معرفی ارز دیجیتال

ارز دیجیتال وینک چیست ؟ Wink Token

ارز دیجیتال وینک چیست ؟ Wink Token

در این مقاله، به بررسی ارز دیجیتال وینک Wink که این روز‌ها بر سر زبان‌ها افتاده است می‌پردازیم. اگر شما هم در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال هستید و می‌خواهید بدانید ارز دیجیتال وینک wink چیست و در چه صرافی‌ها و کیف پول‌هایی می‌توان توکن وینک wink را خرید و فروش و نگهداری کرد تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بررسی پلتفرم WINk

قبل از اینکه به بررسی ارز دیجیتال وینک Wink بپردازیم ابتدا باید پلتفرم Wink را بیشتر بشناسید. پلتفرم wink تا جولای سال 2019 با نام TRONBET شناخته  می‌شد، یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاکچین است که به کاربران اجازه می‌دهد در چندین اکوسیستم بلاک چین بازی کنند. از جمله مهم‌ترین بازی‌های موجود در این پلتفرم می‌توان از dice ،moon و ring & duel نام برد.

خرید و فروش ارز دیجیتال وینک از طریق ایرانیکارت

خرید و فروش ارز دیجیتال وینک

توکن WINK توسط توسعه‌دهندگان این پلتفرم بعد از تغییر نام آن ایجاد شد. WINk اولین اوراکل غیرمتمرکز در شبکه TRON است که هدف آن ادغام دنیای واقعی با فضای بلاک چین است. هدف این پروژه ارائه اطلاعات قابل اعتماد برای فعال کردن قرارداد هوشمند است. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا قرارداد‌های هوشمند را به اطلاعات موجود در دنیای واقعی متصل کنند. پلتفرم wink همچنین ابزار‌ها و منابعی را برای توسعه‌دهندگان برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز یا dapp بازی منحصر به فرد ارائه می‌دهد. در واقع این یک بلاکچین برای گیمر‌ها برای ساختن برنامه‌های غیرمتمرکز است و از تخیل آن‌ها با طراحی‌های خلاقانه استفاده می‌کند. گیمر‌ها می‌توانند از چندین ابزار مرتبط و کاربر پسند برای توسعه بازی‌ها و اشتراک‌گذاری در شبکه‌ها استفاده کنند.

هدف WINK تبدیل شدن به پلتفرم برتر بلاکچین برای بازی، رسانه اجتماعی و مشارکت کاربران در چندین سیستم بلاکچین می‌باشد. Wink اولین برنامه غیرمتمرکز (dapp) بود که در شبکه ترون Tron راه‌اندازی شد. پلتفرم wink یک ویژگی برای سرمایه‌گذاران توکن به نام WinDrop ایجاد کرده است که مطابق این ویژگی افرادی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند با یک شاخص به نام Win Power مشخص می‌شوند. Win Power بر اساس تعداد توکن WIN که توسط کاربر نگهداری می‌شود محاسبه می‌شود. هرچه کاربر توکن بیشتری داشته باشد، کاربر Win Power بیشتری جمع می‌کند. سپس هر روز بسته به میزان Win Power موجود برای هر کاربر، سیستم مقدار مشخصی از توکن ترون (TRON (TRX را بین سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال وینک WIN توزیع می‌کند. به بیان ساده‌تر میزان TRX که یک کاربر دریافت می‌کند متناسب با Win Power آن کاربر است.

ارز دیجیتال وینک Wink چیست؟

همه چیز درباره ارز دیجیتال وینک

WIN توکن بومی پلتفرم Wink است و برای مواردی مثل پاداش دهی به نود‌ها و برای خدمات پرداخت استفاده می‌شود. توکن‌های WIN توکن‌های TRC-20 هستند که روی TRON اجرا می‌شوند. توکن‌های win به کاربران این امکان را می‌دهند که شرطبندی کنند و معاملات خود را در پلتفرم wink انجام دهند. توکن وینک WIN از دو استاندارد بلاکچین پشتیبانی می‌کند. استاندارد‌های TRC20 – TRON blockchain و BEP-2 – Binance blockchain

بنیان‌گذار win چه کسی است؟

تیم توسعه دهنده توکن wink شامل ۱۲ نفر است که تعدادی از آن‌ها تجربه ساخت بازی و مدیریت و همچنین فعالیت در حیطه بلاکچین را دارند. مدیریت پلتفرم توکن wink به عهده لوسیا وانگ می‌باشند. با همکاری الکس‌یی و اس تانگ.

چگونه ارز دیجیتال وینک Wink بخریم؟

ارز دیجیتال وینک در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال و کیف پول‌های دیجیتالی قابل دسترسی است. در جدول زیر همه صرافی‌هایی را که می‌توانید در آن‌ها توکن وینک wink را معامله کنید را شرح داده‌ایم. همچنین کیف پول‌های پشتیبانی‌کننده از ارز دیجیتال وینک wink را نیز معرفی کرده‌ایم.

کیف پول های پشتیبانی کننده از ارز دیجیتال وینک صرافی های پشتیبانی کننده از ارز دیجیتال وینک
تراست Trust Binance
اتمیک Atomic KuCoin
کوینومی Coinomi Gate.io
لجر نانو اس Ledger nano s HitBTC
لجر نانو ایکس Ledger nano x Bithumb
ترزور وان Trezor one Poloniex
ترزور تی Trezor T WazirX
ZT

خرید کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور از طریق لینک زیر:

خرید انواع کیف پول سخت افزاری

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال وینک Wink

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال وینک wink

بر اساس وبسایت coinmarketcap از زمان راه‌اندازی آن در سال 2019 و ابتدای سال 2021، قیمت ارز دیجیتال وینک WIN خیلی قابل توجه نبود اما بعد از آن در اوایل‌ آوریل 2021، قیمت این ارز بیش از 400% افزایش یافت به صورتی که توکن وینک در 4 آوریل 2021 به اوج قیمت خود یعنی 0.002682 دلار رسید. گفته می‌شود این رشد ناگهانی پس از اعلام رایگان بودن انجام تراکنش در پلتفرم آن بوده است. با این حال، قیمت دوباره کاهش یافت و سرمایه بازار ارز دیجیتال وینک wink که در ماه‌ آوریل به مرز یک میلیارد دلار رسید، تا اواسط ماه ژوئن به 6.144 میلیون دلار کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید ارز دیجیتال

وبسایت های کارشناسی مختلف ارزهای دیجیتال مانند WalletInvestor ،Cryptoground و Digitalcoin نظرات محافظه کارانه‌ای در مورد پیش‌بینی آینده قیمت Wink دارند. آن‌ها اطمینان دارند که توکن Wink قطعاً در آینده عملکرد خوبی خواهد داشت. ممکن است بپرسید که آیا وینک سرمایه‌گذاری خوبی است؟ کاربران عزیز توجه کنید که شما در ابتدا باید تحقیقات خود را انجام دهید و همیشه به خاطر داشته باشید که تصمیم شما برای سرمایه گذاری بستگی به نگرش شما نسبت به ریسک، تخصص شما در این بازار و… دارد. بنابراین هرگز بیش از حدی که  توان از دست دادن آن را ندارید سرمایه‌گذاری نکنید. طبق تحلیل وب سایت cryptoground.com، انتظار می‌رود قیمت Wink Coin طی 6 ماه حدود 30 درصد افزایش یابد.

همراهان عزیز ایرانیکارت مواردی که در مقاله (ارز دیجیتال وینک چیست) ارائه شد؛ یک توصیه مالی نیست و شما باید قبل از سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهید، زیرا بازار‌های رمزنگاری می‌توانند بسیار ناپایدار باشند.

ارز دیجیتال وینک چیست ؟ Wink Token
در این مقاله، به بررسی ارز دیجیتال وینک Wink که این روز‌ها بر سر زبان‌ها افتاده است می‌پردازیم. اگر شما هم در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال هستید و...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام،من ارز اتریوم در شبکه bep20(bsc) انتقال دادم،چطور میتونم این ارز را به شبکه خودش erc20 برگردونم؟ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بسته به کیف پولی که از آن استفاده می‌کنید متفاوت است. بعضی کیف پول‌ها مانند سیف پال این امکان را دارند که به صورت مستقیم ارزها را در شبکه های متفاوت جابه جا کنند. اما در سایر کیف پول‌ها فعلا چنین امکانی وجود ندارد. بنابراین می‌توانید ارز را به کیف پول سیف پال منتقل کرده و سپس از بخش swap در قسمت bridge شبکه اتریوم خود را عوض کنید. این روش به صرفه ترین راه می‌باشد. روش های دیگری مانند انتقال به صرافی هم وجود دارد ولی به صرفه نیست.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام دوستان به ارز PIT توجه کنید هر روز داره ۱۵۰ درصد رشد میکنه معروف به قاتل شیبا هست. دوج کوین این وارد بازار کرد تا شیبا شکست بده. بخرید تأیید کنید از دست نره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف و سرمایه گذاری در این زمینه، حتی الامکان سعی کنید از دانش و اطلاعات خود استفاده نمایید و در این زمینه تحقیقات معتبر زیادی انجام دهید. چرا که بازار رمز ارزها بسیار پر ریسک می‌باشد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. به نظر شما این من تازه اومدم تو این کار ارز های دیجیتال
    بنظرتون winkرو بخرم یا نه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      بازار ارزهای دیجیتال بسیار پر ریسک است حتما قبل از ورود به آن و اقدام به سرمایه گذاری، دانش خود را نسبت به رمزارزها بالا ببرید و با دانش و علم خود اقدام به خرید کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. ایرانیکارت مرسی که هستین من تقریبا هرروز از سایت ایرانیکارت دارم بازدید میکنم یه تشکر از مدیر سایت و خانم مسکینی بابت مطالب عالی مسخواستم بکنم میخوام واقعا انرژی بگیرین و همینجوری پروژه های خوب برامون ببیارین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی هستیم که ماهیت پول، سریع‌تر از آن چیزی که ما تصور می‌کردیم، در حال تکامل است. ارزهای دیجیتال شکل جدیدی از پول را برای دنیا تعریف کردند....
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...