معرفی ارز دیجیتال

ارز اطلس استار چیست ؟

ارز اطلس استار چیست ؟

اخیرا بازار توکن‌های NFT در ارز‌های دیجیتال بسیار پر رونق شده است. این فناوری جدید می‌تواند پتانسیل اقتصادی صنعت بازی را تغییر دهد. ترکیب NFT‌ ها با صنعت بازی از طریق متاورس، موجب تحول قابل توجه در دنیای فناوری شده است. اطلس استار Star Atlas یکی از این پروژه هاست که سرعت را برای نسل بعدی بازی‌ها تعیین می‌کند. اطلس استار Star Atlas یک بازی ویدیویی آنلاین مبتنی بر بلاکچین می‌باشد. این بازی به صورت چند نفره و در متاورس بازی مجازی انجام می‌شود و ارز اطلس Atlas نیز توکن بومی این بازی می باشد. قبل از خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بهتر است که پروژه ی آن ها را بشناسید. در این مقاله ضمن معرفی ارز دیجیتال اطلس Atlas ، نحوه عملکرد بازی اطلس استار Star Atlas را نیز توضیح خواهیم داد.

ارز اطلس استار Star Atlas چیست ؟

ارز دیجیتال Atlas، ارز پلتفرم اطلس استار می باشد که در ۲۰۲۱ بر روی بلاکچین سولانا ساخته شد. قیمت ارز اطلس Atlas در حال حاضر 0.127074 می باشد و در وبسایت CoinMarketCap رتبه فعلی ارز اطلس 247 است. اطلس استار توسط پروژه‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا solana، مانند صرافی غیرمتمرکز serum و صرافی متمرکز FTX پشتیبانی می‌شود. بنابراین از توان تراکنش شبکه‌ای ۵۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه پشتیبانی می‌کند. سولانا به عنوان یکی از سریعترین، امن‌ترین و مقاوم ترین پلتفرم هایی است که در شبکه‌های بلاکچین ارائه می‌شود که با زیرساخت بازی که فراهم کرده می‌توان برنامه‌های غیرمتمرکز را از طریق آن ایجاد کرد. سولانا همچنین دارای هزینه معاملات مقرون بصرفه است. کارمزد متوسط در این شبکه حدود 0.00025 دلار در هر تراکنش است.

اطلس استار Star Atlas به دلیل مدل اقتصادی خود در زمینه بلاک چین با ویژگی‌های Play-to-Earn و DeFi شناخته می‌شود. دارایی‌های درون بازی به بازیکن این امکان را می‌دهد تا منابع خود را در متاورس اطلس استار مبادله کند، از طریق اکتشاف ارزش ملموس ایجاد کند، استراتژی سیاسی را به کار گیرد و بر آینده توسعه بازی تأثیر بگذارد. اطلس استار اقتصاد توکن دوگانه را در پیش گرفته و یک تجربه بازی در آینده دور را ارائه می‌دهد.

بازیکنان اطلس استار در خلا وسیع فضا به دنبال جواهرات‌ گرانبهای مبتنی بر NFT هستند. که این فناوری، بلاکچین را با موارد درون بازی مبتنی بر NFT و یک فناوری گرافیکی منحصر به فرد ترکیب می‌کند تا یک تجربه متاورس ایجاد کند. شایان ذکر است که اگر می‌خواهید بدانید ارز دیجیتال اطلس استار Star Atlas را از کجا بخرید، صرافی‌های برتر برای معاملات ارز دیجیتال اطلس استار Star Atlas در حال حاضر FTX ،ZT،Bitrue ،MEXC و Raydium هستند.

ارز اطلس استار چیست ؟

در نمودار زیر به اصلی‌ترین مشخصات این ارز اشاره شده است:

 نام اختصاری Star Atlas
رتبه در بازار 516
ارزش بازار $31,813,301
عرضه در گردش 9,803,356,511 ATLAS
 وبسایت  staratlas.com

بنیان‌گذاران ارز دیجیتال اطلس استار Star Atlas

ارز دیجیتال اطلس استار Star Atlas (ATLAS) توسط مایکل واگنر، مدیرعامل آن تاسیس شد. سرپرست عملیات اطلس استار دب لوکاس است. نام دیگر بنیانگذار ارز دیجیتال اطلس استار COO Pablo Quiroga است. مایکل واگنر قبل از تأسیس Star Atlas، در صندوق VC و در Multichain Ventures، شرکتی که بر تولید محصولات  بلاک چین متمرکز بود، کار می‌کرد. پابلو کیروگا قبل از تاسیس اطلس استار در زمینه بیوتکنولوژی کار می‌کرد. دب لوکاس دارای سابقه مالی با پست‌هایی در چارلز شواب و بارکلیز است.

اگر شما فعال حوزه ارزهای دیجیتال هستید؛ می توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

بازی اطلس استار Star Atlas چگونه کار می‌کند؟

اطلس استار یک بازی ویدیویی استراتژیک مبتنی بر بلاکچین سولانا است که با مضمون فضا طراحی شده است. یک متاورس چندنفره عطیم که تنظیم شده برای آینده دور در سال ۲۶۲۰ است. این پلتفرم بازی با استفاده از Nanite Unreal Engine ۵ برای ایجاد بازی‌های ویدیویی با کیفیت به بازی اجازه می‌دهد از محیط‌های با کیفیت سینما و زمان واقعی برخوردار باشد. اطلس استار علاوه بر استفاده بلاکچین سولانا ویژگی یکپارچه‌سازی مستقیم از طریق مبادله غیرمتمرکز یعنی dex را نیز داراست که به لطف این ویژگی بازیکنان می‌توانند با پلتفرم‌های defi و قرارداد‌های هوشمند ارتباط برقرارکنند که در نهایت به کاربران این دسترسی را می‌دهد که بتوانند انواع دارایی‌ها را قرض کنند یا وام بدهند.

مراحل بازی

در ابتدا بازیکنان باید با توکن اطلس برای به دست آوردن موارد nft درون بازی مثل خدمه، سفینه فضایی، زمین و سایر تجهیزات لازم استفاده کنند. بازیکنان این بازی می‌توانند در این فضا معامله کنند، توکن‌های غیرقابل تعویض NFT را به دست آورند و یا ایجاد کنند؛ به نحوی که کاربران ملموس بودن و مالکیت و ارزش دارایی واقعی را تجربه می‌کنند. بازی Star Atlas در یک محیط علمی تخیلی آینده در سال ۲۶۲۰ اتفاق می‌افتد، جایی که سه جناح اصلی بوجود آمده‌اند و برای تامین منابع و کنترل با یکدیگر رقابت می‌کنند: بشریت، کنسرسیومی از نژاد‌های بیگانه و اندروید‌های حساس.

موارد به دست آمده در بازی اطلس استار را می توانید به درآمد واقعی تبدیل کنید!

این بازی ترکیبی از ژانر‌های مختلف است. نحوه بازی این است که شما باید برنامه‌های تاکتیکی را در مورد نحوه تعامل با سایر بازیکنان و جناح‌ها توسعه دهید. در نهایت، بازیکنان می‌توانند منابع را به دست آورده و از این طریق منبع درآمد داشته باشند. پس از انتخاب جناح، بازیکنان ابتدا در مناطق امنیتی بدون مبارزه شروع می‌کنند تا گیم پلی اصلی را کشف کنند.

بازی اطلس استار که در سال 2620 در جریان است. چهار ژانر را برای یک تجربه هیجان انگیز ترکیب می‌کند:

  1. استراتژی بزرگ: هنگام تعامل با دیگر بازیگران، تاکتیک هایی را توسعه دهید تا از نظر نظامی مسلط شوید.
  2. اکتشاف: امپراتوری خود را با کشف دارایی برای استخراج و تجارت گسترش دهید.
  3. نقش آفرینی: حرفه جدیدی را در متاورس دنبال کنید.
  4. شبیه سازی پرواز فضایی: با استفاده از واقعیت مجازی، در کابین خلبان سفینه فضایی سوار شوید

فعالیت‌های دیگر شامل ساختن زمین‌ها و شهرها، فروش کالا و ایجاد گروه‌ها و DAOهای منطقه‌ای برای حکومت بر نهادهای مختلف در جهان است.  در عین حال، بازیکنان قادر خواهند بود حرفه‌ای مانند مدیر عامل، کارگزار، شکارچی جایزه، دزدان دریایی و تعداد زیادی دیگر را برای ایفای نقش در سفینه فضایی انتخاب کنند.

ارز اطلس استار چیست ؟

بازارچه NFT

بازی اطلس استار گسترده است و بازیکنان مجبور می‌شوند با جمع‌آوری منابع و رقابت کردن برای پیشی گرفتن از بازیکنان در متاورس سفر‌های چالش برانگیزی را آغاز کنند. بازیکنان می‌توانند شهر‌ها را بسازند و اقتصاد خرد را به نحوی در بازی ایجاد کنند. یا حتی برای اداره مناطق خاص با یکدیگر همکاری کرده و سازمان‌های مستقل یا DAO را تشکیل بدهند. ضمن اینکه دارایی‌های به دست آمده در بازی بعداً می‌توانند با ارز‌های واقعی مبادله شوند.

به عبارت دیگر بازیکنان می‌توانند در مقابل موارد مجازی که هنگام بازی به دست می‌آورند پول واقعی به دست بیاورند. بر خلاف اغلب سیستم عامل‌های بازی متمرکز که فروش مجدد و مالکیت کامل موارد درون بازی را محدود می‌کند؛ این پلتفرم به طور کامل از تمرکز زدایی استقبال می‌کند. یعنی بازیکنان مالکیت تمام مواردی که در طول بازی به دست آورده‌اند را خواهند داشت و می‌توانند موارد درون بازی (NFT) را در بازار‌های ثانویه بفروش برسانند. ‌ایده کلی این بازی این است که زمان صرف شده در بازی باعث درآمد شود.

چند نمونه NFT در بازی وجود دارند که عبارتند از:

  • کشتی ها : این کشتی ها از نظر کمیابی، ویژگی ها و ارزش متفاوت هستند. بازیکنان برای انجام بازی و سفر در فضا به آن‌ها نیاز دارند.
  • محصولات کلکسیونی: پوست، پوستر، طلسم، وسایل خدمه و حیوانات خانگی همه نمونه‌هایی از کلکسیون هستند. 
  • سازه‌ها : ایستگاه‌های فضایی و نیروگاه‌ها، همگی نمونه‌هایی از سازه‌های موجود در بازی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای کسب درآمد استفاده کنید. 

توکن های بازی

جهان اطلس استار دارای دو توکن ATLAS و POLIS است که از اقتصاد درون بازی را اداره می‌کند. شما می توانید این دارایی‌ها را از صرافی های ارز دیجیتال مانند ایرانیکارت خریداری کنید.

ATLAS ارز کاربردی بازی است که برای معاله NFT و خرید دارایی استفاده می‌شود. شما می‎‌توانید با انجام چالش‌های درون بازی این توکن را به دست آورید. این توکن دارای مجموع و حداکثر عرضه فعلی 36 میلیارد است. با پیوستن بازیکنان بیشتر به متاورس، ATLAS بیشتری ایجاد و به عنوان پاداش توزیع خواهد شد. توکنومیک این ارز به شرح زیر است:

  • 65 % برای پاداش و انتشار
  • 22.5 % برای فروش توکن خصوصی
  • 4 % برای استخرهای فهرست / نقدینگی
  • 5 %برای تیم پشت پروژه
  • 2 % برای فروش توکن عمومی
  • 1.5 % برای پیش فروش عمومی

ارز اطلس استار چیست ؟

توکن POLIS چیست؟

اطلس استار دارای DAO است و سازندگان بازی آن را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کل اکوسیستم می‌دانند. DAOها به عنوان یک مفهوم در سطح جهانی نسبتاً جدید هستند و با ساختارهای سنتی شرکت تفاوت دارند زیرا مالکیت اعضا را در اولویت قرار می‌دهند. این ساختارها گام بعدی در هماهنگی سرمایه انسانی و نیروی کار هستند. هدف نهایی داشتن یک اکوسیستم بازی کاملاً مستقل است که در آن نیازهای جامعه از طریق رای گیری مستقیم دموکراتیک برآورده شود. حق رای بر اساس تعداد توکن‌های POLIS به جامعه داده می‌شود. توکن POLIS، دومین توکن اطلس استار، به عنوان یک توکن حکمرانی در این شهر‌های فضایی و همچنین تصمیمات حکمرانی در مورد بازی عمل می‌کند. POLIS دارای حداکثر عرضه ثابت و مجموع 360 میلیون توکن است. این از طریق ماموریت ها و مشارکت انجمن ها در بازی و استیکینگ در دائو به دست می‌آید. توکنومیک این ارز به شرح زیر است:

  • 40 % برای پاداش و انتشار
  • 30 %برای تیم
  • 22.5 % برای فروش توکن خصوصی
  • 4 %برای استخرهای نقدینگی
  • 2 %برای فروش توکن عمومی
  • 1.5 %برای پیش فروش عمومی

پورتفولیو و شرکای اطلس استار

مدیر عامل Star Atlas (مایکل واگنر) یک کارآفرین با تجربه رسمی در سرمایه گذاری است. شروع پروژه در سال 2020 بود که او تصمیم گرفت یک تیم سازنده تشکیل دهد و بازی را در ژانویه 2021 منتشر کند. برای دستیابی به تجربه‌های گیم‌پلی همه جانبه، Star Atlas با بسیاری از شرکت‌های در سطح جهانی مانند FTX ،SERUM و Solana Serum همکاری کرده است. این بازی همچنین توسط توسعه دهندگان Axie Infinity و شرکت‌های سرمایه گذاری خطرپذیر درجه یک مانند Sino ،Animoca Brand ،LD Capital ،Republic Crypto ،Spark Digital و Yield Guild تامین می‌شود.

دانلود وایت پیپراطلس استار

چه چیزی اطلس استار Star Atlas را منحصر به فرد می‌کند؟

اطلس استار Star Atlas با هدف ارائه یک بازی فراگیر متاورس که شامل چندین ژانر می‌شود و یک تجربه بازی با کیفیت سینما را با توانایی به دست آوردن دارایی‌های مجازی که می‌تواند با ارز واقعی جایگزین شود، ترکیب می‌کند. این شرکت قصد دارد با پیشی گرفتن از رقبای خود در زمینه‌های مختلف، برتری داشته باشد. تا به حال، هیچ بازی بلاکچینی به اندازه Star Atlas امکانات گیم پلی مختلف را با هم ترکیب نکرده است. در حالی که برخی از بازی‌ها گزینه‌ای برای کسب درآمد از طریق شرط‌بندی، نبرد با دیگر بازیکنان برای دارایی‌های مجازی یا کشف دنیای مجازی آن و ایجاد اتحاد را ارائه می‌دهند، هیچ بازی همه موارد گفته شده را همزمان انجام نمی‌دهد.

خرید استار اطلس از ایرانیکارت

کیف پول های ارز دیجیتال اطلس استار

در حال حاضر کیف پول‌های دیجیتالی زیادی از رمز ارز اطلس استار پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال پیش بینی می‌شود در ادامه کیف پول‌های معروف مانند کیف پول اتمیک و… نیز از این ارز پشتیبانی کنند. لیست کیف پول‌های در حال حاضر ارز دیجیتال اطلس را در زیر مشاده می‌کنید.

  1. Ledger
  2. trust
  3. phantom
  4. mathwallet

از میان کیف پول‌های نام برده در بالا، کیف پول لجر به دلیل اینکه یک کیف پول سخت افزاری است از امنیت بالاتری برخوردار است. این کیف پول دارای دو نوع لجر نانو اس و لجر نانو ایکس می‌باشد. برای خرید انواع مدل کیف پول سخت افزاری لجر می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

آینده ارزدیجیتال اطلس استار

اطلس استار قوی‌ترین فرصت را در تاریخ بشر برای علاقمندان به بازی فراهم می‌کند تا از طریق به دست آوردن درآمد‌های مجازی درون بازی به درآمد واقعی برسند. با اتصال به سیستم پر رونق سولانا، اکوسیستم و اهداف بلند مدت اطلس نیز بهینه می شود. دید کلی برای Star Atlas در هیچ بلاک چین دیگری امکان پذیر نیست.

بنابراین اکوسیستم اطلس را قادر می‌سازد که بازیکنان در آن بتوانند در مسیر آینده پروژه مشارکت کنند. با توکن ATLAS، بازیکنان قادر خواهند بود NFT کسب کرده و آن‌ها را در بازار آزاد معامله کنند. تمام این ویژگی ها را برشمردیم تا به این نکته اشاره کنیم؛ اطلس استار راه را برای آینده صنعت بازی‌های بلاکچین مبتنی بر NFT هموار می‌کند. ادغام پلتفرم با NFT‌ها، فناوری بلاکچین و تجربه بازی در واقعیت مجازی شروع خوبی برای اتصال بازیکنان در یک اقتصاد پررونق با قابلیت Defi است. اقتصاد این پلتفرم بر اساس سولانا ساخته شده است. بنابراین می‌توان انتظار داشت به یک اکوسیستم پر رونق تبدیل شود.

سوالات متداول
Request for Quote

استار اطلس یک توکن متاورسی است. برای سرمایه گذاری در این ارز بهتر است آن را از نظر تکنیکال و فاندامنتال بررسی کنید.

میزان درآمد بازیکنان به عملکرد آن‌ها و وسایل تحت مالکیت درون بازی بستگی دارد.

از صرافی ایرانیکارت می‌توانید ارز دیجیتال ایرانیکارت را با کارمزد صفر خریداری کنید.

ارز اطلس استار چیست ؟
اخیرا بازار توکن‌های NFT در ارز‌های دیجیتال بسیار پر رونق شده است. این فناوری جدید می‌تواند پتانسیل اقتصادی صنعت بازی را تغییر دهد. ترکیب NFT‌ ها با صنعت بازی از...
4.8 از 10 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. با توجه به اینکه قیمت اطلس به نظر میاد در کف نمودار خود باشه میشه نظر شما رو در مورد سرمایه گذاری در این مورد رو بدونم حداقل به دید 2ساله. خیلی سپاسگزار میشم اگه جواب بدید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      پیش بینی دقیق دشوار است. توصیه می کنیم تحلیل های ایرانیکارت را دنبال کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. استفاده کردیم عالی بود انشالله سودی عالی خواهد داد ????

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام…
    من ارز رو از شبکه بایننس رو کیف پول متامسک خریداری کردم ..میشه راهنمایی کنید چه موقع میشه چنج کرد چون الان نمیشه…ممنون میشم راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، هر ارز را می‌توان در شبکه مربوطه تبدیل کرد.
      برای این کار شما باید به میزان کارمزد لازم، موجودی داشته باشید که تراکنش شما انجام شود. به منظور تبدیل در کیف پول متامسک از بخش swap اقدام کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. با سلام خدمت پشتیبانی عزیز ، بازی استار رو اگر بخواهیم با بازی اکسی مقایسه کنیم ، کدام ارز بازی استار مثل بازی اکسی ارز حاکمیتی بازی هست ؟ ارز SLP مثل ارز police هست یا شبیه به star atlas
    ممنون از پاسخگویی شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      police توکن حاکمیتی اطلس استار می‌باشد. شما با داشتن توکن police می‌توانید در تصمیمات اکوسیستم اطلس استار شرکت کنید.
      توکن atlas برای خرید دارایی های درون بازی و موارد nft می‌باشد که برای انجام بازی الزامی است. ولی در اکوسیستم axie infinity توکن axs توکن حاکمیتی و توکن slp برای پاداش ها مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت هر دو توکن قابلیت خرید و فروش در صرافی ها را دارند.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام
    طبق فرمایش شما این ارز بر روی بلک چین سولاناست یعنی ما در کیف پولمون سولانا داشته باشیم میتونیم ادرس سولانا رو بدیم یا نه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله اما مشکلاتی در این باره وجود دارد، بنابراین بهتر است توکن را به صورت جداگانه نگهداری کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام و عرض خسته نباشید
    سریع ترین و راحت ترین راه خرید ارز استاراطلس کدومه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، به عنوان امن‌ترین و بهترین راه برای خرید اطلس می‌توانید به صرافی‌های پشتیبانی کننده مانند ftx,gate.io,mexc,coinex,hotbitو… مراجعه و سپس به کیف پول خود منتقل کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. کیف پول تراست ولت ازش پشتیبانی نمیکنه. من خواستم از اون قسمتی که ارزای مد نظرو میشه اضافه کرد. نبود. راه. دیگه ای هست بگید ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. به نظرم در اینده نزدیک سند و مانارو میگیره مطمعنم، سایتتون عالیه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی از این که نظر و دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام.بنظرتون روش سرمایه گذا ی بکنیم؟ارزششو داره یعنی؟میشه چند درصدی برا موفقیتش قائل شد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال نیازمند تحقیق و مطالعه زیادی است. لطفا تحقیقات لازم در این زمینه را انجام دهید و بر پایه دانش و اطلاعات خود اقدام به خرید رمزارز نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      اطلس استار مبتنی بر بلاکچین سولانا است. بنابراین از کیف پول های بلاکچین سولانا می توان برای نگهداری آن استفاده کرد. از جمله معروف ترین کیف پول های اطلس استار می توان به کیف پول اتمیک، اکسودوس، لجر نانو ایکس، لجر نانو اس و coin98 اشاره کرد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی هستیم که ماهیت پول، سریع‌تر از آن چیزی که ما تصور می‌کردیم، در حال تکامل است. ارزهای دیجیتال شکل جدیدی از پول را برای دنیا تعریف کردند....
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...