حساب های بین المللی

بهترین صرافی وب مانی در ایران

بهترین صرافی وب مانی در ایران

یکی از بزرگ ترین دغدغه های افراد در ایران داشتن حساب های ارزی بین المللی است. خیلی از افراد به نحوی کارشان به خارج از ایران گره خورده است و حتما باید به این گونه حساب ها دسترسی داشته باشند. اما به چه میزان می توان کارها را به صرافی سپرد؟ معمولا صرافی ها با دریافت ریال می توانند حواله های مالی را به صورت محدود برای شما انجام دهند و یا درآمد شما را نقد کنند. اما اگر می خواهید به نام خود یک حساب ارزی داشته باشید ما برای شما پیشنهاد های بهتری داریم . در این مقاله می گویم وب مانی چیست و بهترین صرافی وب مانی در ایران کدام است. همچنین راهکار هایی برای افتتاح حساب وب مانی و خرید و فروش دلار وب مانی ارائه می دهیم.

حساب وب مانی چیست ؟

وب مانی یک کیف پول الکترونیکی یا اصطلاحا یک حساب مجازی است که افراد در سراسر دنیا می توانند از آن استفاده کنند. این سیستم مالی بسیار به سیستم پی پال و پرفکت مانی شبیه است با این تفاوت که استفاده از آن برای ایرانیان کمی ساده تر است . در اصل مزیت این سایت، این است که ایرانیان را تحریم نکرده است.

هیچ گونه محدودیتی در استفاده از خدمات وب مانی به عنوان یک روش پرداختی اینترنتی آنلاین وجود ندارد، فقط تعداد محدودی از  سایت ها و فروشگاه ها  پذیرنده ی آن  است که باعث شده سیستم پرداخت آنلاین وب مانی، نسبت به دیگر روش های پرداخت مجازی مانند پی پال کمتر مورد پذیرش قرار بگیرد. هم اکنون شما می توانید در هر فروشگاه یا سایتی  که از وب مانی به عنوان یک روش پرداختی پشتیبانی کند استفاده کنید.

پرداخت با وب مانی

افتتاح حساب وب مانی در ایران

افتتاح حساب وب مانی با یک ایمیل و وارد کردن اطلاعات شخصی در سایت اصلی امکان پذیر است. اما نکته ی مهم این است که برای کار کردن باید اکانت خود را وریفای کنید. در این مرحله حتما به کمک نیاز پیدا خواهید کرد. برای وریفای کردن اکانت وب مانی می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

کاربرد های حساب وب مانی

قبل از اینکه بهترین صرافی وب مانی در ایران را به شما معرفی کنیم بد نیست با کاربرد های حساب وب مانی آشنا شوید. به طور کلی حساب های الکترونیکی برای ارسال پول به خارج از کشور، پرداخت های ارزی و نقد کردن درآمد ارزی به کاربرده می شوند. در ادامه توضیح مختصری در این مورد برای شما خواهیم آورد:

نقد کردن درآمد دلاری با وب مانی

شاید شما یک گرافیست یا برنامه نویس باشید و به هر نحوی درآمد شما از خارج از کشور باشد. در این صورت قطعا نقد کردن درآمدتان به یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی تبدیل شده است. با افتتاح حساب وب مانی و ارسال اطلاعات برای کارفرما به آسانی می توانید مبلغ مورد نظر را دریافت کنید.

نقد کردن دلار وب مانی در ایران به آسانی امکان پذیر است. ایرانیکارت از بهترین صرافی های وب مانی در ایران به حساب می آید و مبلغ مورد نظر شما را در کمترین زمان به ریال نقد خواهد کرد. برای شروع کار باید ابتدا در پنل سایت عضو شوید و درخواست خود برای نقد کردن درآمد ارزی را ثبت کنید.

افتتاح حساب وب مانی

پرداخت ارزی، خرید از سایت های خارجی با وب مانی

یکی از کاربرد های وب مانی این است که شما به آسانی با این حساب می توانید خرید های خارجی خود را حساب کنید. مثلا ممکن است شما یک دیجیتال مارکتر باشید و به ابزار های سئو نیاز داشته باشید و یا گرافیست ها برای گرفتن فایل های استوک به خرید نسخه پریمیوم نیاز دارند. به طور کلی اگر سایتی که می خواهید از آن خرید بزنید درگاه وب مانی داشته باشد شما از ایران به راحتی می توانید آن خرید را انجام دهید. اگر خود حساب وب مانی ندارید، می توانید تمامی پرداخت های ارزی خود را به سایت ایرانیکارت بسپارید.

کلام آخر

به طور کلی ایرانیکارت یک راهکار فوق العاده برای پرداخت های ارزی و نقد کردن درآمد دلاری است. شما برای افتتاح حساب پی پال ، ساخت اکانت و خرید و فروش پرفکت مانی، وب مانی می توانید به این سایت مراجعه کنید. ایرانیکارت با ده سال تجربه در حوزه ی پرداخت های ارزی تمامی خدمات مورد نیاز شما را در کمترین زمان انجام می دهد.

بهترین صرافی وب مانی در ایران
یکی از بزرگ ترین دغدغه های افراد در ایران داشتن حساب های ارزی بین المللی است. خیلی از افراد به نحوی کارشان به خارج از ایران گره خورده است و...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. با سلام آیا خرید وب مانی انجام میشود و شما خرید دارید و میشود با ارز دیگر مثل پرفکت مانی سواپ کرد . با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله شما می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت به فروش دلار وب مانی خود اقدام کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام وققتون بخیر.
    من 1300 دلار در بروکرم پول دارم و می خواهم این پول و رو خارج کنم. البته نمی خوام به ریال تبدیلش کنم میخوام این 1300 دلار و به دلار دریافت کنم.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، به چه کیف پولی می‌خواهید واریز کنید؟
      به این نکته توجه کنید که بروکر درآمد را به همان حسابی که شارژ اولیه انجام داده‌اید، واریز می‌کند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...