خرید کالا از سایت های خارجی

نحوه خرید از آمازون

نحوه خرید از آمازون

Amazon.com پلتفرمی است که محصولات مختلفی را با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف عرضه می‌کند. با وجود رقبای زیادی که آمازون دارد این سایت همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اینترنتی است. چنانچه تمایل به خرید از سایت‌های خارجی دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه خرید از آمازون آشنا شوید.

نمایندگی آمازون در ایران

یکی از معتبرترین و با اسم و رسم‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی بدون تردید سایت آمازون می‌باشد که امکان خرید و دسترسی به تمامی محصولات خود را در سراسر کشورهای جهان فراهم کرده است. به صورت کلی amazon هیچگونه فروشگاه فیزیکی در دنیا ندارد. دفتر وبسایت آمازون در کشور آمریکا قرار دارد و این سایت به صورت آنلاین در سراسر دنیا در دسترس است. در نتیجه می‌توان دریافت که نمایندگی آمازون در ایران یا هیچ کشور دیگری وجود ندارد. اما هر کسی با دسترسی به اینترنت و آشنایی با نحوه خرید از آمازون می‌تواند از این فروشگاه خرید کند.

شرکت آمازون (Amazon) بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان است که به همراه گوگل، اپل و فیسبوک یکی از 4 ابر غول حوزه فناوری می‌باشد و در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس راه‌اندازی شد. این فروشگاه در ابتدا به فروش کتاب مشغول بود و سپس فروش سایر محصولات را نیز شروع کرد.

روش خرید از آمازون

اگر شما نیز قصد خرید از سایت‌های خارجی را دارید، حتما به حساب‌های بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت نیاز خواهید داشت. اما مزیت خرید از آمازون انگلیس و امارات این است که شما تنها لینک کالای مد نظر خود را برای ایرانیکارت ارسال کرده، هزینه را با کارت بانکی خود پرداخت نموده و کالای خود را طی 45 روز آینده دریافت می‌کنید.

چگونه از آمازون خرید کنیم؟

خرید از amazon برای کسانی که تمایل به خرید مستقیم از این سایت دارند بسیار آسان است؛ اما برای این منظور، متقاضیان با دو دغدغه اصلی مواجه خواهند بود. بطور معمول اولین دغدغه افراد، علی‌الخصوص برای خرید از سایت‌های خارجی، مسئله هزینه می‌باشد؛ این مورد باتوجه به شرایط اقتصادی و تفاوت قیمت ارزهای خارجی با ریال ایران، بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. البته کیفیت عالی و همچنین تخفیف‌های متعدد سایت آمازون در بسیاری از مواقع این دغدغه را برای افراد رفع نموده است. پرداخت هزینه در سایت آمازون راه‌های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم. دومین دغدغه مهمی که خریداران مقیم ایران سایت آمازون با آن مواجه خواهند بود، نحوه دریافت محصولات است. برای این موضوع باید یک آدرس پستی صحیح به سایت آمازون داده شود تا محصولاتتان به دست شما برسد که با توجه به تحریم‌های علیه ایران، این مورد یک دغدغه جدی می‌باشد. البته خرید از آمازون از طریق ایرانیکارت تمامی این مشکلات را برای شما رفع خواهد کرد.

برای پرداخت مبلغ مورد نظر، شما می‌توانید از کارت‌های اعتباری خود مثل مستر کارت یا ویزا کارت استفاده کنید که البته برای تهیه آن‌ها لازم است یک حساب معتبر داشته باشید. راه دیگری که می‌توانید آن را امتحان کنید، استفاده از گیفت کارت آمازون است؛ این راه نیاز به حساب بانکی نداشته و شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات گیفت کارت خود به خرید از سایت آمازون بپردازید. در ادامه مطلب به بررسی دقیق‌تر خرید از آمازون با گیفت کارت آن خواهیم پرداخت. به عنوان یک روش دیگر، شما برای خرید مستقیم از آمازون می‌توانید از حساب پی پال خود نیز استفاده کنید. می‌دانید که پی پال یک کیف پول الکترونیکی است که برای افتتاح حساب آن باید از یک ایمیل استفاده کنید. به هر صورت شما اگر یک حساب پی پال داشته باشید می‌توانید به راحتی و با اتصال به اینترنت پرداخت خود را در سایت آمازون انجام دهید.

نحوه خرید از آمازون

نحوه خرید از سایت آمازون در ایران

نحوه خرید از سایت آمازون در ایران کمی پیچیده‌تر از کشورهای دیگر است. به دلیل این که امکان پرداخت ارزی با استفاده از شبکه‌های مالی ایران وجود ندارد و دریافت کالای خریداری شده از این سایت با استفاده از یک واسطه برای ارسال کالا و پرداخت از طریق شبکه‌های مالی خارجی امکان پذیر است.

مهمترین نکاتی که هنگام خرید از آمازون باید بدانید

  • هنگام ثبت خرید، با توجه به موقعیت مکانی که دارید، حتما به تاریخ تحویل کالا توجه کنید. اگر محل سکونت شما در ایران است، می‌توانید ثبت سفارش خرید از آمازون خود را به ایرانیکارت بسپارید، تا بدون استفاده از شرکت‌های واسط، به طور مستقیم هم پرداخت آنلاین و هم تحویل کالا را درب خانه خود انجام دهید.
  • نکته مهم دیگری که هنگام خرید سریع از آمازون باید مد نظر داشته باشید، خواندن نظرات سایر کاربران در مورد کالای مورد نظر شما است. با استفاده از این قسمت است که می‌توانید مطمئن شوید انتخابی که کرده‌اید درست است یا خیر.
  • همچنین فراموش نکنید که شرایط بازگشت کالا را قبل از اینکه از خرید خود منصرف شوید، مطالعه کنید.

برای خرید از سایت آمازون انگلیس و امارات می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را ثبت کنید. خرید از آمازون

راهنمای خرید از آمازون

برای ثبت سفارش از آمازون بایستی در سایت ایرانیکارت یک حساب کاربری ایجاد کرده و یا به حساب خود وارد شوید. سپس طی مراحل زیر سفارش خود را برای خرید از آمازون ثبت نمایید.

  • وارد پنل کاربری شده، در منوی سمت چپ روی خرید کالا و تحویل در ایران کلیک کنید. کشور مورد نظر را انتخاب و روی آن کلیک کنید.

  • کشور ایتالیا را به عنوان مثال انتخاب کرده و در صفحه باز شده روی آمازون ایتالیا کلیک می‌کنیم.

نحوه خرید از آمازون

  • برای خرید از آمازون ایتالیا(amazon.it) ابتدا وارد صفحه رسمی آن شده، کالای مورد نظر را انتخاب و سپس لینک آن را در نوار مربوط به لینک محصول وارد کنید.

نحوه خرید از آمازون

شرایط و توضیحات خرید از آمازون توسط ایرانیکارت را مطالعه کنید. لینک محصول موردنظر را در فیلد مربوطه درج کرده و با کلیک در قسمت “تصویر کالا” از درستی لینک محصول خود اطمینان یابید. اطلاعات تمامی فیلدهای خواسته شده را با دقت تکمیل نمایید. در قسمت مبلغ، مبلغ دقیق محصول را از سایت آمازون وارد کنید. (دقت داشته باشید که مبلغ محصولات با تغییر ویژگی‌هایی مانند سایز، رنگ و … تعییر خواهد کرد؛ به همین دلیل، پس انتخاب دقیق ویژگی‌های کالا، قیمت آن را در فیلد مورد نظر وارد کنید.) پس از تکمیل اطلاعات روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید. در این مرحله اطلاعات خرید شما نمایش داده خواهد شد. پس از بررسی اطلاعات، قوانین سایت ایرانیکارت را مطالعه و روی گزینه “قوانین سایت را پذیرفته ام” کلیک کنید. پس از تکمیل خرید و پرداخت هزینه، درخواست شما برای کارشناسان ارسال می‌گردد. در این قسمت شما معادل ریالی مبلغ را پرداخت خواهید کرد. درخواست شما توسط کارشناسان بررسی شده و در صورت تایید، انجام خواهد گرفت. در غیر این صورت وجه شما طی 1 تا 3 روز کاری به شما عودت داده خواهد شد.

پس از این که خرید از آمازون شما انجام گرفت، معمولاً زمانی حدود 30 تا 45 روز طول خواهد کشید تا کالای شما در ایران به شما تحویل داده شود. خرید از سایت آمازون و ارسال به ایران از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت می‌باشد. برای درخواست خرید از سایت‌های دیگر مثل خرید از سایت ایبی نیز باید در همین بخش درخواست خود را ثبت نمایید.

نحوه خرید از آمازون

چرا خرید محصول از آمازون به صرفه است؟

همانطور که در بخش‌های قبلی بدان اشاره شد، آمازون یکی از بزرگ‌ترین خرده فروشی‌های آنلاین جهان است. این سایت تنها یک خرده فروش نیست بلکه به عنوان یکی از اولین توزیع کننده‌ها در محصولات مختلف نیز شناخته می‌شود. با توجه به این که قیمت محصولات عرضه شده در سایت Amazon در سراسر جهان یکسان بوده و نسبت به بسیاری از فروشگاه‌های دیگر کمتر می‌باشد، بنابراین خرید محصول از آمازون مقرون به صرفه است.

مزایای خرید از آمازون انگلیس و امارات

خرید از آمازون اگر به سادگی خرید از سایت‌های ایرانی باشد مزایایی نسبت به این وبسایت‌ها دارد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با خدمات خرید از آمازون ایرانیکارت، شما تفاوتی در نحوه خرید مشاهده نخواهید کرد. پرداخت با کارت بانکی به ریال و دریافت در آدرس پستی خودتان باعث شده است که بسیاری از افراد خرید کالاهای اصل از آمازون را ترجیح دهند. در ادامه برخی از مزایای سفارش کالا از آمازون را بررسی می‌کنیم.

  • تنوع محصولات: تقریبا به همان اندازه سایت آمازون آمریکا محصولات را با تنوع خوبی می‌توانید خریداری کنید. از کالاهای دیجیتال مانند گوشی تلفن و لپ‌تاپ و اسپیکر و کنسول بازی گرفته تا کالاهایی مثل کفش و لباس و جواهرات همه در آمازون امارات موجود هستند.
  • تخفیفات: در مناسبت‌های مختلف مثل اعیاد اسلامی و یا جشن‌های بین‌المللی مثل کریسمس و بلک فرایدی سایت آمازون امارات تخفیفات بی‌نظیری روی کالاهای خود اعمال می‌کند. اگر قصد خرید کالای مشخصی را دارید می‌توانید در زمان‌های مختلف این سایت را رصد کرده و با تخفیف خوبی خریداری کنید.
  • ضمانت اصل بودن کالا: اگر خرید کالاهای اصل از برندهای معتبر برای شما دغدغه است، خرید از آمازون راه حل خوبی برای شما خواهد بود. به صفحه برندهای معتبر در سایت آمازون سر بزنید. هم موجودی کالاها و قیمت واقعی آن‌ها را مشاهده می‌کنید و هم خواهید دید که لیست پرفروش‌ترین‌ و محبوب‌ترین کالاها از نظر دیگر کاربران چیست.

برای خرید از آمازون انگلیس می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید از آمازون انگلیس

خرید چه محصولاتی از فروشگاه آمازون پیشنهاد می‌شود؟

همانطور که می‌دانید قیمت ارز در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل، زمانی که شما برای خرید از سایت‌های خارجی مثل آمازون، فکر می‌کنید، به این نتیجه می‌رسید که اصلا خرید از این سایت صرفه اقتصادی ندارد. در صورتی‌که اگر شما در فروشگاه آمازون به خوبی سرچ کنید می‌توانید بعضی از کالاها را بسیار ارزان‌‌تر از بازار داخلی خریداری نمایید. البته قبل از خرید از فروشگاه بزرگ و بین‌المللی آمازون بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید.

  1. آمازون به مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های متنوعی بر روی محصولات خود اعمال می‌کند؛ شما با اطلاع از تخفیف‌های آمازون می‌توانید کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسبت‌تری تهیه کنید.
  2. سعی کنید کالایی را از آمازون بخرید که در ایران موجود نیست و البته مورد نیاز شما می‌باشد.
  3. اگر می‌خواهید کالای اصل و اورجینالی را خریداری کنید (مثل لوازم آرایش، کفش و…) که مشابه تقلبی آن در بازار زیاد است و به قیمت اصل فروخته می‌شود، می‌توانید از طریق آمازون برای این کار اقدام کنید.

نحوه خرید از آمازون

خرید آسان از آمازون

معمولا زمانی که شما به سراغ این فروشگاه آنلاین می‌روید، با توجه به گستردگی کالاهای موجود در آن، شاید اصلا ندانید که به دنبال چه چیزی باید باشید. خوشبختانه به دلیل اینکه، آمازون همواره به فکر رفاه حال مشتریان است، الگوریتم‌های خود را برای پیشنهاد کالا به کاربر روز به روز بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید با جستجو کردن یک الی 2 کلمه از چیزی که مد نظرتان است، در نوار ابزار بالای سایت، به راحتی از تمام گزینه‌های موجود مطلع شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما نگاهی به لیست پیشنهادی داشته باشید چرا که احتمالا شامل گزینه‌های خوبی باشد.

گزینه Best Seller یا بهترین فروش یعنی چی؟

برخی از کالاهایی که در آمازون مشاهده می‌کنید، دارای تگ Best Seller هستند. یعنی بر اساس میزان فروشی که داشته‌اند، در این دسته قرار گرفته‌اند. کالاهایی که در این دسته قرار داده می‌شوند، هر یک ساعت یک بار به روز می‌شوند. پس می‌توانید با خیال راحت یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

گزینه Sponsored یا اسپانسری در آمازون یعنی چی؟

برخی دیگر از محصولات آمازون دارای تگ Sponsored هستند. به عبارت دیگر فروشنده این کالا به آمازون مبلغی را پرداخت کرده است تا تبلیغ کالایش را در موقعیت بهتری قرار دهد.

بنابراین هنگام خرید سریع از آمازون Amazon  باید به تگ محصول انتخابی خود دقت داشته باشید تا از کیفیت خریدی که انجام می‌دهید، اطمینان حاصل کنید.

اکانت پرایم Amazon چیست؟

 حساب پرایم یکی از انواع حساب آمازون است که برای کاربران شرایط ویژه‌ای فراهم می‌کند. به عنوان مثال ارسال رایگان در سریع‌ترین زمان ممکن. در صورتی‌که شما دارای این حساب باشید، می‌توانید تنها گزینه‌هایی را مشاهده کنید که شامل این خدمات می‌باشند. به عبارت دیگر دارای تگ پرایم هستند.

راهنمای خرید از آمازون

گیفت کارت آمازون

یکی از راه‌های پرداخت در سایت آمازون، استفاده از گیفت کارت آمازون است. گیفت کارت به کارتی گفته می‌شود که متصل به حساب بانکی نبوده و قابلیت شارژ مجدد ندارد. برای تهیه گیفت کارت مجازی آمازون می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید. با این کارت‌ها می‌توانید از تمامی محصولات سایت آمازون و سایت‌های زیر مجموعه آن خرید کنید.

با استفاده از گیفت کارت آمازون امکان خرید هر محصول از سایت آمازون وجود دارد. همچنین شما می‌توانید با گیفت کارت آمازون، از سایت‌های myhabit و endless خرید کنید. علاوه بر این چون گیفت کارت‌ها دارای تاریخ انقضا نیستند، می‌توانید در هر زمانی که خواستید از آن استفاده کنید. مثلا گیفت کارت را داشته باشید و در زمانی که آمازون تخفیف خوبی روی محصولات خود اعمال کرد، از آن استفاده کنید. یا این که می‌توانید گیفت کارت آمازون را به عنوان هدیه به دوستان و آشنایان خود تقدیم نمایید.

برای خرید گیفت کارت آمازون می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید گیفت کارت آمازون

نحوه خرید از آمازون با گیفت کارت

گیفت کارت آمازون یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید هزینه کالاهایی که از آمازون خریداری کرده‌اید را بدون این که نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی و ساخت حساب بین المللی باشد، پرداخت کنید. برای خرید از آمازون با استفاده از گیفت کارت آن، تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در مرحله اول باید آی پی خود را به آی پی آمریکا تغییر دهید. برای خرید از سایت آمازون و استفاده از گیفت کارت آن، نباید آی پی شما تغییر کند؛ در غیر این صورت اکانت شما بلاک شده و امکان نهایی شدن خرید وجود ندارد. پس برای عدم تغییر آی پی پیشنهاد می‌شود از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنید.
  • سپس وارد سایت رسمی amazon شده و اگر قبلا اکانتی در آن نداشته‌اید، نسبت به ساخت یک حساب جدید اقدام کنید. برای این کار روی sing in در بالای صفحه کلیک کنید.

  • پس از رسیدن به این صفحه برای ساخت اکانت جدید روی دکمه create your Amazon account کلیک کنید.

  • نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره همراه و پسورد خود را وارد کرده و روی continue کلیک کنید.

  • در این مرحله از شما خواسته می‌شود که شماره همراه خود را وارد کنید؛ البته امکان وارد کردن شماره ایرانی وجود ندارد، چراکه کد تایید هویت برای شما ارسال نمی‌شود. در این مرحله بهتر است با وارد کردن شماره مجازی ساخت اکانت خود را تکمیل کنید.

  • بعد از ساخت اکانت برای نهایی کردن خرید خود با انتخاب کالا روی buy now کلیک کنید.

  • از بین روش‌های پرداختی مختلفی که وجود دارد، گیفت کارت آمازون را انتخاب و بعد از وارد کردن کد گیفت کارت روی apply کلیک کنید.

به این صورت می‌توانید پرداخت کالاهای خریداری شده خود از آمازون را با استفاده از گیفت کارت آن انجام دهید.

اپلیکشن موبایل خرید از آمازون 

برای تجربه یک خرید سریع از آمازون می‌توانید این برنامه را همیشه همراه خود داشته باشید. این برنامه برای تمامی گوشی‌های اندروید و آیفون تعریف شده است. تاکنون بیش از 100 میلیون نفر این برنامه را نصب کرده‌اند. شما می‌توانید به راحتی مراحل خرید خود را انجام دهید. با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید از تمام تخفیفات آمازون با خبر شوید. اپلیکشن موبایل خرید از آمازون ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری دارد. به عنوان مثال در آپدیت جدید این برنامه که در 16 آگوست به بازار آمد، می‌توانید از پیشنهادات هدیه‌ها برای دوستانتان هدیه بخرید.

بهترین راه خرید از آمازون انگلیس و امارات

با توجه به تحریم‌ها امکان ارسال کالاهای خریداری شده از آمازون برای شهروندان ایرانی وجود ندارد. بنابراین اگر شما قصد خرید کالایی را از آمازون انگلیس و امارات داشتید، می‌توانید از طریق شرکت‌های واسط مثل ایرانیکارت اقدام کنید. برای انجام این کار به صفحه خرید از آمازون مراجعه کنید. سپس وزن کالای مورد نظر، لینک صفحه خرید و قیمت کالای مورد نظر را وارد کرده تا قیمت ریالی به علاوه هزینه گمرک آن محاسبه شده و بتوانید خرید خود را نهایی کنید.

سخن نهایی

کالاهای بسیاری وجود دارند که در ایران به راحتی نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در واقع اگر بخواهید شما هم مثل سایر مردم دنیا از سایت‌های بزرگی همچون آمازون خرید کنید باید از واسطه‌ها استفاده کنید. ما در این بلاگ سعی کردیم خیلی کوتاه و مفید شما را با نحوه خرید از آمازون آشنا کنیم. شما هم با آموزش خرید مستقیم از آمازون و هم با نحوه خرید از سایت آمازون در ایران آشنا شده اید. آیا شما تجربه خرید از این فروشگاه بزرگ اینترنتی را داشته‌اید؟ به نظر شما خرید چه محصولاتی از آن مقرون به صرفه‌تر می‌باشد؟ خوشحال می‌شویم که نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید و مخاطبان را از تجربیاتتان با خبر کنید.

نحوه خرید از آمازون
Amazon.com پلتفرمی است که محصولات مختلفی را با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف عرضه می‌کند. با وجود رقبای زیادی که آمازون دارد این سایت همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید...
4.53 از 17 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام ببخشید من میخواستم بسته برای پرایم ویدیو برای تلویزیونم بخرم آیا امکانش هست در سایت آمازون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، آمازون پرایم یکی از پلن‌های آمازون است که می‌توانید خرید آن را از طریق سایت آمازون انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. بعد از پرداخت پیش فاکتور سایت های خارجی بعد از تحیل کالا ممکنه قیمت تغییر کنه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      قیمت درج شده در سایت آمازون بسته به شرایط آمازون تغییر می‌کند. مثلا ممکن است تخفیف یک کالا برداشته شود. البته بعد از پرداخت پیش فاکتور شما هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی امکان فعالسازی پرایم روی اکانت از سمت ایرانیکارت وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام تا چه مقدار جنس رو میشه وارد کرد از لحاظ حجم و قیمت ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در حال حاضر از طریق ایرانیکارت می‌توانید از فروشگاه‌های آمازون انگلیس، آلمان، ایتالیا، امارات و ترکیه خرید کنید. با توجه به لوکیشن‌های مختلف فروشگاه‌های آمازون، مدت زمان تحویل کالا و محدودیت وزن سفارشات متفاوت است. در صفحه خرید از آمازون ایرانیکارت می‌توانید اطلاعات دقیق هریک از فروشگاه‌ها را مشاهده فرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. میشه هزینه سفارش رو با پی‌پل پرداخت کرد؟ چون اونو به ریال تبدیل کنی و واریز بزنی کارمزد می‌افته اما مستقیم بره تو حساب پی پال شما ارزون تر میشه!
    برای کسی که درآمد ارزی داشته این واجبه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر امکان پذیر نیست؛ خرید آمازون فقط با کارت و حساب بانکی امکان پذیر است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی در حال حاضر خرید از آمازون انگلیس، آلمان، ایتالیا، امارات و ترکیه از طریق ایرانیکارت امکان‌پذیر است. برای ثبت سفارش به صفحه خرید از آمازون مراجعه کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. ایا امکان خرید مانیتور هست
    اگر هست قیمت گمرک بر روی مانیتور ۱۳ میلیونی چقدر هست؟ ، ممنون میشم جواب بدید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      امکان خرید مانیتور از سایت آمازون امارات وجود دارد. در قسمت پرداخت، هزینه کالا به علاوه سایر هزینه‌ها مانند گمرک و غیره محاسبه شده و شما هزینه نهایی را به صورت ریالی پرداخت می‌کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام من میخوام یه ساعت سفارش بدم کلا هزینه گمرک حدودا چقدر میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی با ورود به صفحه خرید از آمازون و یا پنل ایرانیکارت، با وارد کردن لینک و اطلاعات کالای مورد نظر خود می‌توانید قیمت دقیق آن را مشاهده نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر، خرید از آمازون دارای محدودیت وزن می‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و احترام
          کاربر گرامی، خرید پروتئین به تعداد محدود از طریق ایرانیکارت از سایت آمازون انجام می‌شود.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام یعنی اگه چیزی بخوایم بخریم از آمازون اگه هزینه اشو به سایت پرداخت کنیم اوکیه؟ کار دیگه ای بجز ثبت سفارش نمیخواد؟ منظورم ویزا کارت یا مستر کارته لازم به تهیه اونا نیست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در صورت خرید از آمازون با استفاده از خدمات ایرانیکارت، شما تنها لینک کالای مورد نظر را وارد کرده و مبلغ را پرداخت می‌کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام امكان از سايت امازون خريد كنم و ادرس يك كشور ديگه مثلا شرق اسيا رو بدم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اگر امکان دریافت محصول مورد نظر خود، در آدرس ذکر شده را دارید، بله می‌توانید این کار را نجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام میخواستم یک کامبیوتر از آمازون خرید کنم
    مثلا 100دلار یک مادربورد آیا عوارض گمرک چند درصد تعلق میگره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، خرید قطعات الکترونیک و دیجیتال از آمازون انجام نمی‌شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خواستم بپرسم خرید شامپو فرانسوی ، هنوز هم ممکن هست؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          بله لطفا درخواست خود را در پنل ثبت کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خوبی.ممنونم از حرفاتون.ایفون 13میخوام بخرم.خوبه بگیرم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          امکان خرید کالاهای دیجیتال از آمازون امکان پذیر نیست.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام وقت بخیر
    امکان سفارش دستگاه کارتخوان(پوز)‌وجود داره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، نه متاسفانه امکان خرید آن نیست.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام من میخوام در آمازون فعالیت کنم وپی دی اف وکتاب برای فروش بزارم برای ثبت نام در سایت شماره تلفن وحیساب قبول نمیکنه چون از ایرانه آیا راهی هست که از ایرانم ثبت نام کنم. گفتن باید از حساب خارجی اسفاده کنی. میخوام از حساب یک افغانستانی استفاده کنم چیکار باید بکنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، فروش محصول در سایت آمازون از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد. ولی برای خرید کالای مورد نظر خود می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. با سلام و احترام؛ آیا امکان خرید عمده یک کالا در سایت آمازون به تعداد زیاد وجود دارد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی بله امکان پذیر است ولی محدودیت وزن دارد.
      امکان خرید هر کالا فقط تا وزن 35۰۰ گرم امکان پذیر است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. با سلام و خسته نباشید ایا امکان خرید قرص توسط شما از سایت امازون انگلیس یا امارات هست منظورم از قرص،،مولتی ویتامین و گیاهی هست نه قرص های که به عنوان دارو مصرف میشود
    با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، خیر امکان خرید قرص مولتی ویتامین از آمازون وجود ندارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام
    وقت بخیر
    من میخام یک دستگاه فیوژن فیبر نوری از آمازون خرید کنم که وزن اون وسیله با جعبه ۸۳۷۲ گرم هست و قیمتش ۱۰۹۹ دلاره
    آیا امکان خرید این وسیله برام وجود داره؟ اگر داره به دستم برسه چقدر برام تموم میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، حداکثر وزن برای خرید از آمازون 3500 گرم می‌باشد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. سلام برای دریافت جایزه ای مثل ساعت رولکس یا ایکس باکس از یه اپیلیکشن بازی خارجی هم نیاز به واسطه هست یا میتونیم آدرس خودمون رو با برگردان انگلیسی وارد کنیم و جایزه رو دریافت کنیم!؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، معمولا سایت‌ها و بازی‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند، از ارسال جوایز به کاربران ایرانی نیز امتناع می‌کنند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام من مقداری ارز تتر دارم میخواستم از آمازون خرید کنم شما میتونید برای من خرید کنید یا حتما باید تبدیل بشه به ریال؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، پرداخت در آمازون فقط از طریق درگاه ویزاکارت و مسترکارت امکان پذیر است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام و عرض ادب.
    ببخشید من میتونم دستگاه فلزیاب از سایت خرید کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، خیر امکان خرید دستگاه فلزیاب وجود ندارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. سلام . من برادرم ترکیه است می‌تونه از اونجا برام از آمازون آمریکا خرید کنه بعد برام هر وقت اومد بیاره.امازون ترکیه نه آمازون آمریکا.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بله این امکان برای شما وجود دارد. در صورتی که اکانت و کارت داشته باشید می‌توانید به خرید از آمازون آمریکا در ترکیه اقدام کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. سلام من از طریق گوگل برنده یک گیفت کارت از امازون شدم برای اینکه هدیه مو دریافت کنم باید فرمی رو پر کنم ولی توی این فرم ادرس ایران و شماره ایران رو نمیتونم وارد کنم الان باید چیکار کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، برای پر کردن این فرم لازم است آدرس حقیقی غیر ایرانی وارد کنید که معمولا باید با آدرس گیفت کارت خریداری شده یکسان باشد.
      می‌توانید آدرس یکی از دوستان خارج از ایران را وارد نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. سلام من لپتاپ می خرم نیاز به رجستری ندارد
    نمی توانید بدون ریجستر کردن وارد کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      امکان خرید وسایل الکترونیکی از طریق آمازون وجود ندارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی بله شما می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت اقدام به خرید کالا از آمازون انگلیس و امارات نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. سلام خسته نباشید ببخشید من میخواستم کود مایع سفارش بدم از آمازون امکانش هست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی در حال حاضر امکان خرید از آمازون توسط مجموعه ایرانیکارت وجود ندارد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  22. سلام وقت بخیر.آیا امکان خرید از آمازون وجود داره یا خیر؟
    اگر نمیشه چه زمانی امکان خرید فراهم میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، در حال حاضر امکان خرید از آمازون توسط مجموعه ایرانیکارت وجود ندارد و در صورت فراهم شدن شرایط خرید از آمازون اطلاع رسانی می‌شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  23. سلام وقت بخیر
    من میخوام از آمازون خرید انجام بدم، ولی تو یه سری کامنت ها پشتیبان ها گفتن فعلا امکانش نیست.
    میخواستم بپرسم در حال حاضر امکان خرید آمازون از طریق ایرانی کارت هست یا نه؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      بله شما می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت اقدام به خرید از سایت آمازون کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  24. سلام من میخوام از آمازون خرید کنم میشه راهنماییم کنید لطفا. اون کیف پول اینترنتی چیه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      در حال حاضر خرید از سایت آمازون توسط ایرانیکارت انجام نمی‌شود. منظور شما کدام کیف پول می‌باشد؟ لطفا توضیحات کامل‌تری ارائه دهید تا از راهنمایی‌های کارشناسان بهره مند شوید.
      پیروز باشید.
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  25. سلام من میخوام لبتاپ بخرم اخلاف قیمت زیادی با ایران داره .آیا بجز هزینه پست و وزن کالا هزینه گمرگ هم حساب میشه یا نه دیگه هزینه گمرک نداره؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن عذر خواهی از شما به اطلاع می‌رساند، که در حال حاضر خرید از سایت آمازون توسط ایرانیکارت انجام نمی‌شود. ولی برای پاسخ به سوال شما، بهتر است بدانید که هزینه گمرک نیز در نظر گرفته می‌شود.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من یه کارت گرافیک میخواستم NVIDIA GeForce GTX 1650 ۴g امکان خریدشان هست

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی، بله شما می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت اقدام به خرید از آمازون کنید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  26. سلام ببخشید میشه لایت استیک بی تی اس از امازون خرید بخرم؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن عذرخواهی از شما، متاسفانه امکان خرید از آمازون توسط ایرانیکارت در حال حاضر وجود ندارد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام روز بخیر
      متاسفانه امکان خرید از آمازون در حال حاضر وجود ندارد اگر سایت دیگری مدنظر دارید لطفا لینک مربوطه را برای دپارتمان پرداخت در سایت های خارجی تیکت کنید البته توجه داشته باشید باید آدرس گیرنده خارج از ایران باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  27. سلام
    من میخواهم air selfi را از آمازون خریداری کنم
    لطفا راهنمایی کنید ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      دوست عزیز باعرض پوزش درحال حاضر خرید از امازون توسط مجموعه انجام نمی شود

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  28. سلام
    من میخواستم برای یک دوست در اندونزی کتابی از سایت امازون بخرم
    میشه راهنماییم کنید؟ پرداخت هزینه کالا و ارسالش چجوریه؟
    خیلی فوریه و واقعا سر درگم شدم…

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام روزتون بخیر
      اگر خرید شما به صورت فیزیکی باشد خرید نداریم و اگر به صورت فایل کیندل باشد خرید داریم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  29. آیا امکان خرید دوربین از آمازون هست به عنوان مثال d7500

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام روزتون بخیر
      اگر خرید شما به صورت کالای فیزیکی باشد خرید نداریم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  30. با سلام و خسته نباشید
    می بخشید بنده یک نمونه فرآورده میوه ای (لواشک میوه ای) رو می خواستم از سایت آمازون خریداری کنم. لینکش رو هم در دسترس دارم، آیا امکان خریداریش و رسیدن به دستم هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • کاربر عزیزفعلا در حال حاظر سرویس آمازون
      غیر فعال میباشد و به زودی فعالیت خود را آغاز میکند

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      در حال حاضر مجموعه ایرانیکارت خرید کالای فیزیکی از جمله کتاب را از آمازون عمارات و ترکیه با تحویل درب منزل برای شما انجام خواهد داد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      متاسفانه در حال حاضر امکان خرید چنین کالاهایی از طریق ایرانیکارت وجود ندارد اما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  31. سلام و عرض ادب
    میشه از سایت آمازون کمپرسور یخچال سفارش داد؟
    وزنش بالای ۷ کیلو هست
    ممنون میشم پاسخ بدید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • میخواستم بدونم اگه من الان یک لپتاپ ۳.۷ کیلوگرمی سفارش بدم با قیمت ۲۰۰۰ دلار به ایران پست میشه و آیا هزینه گمرک هم میخوره یا خیر?

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام
          جناب کولیوند عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات دقیق با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمایید.
          ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۰
          شماره تلفن های دفترمرکزی:
          ۰۳۱۳۱۱۱۷

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • ببخشید من میخواستم آلبومhappier than ever بیلی ایلیش رو خریداری کنم و همراه با لباساش میشه لطفاً راهنماییم کنید??

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • با سلام و درود
            سایتی که میخواهید از آن خرید کنید را با کارشناسان خرید اینترنتی بررسی کنید در صورتی که این خرید امکان پذیر باشد درخواست شما انجام میشود
            تلفن تماس: ۳۱۱۱۷-۰۳۱

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  32. سلام
    ببخشید من اگه بخوام یک لپتاب ۱۰۰۰ دلاری از امازون خرید کنم
    و حساب خارجی هم داشته باشم
    هزینه پستش تا تهران چقدر میشه حدودا؟
    بعد
    از لحاظ سالم رسیدن کالا ، چقدر میشه اعتماد کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر
      میخواستم بدونم کالای خریداری شده ما از سایت آمازون حدودا چند روزه به دستمون میرسه
      تهران هستم متشکر

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و وقت بخیر
        اگر کالای شما قابل خرید باشد ۴۵ الی ۶۰ روز کاری زمان میبرد.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  33. سلام
    تعداد ۵عدد باتری با مشخصات فوق را میخواستم در اسرع وقت.

    Lithium battery
    Size Diam:14mm
    Length:25mm
    Model:ER14250S
    3.6V
    1/2
    AA

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خرید کالای موردنظر شما توسط مجموعه انجام نمی شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خرید کالا با وزن حداکثر ۷ کیلو از سایت آمازون انجام می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  34. میخاستم از امازون دستگاه ماینر سفارش بدم ایا امکان پذیر هست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرایم
      با عرض پوزش خرید کالای موردنظر شما توسط مجموعه امکان پذیر نمی باشد
      امیدواریم در درخواست های بعدی شما افتخار خدمات رسانی را داشته باشیم
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من هارد اکسترنال ۱۶ ترابایت میخواستم از امازون خرید کنم ایا امکانش هست؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و وقت بخیر
        لطفا پس از عضویت در سایت لینک کالای خود را از قسمت پشتیبانی از طریق تیکت ارسال نمایید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  35. با سام من میخواستم از سایت آمازون کمربند زایمانabdominal binder بگیرم امکانش هست راهنمایی کنی ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند جهت بررسی لینک محصول موردنظر خو را از طریق قسمت پشتیبانی ارسال نمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  36. باسلام.من میخواستم از سایت آمازون یا علی بابا ابزار بگیرم.آیا امکانش هست.چه درصدی بابت هزینه حمل و نقل و گمرک به قیمت کالا اضاف میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خدمات خرید کالا و ارسال به ایران صرفا از امازون امارات انجام می شود و هزینه نهایی کالا با توجه به وزن و هزینه ارسال ان متفاوت می باشد
      برای استعلام قیمت می توانید روی سایت ثبت نام فرمایید سپس روی پنل کاربری ایجاد شده بخش خرید کالا از امازون اقدام به محاسبه قیمت نمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. من میخوام مکمل پوست و مو بخرم از امازون امکانش هست؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی
        به استحضار می رساند خرید کالاهای موردنظر شما توسط مجموعه انجام نمی شود
        امیدواریم در درخواست های بعدی شما افتخا خدمات رسانی داشته باشیم
        پیروز باشید
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • با سلام و وقت بخیر
            لطفا پس از عضویت لینک کالای خود را از قسمت پشتیبانی پنل کاربریتان ارسال نمایید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • باسلام میخواستم ببینم قیمت یک بسته قرص چاقی آمازون چقدرهزینه اش میشه تادستم برسه تهران ممنون

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        امکان خرید دارو از آمازون از طریق مجموعه ایرانیکارت وجود ندارد ولی هزینه خرید کالاها بستگی به وزن آن‌ها دارد.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  37. سلام وقت بخیر امکان سفارش تبلت هایی که سیم کارت خور نیستند وجود داره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خرید تبلت از سایت آمازون توسط مجموعه امکان پذیر نمی باشد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام چه محصولاتی را ایرانیکارت را امکان خرید میدهد؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          خواهشمند است جهت بررسی لینک کالای موردنظر خود را از طریق قسمت پشتیبانی ارسال نمایید
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • من یک گیفت کارت ۱۰۰۰ دلاری دارم میخواستم بدونم میشه اون رو بفروشم یا بدون واسطه یا با واسطه خریدم انجام بدم با اون گیفت کارت؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی، بله خرید گیفت کارت آمازون و همچنین خرید از سایت آمازون، از طرف مجموعه ایرانیکارت انجام می‌شود.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند مجموعه ایرانیکارت اپلیکیشنی ندارد و ثبت درخواست برای کلیه خدمات مجموعه صرفا از طریق سایت امکان پذیر می باشد
      با تشکر از توجه شما
      سمانه فرهادی
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  38. سلام وقت بخیر
    به هیچ وجه امکان سفارش لپتاپ وجود نداره توسط مجموعه ایرانیکارت؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خرید کالای موردنظر شما توسط مجموعه انجام نمی شود .
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید
        امکان خرید صندلی گیمینگ وجود داره از سایت امازون

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به استحضار می رساند چنانچه وزن کالای موردنظر شما کمتر از ۷ کیلو باشد خرید آن توسط مجموعه انجام می شود
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به اطلاع می رسند جهت بررسی لینک کالای موردنظر خود را از طریق پشتیبانی ارسال فرمایید تا توسط کارشناسان مجموعه بررسی شود
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  39. سلام
    ببخشید من اگر بخوام یک لپ تاپ سفارش بدم پس از سفارش و واریز کردن هزینه آن، بعد از چند روز به ایران میاد؟به کجا میاد؟ایا باید هزینه گمرک داد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خرید لپ تاپ و ارسال آن به ایران توسط مجموعه انجام نمی شود .
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی
        خواهشمند است برای اطلاع از این موضوع لینک کالای موردنظر خود را از طریق پشتیبانی ارسال بفرمایید
        پیروز باشید
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  40. سلام
    ببخشيد من ميخواسم گوشي سفارش بدم ولي نميدونم چجوري ميشه گوشي ايفون از امازون ولي نميدونم ب دسم ميرسه يا ن و اين ك نميدونم ريجستر ميشه گوشي يا ن ميشه راهنماييم كنين!؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند امکان خرید تلفن همراه و ارسال آن به ایران توسط مجموعه ایرانیکارت وجود ندارد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  41. باسلام وعرض ادب،من میخواستم از سایت آمازون دوربین ورزشی گوپرو سفارش بدم امکان داره یا نه،ممنون میشم راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است جهت بررسی لینک کالای موردنظر خود را از طریق پشتیبانی ارسال فرمایید .
      درخواست شما بررسی و نتیجه به شما اعلام خواهد شد .
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  42. سلام
    میخواستم یک کنسول بازی از آمازون بخرم آیا امکانش هست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      با عرض پوزش در حال حاضر خرید کالای موردنظر شما توسط مجموعه انجام نمی شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  43. سلام وقت تون بخیر. چطوری میتونم به این سایت اعتماد کنم و اینکه میخوام خرید تلفنی انجام بدم. چطوری تلفنی سفارش بدم؟ چون زنگ میزنم کسی جواب نمیده.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی به استحضار می رساند مجموعه ایرانیکارت ۱۰ سال سابقه فعالیت دارد و در حال حاضر نیز ۲۰۰۰۰۰ کاربر فعال دارد .
      شایان ذکر است ثبت درخواست صرفا از طریق سایت امکان پذیر می باشد و برای ارتباط با مجموعه می توانید با شماره ۰۳۱۳۱۱۱۷ تماس حاصل فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  44. سلام من میخام از این سایت یە جفت کفش بگیرم برای دوستم کە برلین زندگی میکنە،ینی
    من صرفا پرداختشو انجام میدم ، لطفا راهنماییم کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و غرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در حال حاضر خرید کالا صرفا از سایت آمازون امارات انجام می شود ،لذا شما می توانید کالای موردنظر خود را روی این سایت جستجو نمایید .
      پس از انجام پرداخت جهت خرید کالای موردنظر مراحل ارسال کالا به ایران توسط مجموعه انجام خواهد شد و برای ارسال کالا به کشوری غیر از ایران خرید از هر سایتی جز سایت آمازون انجام می شود
      موفق باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  45. سلام
    میخواستم بدونم این روش های جدید که مثلا به ازای بازی های اندروید یا دیدن تبلیغات گیفت کارت هدیه میدن رو چجوری میتونم ازش استفاده کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      با عرض پوزش در رابطه با این موارد اطلاعی نداریم
      پیرزو باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      از توجه شما سپاسگزاریم
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  46. سلام من میخواستم دوربین شکاری سفارش بدم آیا گمرک ایران به این گیر میده یا نه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند خرید این کالا توسط مجوعه ما انجام نمی شود و احتمالا ورود این محصول به کشور ممنوع باشد .
      لذا جهت اطمینان می توانید به سایت گمرک مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  47. سلام وقت بخیر
    من قصد خرید هارداکسترنال دارم
    ایا این خرید اماکنش هست؟

    اگر هست مثلا سیلیکون پاور 2 ترابایت رو زده 82.30دلار بعد برا من در ایران همین 82.30هست یا اضافه تر هم میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خرید کالای موردنظر شما توسط مجموعه انجام می شود .
      لذا خواهشمند است جهت اطلاع از قیمت نهایی محصول موردنظر لینک کالای موردنظر خود را از طریق تیکت ارسال فرمایید .
      موفق باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  48. با سلام خدمت شما

    میخواستم بدونم هنگام خرید از امازون ایا امکانش هست که ما پول را از طریق اکانت پی پال برای شما پرداخت کنیم؟؟

    و دقیقا چه نوع کالاهایی با توجه به شرایط فعلی کرونا قابل خرید هستند؟

    خیلی ممنون میشم پاسخگوی من باشید با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام در حال حاضر فقط از آمازون امارات خرید داریم، کالاهای دیجیتالی امکان وارد شدن به ایران را ندارند

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • من میخواستم یک میکروفون یقه ای Rode بگیرم قیمتش ۷۵ دلاره من به شما دلار بدم انجام میدید؟ چطوریه الان من واقعا نیاز دارم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام بله لطفا با کارشناسان خرید اینترنتی تماس بگیرید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  49. سلام
    میخواستم ببینم اگه یکی تو آلمان برام خرید کنه و پولشو اونجا پرداخت کنه میتونه مستقیم برا من بفرسته جنس رو ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام ارسال جنس از دیگر کشور ها بنا به شرایط کرونا و نوع محصول متفاوت است و این در حوزه ی کاری ایرانیکارت نیست. ما خرید هایی که مستقیما از طرف ایرانیکارت هستند را پشتیبانی می کنیم و برای ارسال آنها تعهد داریم.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  50. سلام وقت بخیر
    الان هم میتونید از امازون برامون خرید کنید ؟
    مشکلات پستی حل شده ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام با توجه به شرایط فعلا از آمازون امارات خرید داریم، اجناس محدود هستند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان خرید از آمازون در ارتباط باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  51. سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم جه قدر طول میکشه کالایی که سفارش دادیم به دستمون برسه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام، در شرایط عادی 2 تا 3 ماه کاری زمان می برد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  52. سلام.میخواستم بدونم امکان دریافت جوایز بعضی از بازیهای خارجی که به صورت کالا مثلا ساعت و گوشی و… از طریق ایران کارت امکان پذیراست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا در سایت ثبت نام کنید و به بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر، اگر کالای شما به دستتان رسید ما معادل ریالی وجه شما را بازگشت خواهیم داد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  53. اگر مستر کارت بگیریم بعد ۱ سال منقضی بشه دوباره باید 200 دلار بدیم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام، انقضای کارت ها دو ساله است. در حال حاضر هزینه ی تمدید 100 دلار از هزینه ی ساخت حساب جدید کمتر است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  54. سلام ، اگه گوشی یا تبلت بخوایم از امازون بخریم هزینشو با هزینه رجیستر و گمرک محاسبه میکنید یا نه بعد تازه خودمون باید بریم رجیسترش کنیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام به دلیل مشکلات مربوط به ریجیستری خرید گوشی و تبلت توسط ایرانیکارت انجام نمی گیرد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  55. سلام اگه از امازون خرید کنیم کلا الان فقط نه تا دم در خونه میارن ؟؟ و گمرک روش کشیده میشه ؟؟ و حدودا قیمت ارسال کالا تا ایران چقدر هست ؟ اگه اینا رو بگید ممنون میشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام، نیازی به خرید گیفت کارت نیست از صفر تا صد خرید و ارسال رو ایرانیکارت برای شما انجام میده، به سایت مراجعه کنید، قسمت خدمات ما، خرید از آمازون، در این بخش وزن کالا و مبلغ دلاری آن را وارد کنید، محاسبه گر به شما قیمت نهایی که در آن هزینه ی کارمزد و هزینه ی ارسال در نظر گرفته شده است را اعلام می کند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  56. سلام اگر از سایت ایرانیکارت سفارش از امازون بدیم کی به دستمون میرسه؟؟ میاره درب منزل؟ کجا باید تحویل بگیریم؟؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      زمان رسیدن کالا به شما ۱ الی ۳ ماه میباشد.
      کالا درب منزل تخویل میگردد.

      به دلیل اختلالات پیش آمده در سیستم پست بین المللی، به صورت موقت این خدمات متوقف شده است و پس از برقراری مجدد ساز و کار پستی، خدمات ایرانیکارت در این زمینه از سر گرفته خواهد شد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  57. میتونم قطعات pc رو از سایت آمازون خرید کنم ؟
    مثل سی پی یو و مادر برد و مانیتور و …

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      بله امکان خرید قطعات pc از سایت آمازون وجود دارد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • تمامی کالا هایی که در لیست ممنوعه (اسلحه، مشروبات الکلی و …) قرار ندارند قابل سفارش خواهند بود.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  58. اگر در حساب آمازونم اعتبار داشته باشم یا گیفت کارت داشته باشم آیا میشه هزینه اش رو از اعتبار خودم پرداخت کنم بعد شما کالا در ایران تحویل بدین؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      در حال حاضر به دلیل مشکلات پیش آمده این سرویس قابل ارائه نمی باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من خودم ویزا کارت و پی پال دارم میخواستم ببینم اگر خود پرداخت کنم هزینه شو شرکت ایرانی کارت میتونه فقط پستش بعهده بگیره

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی
        به استحضار می رساند متاسفانه انجام درخواست شما توسط مجموعه امکان پذیر نمی باشد و در صورت تمایل می توانید خرید و ارسال کالای موردنظر خود ر ا توسط مجموعه انجام دهید
        پیروز باشید
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  59. سلام میخواستم بپرسم گیفت کارت آمازون که خریداری میکنیم حتما باید تایه تاریخ مشخص خرید کنیم یعنی تلریخ انقضاداره؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      برخی از گیفت کارت ها معمولا تاریخ انقضا ندارند ولی بهتر است هرچه سریعتر از آن استفاده کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  60. سلام من میتونم گیفت کارت بخرم و پولش میشه با کارت بانکی پرداخت کنم یا خیر لطفا جواب بدین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      شما می توانید با پرداخت ریالی هر گیفت کارت با هر اعتباری که می خواهید از مجموعه تهیه کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  61. سلام.میخواستم بدونم من میتونم قطعات کامپیوتر مثل کارت گرافیک و رم و سیپیو از آمازون خرید کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      در حال حاضر به دلیل مشکلات موجود سرویس خرید از آمازون به صورت مقطعی و موقت متوقف شده است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  62. سلام لطفا جواب بدید،من میرم داخل سایت ایرانی کارت بعد اصلا این چیزایی که شما میگید نیست میشه تصویری توضیح بدید یه تیکه هم خرید از امازون میزنم روش میگه قیمت دلار و وزنو وارد کنید ولی اصلا جایی نیست که من لینک محصولو انتخواب کنم لطفا کمک کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      شما باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و پس از ورود به قسمت کاربری خود از بخش پرداخت در سایت های خارجی گزینه خرید از آمازون را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید لینک محصول خود را وارد کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  63. سلام ببخشید مزاحم شدم میخواستم بدونم ps4هم میشه از امازون خرید کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، لطفا به پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با عرض سلام .سوال من این بود بابت خرید گیفیت کارت چقدر باید به سایت ایرانکارت پرداخت کنم؟ و چطور میتونم حسابم رو شارج کنم ؟آیا ارز خارجی واریز کنم یا ریالی؟؟؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • وقت بخیر
        هزینه ای که پرداخت می کنید بستگی به مبلغ گیفت کارت شما دارد و شما باید به صورت ریالی هزینه را پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در سایت ثبت نام کنید و به بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  64. با سلام
    من چجور میتونم گیف کارت یا ایران کارت داشته باشم
    میخام از سایت امازون خرید کنم ولی نمیتونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      شما میتوانید از طریق سایت نسبت به خرید گیفت کارت آمازون اقدام کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام
        اجناس امازون همگی اوریجینال هستند مثلا در مورد ساعت مچی ؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          روی سایت آمازون فروش کالا های اصل و غیر اصل وجود دارد
          پیروز باشید
          سمانه فرهادی
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  65. برای خرید گیفت کارت انلاین و ارسال ان به یک ایمیل چه باید کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا در سایت ثبت نام کنید و به بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      خیر خرید کالاهای الکترونیکی از آمازون انجام نمی شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  66. سلام از داخل ایران میخواستم برای شخصی ساکن برزیل هدیه ای از سایت امازون بخرم بفرستم
    ایا ممکنه؟میشه نحوه خرید وسفارش وبرام توضیح بدید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      درحال حاضر به دلیل برخی از مشکلات پیش آمده این سرویس موقتا قابل ارائه نمی باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  67. با سلام وقت بخیر
    اگه من از امازون به واسطه شما کوادکوپتر بخرم خراب در بیاد چی میشع؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      خدمات خرید از آمازون به برخی از کالاها محدود می باشد و خرید کوادکوپتر از طریق مجموعه ایرانیکارت قابل انجام نیست.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  68. سلام چطور میتونم بدونم که کالای که خریدم تحریم نیست و دیگه اینکه من کالارو خریدم و نمیدونستم تحریم هست نفرستادن تکلیف پول من چی میشه این وسط

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      در صورتیکه خرید از طریق مجموعه ایرانیکارت انجام شده کد پیگیری را ارسال کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  69. با سلام
    امکانش هست فلزیاب و یا رد یاب خریداری کنیم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، لطفا به پشتیبانی تیکت ارسال کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  70. ببخشید مجدد مزاحم شدم، یه سوال دیگه که شما کالا رو چند روزه دستم میرسونید؟ و اینکه تحویل کالا تضمینیه؟ ببخشید دیگه چون من قصدم اینه که حتما خرید کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  71. سلام من میخوام یه موبایل اپل آیفون 8 پلاس سفارش بدم، یه سوال داشتم اگه این موبایل رو به دستم برسونید تو ایران کارهای ریجستری و ثبتش رو هم انجام میدید یا خیر؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  72. سلام اگه من گیفت کارت داشته باشم می توانم به صورت مستقیم و بدون تحریمی از آمازون خرید کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، اگر فروشنده اون کالا امکان ارسال را به ایران داشته باشد بله

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، اگر فروشنده اون کالا امکان ارسال به ایران داشته باشد بله

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  73. سلام اگه کالایی رو از آمازون سفارش دادی و خراب بود چطور باید مرجوع کرد ؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  74. سلام.من اگر از این سایت خریداری کنم چجوری میاد ایران.چقدر گمرک میخوره.یعنی اگه بیاد ایران قیمتش میشه مث توی ایران؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، با استفاده از خدمات ایرانیکارت به ایران و درب منزل شما میرسد و هزینه پست و گمرک هر مرسوله با توجه به وزن و حجم متغیر است. شما میتوانید از طریق این لینک https://www.iranicard.ir/payments/shopping/amazon/
      هزینه تمام شده یک جنس را محاسبه فرمایی و سپس از طریق پنل خود ثبت سفارش کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  75. من چند سالی هست که از آمازون خرید میکنم وقتی وارد سایت امازون میشی تازه متوجه میشی که مرغوب ترین کالاها تو ایران نیست و کلی کالای کیفیت دار خوب تو آمازون هست از طرفی قیمت ها عالیه مثلا یک لپ تاپ که تو ایران 20 میلیون تومنه میشه از آمازون خرید 11 میلیون یعنی ده میلیون تومن فقط سود میکشن روش تو ایران بماند که کلی کالای خوب که تو ایران اصلا نمیاد بخاطر تحریم ها. من معمولا خرید میکنم و آدرس خونه آشناهارو میدم و بعد اونها وقتی میان ایران برام میارن اگه دوست یا آشنایی داشته باشد راحته اگرم ندارید واسطه های زیادی مثل همین ایرانی کارت هستند که این کار رو میکنن. البته برای خرید های بالا به صرفه است با واسطه خرید کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  76. ببخشید من اگه گیفت کارت داشته باشم میتونم از این سایت خرید کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشین میخواستم دسته ps4 بگیریم میشه ؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به استحضار می رساند خرید کالای موردنظر شما از سایت امازون امارات و ارسال ان به ایران توسط مجموعه انجام می شود
          موفق باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...