حواله ها

حواله دلار سنگاپور

حواله دلار سنگاپور

سنگاپور یکی از پیشرفته ترین کشور های جنوب شرق آسیاست. این کشور یکی از مهم ترین قطب های تجارت در سراسر جهان است. در کنار تایوان، هنگ کنگ و کره جنوبی ، سنگاپور یکی از 4 کشور برتر آسیا در آمار تولید داخلی است. با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی و تحصیلی خود این کشور، مردم زیادی به دنبال مهاجرت به سنگاپور یا ایجاد روابط تجاری با آن هستند. چنانچه به دنبال راهی برای ارسال حواله دلار سنگاپور هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

واحد پول سنگاپور

واحد پول سنگاپور ، دلار سنگاپور است. ارز رایج این کشور معادل 0.74 دلار آمریکا است. هر دلار سنگاپور معادل 100 سنت است. این ارز را معمولاً با علامت اختصاری $S نمایش می دهند تا با دلار های کشور های دیگر اشتباه گرفته نشود. پول رسمی کشور سنگاپور در سال 2016 بیستمین ارز پر کاربرد در جهان، از لحاظ ارزش ارز شد.

حواله دلار سنگاپور

به دلیل تحریم های مالی علیه ایران، دسترسی بانک های ایرانی به شبکه بانکی جهانی یا شبکه سوئیفت قطع شده است. به همین دلیل برای ارسال پول به خارج از کشور نیاز به یک واسطه یا صرافی دارید. در این شرایط، بیشتر صرافی ها با ارز های پرکاربردتر مثل دلار آمریکا یا یورو کار می کنند. این شرایط باعث می شود که ارسال حواله دلار سنگاپور بسیار دشوار و در برخی مبالغ تقریباً غیر ممکن شود.

دلار سنگاپور

برای ارسال انواع حواله ارزی به کشور سنگاپور می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت بهره ببرید. این روش ها بیشتر برای ارسال حواله دلار آمریکا و یورو قابل استفاده هستند. اما با استفاده از حواله آنلاین ایرانیکارت می توانید حواله خود را با دلار کشور سنگاپور ارسل نمایید. این روش ها در ادامه به تفصیل توضیح داده خواهند شد.

ثبت نام

انواع راه های ارسال ارز به خارج از کشور با کمک مجموعه ایرانیکارت به صورت زیر هستند:

حواله سوئیفت

حواله سوئیفت یا حواله TT به حواله بین بانکی گفته می شود. این حواله به صورت بین المللی بین حساب های بانکی طرفین انتقال می یابد. بنابراین برای ارسال حواله سوئیفت نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید. برای ارسال حواله سوئیفت به سنگاپور، می توانید بدون نیاز به افتتاح حساب ارزی و با استفاده از خدمات ایرانیکارت حواله ی خود را طی 3 الی 5 روز کاری ارسال نمایید.

حواله سوئیفت رسمی ترین شیوه ارسال حواله است. معمولآً از این روش برای پرداخت اپلیکیشن فی یا پرداخت شهریه دانشگاه استفاده می شود. این روش به خصوص برای شرایطی مناسب است که گیرنده قابلیت دریافت وجه نقد نداشته باشد. حواله سویفت می تواند یکی از مطمئن ترین راه ها برای ارسال پول به کشور سنگاپور باشد.

حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون یک شبکه مالی است که به صورت بین المللی فعالیت می کند. از این روش بیشتر برای ارسال فوری حواله ارزی استفاده می شود. ارسال حواله وسترن یونیون کمتر از یک روز کاری زمان می برد. این روش کارمزد نسبتاً بالایی دریافت می کند. در صورتی که حواله شامل تبدیل ارز نیز شود، کارمزد پرداختی بیشتر نیز خواهد شد. پس توصیه می شود از این روش تنها در صورت لزوم استفاده نمایید.

نکات قابل توجه در رابطه با حواله وسترن یونیون به صورت زیر هستند:

  • برای ارسال حواله وسترن یونیون نیازی به افتتاح حساب در این شبکه نیست.
  • سختگیری های ارسال حواله در این شبکه نسبت به شبکه سوئیفت بسیار کم تر است.
  • زمان ارسال حواله کوتاه و کارمزد آن بالا است.
  • به صورت نقدی و آنلاین قابل ارسال است.
  • قابلیت تبدیل ارز به دلار سنگاپور دارد، اما کارمزد این فرایند می تواند چشمگیر باشد.

واحد پول سنگاپور

حواله آنلاین ایرانیکارت

این حواله به صورت آنلاین و بدون نیاز به افتتاح حساب توسط مجموعه ایرانیکارت ارسال می شود. مهم ترین برتری این روش امکان ارسال حواه با انواع ارز ها بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز است. برای ارسال حواله دلار سنگاپور این روش نسبت به سایر روش ها به صرفه تر است. چرا که برای ارسال حواله ارز های کم کاربرد در روش های دیگر، با سقف حواله مواجه خواهید بود. اما در این روش حداقل یا حداکثری وجود ندارد.

برای ارسال حواله دلار سنگاپور می توانید از روش حواله آنلاین ایرانیکارت استفاده نمایید. روش های قدیمی برای ارسال حواله دلار و یورو به صرفه تر هستند. اما برای ارسال حواله ارزهای کم کاربرد محدودیت هایی دارند.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام . لطفا مشخص کنید که نهایتا ایرانیکارت می تونه با “حواله آنلاین ایرانیکارت” انتقال پول رو انجام بده یا صرفا این متن کلا جنبه آموزشی داره ؟!!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام، خیر این سرویس در دسترس نیست.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...