اکانت های خارجی

استفاده از برنامه اسپاتیفای

استفاده از برنامه اسپاتیفای

شما هم اهل موسیقی هستید؟ اگر جوابتان بله است باید بپرسیم موزیک ایرانی یا خارجی؟ و اگر بازم هم جوابتان بله است پس به احتمال زیاد سرویس اسپاتیفای را به خوبی می شناسید. حتی ممکن است این برنامه را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید. آیا میدانید اسپاتیفای به جز برنامه اندروید و آی او اس بر روی pc و وب هم قابل دسترس است؟ آیا میدانید دانلود از اسپاتیفای چگونه انجام میشود؟ برنامه اسپاتیفای چگونه عمل میکند؟ اکانت اسپاتیفای چیست و چگونه در اسپاتیفای اکانت بسازیم ؟ برای پاسخ به این سوالات خواندن این نوشته را از دست ندهید، همچنین در نظر داشته باشید برای خرید اکانت اسپاتیفای می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

برنامه اسپاتیفای

همانطور که در بالا به آن اشاره شد شما می توانید برنامه اسپاتیفای را بر روی گوشی خود چه اندروید و چه ios ، نصب داشته باشید. حتی میتوانید با باز کردن مرورگر خود و رفتن به سایت Spotyfiy و سپس وارد کردن اطلاعات اکانت خود موسیقی که که مایل به شنیدنش هستید انتخاب و دکمه پلی را بزنید. حتی اگر پشت PC خود نشسته اید میتوانید به راحتی به سایت مایکروسافت سرزده و اپلیکیشن آن را نصب کنید و بعد از ورود به اکانت خود میتوانید موسیقی مورد نظر خود را پلی کنید. بین نسخه های مختلف اسپاتیفای تفاوت در ظاهر ممکن است وجود داشته  باشد اما نحوه استفاده به یک شکل است. و لازم نیست برای استفاده از نسخه های مختلف نگران باشید . پس شما می توانید برنامه اسپاتیفای را برای سیستم عامل ها مختلفی که دارید نصب کنید و شنیدن موسیقی را با لدت آغاز کنید.

اکانت اسپاتیفای چیست؟

برای پاسخ به این سوال که اکانت اسپاتیفای چیست باید بگوییم استفاده از سرویس اسپاتیفای هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی می باشد. بین حساب پریمیوم و رایگان دو تفاوت عمده وجود دارد که به ذکر آنها می پردازیم. اولا در نسخه رایگان شما برای گوش دادن آهنگ محدودیت های خاصی دارید از جمله اینکه هر ساعت بیش از شش آهنگ را نمی توانید جستجو کنید و همچنین شما بعد از هر دو آهنگ باید یک تبلیغ را تماشا کنید. در واقع شاید با خود این فکر را کنید که مشکلی نیست اما بعد از چند روز استفاده از سرویس رایگان تبلیغات بسیار برای شما آزار دهنده خواهد بود. 

برای آشنایی با گیفت کارت ها و طریقه خرید از سایت اسپاتیفای مقاله زیر را هم مطالعه کنید:

همچنین برای مشاهده و خرید گیفت کارت اسپاتیفای و انواع گیف کارت مرتبط، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید گیفت کارت

اکانت اسپاتیفای چیست

اما با خرید پلن مناسب در اسپاتیفای به راحتی از شر این تبلیغات در برنامه اسپاتیفای خلاص می شوید و می توانید به صورت نامحدود از موسیقی های آن استفاده کنید. در جدول زیر می توانید خیلی خلاصه ویژگی های پلن های مختلفی که اسپاتیفای ارائه می دهد را مشاهده کنید و بدانید منظور از اکانت اسپاتیفای چیست. توجه کنید که در جدول زیر قیمت ها بر حسب دلار و به تاریخ نوشته شدن مقاله ذکر شده است.

فردی زوجی دانش آموزی خانوادگی
گوش دادن به موزیک در حالت آفلاین دو اکانت پرمیوم برای زوج ها  تماشای فیلم و سریال از اکانت هولو شش اکانت پرمیوم برای اعضای خانواده
پخش درخواستی ایجاد پلی لیست دو نفره اکانت هولو رایگان اپلیکیشن جدا برای کودکان
9.99 دلار 12.99دلار 4.99دلار 14.99دلار

حال برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم چگونه می توان از داخل ایران اکانت اسپاتیفای داشت باید اینگونه جواب شما را بدهم که میتوانید از خدمات شرکتی های واسطه ای چون ایرانیکارت استفاده کنید . ایرانیکارت با سرویس خرید اکانت اسپاتیفای به شما کمک می کند تا برای شما اکانت مد نظر را خریداری کند تا شما بتوانید از برنامه اسپاتیفای استفاده کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای

چگونه در اسپاتیفای اکانت بسازیم؟

در این قسمت برای شما توضیح میدهیم که چگونه در اسپاتیفای اکانت بسازیم ؟ همانطور که توضیح دادیم برای استفاده از برنامه اسپاتیفای در هر دستگاهی لازم است که اکانت خود را ساخته و سپس از برنامه استفاده کنید. ساخت اکانت اسپاتیفای به راحتی قابل انجام است و شما میتوانید با یک ایمیل و پسورد یک اکانت بسازید. برای ورود به برنامه اسپاتیفای هم فقط لازم است که نام اکانت خود و رمز عبور را وارد کنید. همچنین باید بگوییم شما برای ساخت اکانت میتوانید وارد سایت اسپاتیفای شوید و به قسمت ساخت اکانت بروید تا این کار را انجام دهید.

چگونه در اسپاتیفای اکانت بسازیم

دانلود از اسپاتیفای چگونه انجام میشود؟

برای دانلود و گوش دادن به موزیک ها در حالت آفلاین حتما باید یکی از اکانت های پرمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید تا این اجازه به شما داده شود، در غیر این صورت نمی توانید آهنگ های اسپاتیفای را گوش کنید.

با توجه به اینکه برنامه اسپاتیفای توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند و همچنین حتی از بعضی رقبای خود مثل اپل موزیک هم محبوبیت بیشتری برخوردار است،بهتر است بدانیم برای استفاده از این پلتفرم چه راه هایی وجود دارد. در این نوشته خواندیم که چگونه در اسپاتیفای اکانت بسازیم و خرید اکانت اسپاتیفای در ایران چگونه است. اگر قبلا این برنامه را خریداری کرده اید مشتاقیم نظرات خود را برای ایرانیکارت بنویسید.

استفاده از برنامه اسپاتیفای
شما هم اهل موسیقی هستید؟ اگر جوابتان بله است باید بپرسیم موزیک ایرانی یا خارجی؟ و اگر بازم هم جوابتان بله است پس به احتمال زیاد سرویس اسپاتیفای را به...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...