرافی پنکیک سواپ PancakeSwap می باشد. با توجه به اینکه ارز وانا از الگوریتم BEP-20 استفاده می کند، از کیف پول های دیجیتالی تراست ولت Traust Wallet و متامسک Metamask برای ذخیره سازی و نگهداری ارز وانا استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش جامع خرید ارز دیجیتال

آینده پروژه WanakaFarm چگونه است؟

آینده ارز وانا - نقشه راه وانا

همانطور که گفته شد WanakaFarm یک بازی برای کسب درآمد است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ایجاد شده است. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد زمین بخرند و محصولات تولید کنند و از این موارد کسب درآمد کنند. به صورت کلی توکن های گیمینگ در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و افزایش قیمت های زیادی را تجربه کرده اند. به صورتی که بعضی از ارزهای گیمینگ تا چندصددرصد نیز افزایش قیمت داشته اند. با توجه به شرایط موجود و همچنین سیستم خود بازی می توان آینده خوبی را برای ارز وانا متصور شد.

نقشه راه پروژه WanakaFarm

فاز 1 (2021)    

IDO (BSC) -برآورد $ WANA – انتشار بازی 1.0 – رایانه شخصی

فاز 2 (2021) انتشار بازی 1.1 – مرورگر – رویدادها و مسابقات جامعه
فاز 3 (2023) انتشار بازی 1.2 – موبایل (Android ، iOS)
فاز 4 (2022) انتشار بازی 1.3 – AR
فاز 5 (2022) انتشار بازی 1.4 – VR – قابلیت همکاری بیشتر NFT با زنجیره متقابل

آیا در ارزدیجیتال وانا Wana سرمایه گذاری کنیم؟

تا اینجا با  ما همراه بودید و دانستید ارز دیجیتال وانا چیست، توکن وانا یک توکن با حداکثر عرضه می باشد. با توجه به پلتفرم آن می توان به آینده این ارز امیدوار بود. اما یک سری اطلاعات هنوز درباره وانا کوین مشخص نیست. اطلاعاتی مانند رتبه بازار، سرمایه بازار و عرضه در گردش ارز وانا وجود ندارد. اگر بخواهید در وانا کوین سرمایه گذاری کنید؛ باید تمامی اطلاعات آن روشن و شفاف باشد. بنابراین برای این ارز باید منتظر بمانید تا اطلاعات مربوط به آن تکمیل شود.

سلب مسئولیت: این بلاگ صرفا با هدف آموزش و اطلاع‌رسانی در حوزه ارزهای دیجیتال نگارش شده و ایرانیکارت به هیچ‌وجه توصیه‌ای به خرید یا فروش ارزهای دیجیتال ندارد. بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرریسک و پرنوسان است و ورود به آن نیازمند دانش و تجربه کافی در حوزه کریپتوکارنسی و معاملات بازارهای مالی است.

ارز دیجیتال وانا چیست ؟ | wana token
در این مقاله قصد داریم توکن وانا Wana را بررسی کنیم. آیا شما هم به دنبال یک ارزدیجیتال با پتانسیل رشد و بالا که نرخ بازگشت سرمایه آن هم بالا...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. ممنون از توضیخاتتون چندتا پروژه اینده دار دیگه هم بهمون معرفی کنین واگه میشه پروزه هایی خیلی تازه شروع به کار کردن رو هم بگین که قبل از افزایش قیمت شکارشون کنیم ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می‌رساند که حتما در قسمت بلاگ‌های سایت، مقالات بیشتری در مورد پروژه‌های دیگر گذاشته خواهد شد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...