دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

بروکر پاکت آپشن چیست ؟

بروکر پاکت آپشن چیست ؟

با گذشت زمان و پیشرفت روزافزون در همه زمینه ها، تجارت آنلاین نیز در بین تجار و سرمایه گذاران بسیار محبوب شده است. بروکر یا کارگزاری یک پلتفرم واسط است که برای معاملات و مبادلات انجام می گیرد. اگر شما به کسب درآمد دلاری علاقمند هستید و دوست دارید به صورت آنلاین درآمد زایی کنید این نوع معاملات برایتان جذاب خواهد بود. در حال حاضر بروکر های زیادی مانند الیمپ ترید و یا آلپاری وجود دارند که مردم ایران نیز از آن ها استفاده می کنند اما  شناخت بروکر های متفاوت باعث می شود که بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله خواهیم گفت که بروکر پاکت آپشن چیست و چگونه معاملات بین المللی خود را در سایت پاکت آپشن انجام دهید. برای نقد کردن درآمد ارزی خود از پاکت آپشن می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

بروکر پاکت آپشن چیست (Pocket Option) ؟

بروکر پاکت آپشن یکی از بروکر های جدید اما شلوغ و پر طرفدار است. این پلتفرم امکان دسترسی آسان به معاملات را در بالاترین امکانات ممکن فراهم کرده است. خوبی این بروکر این است که می توانید برای شروع با نسخه ی آزمایشی آن در سایت پاکت آپشن کار کنید و پس از اینکه مهارت های لازم را کسب کردید در نسخه ی اصلی معاملات را انجام دهید.

در این پلتفرم بیش از ۱۰۰ دارایی برتر مبادله می شود که این فرصتی فوق العاده را برای معامله گران فراهم می کند. سایت و سیستم عامل رابط کاربری خوبی دارد پس اگر به تازگی وارد این بازار می شوید مطمئنا می توانید به راحتی کار با آن را یاد بگیرید. هنگامی که می خواهید در بروکر ها شروع به کار کنید به حداقل های معاملاتی توجه ویژه داشته باشید. دراین بروکر حداقل معامله ۱ دلار است و شما با دارایی ۵۰ دلار می توانید وارد بازار شوید. در نسخه ی آزمایشی اما برنامه ۱۰۰۰۰ دلار پول مجازی در اختیار شما می گذارد تا بتوانید معاملات خود را به خوبی تست کنید.

باید در نظر گرفت که بروکر پاکت آپشن پشتیبانی خوبی دارد و سایت یک بستر قدرتمند برای معامله گران است. به صورت متوسط ۸۰۰۰ نفر به صورت همزمان بر روی سایت کار می کنند و هیچ مشکلی برای آن ها به وجود نمی آید. اگر می خواهید معاملات دقیق و بی ضرری در این بروکر داشته باشید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

چنانچه قصد شارژ حساب بروکری خود را دارید می توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت این کار را انجام دهید.

شارژ حساب بروکری

مزایای پاکت آپشن

هر کدام از بروکر های آنلاین ویژگی های خاص خود را دارند و به کابران خود امکانات منحصر به فردی را ارائه می کنند. در جدول زیر به برخی از این مزایا اشاره کرده ایم:

حساب آزمایشی رایگان دارای تاییده ی IFMRRC
بیش از ۱۰۰ دارایی قابل تنظیم و کاربر پسند برای معامله گران
عملکرد بیش از ۹۰ درصد قابل اعتماد بدون کلاهبرداری
انواع مختلف نمودار فریم های زمانی مختلف (نمودار ۵ ثانیه ای تا نمودار روزانه)
شاخص ها و ابزارهای تجزیه و تحلیل رایگان تجارت اجتماعی ، سیگنال ها و مسابقات
اجرای بسیار سریع معاملات استفاده از ۵۰ نوع روش پرداخت

انوع حساب بروکر پاکت آپشن

اغلب افراد قبل از اینکه از یک بروکر استفاده کنند تحقیقات زیای انجام می دهند. اینکار هیچ ضرری ندارد خیلی هم خوب است اما برای اینکه شما بتوانید انتخاب بی درد سری داشته باشید پاکت آپشن امکان ساخت اکانت آزمایشی را نیز برای شما فراهم می کند. پس یعنی شما دو نوع حساب می توانید داشته باشید یک حساب آزمایشی و یک حساب برای معامله با پول واقعی.

سایت پاکت آپشن

حساب آزمایشی بروکر پاکت آپشن

همه ی بروکر های آنلاین امکان ساخت اکانت آزمایشی  را برای کاربران خود فراهم نمی کنند. حتی در اکثر آن ها تا زمانی که ثبت نام قطعی انجام نداده باشید به پلتفرم دسترسی نخواهید داشت. در سایت پاکت آپشن شما با یک کلیک به حساب دموی خود متصل می شوید و این سخت گیری ها را ندارد. برای مبتدیان و کسانی که با این نوع معاملات آشنایی عمیقی ندارند استفاده از حساب آزمایشی به شدت توصیه می شود.

حساب واقعی یا Live

برای کسانی که با پلتفرم های بروکری آشنایی دارند و قبلا مبادلات خود را انجام داده اند بهترین گزینه این است که به صورت مستقیم به سراغ معاملات بروند. پیشتر نیز اشاره کردیم که با مبلغی کمتر از ۵۰ دلار می توان وارد این بازار شد. پس از باز کردن یک حساب Live ، می توانید با پرداخت بیش از ۱۰۰ دلار از ابزارهای متنوع معاملاتی که شامل سهام ، شاخص ها ، کالاها و ارزها هستند ، با حداقل ۱ دلار استفاده کنید. همچنین به تعداد زیادی مزایای دیگر حساب مانند Tournaments ، Cashback ، شاخص ها و سیگنال ها ، تجارت اجتماعی و راهنمای آموزشی جامع نیز دسترسی خواهید داشت.

نحوه ی نقد کردن درآمد پاکت آپشن

نکته مثبت در مورد معاملات سایت پاکت آپشن این است که آنها حدود ۵۰ روش پرداخت مختلف برای واریز و برداشت دارند. حداقل می توانید برای برداشت حساب خود از کارت های اعتباری نظیر ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنید، امکان پرداخت و برداشت از کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال و اسکریل و حتی و خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد. پاکت آپشن هیچ گونه حق کمیسیونی نمی گیرد و برداشت در طی ۲۴ ساعت انجام می شود. در نظر داشته باشید که برای نقد کردن درآمد خود باید حتما حساب خود را در این بروکر وریفای کرده باشید، پاکت آپشن به حساب های وریفای نشده هیچ مبلغی پرداخت نخواهد کرد.

کلام آخر

در این مقاله گفتیم که بروکر پاکت آپشن چیست و از چه طریقی می توانید درآمد خود را از این بروکر دریافت کنید. شما با استفاده از خدمات ایرانیکارت به راحتی می توانید حساب بروکری خود را شارژ کرده و یا درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنید. برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده و اسکریل نیز می توانید درخواست خود را در سایت ایرانیکارت ثبت کنید.

بروکر پاکت آپشن چیست ؟
با گذشت زمان و پیشرفت روزافزون در همه زمینه ها، تجارت آنلاین نیز در بین تجار و سرمایه گذاران بسیار محبوب شده است. بروکر یا کارگزاری یک پلتفرم واسط است...
4.57 از 7 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. مرسی از مقاله خوبتون. من حدود یک سال هست دارم با این بروکر کار می کنم. خیلی جاها میگن که کلاه برداره ولی من خودم شخصا خیلی تحقیق کردم و متوجه شدم که در طول فعالیت بروکر Pocket option تا به حال گزارشی مبنی بر تخلف و یا مشکلی در واریز و برداشت کاربرانش گزارش نشده است. معمولا کاربرا موقع ثبت نام اهمیتی به قوانین بروکر نمیدن یا اینکه اصلا قوانین رو نمیخونن. واقعا پیشنهاد میکنم قبل از شروع معاملات همیشه قوانین رو بخونین و بعد شروع کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    این‌مطلب رو صرفا جهت اطلاع دوستان عرض میکنم ، اول از سایت ایرانیکارت تشکر میکنم.
    دوم اینکه دوستان در مورد پاکت آپشن با دقت عمل کنید ، من یکسال تو پاکت اکانت داشتم و و خیلی معمولی و با مبالغ پایین کار میکردم و بالطبع برداشت های من کم بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. تو ۳ ماهه اخیر که وقت بیشتری گذاشتم و حسابم رشد کرد ، درخواست برداشت رو خیلی معطل میکرد یا گاهی به دلایل واهی رد میکرد ، تا اینکه دیروز بدون هیچ دلیل حساب منو با ۴۵۰۰ دلار مسدود کرد. چندتا ایمیل براشون زدم ولی هیج تاثیری نداشت و رسما اعلام کردن که حساب رو مسدود کردیم.
    این مطلب رو گفتم که تو این شرایط حواس هممون بیشتر جمع باشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب محمد رضا ممنون که تجربیات خود را با ما به اشتراک گذاشتید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام
      اقای محمدرضا جان شما اکانتتون رو در بروکر پاکت اپشن بصورت کامل وریفای کرده بودین

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام،روزبخیر
    بروکر پاکت آپشن تاچه حد قابل اعتماد هست؟
    چرااینقدرحرف و حدیث پشت سراین بروکر هست؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند مجموعه ایرانیکارت هیچ بروکری را تایید و یا رد نمی کند و برای این امر بهتر است بصورت شخصی تحقیق فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...