ویزا کارت

خرید از باینانس با ویزاکارت در ایران امکان پذیر است؟

خرید از باینانس با ویزاکارت در ایران امکان پذیر است؟

خیلی سریع بیت کوین در سالهای اخیر به یک دارایی پر طرفدار در جهان تبدیل شد. دارایی دیجیتال با جلب نظر تعداد زیادی از شرکت های بزرگ روز به روز توانست ارزش خود را بالاتر ببرد. پس از اینکه ایلان ماسک 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خرید کرد دو بانک در ایالات متحده برنامه هایی را برای ارائه خدمات Bitcoin به مشتریان خود ارائه دادند. در کمتر از شش ماه ، بیت کوین از 10 هزار دلار به تقریباً 50 هزار دلار رسید. و چندین تحلیلگر این مسئله را فقط آغاز کار می دانند. بسیاری از پیش بینی ها حاکی از رسیدن بیت کوین به 100000 دلار یا بیشتر در آینده نزدیک است. اگز شما نیز به دنیای خرید و فروش ارزهای دیجیتال علاقمند هستید می توانید این کار را به واسطه ی صرافی های ایرانی مانند ایرانیکارت یا یا با خرید از باینانس با ویزا کارت انجام دهید.

با حرکت و رکورد زدن بی سابقه ای که بیت کوین با آن روبرو شده است ، خدمات پیشرفته ای برای علاقمندان به وجود آمده است اما یکی از اعجاب های دنیای رمز ارزها صرافی باینانس است. باینانس یکی از بهترین پلتفرم های خرید و فروش و معامله ی ارزهای دیجیتال است که به صورت مداوم خدمات خود را به روز رسانی می کند شما می توانید با استفاده از باینانس از ایران خرید فروش ارزهای دیجیتال خود را انجام دهید و در این پلتفرم پیشرفته معامله گری کنید. برای آشنایی با روش خرید از باینانس با ویزاکارت در ادامه با ما همراه باشید.

برای شروع کار با باینانس شما باید اکانت خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. نکته ی مهم این است که برای کار با این صرافی باید از یک vps یا vpn ثابت استفاده کنید. زیرا ارائه ی سرویس به ایرانیان امکان پذیر نیست و حساب ها به صورت خودکار بسته می شود.

پس از ساخت اکانت شما از سه روش می توانید به صرافی باینانس دسترسی داشته باشید. از طریق نسخه ی وب و دسکتاپ و از طریق نسخه ی اپلیکیشن.

نکته: خرید و فروش تا 2 بیت کوین در باینانس بدون احراز هویت امکان پذیر استو اما برای مقادیر بالا تر باید احراز هویت شوید و کار با این پلتفرم در صورت شناسایی ممنونع خواهد بود.

چگونه از باینانس بیت کوین بخریم؟

پس از اتصال به وی پی ان می توانید وارد سایت باینانس شوید و سپس مقدار ارز مورد نظر خود را خریداری کنید. مراحل خرید ارز از باینانس به شرح زیر است.

  • وارد سایت Binance.com شوید و در حساب کاربری خود روید.
  • در منوی بالای سایت بر روی گزینه ی  Buy Crypto  بزنید و کردیت و دیبت کارت را انتخاب کنید.

  • حال به صفحه ی جدیدی می روید که می توانید در آن بیت کوین بخرید. ارز خود مثلا دلار یا یورو را انتخاب کنید و مقدار پولی که می خواهید بپردازید را نیز مشخص کنید.

خرید از باینانس با ویزاکارت

  • صفحه ای بار می شود که از شما اطلاعات حسابتان را می گیرد این جزئیات را وارد کنید و بر روی گزینه ی بعدی بزنید.

  • سفارش شما با مقادیر آن نمایش داده می شود اگر با آن موافق هستید تراکنش را تایید کنید.

صرافی ایرانی بهتر است یا باینانس؟

خرید از بایننس امن است اما خرید از صرافی های داخل ایران برای ایرانیان آسان تر و بی درد سر است. بایننس یکی از معتبر ترین صرافی های جهان است که کار با آن به دلیل قدرت پلتفرم بسیار آسان شده است اما مبحث پرداخت برای ایرانیان آنقدر ها هم ساده نیست. شما برای تکمیل فرآیند خرید خود باید ادرس محل سکونت و کد پستی وارد کنید، می توانید از ادرس های ساختگی استفاده کنید اما کمی ریسک دارد و از طرفی برای حساب بانکی شما مالیات می خورد. پس خرید از صرافی ایرانی به صرفه تر است زیرا در حال حاضر شامل مالیات نمی شود.

 

کلام آخر

در این مقاله با نحوه ی خرید از باینانس با ویزا کارت آشنا شدید. آیا تا کنون به صورت مستقیم ارز  خریداری کرده اید؟ باینانس را ترجیح می دهید یا صرافی خارجی را؟ تجربیات خود را با سایر کاربران در میان بگذارید.

ایرانیکارت بستر امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین صرافی های جایگزین بایننس
آموزش صرافی ارز دیجیتال
بهترین صرافی های جایگزین بایننس
اخیرا یافتن بهترین صرافی جایگزین بایننس، به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. با اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس، موج عظیمی از تریدرهای حوزه ارزهای رمزنگاری شده دچار...
لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
آموزش صرافی ارز دیجیتال
لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال برای افزایش عرضه در گردش و تحرکات بازار، توکن‌های رایگان را در جوامع خود توزیع می‌کنند که به عنوان airdrops شناخته می‌شوند. بیشتر ایردراپ‌هایی که...
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت (معرفی بهترین صرافی)
آموزش صرافی ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت (معرفی بهترین صرافی)
از آنجایی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بین کاربران ناشناس هستند و در چند ثانیه انجام می‌شوند، سرعت و ناشناس بودن خرید و فروش ارزهای دیجیتال فرصتی جذاب برای مجرمانی است...
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...