دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد ارزی با تدریس در سایت Preply

کسب درآمد ارزی با تدریس در سایت Preply

تدریس آنلاین یک روش عالی برای کسانی است که کار کردن در خانه را به کار برای شرکت ها و موسسات ترجیح می دهند. همچنین بسیاری از مدرسان آنلاین معتقدند که کار برای شرکت های بزرگتر تدریس آنلاین، پتانسیل کسب درآمد آنها را محدود کرده است و از مهارت و تجربه آنها به درستی استفاده نمی شود. در این مقاله، نگاهی عمیق به سایت Preply⁠ خواهیم داشت و نحوه کسب درآمد ارزی از طریق تدریس آنلاین در Preply و همچنین نقد کردن درآمد ارزی را بررسی خواهیم کرد.

سایت Preply چیست؟

سایت Preply به عنوان یک بستر آموزش آنلاین است که با هدف ایجاد ارتباط بین دانش آموزان و مربیان برای تدریس دروس به صورت آنلاین تعریف شده است. این شرکت مسئولیت تنظیم دروس و مدیریت برنامه درسی دانش آموزان را بر عهده نمی گیرد، اما به دانش آموزان کمک می کند تا معلم دلخواه خود را پیدا کنند.

تدریس آنلاین در سایت Preply

تدریس در سایت Preply

برای مدرسان، Preply مکانی برای تبلیغ خدمات آنها و برقراری ارتباط با دانش آموزان از سراسر جهان است.  Preply به معلمان کمک می کند تا خدمات خود را به بازار عرضه کنند و حتی امکان ایجاد وب سایت های شخصی و تبلیغ در آن را، در خارج از بستر Preply برای آنها فراهم می کند.

هنگام تدریس در Preply، مدرسان تقریبا بر همه چیز کنترل دارند. آنها می توانند مبلغ دستمزد خود را تعیین کنند، بر طبق برنامه های درسی خود تدریس کنند و از راهکارهای خاص خود برای تماس گرفتن و حفظ دانش آموزان استفاده کنند.

تدریس در Preply

شرایط تدریس

یکی از بهترین نکات مربوط به Preply ، پذیرش طیف گسترده ای از مدرسان است. بر خلاف بسیاری از شرکت های آموزش آنلاین محبوب، لازم نیست که زبان اصلی شما انگلیسی باشد. همچنین برای تدریس آنلاین در Preply نیاز به ارائه هیچ مدرک خاصی ندارید. با این حال در این سایت معلمان زیادی برای رقابت با شما وجود دارند و داشتن برخی مدارک یا تجربه های مربوطه، در یافتن دانش آموزان بیشتر به شما کمک می کند.

معلمان زیادی در Preply وجود دارند که دارای مدرک دانشگاهی و گواهینامه تافل هستند، بنابراین هرچه صلاحیت و تجربه بیشتری داشته باشید، امکان جذب دانش آموز برای شما بالاتر می رود. داشتن تجربه تدریس و مدارک تحصیلی بیشتر به معنای آن است که می توانید میزان دستمزد خود را از معلمان کم تجربه بالاتر ببرید.

مراحل مصاحبه برای تدریس

روند مصاحبه در Preply بسیار ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به عنوان یک مدرس در سایت ثبت نام کنید و پروفایل خود را تکمیل نمایید. پس از تکمیل مشخصات پروفایل شما توسط تیم Preply بررسی شود. اگر مصاحبه شما موفقیت آمیز باشد، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود. پس از آن به پروفایل خود بروید و جزئیات بیشتر از جمله ساعاتی که در دسترس هستید و یک فیلم معرفی به پروفایل خود اضافه کنید.

میزان درآمد تدریس در سایت Preply

تخمین میزان درآمد به ازای تدریس در Preply دشوار است، زیرا این شرکت به مدرسان اجازه می دهد که مبلغ دستمزد خود را تعیین کنند. با این حال این نکته را در نظر داشته باشید که با تدریس در Preply درصدی از درآمد شما به عنوان کمیسیون به شرکت پرداخت می شود. به طور میانگین دستمزد هر ساعت تدریس در Preply حدود 20 دلار است. برخی از مدرسان با تجربه یا دارای مدارک خاص، مبلغ بالاتری دریافت می کنند. ممکن است در صورت زیاد بودن هزینه تدریس، جذب دانش آموزان جدید دشوارتر شود.

کسب درامد ارزی

سایت Preply برای اولین جلسه آموزش مبلغی به شما پرداخت نمی کند. اما اگر دانش آموز بخواهد روند یادگیری را با شما ادامه دهد، از او خواسته می شود که چندین جلسه به صورت یکجا رزرو کند و هزینه کمتری بپردازد. اگر دانش آموز جلسات بیشتری با شما رزرو کند، نرخ کمیسیون کاهش می یابد. میزان کمیسیون بین 18 تا 33 درصد متغیر است.

نحوه کسب درآمد برای ایرانیان

ثبت نام در این سایت رایگان است و شما برای پیدا کردن دانش آموز در Preply هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنید. پس از برگزاری کلاس درآمدتان در کیف پول Preply شما نگهداری می شود. شما می توانید هر زمان که بخواهید از طریق حساب Paypal ،Payoneer یا Skrill درآمد خود را برداشت کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

در صورتی نداشتن حساب ارزی نگران نباشید. برای افتتاح حساب وریفای شده پی پال در سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید. سپس در پنل سایت به بخش پی پال رفته و از آنجا افتتاح اکانت پی پال را انتخاب کنید. پس از تکمیل مشخصات خواسته شده درخواست شما ثبت می شود. افتتاح حساب پی پال طی یک تا پنج روز کاری برای شما انجام خواهد شد.

پس از افتتاح حساب مشخصات حساب خود را در سایت Preply وارد کنید تا درآمد شما به حسابتان واریز شود. برای نقد کردن درآمد ارزی خود و تبدیل آن به ریال از طریق پنل کاربری خود در سایت ایرانیکارت از قسمت پشتیبانی – ارسال تیکت؛ مقدار مبلغی که قصد نقد کردن آن را دارید، اطلاع دهید.

برای افتتاح حساب پی پال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. برای ثبت درخواست از طریق لینک زیر اقدام کنید.

افتتاح حساب پی پال

کلام آخر

سایت Preply با هدف ایجاد ارتباط میان دانش آموزان و مدرسان در سراسر جهان توسعه پیدا کرده است. دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سایت مدرسان آنلاین متناسب با نیازهای خود را پیدا نمونده و با آنها کلاس رزرو کنند. مدرسان نیز با ثبت نام رایگان و ایجاد یک پروفایل در سایت Preply، در صورت تایید صلاحیت میتوانند در این سایت تدریس کرده و درآمد کسب کنند. بخشی از درآمد آنها به عنوان کمیسیون به شرکت Preply پرداخت خواهد شد. مدرسان می توانند هر زمان که بخواهند درآمد خود را از طریق حساب Paypal ،Payoneer یا Skrill برداشت کنند.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. درود و احترام. اگه حساب حقیقی نداشته باشیم خارج از ایران برای ساخت paypal ، چه راهکار های دیگه ای وجود داره برای دریافت دستمزد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، بسته به نحوه واریز توسط شرکت یا محل کار شما روش‌های مختلفی برای دریافت دستمزد و درآمد می‌توان انتخاب کرد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام میخوام در سایت preply برای تدریس زبان ثبت نام کنم ؟میشه راهنماییم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، وارد سایت preply.com شده و روی Become a tutor کلیک کنید.
      آدرس ایمیل خود را وارد کرده و برای خود یک پسوورد انتخاب کنید.
      به این صورت ثبت نام شما انجام می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام وقت بخیر، من مدتی هست پیگیر سایت preply هستم که فعالیت کنم،دیدم که شما میتونید قسمت حساب بانکی رو اوکی کنید،ولی بجز حساب بانکی بحث احراز هویت با مدارک غیر ایرانی هم هست،آیا خدمات احراز هویت preply رو هم انجام میدین؟ یا کلا سایتی رو میشناسین این کارو کنن!؟ ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، خیر احراز هویت سایت preply از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. آیا با آی پی ایران میشه تو این سایت ثبت نام کرد؟ تو قسمت تست سرعت هم میگه سرعت کافی نیست!

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، امکان استفاده از خدمات این سایت با آی پی ایرانی ممکن نیست. در زمان استفاده از این سایت آی پی خود را تغییر دهید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...