حساب های بین المللی

اسکریل در ایران : اسکریل چیست (Skrill)؟

اسکریل در ایران : اسکریل چیست (Skrill)؟

اگر تاکنون خرید از سایت های خارجی را تجربه کرده باشید می دانید که اکثر این سایت ها اسکریل Skrill را نیز برای پرداخت قبول می کنند. اسکریل نیز همانند کیف پول های الکترونیک دیگر نظیر پی پال ، وب مانی و پرفکت مانی می باشد. جهت استفاده از آن ابتدا باید نسبت به افتتاح حسا اسکریل اقدام کنید بعد از خدمات آن استفاه کنید. اما قبل از ساخت حساب اسکریل و استفاده از آن باید در باره آن و هزینه های آن بدانید. در این مقاله همراه ما باشید و بخوانید که اسکریل چیست و چگونه در ایران می توان از آن استفاه کرد. با ما همراه باشید.

اسکریل چیست (Skrill)؟

اسکریل یکی از روش های پرداخت اینترنتی و نقل و انتقال پول می باشد. سیستم اسکریل مشابه پی پال PayPal می باشد و در ابتدا در انگلیس با نام مانی بورکز Moneybookers تاسیس شد. دلیل انتخاب این نام این بود که در ابتدا این شرکت بر روی قمار و معاملات ورزشی الکترونیکی متمرکز شده است. اسکریل در سال 2001 تاسیس شد. در سال 2009 مانی بوکرز حدود 365 میلیون پوند ارزش داشت و اعلام کردند که سرویس هایی که تاکنون ارائه می دادند اکنون به تمامی مشاغل و مشتریان ارائه می کنند نه فقط قمار و ورزش الکترونیکی.

سال 2011 سال تغییر نام از مانی بوکرز به اسکریل بود که تاکنون دلیلی برای این تغییر نام ذکر نشده است. در سال 2013 اسکریلی که تازه تغییر نام داده بود paysafecard که یک برنامه کارت پیش پرداخت استرالیایی می باشد را خریداری کرد و به نوبه خود توسط CVC Capital Partners به دست آورد. در سال 2015، آنها با نتلر Neteller، یکی از بزرگترین رقبای خود ادغام شدند.

اسکریل چیست

Skrill چند ارز را پشتیبانی می کند؟

در حال حاضر اسکریل بیش از 40 ارز جهانی پشتیبانی می کند. نکته جالب و حائز اهمیت درباره این سیستم پرداخت آنلاین این است که معاملات ارزهای دیجیتال را نیز می پذیرد. همچنین skrill یک دبیت کارت صادر می کند که می تواند به حسبا شما متصل شود. این کارت در چهار ارز پوند انگلیس ، دلار آمریکا ، یورو و زلوتی لهستانی قابل صدور می باشد.

آیا تصمیم به ساخت اکانت اسکریل گرفتید؟ فقط چند ساعت طول می کشد.

برای ثبت درخواست خود از طریق این لینک افتتاح حساب اسکریل وریفای شده اقدام کنید.

اسکریل از چه کشورهایی پشتیبانی می کند؟

شاید بهتر باشد این سوال به گونه دیگری پرسیده شود و آن این که اسکریل از کدام کشورها پشتیبانی نمی کند؟ اسکریل به عنوان یک سیستم پردازش پرداخت های آنلاین مجاز به ارائه خدمات به هر کشوری می باشد به جز کشورهایی که توسط بانک جهانی و سازمانن ملل تحریم شده اند. در اینجا لیست کشورهایی که نمی توانند خدمات دریافت کنند آورده شده است:

کشورهایی که اسکریل پشتیبانی نمی کند

چند نفر از Skrill استفاده می کنند؟

از ژانویه سال 2019 ، Skrill بیش از 156000 بیزینس فعال و بیش از 32 میلیون کاربر فعال داشت. در رابطه با اینکه مورد پذیرش جهانی است یا خیر نمیتوان نظر داد. ولی توسط بسیاری از مردم حتی افرادی که نمی توانند به هر دلیل به PayPal دسترسی داشته باشند پذیرفته شده و استفاده می شود.

آیا Skrill بی خطر و امن است؟

قطعا هنگام استفاده از سرویس های آنلاین بززگترین نگرانی شما امنیت می باشد. از آنجا که اسکریل باید مقررات مالی ایالات متحده ، انگلیس و اتحادیه اروپا را رعایت کند ، آنها برای تأیید هویت دارای استانداردهای بسیار سخت و محکمی هستند. همین استانداردها و قوانین به امنیت هرچه بیشتر آن کمک می کنند.

به عنوان بخشی از فرایند تایید کاربران مجبورند با حساب بانگی، دبیت کارت یا بیت کوین هزینه های خود را واریز کنند. به طور کلی این مرحله برای تایید کافی است. اما بعضا در مورد برخی از افراد مدارک شناسایی یا صورتحساب های مالی برای تایید هویت درخواست شده است. به نظر می رسد اگر شما در کشوری با زیرساخت های پایین تر زندگی می کنید، چالش های های استفاده از این سرویس بیشتر خواهد شد!

شاید یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث می شود اسکریل برتر از بقیه به نظر برسد ضد هک بودن آن است. در واقع از نظر ضد هکر بودن ، Skrill کمی بهتر از رقبای دیگر عمل کرده است. Skrill از رمزگذاری 128 بیتی استفاده می کند و کاربران را ملزم می کند تا هر زمان که به سایت وارد شوند، از تأیید هویت 2 مرحله ای استفاده کند.

خرید اینترنتی با skrill

کلام آخر

در این مقاله خواندیم که اسکریل چیست و آیا در ایران قابل استفاده می باشد یا خیر. اما آیا شما تاکنون به فکر استفاده از آن افتاده اید؟ آیا تاکنون از اسکریل استفاده کرده اید؟ به نظر شما بهترین جایگزین برای اسکریل چیست؟ نظرات خود را با ما و همراه ما در میان بگذارید.

اسکریل در ایران : اسکریل چیست (Skrill)؟
اگر تاکنون خرید از سایت های خارجی را تجربه کرده باشید می دانید که اکثر این سایت ها اسکریل Skrill را نیز برای پرداخت قبول می کنند. اسکریل نیز همانند...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام، من میخوام از شخص دیگه دلار دریافت کنم حتما باید حساب اسکریل داشته باشم یا شما به ما حساب میدید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت به افتتاح حساب اسکریل اقدام نمایید. همچنین می‌توانید از طریق ایرانیکارت به دریافت دلار اسکریل خود اقدام نموده و نقد کردن آن را انجام دهید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام وقتتون بخیر بنده داخل سایت اسکریل که رفتم ایران رو پشتیبانی نمیکرد میشه راهنمای کنین چجوری عضو شم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، امکان وریفای اسکریل با پاسپورت ایرانی وجود ندارد.
      اگر قصد دریافت درآمد خود از طریق اسکریل را دارید، می‌توانید در بخش نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      بله افتتاح حساب وریفای شده اسکریل جز خدمات مجموعه می باشد و می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...