اکانت های خارجی

خرید از سایت justanotherpanel | خرید ممبر و فالوور خارجی

خرید از سایت justanotherpanel | خرید ممبر و فالوور خارجی

شبکه‌های اجتماعی امروزه یکی از بستر‌های بسیار مهم برای فروش محصولات و معرفی برند است. به همین دلیل است که بسیاری از فروشندگان و صاحبان کسب و کار، شبکه‌های اجتماعی مختلفی را برای ارائه و معرفی محصولات خود معرفی میکنند. بدیهی‌است در چنین شرایطی، رقابت بین صاحبان محصول برای جذب خریداران مدام بیشتر میشود. یکی از راه‌هایی که صاحبان این شبکه‌های اجتماعی برای پر رونق کردن شبکه‌ی خود استفاده میکنند، جذب و خرید فالوور و ممبر است. خرید از سایت justanotherpanel یکی از راه‌های کم دردسر و راحت برای خرید ممبر خارجی تلگرام و خرید فالوور خارجی اینستاگرام می‌باشد. وبسایت‌های ایرانی بسیاری نیز در زمینه‌ی خرید فالوور و مببر فعالیت می‌کنند اما خرید از سایت justanotherpanel مزایای خاص خود را دارد که باعث می‌شود بسیاری از افراد ترجیح دهند از این وب‌سایت خدمات بگیرند؛ در ادامه به بررسی این مزایا اشاره می‌پردازیم.

معرفی سایت justanotherpanel

خرید ممبر و فالور خارجی

سایت justanotherpanel یکی از مطرح‌ترین و معروف‌ترین سایت‌های SMM panel محسوب می‌شود. SMM مخفف Social Media Marketing است و به وبسایت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، خدمات سئو سوشال مدیا و خرید و جذب ممبر و فالوور را ارائه می‌کند. المان‌هایی که تعیین کننده‌ی کیفیت یک وبسایت SMM است، شامل درصد واقعی بودن فالوورها و ممبرها و قیمت این خدمات می‌باشد. هرچند که خدمات این وبسایت‌ها شبکه‌های اجتماعی مختلفی را در بر می‌گیرد، اما پرکاربردترین خدمات آن‌ها در ایران شامل خرید ممبر خارجی تلگرام و خرید فالوور خارجی اینستاگرام می‌باشد. سرویس‌های SMM ایرانی اصولا قادر به جذب اکانت‌های خارجی نیستند و در صورتی‌که امکان آن را داشته باشند هم با قیمت بالایی سرویس‌های خود را ارائه می‌دهند؛ اما خرید از سایت justanotherpanel امکان دریافت این سرویس‌ها را به ارزان‌ترین حالت در اختیار کاربران و متقاضیان قرار می‌دهد.

مزایای استفاده از justanotherpanel

وبسایت justanotherpanel نسبت به رقبای خود امتیازاتی دارد که باعث شده است در میان SMM های خارجی در میان ایرانیان بیشترین محبوبیت را داشته باشد. از مهم‌ترین مزایای این سرویس می‌تواند به موارد زیر اشاره داشت:

  • تنوع خدمات: خرید ممبر خارجی تلگرام و خرید فالوور خارجی اینستاگرام تنها بخش کوچکی از خدمات این وبسایت است. در این وبسایت میتواند برای فیسبوک، لینکدین، واتساپ، وی چت و ده ها سوشال مدیای دیگر خدمات خوبی پیدا کنید. تنوع خدمات در این وبسایت به قدری زیاد است که در بخش سرویس های jusanotherpanel یک سرچ باکس قرار داده شده است که در میان تعداد زیاد سرویس‌ها، راحت‌ترین سرویس مطلوب خود را پیدا کنید.
  • قیمت ارزان: قیمت سرویس‌های justanotherpanel به طور باور نکردنی ارزان است! گاها در این وبسایت می‌توانید سرویس‌هایی را بیابید که در آن خرید فالوور خارجی تنها چند دلار هزینه دارد!
  • تنوع درگاه های پرداخت: پرداخت در این وبسایت از طریق پی پال، وب مانی، پرفکت مانی، ویزا کارت و مستر کارت میسر است. در ادامه نحوه‌ی خرید از این وبسایت در ایران را بیشتر توضیح می‌دهیم.
  • خرید آسان: خرید از سایت justanotherpanel تنها به چند کلیک نیاز دارد!

خرید فالوور خارجی

نحوه ی خرید از سایت justanotherpanel

خرید از سایت justanotherpanel برای فرد یا شرکتی که ابزار پرداخت ارزی را داشته باشد بسیار ارزان است؛ چرا که این وبسایت انوع روش‌های پرداخت را برای مشتریان خود فراهم نموده است. اما در صورتی‌که به این ابزار دسترسی ندارید، می‌توانید از طریق ایرانیکارت سفارش خود را ثبت کرده و در کمتر از چند ساعت کاری پرداخت آن را انجام دهید.

پرداخت ارزی

اگر تمایل دارید که خرید از سایت justanotherpanel را خودتان انجام دهید، می‌توانید از طریق خرید گیفت کارت یا افتتاح اکانت پی پال اقدام نمایید و یا اگر پرداخت‌های ارزی شما فراوان است، از مسترکارت و ویزا کارت استفاده کنید. اگر از خدمات و سرویس‌های وبسایت justanotherpanel استفاده نموده اید، تجربه ی خود را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

خرید از سایت justanotherpanel | خرید ممبر و فالوور خارجی
شبکه‌های اجتماعی امروزه یکی از بستر‌های بسیار مهم برای فروش محصولات و معرفی برند است. به همین دلیل است که بسیاری از فروشندگان و صاحبان کسب و کار، شبکه‌های اجتماعی...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...