نرم افزارها

اسلک چیست ؟ اتاق جلسه ای به وسعت جغرافیای همکاران

اسلک چیست ؟ اتاق جلسه ای به وسعت جغرافیای همکاران

اسلک چیست ؟ برنامه Slack دورکاری را به یک تجربه لذت بخش بدل کرده است. در دوران کرونا و قرنطینه برنامه هایی که فضای کاری را به صورت آنلاین شبیه سازی می کنند به محبوبیت بسیاری دست یافتند. در این نوشته با ویژگی های برنامه اسلک آشنا خواهید شد. نکته قابل توجه برای شرکت ها و کمپانی ها نحوه خرید اسلک در ایران است که با پرداخت ارزی ایرانیکارت در عرض چند ساعت خرید شما انجام می شود. اگر موسسه کوچک یا شرکت بزرگی را اداره می کنید و برای مدیریت کارمندان خود نیازمند یک فضای آنلاین دارید با ایرانیکارت همراه باشید و بخوانید که اسلک چیست .

اسلک چیست ؟

برنامه مکالمه گروهی Slack فضایی برای ارسال پیام و فایل های کاری است. کانال هایی که در نرم افزار اسلک ساخته می شود فضایی امن و راحت برای برنامه ریزی و به اشتراک گذاری موضوعات محل کارند. در ادامه ویژگی های Slack را باهم مرور میکنیم تا ببینیم اسلک چیست و چه قابلیت هایی به ما ارائه می دهد.

اسلک چیست

درباره پلتفرم های ارتباط آنلاین بیشتر بخوانیم: زوم یا اسکایپ ؟

مکالمات سازماندهی شده در اسلک

اعضای تیم هر کانال در اسلک می توانند به طور مجزا پیام ارسال کنند و به اشتراک گذاری فایل ها بپردازند. برای تیم های مختلف و پروژه ها می توان گروه های مختلفی ساخت و آنها را مدیریت کرد. ساخت کانال های خصوصی که تنها ادمین اجازه ارسال پیام داشته باشد یکی از مزایایی است که بسیاری از گروه های کاری برای جلوگیری از بی نظمی به آن نیاز دارند.

دسترسی به تاریخچه گروه ها

اطلاعاتی که در هر گروه به اشتراک گذاشته می شوند برای همه قابل دسترسی است و این شفافیت در دسترسی به فایل ها در هر زمانی امکان پذیر است. علاوه بر این قابلیت جستجو بر اساس اسم افراد یا جستجو بر اساس کلمات یکی از مزایای دیگر اسلک است.

اتصال به دیگر برنامه ها

در منوی سمت راست برنامه اسلک زیر مجموعه Apps ، می توانید نرم افزارهای کاربردی را که در حین کار و ارتباط با همکاران نیاز دارید اضافه کنید. تقویم گوگل و دراپ باکس و آفیس 365 از برنامه هایی است که می توانید به اکانت نرم افزار اسلک خود متصل کرده و حتی نوتیفیکشن های برنامه های دیگر را در اسلک ببینید. به این ترتیب با باز کردن اسلک دیگر نیازی به چک کردن همزمان همه برنامه ها نخواهید داشت.

اسلک چیست

خرید اسلک در ایران

برنامه اسلک به همه کاربران اجازه کار با قابلیت های استاندارد برنامه را می دهد. امکاناتی از قبیل دسترسی به ده هزار پیام از سمت همکاران و ارتباط مستقیم و تماس تصویری دو نفره با همکاران. اما برای استفاده از گزینه های پیشرفته تر نیاز دارید که برنامه های هزینه ای را خریداری کنید. کاربران ایرانی که اکانت پی پال و یا مسترکارت و ویزا کارت داشته باشند به سادگی می توانند خرید خود را انجام دهند. علاوه بر این شما می توانید از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت نیز استفاده کنید و در سایت ایرانیکارت سفارش خود را ثبت کنید. برنامه های پرمیوم اسلک در دو حالت موجود است:

  • استاندارد: برای بیزینس های کوچک و متوسط/ ماهیانه 6.67 دلار
  1. دسترسی به تاریخچه همه فایل ها با اثر انگشت
  2. مکالمه رودررو و مستقیم با 15نفر از اعضای تیم
  3. ارتباط امن با بیزینس های دیگر
  • پلاس: برای بیزینس های گسترده تر که به دنبال ابزارهای پیشرفته مدیریتی هستند/ماهیانه 12.5 دلار
  1. مدیریت پیشرفته هویت بر پایه SAML همگام سازی تنها با یک بار ورود
  2.  پیشتیبانی 24 ساعته

برنامه اسلک

کانال های slack

کانال های نرم افزار اسلک در سه قسمت تقسیم بندی می شوند.

  • کانال های عمومی: این کانال ها برای همه اعضا باز هستند و هر چیزی که پست شده باشد توسط دیگران قابل پیگیری است.
  • کانال های شخصی: این کانال ها برای اعضای خاصی هستند و همه قابلیت دسترسی و عضویت در آن را ندارند.
  • کانال های اشتراکی: کانال اشتراکی به سازمان های مختلف اجازه می دهد که در یک کانال مشترک با یکدیگر در ارتباط باشند. این امکان در نسخه استاندارد و پلاس موجود است.

تمایل شما برای استفاده از نرم افزارهای چت گروهی و مدیریت پروژه کدام است؟ تجربیات خود را در قسمت نظرات بنویسید.

اسلک چیست ؟ اتاق جلسه ای به وسعت جغرافیای همکاران
اسلک چیست ؟ برنامه Slack دورکاری را به یک تجربه لذت بخش بدل کرده است. در دوران کرونا و قرنطینه برنامه هایی که فضای کاری را به صورت آنلاین شبیه...
5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...