حساب های بین المللی

منظور از کرک شدن اکانت پی پال چیست؟

منظور از کرک شدن اکانت پی پال چیست؟

بیش از ۲۰۰ کشور دنیا، پی پال را به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت ارزی به رسمیت می‌شناسند. کاربران پی پال می‌توانند به نقاط مختلف دنیا پول بفرستند و پرداخت در سایت‌های خارجی را به ساده‌ترین روش ممکن انجام دهند. با وجود امنیت بالای کیف پول پی پال، ولی باز هم امکان هک و کرک شدن آن توسط مجرمان سایبری و هکرها وجود دارد. در این مقاله می‌آموزید که اکانت پی پال کرک شده چیست و با چه روش‌هایی می‌توان از کرک شدن پی پال جلوگیری کرد.

اکانت پی پال کرک شده چیست؟

امروزه نرم افزارهایی وجود دارد که با استفاده از اطلاعات کاربران، می‌توانند حساب پی پال آن‌ها را هک کرده و از حساب آن‌ها برداشت کنند. در واقع با استفاده از این نرم افزارها، مجرمان سایبری برای کسب درآمد آنلاین از روش‌های غیر قانونی استفاده می‌کنند. بعضی از آن‌ها با کرک کردن حساب کاربران پی‌پال، به موجودی حساب آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند و حتی باعث ایجاد ضررهای جبران ناپذیر به آن‌ها می‌شوند.

3 بد افزار مهم کرک کردن حساب پی پال

با استفاده از 3 بد افزار زیر امکان کرک شدن حساب پی پال وجود دارد:

  1. Paypal Money Maker بدافزاری کاملا غیر مجاز و غیر قانونی که حساب پی پال دیگران را کرک کرده و دارایی آن‌ها را به سرقت می‌برد. استفاده از این نرم افزار منجر به از دست دادن موجودی حساب و مشکلات حقوقی می‌شود.
  2. Paypal Money Adder برنامه‌ای که کار کردن با آن بسیار ساده است و ادعا می‌کند به حساب کاربرانش پول واریز می‌کند. در صورتی که چنین نیست و  کاربر با وارد کردن اطلاعات حساب خود، امکان سرقت موجودی‌اش را در اختیار مجرمان سایبری می‌گذارد.
  3.  paypal cracker بد افزاری که برای کرک کردن حساب کاربران استفاده می‌شود. به این صورت که ایمیل و پسورد آن‌ها را دریافت کرده و به حساب آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند. کاربرانی که از پسوردهای ساده برای حساب پی پال خود استفاده می‌کنند، بیشتر در معرض هک شدن توسط این برنامه و از دست دادن موجودی‌های خود هستند.

پی پال کرک شده

روش‌های جلوگیری از کرک شدن پی پال

  • انتخاب پسورد مناسب

از مهم‌ترین اقداماتی که در هنگام افتتاح حساب پی پال باید به آن توجه کنید، انتخاب پسورد مناسب می‌باشد. از انتخاب پسوردهای قابل حدس و راحت اکیدا خودداری کنید و حتما از حروف بزرگ، حروف کوچک، عدد و علائم نگارشی استفاده نمایید.

  • فعال کردن سوال امنیتی

با فعال کردن سوال امنیتی، امنیت حساب شما افزایش یافته و حتی در صورت دستیابی به رمز ورود شما توسط هکرها، امکان ورود به حسابتان برای آن‌ها مقدور نخواهد بود.

  • عدم استفاده از ایمیل اصلی

از آنجایی که هر فرد، دارای چندین ایمیل است و در سایت‌ها و سازمان‌های مختلف نیاز به وارد کردن آن‌ها دارد، به هیچ عنوان ایمیل حساب پی پال خود را در حسابی به غیر از آن، وارد نکنید.

  • بررسی مرتب موجودی حساب

در صورتی که مقدار موجودی و تراکنش‌های موجود در حساب پی پال شما بالا است، به صورت منظم تراکنش‌ها و موجودی حساب خود را چک کنید. چون هکرها ممکن است به صورت دوره‌ای و بدون این که متوجه شوید، وارد حساب شما شده و از آن برداشت کنند.

  • بررسی گزارش‌های فعالیت

در بسیاری از سایت‌ها قسمتی به اسم Activity Login وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن از ورود و خروج فرد دیگر به حسابتان را بررسی کنید. در پی پال هم این امکان برای کاربران وجود دارد و می‌توانید در صورت مشاهده گزارشی از ورود شخص دیگر، سریعا نسبت به تغییر اطلاعات امنیتی حساب خود اقدام کنید.

  • دقت کردن به آدرس لینک

آدرس لینک اصلی پی پال www.paypal.com می باشد، پس وقتی وارد سایت آن می‌شوید حتما به لینک آن توجه کنید. چرا که بعضی از هکرها صفحه‌های جعلی مشابه (مانند www.paypal.co) ایجاد می‌کنند. در صورتی که کاربر به آدرس سایت دقت نکند، احتمال ورودش به سایت جعلی افزایش یافته و امکان دارد اطلاعات خود را در اختیار آن‌ها قرار بدهد.

این مطلب صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

 سخن نهایی

به دلیل حضور هکرها و مجرمان سایبری، در تمام زمینه‌ها باید نسبت به افزایش امنیت حساب پی پال خود و سایر سیستم‌های پرداختی، دقت فراوانی به خرج دهید. چرا که هر لحظه امکان دسترسی به حساب شما و سرقت رفتن دارایی‌هایتان وجود دارد. در این مقاله آموختید که اکانت پی پال کرک شده چیست و از چه طریقی می‌توان بر امنیت حساب آن افزود. لطفا سوالات خود را در زمینه استفاده از حساب پی پال برای ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ایرانیکارت در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده و راهنمایی‌های جامع و کاملی در اختیار شما می‌گذارند.

منظور از کرک شدن اکانت پی پال چیست؟
بیش از ۲۰۰ کشور دنیا، پی پال را به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت ارزی به رسمیت می‌شناسند. کاربران پی پال می‌توانند به نقاط مختلف دنیا پول بفرستند و پرداخت...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...