خرید کالا از سایت های خارجی

خرید از سایت بنگ گود

خرید از سایت بنگ گود

از آن جایی که وب سایت‌های خارجی مانند آمازون و eBay امکان سفارش مستقیم از ایران را ندارند در حال حاضر وب سایت‌های پرطرفدار چینی تنها انتخاب‌های موجود در بازار هستند. فروشگاه‌های چینی امکان خرید مستقیم و انتقال کالا به ایران را دارند و هر یک از آن‌ها نیز در دسته‌ای از محصولات بهترین هستند. سایت بنگ گود Banggood نیز یکی از این وبسایت ها است که جدیداً به دلیل عرضه محصولات خاص به شدت محبوب شده است. شما می‌توانید با خرید کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت و ویزا کارت یا خدمات وبمانی، پرفکت مانی، پی پال و یا سایر خدمات ارزی ایرانیکارت اقدام به خرید از سایت بنگ گود کنید و کالاهای خود را در ایران به شکل مستقیم دریافت نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه نحوه خرید از سایت بنگ گود را بررسی کنیم.

معرفی سایت بنگ گود

بنگ گود یک سایت چینی است که پیشینه آن به سال 2006 باز می‌گردد. گروه سازنده این فروشگاه اینترنتی در واقع یک گروه خرده فروش چینی بودند که در ابتدا در سایت eBay فعالیت می‌کردند. بعد از به دست آوردن موفقیت‌های پی در پی در خرده فروشی کالاهای چینی در eBay و ارسال این کالاها به سراسر جهان، این گروه تصمیم گرفت تا فعالیت‌های خود را به صورت مستقل و گسترده‌تری از طریق تأسیس یک فروشگاه اینترنتی دنبال کند. سایت بنگ گود بلافاصله بعد از تأسیس به علت قیمت پایین کالاها و کیفیت بالایی که ارائه می‌داد به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و هم اکنون جزو 50 فروشگاه برتر خرده فروشی در جهان است. علاوه بر این در ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

اصلی‌ترین دلیلی که باعث شده تا افراد زیادی در ایران به فکر خرید از سایت بنگ گود باشند، وجود کالاهای خاص و کم یاب همچون ماینر ها در لیست کالاهای این سایت است. همچنین به راحتی امکان انتقال کالا از خارج کشور به ایران از طریق این سایت وجود دارد و هیچ مشکلی از بابت تحریم‌ها نیز در خرید از سایت بنگ گود دیده نمی‌شود.

راهنمای خرید از سایت بنگ گود

خرید از سایت بنگ گود بسیار ساده خواهد بود و شما تنها چند کلیک با نهایی کردن خرید خود فاصله خواهید داشت. ابتدا باید از بین 15000 نوع کالای مختلف که در این فروشگاه عرضه می‌شود، کالایی که نیاز دارید را انتخاب کنید. دقت کنید که کالایی که انتخاب می‌کنید دقیقاً همان مشخصاتی را داشته باشد که به دنبال آن هستید. بعد از انتخاب محصول مورد نظر می‌توانید قیمت آن را مشاهده کنید. قیمت‌ها معمولاً با دلار آمریکا نمایش داده می‌شوند، با این حال دقت کنید که کدام ارز برای شما در نظر گرفته شده است. اگر به جز دلار، ارز دیگری برای شما نمایش داده می‌شود، نگران نباشید می‌توانید در مرحله خرید آن را به دلار تغییر دهید.

راهنمای خرید از سایت بنگ گود

مرحله اول خرید از سایت بنگ گود

بعد از انتخاب کالا و تعداد مورد نظر خود روی گزینه Buy Now کلیک کنید. بعد از این کار وارد صفحه ورود به سایت بنگ گود می‌شوید. در اینجا اگر در سایت ثبت نام نکرده‌اید باید روی Create Your Account کلیک کنید

با انجام اینکار وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن باید مشخصاتی مانند ایمیل و رمز عبور مد نظر خود را وارد کنید و در نهایت روی Create Your Account کلیک کنید تا حساب خود را ایجاد نمایید.

راهنمای خرید از سایت بنگ گود

مرحله دوم خرید از سایت بنگ گود

بعد از ایجاد اکانت دوباره وارد صفحه خرید خواهید شد. در این صفحه ابتدا باید آدرس محل زندگی خود را مشخص کنید. خوش بختانه با خرید از سایت بنگ گود می‌تواند به راحتی کشور ایران را برای مقصد انتخاب کنید و آدرس خود را وارد نمایید. دقت کنید که اطلاعات را درست وارد کنید؛ زیرا هزینه ارسال کالا بر اساس محل زندگی شما محاسبه خواهد شد. بعد از وارد کردن اطلاعات روی Save کلیک کنید تا هزینه ارسال نیز برای شما محاسبه شود.

پرداخت هزینه خرید از سایت بنگ گود

پرداخت هزینه خرید از سایت بنگ گود

بعد از ثبت سفارش و آدرس، نوبت به انتخاب یکی از روش‌های پرداخت می‌رسد. شما می‌توانید با استفاده از حساب پی پال، کارت‌های اعتباری ارزی همچون مستر کارت یا ویزا کارت و یا خرید وبمانی هزینه خرید خود را پرداخت کنید. اگر دارای حساب ارزی نیستید می‌توانید به راحتی و با چند کلیک از طریق خدمات ارزی سایت ایرانیکارت اقدام به خرید ویزا کارت یا مستر کارت کنید و یا با شارژ حساب پرفکت مانی و پی پال علاوه بر خرید از سایت بنگ گود از سایر سایت‌های چینی نیز خرید خود را انجام دهید.

مزایای خرید از سایت بنگ گود

  • امکان سفارش مستقیم از ایران
  • قیمت بسیار پایین کالاها
  • تخفیف‌های همیشگی
  • سرعت بالای انتقال کالا به ایران بین 7 تا 25 روز کاری

کلام آخر

آیا شما تا به حال تجربه خرید از سایت بنگ گود را داشته اید؟

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...