دانستنی های گیفت کارت

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟

اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت کارت اپل استفاده کنید. از آنجایی که سایت‌های ایرانی زیادی برای خرید و فروش انواع گیفت کارت وجود دارند و گیفت کارت‌ها از کشورهای مختلفی ارائه می‌شوند، این سوال برایتان ایجاد می‌شود که چه تفاوتی میان آن‌ها وجود دارد؟ همچنین سوال دیگری که ممکن است ذهن شما را مشغول کند، این است که تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا (محبوب‌ترین گیفت کارت‌های موجود در بازار) چیست؟

تفاوت‌ گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا چیست؟

با استفاده از گیفت کارت اپل کانادا، می‌توانید به دریافت برنامه‌ها، موسیقی، بازی‌ها و… اقدام کنید که امکان خرید همگی آن‌ها از اپل استور کانادا CA وجود دارد. آیتونز کانادا یا برنامه آیتونز همگی دارای یک نسخه واحد بوده، فقط از نظر محتواهای خاص و یا قیمت محصولات متفاوت هستند. اپل استور امریکا، بیش از 10 میلیون موسیقی، پادکست و بیشتر از 2500 کتاب صوتی دارد. همچنین بسیاری از ویژگی‌های آیتونر فقط در اپل استور امریکا موجود می‌باشند.

صدها برنامه و نمایش تلویزیونی با کیفیت اچ دی توسط آیتونز در دسترس هستند. شما می‌توانید اپل آیدی خود را با استفاده از گیفت کارت اپل امریکا شارژ کرده و به دریافت برنامه‌های متنوع و جذاب اقدام نمایید. گیفت کارت کانادا مانند دلار کانادا می‌باشد و با استفاده از ویزاکارت، مستر کارت و پی پال می‌توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. در صورتی که اپل آیدی شما از آمریکا باشد، نمی‌توانید از گیفت کارت کانادا استفاده کنید. بنابراین برای استفاده از گیفت کارت کانادا، حتما باید اکانت اپل کانادا را داشته باشید. با استفاده از اعتبار دلاری کانادا می‌توانید از خدمات ویژه اپل مثل فضای ابری iCloud استفاده کنید. پرطرفدارترین محصول اپل، اکانت اپل موزیک است که با خرید گیفت کارت امکان دسترسی نامحدود به موسیقی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

گیفت کارت آیتونز آمریکا

از جمله پرطرفدارترین انواع گیفت کارت، مربوط به ریجن آمریکا است که در اپل آیدی آمریکا شارژ می‌شود. با داشتن گیفت کارت اپل آمریکا می‌توانید از بهترین استور، یعنی استور آمریکا به بهترین بازی‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌ها و کتاب‌ها دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت آیتونز کانادا

با خرید گیفت کارت اپل کانادا، می‌توانید به همه برنامه‌ها، موزیک‌ها، فیلم‌ها و … که در آیتونز کانادا جمع شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

استفاده از گیفت کارت اپل چه مزایایی دارد؟

گیفت کارت اپل برای شارژ اپل آیدی استفاده می‌شود و دارای کاربردهای دیگری نیز می‌باشد که در جدول زیر به بررسی آن‌ها پرداخته می‌شود.

ویژگی‌های گیفت کارت اپل مشخصات
خرید اپلیکیشن‌های آیفون خرید اپلیکیشن‌های غیر رایگان اپل با خرید گیفت کارت اپل و شارژ حساب آیتونز
ساخت اکانت پریمیوم سایر وبسایت‌ها ساخت اکانت پرمیوم در سایت‌های خارجی با وصل کردن گیفت کارت آیتونز به حساب خود
خرید فیلم و موسیقی از آیتونز امکان دانلود موسیقی و فیلم‌های مورد علاقه در گوشی و تبلت

خرید گیفت کارت اپل چگونه است؟

خرید گیفت کارت اپل مانند گیفت کارت پلی استیشن پلاس و یا گیفت کارت نتفلیکس با روش‌های مختلفی از جمله، خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی محصولات اپل، خرید از طریق app store و خرید گیفت کارت فیزیکی از فروشگاه‌های اینترنتی امکان پذیر است. از آنجایی که کشور ایران تحریم است بنابراین بسیاری از سرویس‌ها از در اختیار گذاشتن گیفت کارت‌ها در اختیار مشتریان خود امتناع کرده، برای دسترسی و خرید گیفت کارت لازم است از طریق شرکت‌هایی واسط مثل ایرانیکارت اقدام نمایید.

با خرید گیفت کارت مجازی اپل کد رمز 16 رقمی آن برای مشتریان به صورت پیامک یا ایمیل ارسال می‌شود. این گیفت کارت‌ها کاملا اعتباری و مطمئن بوده و بسته به میزان شارژ قیمت آن‌ها متفاوت است. قیمت این گیفت کارت‌ها در پنل سایت ایرانیکارت از 2 تا 100 دلار متفاوت است و مربوط به ریجن‌های امریکا، کانادا، انگلیس، هنگ کنگ، نیوزلند، آلمان، ترکیه و استرالیا می‌باشد.

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید که تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست و گیفت کارت اپل موزیک چه مزایایی دارد. همچنین با نحوه خرید گیفت کارت اپل موزیک آشنا شدید. آیا شما تجربه استفاده از گیفت کارت اپل آمریکا را داشته‌اید؟ در صورتی که در زمینه خرید گیفت کارت اپل سوالی دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...