دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

خرید آیکون از سایت Flaticon

خرید آیکون از سایت Flaticon

دانلود آیکون با کیفیت یا خرید آیکون، یکی از مشکلات برنامه نویسان وب و طراحان در ایران است. چرا که اغلب وبسایت های فراهم کننده ی آیکون، رایگان نبوده و دانلود از آن ها نیازمند خرید اکانت است. از طرفی در گوگل یا موتور های جستجو هم نمیتوان آیکون هایی یافت که هم رایگان باشد و هم تکراری نباشد. سایت فلت آیکون یکی از سایت هایی است که میتوان در آن خرید آیکون با کیفیت را انجام داد. این سایت هم آیکون های رایگان در اختیار قرار میدهد و هم آیکون های پولی. ما در این مطلب به مهم ترین سوالات در ارتباط با سایت Flaticon پاسخ میدهیم.

تفاوت اکانت رایگان و پریمیوم در سایت Flaticon چیست؟

زمانی که برای پیدا کردن یک آیکون در سرچ باکس سایت فلت آیکون سرچ میکنید، به شما آیکون های مختلفی نشان داده میشود. برخی از آن ها پولی و برخی رایگان هستند. با اکانت رایگان تنها میتوانید آیکون های رایگان را دانلود کنید. اگه نمیخواهید اکانت پیریمیوم داشته باشید، فراموش نکنید که در زمان سرچ کردن، فیلتر را در حالتی بگذارید که به شما صرفا آیکون های رایگان نشان داده شود. ضمنا به یاد داشته باشید که اگر از آیکون های رایگان دانلود کردید، بدون رعایت حقوق طراح آیکون نمیتوانید در سایت های بین المللی یا در حالت انبوه از آن استفاده کنید.

آیا امکان ساخت اکانت Premium در سایت Flaticon در ایران وجود دارد؟

بله به راحتی! پس از انتخاب پلن مورد نظر خود میتوانید از طریق گیفت کارت ویزا پرداخت خود را انجام دهید. اگر اکانت پی پال داشته باشید هم میتوانید به اکانت خود در سایت فلت آیکون متصل کنید و پرداخت خود را انجام دهید. برای خرید گیفت کارت یا افتتاح اکانت پی پال میتوانید در ایرانیکارت درخواست خود را ثبت کنید اما توصیه ی ما به شما این است که اگر نیاز دیگری به پرداخت ارزی ندارید و حوصله ی یاد گرفتن کار با گیفت کارت و پی پال را هم ندارید، مستقیما درخواست پرداخت خود را در ایرانیکارت ثبت کنید. در کمتر از ۱ الی ۳ ساعت کاری اکانت شما ساخته خواهد شد و پس از آن میتوانید به راحتی خرید آیکون را انجام دهید و از دانلود آیکون با کیفیت لذت ببرید.

پرداخت در سایت فلت آیکون

آموزش فروش آیکون

امکان فروش آیکون در سایت فلت آیکون وجود دارد؟

ساخت اکانت در سایت فلت آیکون برای ایرانیان چندان آسان نیست. این سایت برای اطمینان از اینکه شما مالک اثر خود هستید، از شما در زمان ساخت اکانت تامین کننده، تقاضای اسکن مدارک هویتی و سکونتی را دارد. لازم است پیش از اقدام برای ساخت اکانت، از بخش پشتیبانی سایت فلن آیکون به آن ها در ارتباط با هویت ایرانی خود بگویید و از آن ها راهنمایی دریافت کنید.. اگر در قسمت contributor.flaticon وارد شوید، میتوانید یک اکانت برای خود بسازید و فروش پکیج های آیکون خود را شروع کنید. اگر آیکون خوبی طراحی کرده اید، با یک معرفی خود میتوانید حتما فروش خوبی هم داشته باشید چرا که ۷ میلیون کاربر در این سایت وجود دارد که همواره در جستجوی آیکون های جدید هستند. البته رقیب هم کم ندارید و در حال حاضر ۵۰۰ طراح آیکون در این سایت آیکون های خود را برای دانلود ارائه داده اند.

خرید آیکون از سایت Flaticon

امکان نقد کردن درآمد از سایت فلت آیکون وجود دارد؟

بله! زمانی که در اکانت تامین کننده ی خود حداقل ۱۰۰ دلار درآمد کسب کردید، سایت به شما اجازه ی نقد کردن آن را میدهد. برای انتقال پول نیاز به یک حساب پی پال دارید. میتوانید از طریق ایرانیکارت درخواست افتتاح اکانت پی پال خود را ثبت کنید و سپس اکانت پی پال افتتاح شده را به اکانت فلت آیکون خود متصل کنید. پس از انتقال پول از سایت به پی پال، میتوانید مجددا در بخش نقد کردن درامد ارزی در سایت ایرانیکارت، درخواست دهید که میزان موجودی پی پال شما به پی پال ایرانیکارت انتقال یابد و معادل ریالی آن به حساب بانکی شما ارسال شود. در نظر داشته باشید که علاوه بر افتتاح حساب، خدمات خرید و فروش دلار پی پال نیز در ایرانیکارت ارائه می‌گردد.

جمع بندی

سایت Flaticon سایتی مناسب هم برای طراحان است و هم برای برنامه نویسان. طراحان میتوانند در این سایت درآمد ارزی کسب کنند و برنامه نویسان برای طراحی وبسایت ها و اپلیکیشن ها میتوانند از این سایت به روز ترین و زیبا ترین آیکون ها را خریداری کنند. برای خرید یا فروش در این سایت، نگران دست انداز های ارزی نباشید. ایرانیکارت هم در مراحل پرداخت ارزی همراه شما خواهد بود و هم در مراحل نقد کردن درآمد ارزی.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...