تبلیغات آنلاین

تبلیغات ادموب چیست (Google AdMob)؟

تبلیغات ادموب چیست (Google AdMob)؟

امروزه تبلیغات آنلاین از موثرترین روش های جذب مشتری و آگاهی از برند می باشد. روش های مختلفی برای تبلیغات آنلاین وجود دارد که با توجه به نوع کسب و کار باید از آنها استفاده کرد. از جمله معروفترین روش ها تبلیغات در گوگل (گوگل ادز) می باشد. البته روش دیگری به نام تبلیغات ادموب گوگل وجود دارد که علاوه بر ارائه بستر به تبلیغ کنندگان باعث کسب درآمد برای توسعه دهندگان نیز می شود. در این مقاله توضیح داده می شود که تبلیغات ادموب چیست و چه مزایایی دارد.

تبلیغات ادموب چیست ؟

گوگل ادموب Google AdMob یکی از مهمترین سرویس های گوگل و بزرگترین شبکه های تبلیغاتی جهان می باشد. این سرویس کسب درآمد از اپلیکیشن های موبایل را با تبلیغات با کیفیت برای توسعه دهندگان آسان می کند. در واقع با نمایش تبلیغات به کاربران اپلیکیشن به شما امکان می دهد یک منبع درآمد پایدار ایجاد کنید تا در ضمن تمرکز بر ساخت و توسعه برنامه های با کیفیت، به رشد شغلی خود کمک کنید. تبلیغ کنندگان می توانند به مشتریان جدید برسند و کاربران می توانند محصولات و خدمات مرتبط را کشف کنند. در حالی که به طور رایگان از برنامه لذت می برند. بنابراین برای همه برنامه نویسان، کاربران و تبلیغ کنندگان، این یک پیروزی است. برنامه نویسان می توانند در سایت ادموب ثبت نام کرده و پس از آنکه مشخصات خود را ثبت کرده‌اند نسبت به قرار دادن تبلیغات دیگران در برنامه خود اقدام کنند.

admob

AdMob چگونه کار می کند؟

تبلیغ کنندگانی که میخواهند محصولات یا خدمات خود را به کاربران بیشتری نمایش دهند، تبلیغ خود را ایجاد می کنند و برای آن هزینه ای پرداخت می کنند. زمانیکه فضای تبلیغ در اپلیکیشنی توسط توسعه دهنده ایجاد شد و در ادموب معرفی شد، ادموب تبلیغ تبلیغ دهندگان را در اپلیکیشن نمایش می دهد و درصدی از هزینه ای که دریافت کرده را به شما اختصاص می دهد.

قالب های تبلیغاتی

با ارائه تبلیغات مناسب به کاربران مناسب در زمان مناسب، می توانید ضمن کسب درآمد از برنامه خود، تجربیات خوبی را به کاربران ارائه دهید. شما می توانید از طیف گسترده ای از قالب های تبلیغاتی استفاده کنید ازجمله:

  • Rewarded: تبلیغاتی که کاربران می توانند در ازای دریافت جوایز درون برنامه ای، مانند امتیاز جایزه یا زندگی اضافی در یک بازی آن را مشاهده کنند.
  • Native: تبلیغات سفارشی که مانند یک قسمت طبیعی از برنامه شما به نظر می رسند.
  • Banner: تبلیغات بنری مستطیل شکل که می تواند در قسمت بالا یا پایین صفحه نمایش داده شوند.
  • Interstitial: تبلیغات استاتیک یا ویدئویی که می توانند در زمان انتقال بین صفحات به صورت تمام صفحه نمایش داده شوند و بدون ایجاد مزاحمت باعث ایجاد تجارب جذاب شوند.

ادموب گوگل

مزیت های AdMob

هدف ادموب AdMob تنها توانمندسازی شما در ایجاد جریان های درآمد پایدار نیست، بلکه با ابزارهای ساده و در عین حال قدرتمند کار شما را آسانتر می کند. در اینجا نحوه کمک به توسعه دهندگان بیان می شود.

  • درآمد خود را به حداکثر برسانید:

Mediation: این بستر به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا چندین شبکه تبلیغی موبایل را تنظیم، مدیریت و بهینه سازی کنند. کار با چندین منبع تبلیغاتی باعث ایجاد رقابت برای تبلیغات و کسب درآمد بیشتر شما می شود.
Open Bidding: با فرخوانی همزمان همه شبکه های تبلیغاتی، منابع تبلیغاتی شما می توانند برای هر تبلیغ در زمان واقعی قیمتی را پیشنهاد کنند. مطمئن شوید که بالاترین CPM را برای هر impression کسب می کنید.

  • کاربران خود را درگیر کنید: قالب های تبلیغاتی نوآورانه مانند تبلیغات Rewarded و Native به تعادل تجربه کاربر و کسب درآمد کمک می کنند تا کاربران را شاد و درگیر نگه دارند.
  • اجازه دهید کارها به طور خودکار انجام شود: از ابزارهای خودکار ادموب برای انجام کارهای روزانه استفاده کنید و وقت خود را برای تمرکز بر ساختن بهترین برنامه ها آزاد کنید.
  • از برند خود محافظت کنید: خط مشی های تبلیغاتی قوی، کنترل ناشر و بررسی جامع تبلیغات به شما کمک می کند انواع تبلیغاتی را که در برنامه خود نمایش می دهید کنترل کنید تا از برند تجاری شما حفظ شود.
  • درک دقیق تری داشته باشید: AdMob با یکپارچه سازی Google Analytics برای Firebase، تجزیه و تحلیل دقیق تری را ارائه می دهد تا بتوانید نحوه تعامل کاربران با تبلیغات را بهتر درک کرده و ارزش عمر آنها را بهینه کنید.

اگر قصد استفاده از تبلیغات ادموب گوگل را دارید می توانید از مشاوره رایگان تیم افراک بهره مند شوید. دپارتمان افراک که پارتنر رسمی گوگل است به صورت تخصصی در تبلیغات آنلاین به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید.

تبلیغات ادموب چیست (Google AdMob)؟
امروزه تبلیغات آنلاین از موثرترین روش های جذب مشتری و آگاهی از برند می باشد. روش های مختلفی برای تبلیغات آنلاین وجود دارد که با توجه به نوع کسب و...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
اگر فکر می کنید برای رسیدن به مشتریان مورد نظر خود باید مبلغی را برای تبلیغات صرف کنید، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید. یعنی در جایی...
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف...
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات آنلاین
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...