ارز های دیجیتال

برنامه پیوت (Pivot app) چیست؟

برنامه پیوت (Pivot app) چیست؟

اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال هستید که علاوه بر این که به بررسی رمزارزها بپردازد، بتوانید با تجزیه و تحلیل‌های آن به سرمایه گذاری در زمینه رمز ارز اقدام کنید و همچنین از خواندن پست، اشتراک گذاری و … در آمد کسب کنید؛ این مقاله را بخوانید. با خواندن این مقاله می‌آموزید برنامه پیوت (Pivot app) چیست و چه کاربردی دارد.

برنامه پیوت چیست؟

تصور کنید که در حالی که شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل فیسبوک و اینستاگرام پست می‌گذارید، به ازای پستی که می‌گذارید یا مطلبی که می‌خوانید درآمد کسب کنید. پیوت (Pivot) نیز یک شبکه اجتماعی در زمینه ارزهای دیجیتال است که با همکاری سایر شبکه‌‌های اجتماعی مثل ردیت و کوین دسک همچنین با سرمایه‌گذاری‌ صرافی‌های معتبر مثل بایننس و Houbi ایجاد شده است.

برنامه پیوت (pivot app)، ابزاری برای جامعه بلاک چین است که ارتباط میان کاربران مختلف را بررسی می‌کند و سرمایه‌گذاران آن‌ را در زمینه کشف پروژه با کیفیت و رو به رشد آگاه می‌سازد. در واقع کاربر می‌تواند با مطالعه اخبار و مقالات آن که از مراجع معتبری چون کوین تلگراف، بایننس، کریپتو، اتر نیوز و … گرفته شده، به سرمایه گذاری در این زمینه اقدام کند.

تمامی کاربران می‌توانند در این برنامه فعال باشند، لینک‌های مختلف به اشتراک گذارند و حضور فعالی در این زمینه داشته باشند. همچنین سیستم امنیت این شبکه اجتماعی، کاربران را از کلاهبرداران آگاه می‌سازد.

پیوت (Pivot) چه ویژگی‌هایی دارد؟

احتمالا بعد از  فهمیدن مختصر اطلاعات در مورد پیوت (pivot)، سوالی که ذهن شما را درگیر می‌کند، این باشد که این برنامه که مانند اینستاگرام و فیس بوک عمل می‌کند، چه ویژگی‌هایی دارد؟ در برنامه پیوت شما می‌توانید به به اخبار و مقاله‌های معتبر کوین تلگراف، کوین دسک، بایننس نیوز، کریپتو و بسیاری از مراجع معتبر دیگر در زمینه ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید. این برنامه می‌تواند قیمت و نمودار بیش از 1400 ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار دهد. با این که پیوت در ابتدای راه است و هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد، ولی شما می‌توانید در این اپلیکیشن، در مورد ارزهای دیجیتال پست ارسال کنید، لینک به اشتراک بگذارید و حضور فعالی در میان سایر کاربران آن داشته باشید. همچنین با استفاده پیوت (pivot) می‌توانید از پروژه‌ها و اخبار مختلف مطلع گردید و کلاهبرداران را بشناسید.

نحوه کار پیوت (Pivot) چگونه است؟

نحوه کار کردن با پیوت به این صورت است که شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن پست‌های مختلف و دعوت از دوستان روزانه مقداری پاور (POWER) دریافت کنید. سپس این پاورها را به PVT تبدیل کرده و آن‌ها را کیف پول مخصوص خود ذخیره می‌کنید. نکته مهم در مورد این اپلیکشن این است که شما می‌توانید با مطالعه پست‌ها، شرکت کردن در پیش بینی‌های مختلف، اشتراک گذاشتن پست و شرکت در رویدادها PVT دریافت کنید. این که به شما PVT یا بیت کوین داده شود، بستگی به انتخاب خودتان دارد. همچنین این امکان وجود دارد که شما بیت کوین‌های کسب کرده را به کیف پول دیگری در خارج از پلتفرم پیوت اتقال دهید.

پیوت (Pivot) چیست

پیوت (Pivot) چه پروژه‌هایی را در بر می‌گیرد؟

شاید برای اطمینان و اطلاع از نحوه کار کردن پیوت، بخواهید بدانید که پرژوه‌های مربوط به این پلتفرم چه هستند که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌شود.

  1. پروژه X: این پروژه مربوط به لیست شدن پلتفرم پیوت در صرافی‌های معتبر و ثبت یک دامنه جدید به اسم pivot.one می‌باشد.
  2. کارناوال کاربران: پروژه کارنوال مربوط به جایزه‌های روزانه این پلتفرم یعنی PVT است. این جوایز در ازای به اشتراک گذاشتن مطلب، پیش بینی بازار، انجام وظایفی که جایزه‌دار هستند و ایردراپ‌ها دریافت می‌شود.
  3. پیوت مستر (Pivot Master): در این قابلیت اگر بتوانید تجزیه و تحلیل و بررسی بازار رمزارزها، ترید و معاملات و … را به درستی انجام دهید و دانش خود در این رمینه را به اشتراک بگذارید می‌توانید جایزه دریافت کنید. به این صورت می‌توانید یک پیوت مستر شوید.
  4. پیش بینی: به کاربران فرصت داده می‌شود که دانش خود نسبت به ارزهای دیجیتال را محک بزند و بتواند رفتار بازار را پیش‌بینی کند. به ازای هر پیش بینی جدید می‌تواند جایزه دریافت کند.

سرمایه گذاران پلتفرم پیوت چه شرکت‌‌هایی هستند؟

همه ما وقتی بفهمیم که پشت یک پروژه شرکتی قدرتمند و پروژه‌های بزرگی قرار گرفته است، نسبت به استفاده از آن اطمینان خاطر بیشتری پیدا می‌کنیم. برای این که اعتماد شما در استفاده از پیوت بیشتر شود با سرمایه‌گذاران آن آشنا شوید که به شرح زیر می‌باشند.

  1. Binance: بایننس یکی از 10 صرافی برتر و محبوب در زمینه رمزارزها می‌باشد.
  2. SAIF: مدیر سابق و مدیر ارشد بخش فنی شرکت Baidu که یک سایت جستجوگر چینی است و بیش از ۵۷ خدمت گوناگون از جستجو گرفته تا شبکه های اجتماعی را در برمی‌گیرد.
  3. LD capital: صندوق سرمایه‌گذاری سرمایه‌های دیجیتال که مرتبط به پروژه‌های بلاک چین است.
  4. Houbi: یکی از 10 صرافی برتر ارز دیجیتال
  5. Link VC: یکی از صندوق‌های پیشرو که هدف آن پرورش شرکت‌های خلاق و تاثیر گذار در صنعت بلاک‌چین می‌باشد.

پیش بینی در اپلیکیشن Pivot چگونه است؟

در آپدیت های اخیر نرم افزار پیوت، شما به ازای پیش بینی درستی که انجام می دهید (پیش بینی ارز یا فوتبال) توکن PVTP دریافت می نمایید. هر چقدر از PVTP های کسب شده در بخش پیش بینی (VOTE) ها استفاده نمایید به موازات مقدار Power روزانه افزایش یافته که این فرآیند سبب دریافت بیشتر ارز دیجیتال PVT در روز بعد خواهد شد!

باتوجه به اینکه صرافی های معتبر جهان در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند، آینده برای ارز دیجیتال PVT بسیار روشن پیش بینی شده است و ادامه فعالیت در این اپ توصیه می گردد.

آیا پیوت کلاهبرداری است؟

بعد از این که آموختید برنامه پیوت (Pivot app) چیست، سوالی که ذهن شما را ممکن است درگیر کند مورد اعتماد بودن یا نبودن پیوت است. از آنجایی که این پلتفرم نوپا و تازه کار است، شاید برخی فکر کنند که این پروژه احتمالا کلاه‌برداری می‌باشد. با وجود این که بر اساس نقد و بررسی‌های وب سایت کوین مارکت کپ، کوین PVT نه حجم مشخصی دارد و نه میزان توکن مقدر شده‌ای، ولی همانطور که پیش از این نیز گفته شد، به دلیل این که صرافی معتبری چون بایننس روی پروژه‌های مربوط به آن سرمایه گذاری کرده است، می‌توان گفت احتمال کلاهبرداری بودن این پروژه بسیار کم و ضعیف می‌باشد.

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید و فروش ارزهای دیجیتال

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید برنامه پیوت (pivot app) چیست و چگونه می‌توان با استفاده از آن کسب درآمد کرد. اگر سوالی در زمینه استفاده از این برنامه کاربردی ارز دیجیتال دارید، با ما در میان بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت، راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما می‌گذارند.

برنامه پیوت (Pivot app) چیست؟
اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال هستید که علاوه بر این که به بررسی رمزارزها بپردازد، بتوانید با تجزیه و تحلیل‌های آن به سرمایه گذاری در زمینه...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
ارز های دیجیتال
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین...
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
آموزش ارز دیجیتال
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
قیمت لحظه ای بیت کوین را از کجا رصد کنیم؟ چگونه از نوسانات قیمتی بیت کوین مطلع شویم؟ این دو سوال، از سوالات مهم علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است؛ آن...
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل تکنیکال
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
به طور کلی اندیکاتورها شاخص‌هایی هستند که با استفاده از داده‌هایی مانند قیمت،حجم معاملات و … روندهای آینده و حرکات قیمتی را پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع...