خرید کالا از سایت های خارجی

بلک فرایدی طراحان گرافیک

بلک فرایدی طراحان گرافیک

کمپانی ادوبی در بلک فرایدی ، برای طراحان تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است. خرید برنامه های مختلف ادوبی با تخفیف مخصوص بلک فرایدی، پیشنهادی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. علاوه نرم افزارهای طراحی که ابزار اولیه محسوب می شوند، همه طراحان وبسایت هایی را برای دسترسی داشتن به وکتورها، عکس ها و طرح های لایه باز گرافیکی،به عنوان مرجع در  نظر می گیرند. شاتر استوک و فیری پیک از مطرح ترین این سایت ها هستند. ولی برای دسترسی کامل داشتن به تمامی این منابع، نیاز دارید اکانت پرمیوم را خریداری کنید. ایرانیکارت برای خرید اکانت پرمیوم فری پیک راه ساده ای در نظر دارد، اما خبر خوب اینکه تا آخر نوامبر می توانید از تخفیف 20 درصدی بلک فرایدی استفاده کنید و یک خرید با ارزش انجام دهید. با مطالعه خرید مستقیم از شاتراستوک نیز می توانید از چگونگی این مراحل آگاه شوید.

خرید لایسنس نرم افزارهای ادوبی در بلک فرایدی

در هر زمانی که نیاز دارید می توانید برای خرید لایسنس اورجینال نرم افزارهای ادوبی، در سایت ایرانیکارت ثبت درخواست کنید. اما بهترین زمان برای خرید از ادوبی در بلک فرایدی وقتی است که این نرم افزارها با تخفیف ارائه  می شوند. در ماه نوامبر و جمعه آخر آن که بلک فرایدی نام دارد، با تخفیف 20 درصدی می توانید نسخه اورجینال این نرم افزارها را تهیه کنید. نرم افزارهای فتوشاپ، افترافکت، ایلاستریتور،ایندیزاین، پریمیر و … همگی با تخفیف 20 درصدی قابل خریداری هستند. با دنبال کردن چند مرحله ساده در وبسایت ایرانیکارت کمتر از سه ساعت خرید شما انجام می شود.

ادوبی در بلک فرایدی

خرید اشتراک فیری پیک

سایت فیری پیک که با قالب های و  وکتورهای آماده خود سرعت طراحی را افزایش داده است، برای بلک فرایدی یک تخفیف 20 درصدی روی اشتراک پریمیوم خود در نظر گرفته است. گرافیست ها معتقدتد که دریای بی انتهای فری پیک در بسیاری از موارد زحمت طراحی را کم کرده و با یک جستجوی ساده می توان به هزاران طرح و ایده دسترسی پیدا کرد. فایل های لایه باز این سایت برای تمام کاربران و طراحان یک مزیت بزرگ است و نامحدود بودن تعداد دانلود آن از دیگر موارد با ارزش خرید این اشتراک به شمار می رود. اگر با این سایت آشنا نیستید، معرفی فری پیک در سایت ایرانیکارت را بخوانید.

خرید از وکتیزی

وکتیزی هم برای اشتراک ماهیانه و سالیانه خود تخفیف در نظر گرفته است. خرید وکتورها و عکس ها و ویدئوهای حرفه ای که کار طراحان را ساده تر می کند، اکنون به آسانی و با قیمت کمتر، قابل خرید است.

بلک فرایدی طراحان

خرید از شاتراستوک در بلک فرایدی

وب سایت شاتراستوک فایل های کابردی با فرمت های متنوعی برای دانلود دارد. با جستجوی هر کلمه ای علاوه بر عکس ها و وکتورهای فراوان، هزاران کلیپ حرفه ای برای شما فراهم است که به سادگی قابل دانلود می باشد. برای خرید اشتراک شاتراستوک با تخفیف بلک فرایدی، می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید از وکسل در بلک فرایدی

یک مرجع به روز از تمامی وکتورها و فایل های لایه بازی که برای طراحی به آن نیاز دارید. فرمت های مختلف هر طرحی را می توانید به سادگی دانلود و استفاده کنید. وکسل در بلک فرایدی در بین طراحان، برای خرید اشتراک خود تخفیف 25 درصدی در نظر گرفته است که پیشنهاد خوب و قابل تاملی است. اگر نیاز دارید اشتراک این سایت را تهیه کنید، ایرانیکارت پیشنهاد می کنید تا تخفیف بلک فرایدی آن پابرجاست خرید خود را انجام دهید. خدمات پرداخت ارزی از طریق پی پال و یا مسترکارت در سایت ایرانیکارت موجود است.

بلک فرایدی طراحان

بلک فرایدی طراحان گرافیک
کمپانی ادوبی در بلک فرایدی ، برای طراحان تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است. خرید برنامه های مختلف ادوبی با تخفیف مخصوص بلک فرایدی، پیشنهادی است که نمی توان...
5 از 7 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...