نرم افزارها

اپلیکیشن ها و نرم افزار های کاربردی برای صاحبان مشاغل

اپلیکیشن ها و نرم افزار های کاربردی برای صاحبان مشاغل

نرم افزار ها و اپلیکیشن ها امروزه نقشی بسیار مهم در کاهش وقت مورد نیاز امور کاری روزانه داشته و بسیاری از کار ها را برای ما راحت تر میکنند. استفاده از این امکانات متاسفانه در کشور ما بسیار کمتر از کشور های پیشرفته رایج است. بسیاری از کار های روزانه ما که وقت و انرژی زیادی از ما میگیرد، امروزه با یک کلیک قابل انجام است. در این مقاله تلاش نمودیم هفت عدد از برنامه های محبوب در میان شاغلان و صاحبان کسب و کار را به شما معرفی نماییم.

Gusto: یک برنامه فوق العاده حسابداری. صاحبان مشاغل نه چندان بزرگ میتوانند به خوبی از این برنامه استفاده نمایند. این برنامه در ابتدا از شما اطلاعاتی در مورد شغلتان دریافت کرده و بعد از آن کار خود را آغاز میکند. میزان درآمد، هزینه، سود و غیره را به صورت روزانه و ماهانه به شما اطلاع داده و حقوق و کارمزد کارمندان را حساب میکند. ضمن اینکه به خوبی مالیات شرکت شما را برآورد کرده و به شما راهکار هایی نیز ارائه میکند.

Addappt: اگر در شغلتان به صورت مداوم نیاز دارید با دیگران در تماس بوده و مواردی را به آن ها اطلاع رسانی کنید، اپلیکیشن آداپت میتواند کار شما را بسیار راحت تر کند. در این اپلیکیشن برای هر فرد صفحه اطلاعات درست کرده و میتوانید اطلاعات تماس نامحدودی را برای وی ثبت کنید. سپس میتوانید افراد را در دسته بندی های گوناگون قرار دهید. برای ارسال یک مطلب به تعدادی از آن ها میتوانید مشخص کنید برای مثلا مطلب برای دسته ی خاصی و از طریق ایمیل یا پیامک ارسال گردد.

Clear: تعداد کار بسیار، وقت کم و کمی حواس پرتی باعث میشود بسیاری از کار های خود را فراموش کنید و یا با تاخیر فراوان انجام دهید. اگر از این گونه افراد هستید، اپلیکیشن کلیر میتواند فرشته نجات شما باشد. در این اپلیکیشن لیست کار های خود را وارد کرده و اگر زمان خاصی باید انجام شود و یا ددلاین مشخصی دارد وارد میکنید. یادآوری کارهایتان را سپس به این اپلیکیشن کاربردی بسپارید. این اپلیکیشن به ساعت های هوشمند نیز قابل اتصال است که در یادآوری امور روزانه میتواند بسیار کاربردی باشد.

Expensify: اگر شغلی دارید که باید سفر های کاری زیادی بروید، این اپلیکیشن به معنای واقعی میتواند نجات دهنده شما بوده و به به جزء جدا ناپذیری از کارتان تبدیل شود. در سفر های کاری، افراد هزینه هایی را انجام میدهند که باید به صورت مداوم مراقب باشند فاکتور های این هزینه ها را گم نکرده و یا هزینه ای را فراموش نکنند. این اپلیکیشن به حساب های بانکی شما متصل شده و تمام هزینه های سفر شما رو به صورت کاملا دقیق حساب میکند و حتی این قابلیت را دارد که به وسیله آن از فاکتور خود تصویری به صورت اسکن گرفته و ضمیمه هزینه انجام شده کند.

Proven: برنامه ای فوق العاده برای امور استخدامی. اگر هر از گاهی برای استخدام نیروی جدید آگهی میدهید و افراد بسیاری درخواست اشتغال داشته و فرم استخدام پر میکنند و تعداد زیاد مصاحبه های انجام شده باعث میشود کاملا گیج شوید و انتخاب برای شما دشوار شود، از نرم افزار و اپلیکیشن پرون استفاده نمایید. این برنامه به شما این توانایی را میدهد که با وارد کردن اطلاعات افراد در آن و وارد کردن معیار های خود، انتخاب های شما را محدود کرده و بهترین گزینه ها را به شما ارائه دهد بدون اینکه اطلاعات فردی فراموش شده یا نادیده گرفته شود.

Dropbox: فضایی برای اشتراک گذاری پرونده ها و اطلاعات میان کارمندان با امکانات بسیار برای مدیریت و محدود سازی. دراپ باکس که هم اکنون بیش از 500 ملیون کاربر در دنیا دارد، در ایران نیز برنامه ای بسیار پر طرفدار محسوب میشود. در این برنامه شما فایل مد نظر خود را قرار داده و مشخص میکنید کدام همکارانتان قدرت دسترسی به آن را داشته یا نداشته باشند.

MailChimp: برنامه ای بسیار کاربردی برای افرادی که در شغل خود نیاز دارند برای مشتریان خود ایمیل هایی مشترک ارسال نمایند و یا برای حفظ مشتریان خود برای آن ها خبر نامه های منظم ارسال نمایند. در این برنامه شما ایمیل مشتریان خود را وارد میکنید و پس از آن میتوانید با کمک خود برنامه قالبی زیبا برای ایمیل های خود ساخته و مطالب را در قالب های مختلف برای مخاطبان خود ارسال نمایید.

 

اپلیکیشن ها و نرم افزار های کاربردی برای صاحبان مشاغل
نرم افزار ها و اپلیکیشن ها امروزه نقشی بسیار مهم در کاهش وقت مورد نیاز امور کاری روزانه داشته و بسیاری از کار ها را برای ما راحت تر میکنند....
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام چطوری باید این ایرانیکارت از کجا باید دانلود کرد نمیشه اصلا

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، ایرانیکارت یک سایت معتبر برای ارائه خدمات بین المللی مانند پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی، ارائه کارت‌های اعتباری بین المللی، گیفت کارت‌های جهانی و.. است. برای آشنایی بیشتر و استفاده از خدمات، به منو سایت ایرانیکارت مراجعه کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام خسته نباشید یک سوال دارم یک سری بازی آمده که در آمد دلاری داره ونیاز به اکانت پیپال داره این بازی ها واقعی و میشه ازش کسب در آمد کرد واینکه شرایط ساخت یک حساب فعال چقدر میشه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اغلب بازی‌ها واریزی ندارند ولی اگر واقعا واریزی داشته باشید، می‌توانید توسط ایرانیکارت آن را نقد کنید.
      شرایط ساخت حساب پی پال پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار و کارت اعتباری است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • یعنی پاسپورت نداشته باشی نمیشه فعال کرد حساب پی پالو

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          خیر بدون ارائه پاسپورت، افتتاح حساب پی پال امکان پذیر نیست.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • آیا امکان استفاده از پاسپورت دیگران ,,مادر، برادر ،مادر زن برای باز کردن حساب پی پال وجود دارد ؟؟؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          شما با استفاده از پاسپورت اقوام درجه 1 خود یعنی مادر، پدر، خواهر، برادر و همسر می‌توانید افتتاح حساب پی پال را انجام دهید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...