ارز های دیجیتال

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی چیست ؟

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی چیست ؟

آیا می دانستید که بسیاری از افراد تنها برای انجام بازی های ویدئویی در خانه شغل خود را ترک کردند و اینکه آن ها از این راه درآمد کسب می کنند؟ این همان چیزی است که اکسی اینفینیتی Axie Infinity زمینه را برای آن فراهم کرده است. یک بازی دیجیتالی درباره حیوانات خانگی که در یک اکوسیستم غیر متمرکز کار می کند. درواقع ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی Axie Infinity توکن یک بازی مبتنی بر بلاکچین است. اگر شما هم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می پردازید و می خواهید بدانید ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی چیست و با کیف پول های رمز ارز Axs آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با بازی اکسی اینفینیتی Axie Infinity

بازی اکسی اینفینیتی یک بازی ویدئویی با موجودات فانتزی قابل تنظیم است که روی بلاک چین اجرا می شود و می توانید در آن موجودات را برای نبرد آموزش دهید. Axie Infinity یکی از محبوب ترین پروژه های NFT مبتنی بر اتریوم با بیش از 350،000 کاربر فعال روزانه است. اگر علاقمند به بازی هستید و به طور مداوم در پلتفرم مشارکت می کنید، می توانید با توکن های Axie Infinity Shard (AXS) و Smooth Love Potion (SLP) پاداش دریافت کنید. اگر اهل بازی نیستید، می توانید توکن ها را از صرافی های ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی AXS از طریق ایرانیکارت

خرید و فروش ارز دیجیتال AXS

اگرچه در سال های گذشته بازی های بسیاری مبتنی بر بلاکچین ایجاد شده اند اما اکسی اینفینیتی Axie Infinity یک مفهوم بدیع و یک تجربه بازی قابل توجه را ارائه می دهد. هر Axie ، حیوان خانگی کوچک زیبا با بیش از 500 قسمت بدن قابل تنظیم، به اندازه کافی منحصر به فرد است که می تواند ساعت ها سرگرم کننده باشد. شما می توانید تعداد بی شماری از ترکیبات را برای غلبه بر دشمنان خود ایجاد کنید و استراتژی های خود را تغییر دهید.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2023

نحوه عملکرد بازی اکسی اینفینیتی Axie Infinity

نحوه عملکرد بازی اکسی اینفینیتی Axie Infinity

Axie Infinity با الهام از بازی‌های محبوب مانند Pokémon و Tamagotchi، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا موجودات مبتنی بر رمزارز را جمع‌آوری کنند یا پرورش دهند و تجارت کنند که به Axies معروف هستند. بیش از 500 قسمت مختلف بدن، از جمله قسمت‌های آبزیان، جانوران، پرندگان، حشرات، گیاهان و خزندگان در دسترس است. قطعات از هر کلاس در چهار مقیاس متفاوت ارائه می‌شوند: معمولی، نادر، فوق‌العاده نادر و افسانه‌ای و Axies می‌توانند هر ترکیبی از اعضای بدن را داشته باشند که آن‌ها را بسیار خاص و منحصر به فرد می‌کند. هر Axie یک رمزارز غیرقابل تعویض (NFT) با ویژگی‌ها و نقاط قوت مختلف است و می‌تواند در نبرد‌های 373 وارد شود. تیم برنده امتیازات بیشتری (برای افزایش سطح آماری Axie یا تکامل بخش‌های بدن آن ها) به دست می‌آورند. سپس می‌توان برای تولید فرزندان جدید و منحصر به فرد پرورش داد که می‌توانند در بازار Axie استفاده یا فروخته شوند.

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی Axie Infinity چیست؟

اکوسیستم Axie Infinity همچنین دارای یک توکن مدیریت منحصر به فرد خود است که به Axie Infinity Shards (AXS) معروف است. این توکن برای مشارکت در موارد کلیدی حکمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رمز ارز اکسی AXS در حال حاضر رتبه 30 بازار را از لحاظ ارزش بازار در اختیار دارد. توکن Axie Infinity (AXS) یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شده است. در نتیجه، با مکانیسم اجماع اثبات کار اتریوم (POW) تضمین می‌شود.

 Axie Infinity قصد دارد توکن‌های NFT خود، از جمله Axies، Land و سایر توکن‌های آیتم‌های درون بازی را از شبکه Loom به سایدچین سفارشی ساخته شده در اتریوم معروف به Ronin منتقل کند. Ronin یک زنجیره جانبی مخصوص برنامه است که فقط برای Axie Infinity ساخته شده است. این برنامه توسط Sky Mavis – شرکت توسعه دهنده بازی Axie Infinity ، توسعه داده می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که از تأیید تراکنش‌های آنی، کاهش هزینه کارمزد Axie Infinity را پشتیبانی می‌کند.

بنیان گذاران Axie Infinity چه کسانی هستند؟

Axie Infinity توسط استارتاپ Sky Mavis مستقر در ویتنام در سال 2018 راه اندازی شده است. این مرکز توسط Trung Nguyen و Aleksander Larsen تأسیس شد. Trung Nguyen مدیر عامل فعلی این پلتفرم است. نگوین فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی نرم‌افزار رایانه بود و قبل از تأسیس Axie Infinity به عنوان مهندس نرم‌افزار در Anduin Transactions کار می‌کرد. لارسن از سال 2017 در زمینه بازی‌های بلاک چین کار می‌کند. او قبلاً به عنوان افسر امنیتی اجرایی در سازمان امنیتی دولت نروژ کار می‌کرد و همچنان به عنوان دبیر هیئت مدیره در اتحاد بازی‌های بلاک چین فعالیت می‌کند. در مجموع، تیم Axie Infinity متشکل از 25 کارمند تمام وقت است که بسیاری از آن‌ها تجربه توسعه بازی را دارند.

کیف پول ها و صرافی های پشتیبانی کننده از رمز ارز اکسی اینفینیتی Axie Infinity

با توجه به عملکرد قوی ارزهایی که مربوط به بازی های مبتنی بر بلاکچین هستند، افراد زیادی علاقمند به سرمایه گذاری در آن ها شده اند. برای سرمایه گذاری نیز اولین قدم انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال امن است. شما باید پس از آن که ارز Axs را از صرافی های ارز دیجیتال خریداری کردید آن را در کیف پول مناسب نگهداری کنید. در این قسمت تعدادی از بهترین کیف پول ها و صرافی هایی که می توان ارز Axs را از آن ها خرید و نگهداری کرد معرفی می کنیم.

صرافی ها کیف پول ها
بایننس Binance متامسک Metamask
کوکوین Kucoin تراست Trust
هیوبی Huobi اتمیک Atomic
FTX
کوین بیس coinbase
بیت هامب Bithumb
کراکن Kraken

سخن آخر

رمز ارز اکسی اینفینیتی یکی از بهترین نمونه های بازی های NFT است که توانست رشد قابل توجهی داشته باشد. بازی های NFT اخیرا بسیار محبوب شده اند چرا که افراد می توانند از طریق بازی کردن درآمد کسب کنند. شما می توانید برترین پلتفرم های این حوزه را شناسایی کنید و تبدیل به یکی از افرادی شوید که از این راه کسب درآمد می کنند!

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. ممنون میشم بازیهای زیاد و اینده دار رو بهمون معرفی کنین که بتونیم واسه بچه هامون دانلود کنیم که هم بازی کنن و هم درامد داشته باشن اینجوری حداقل وقتشون تلف نمیشه یه کار مفید هم انجام میدن

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی شما می‌توانید برای اطلاع از بازی‌های مناسب، مقاله گیفت کارت league of legends چیست را مطالعه بفرمایید. همچینین ایرانیکارت به زودی بازی‌های مناسبی را نیز در قسمت بلاگ‌های خود اضافه خواهد کرد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...