اکانت های خارجی

خرید اکانت mega 

خرید اکانت mega 

فضای ابری امروزه به یک نیاز روزمره برای کسب و کارها و حتی افراد عادی تبدیل شده است. هارد های فیزیکی محدودیت‌های زیادی دارند، از محدودیت حجم گرفته تا مشکلات مربوط به جابه جایی و خرابی‌های احتمالی که می‌تواند تمام اطلاعات شما را نابود کند. در نتیجه سرویس دهنده‌هایی مانند mega به شما این امکان را می‌دهند که در هر جایی که هستید به راحتی به حجم زیادی از اطلاعات دسترسی داشته باشید و از طرفی دیگر نگران از دست دادن آن‌ها نباشید. علاوه بر این با خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت می‌توانید به امکانات بسیار بیشتری نیز دسترسی پیدا کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه کمی بیشتر با ویژگی‌های آپلود سنتر mega و نحوه خرید اکانت پرمیوم mega آشنا شوید.

معرفی سایت مگا

Mega یک فضای ابری و سرویس میزبانی فایل است. این آپلود سنتر کار خود را از 6 سال پیش آغاز کرده و در واقع جایگزینی برای سایت معروف مگا آپلود محسوب می‌شود. به دلیل پشتوانه قوی، سایت mega خیلی زود به محبوبیت زیادی در بین کاربران دست پیدا کرد و در حال حاضر 100 میلیون کاربر در 245 کشور جهان دارد. همچنین بیش از 40 میلیارد فایل تا به حال بر روی سرورهای امن مگا ذخیره شده‌اند.

Mega بیش از هر چیز به داشتن امنیت بسیار بالا شناخته می‌شود. همه فایل‌ها قبل از بارگذاری در سرورهای مگا رمز گذاری می‌شوند و هیچ کس به جز شما (حتی کارمندان مگا) نمی‌توانند به فایل‌های شما دسترسی داشته باشند. خدمات رایگان سایت مگا شامل 50 گیگ فضای رایگان است. به امکانات و فضای بیشتری نیاز دارید؟ نگران نباشید، زیرا با خرید اکانت mega می‌توانید به 8 ترابایت فضای اختصاصی و امکانات فوق العاده این سایت دسترسی داشته باشید.

آموزش خرید اکانت mega

برای خرید اکانت mega باید ابتدا در سایت mega ثبت نام کرده و حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. این حساب کاربری حساب پایه شما خواهد بود و از طریق آن می‌توانید پلن های مختلف را انتخاب کنید. برای این کار وارد سایت مگا شده و روی Creat Account کلیک کنید.

آموزش خرید اکانت mega
آموزش خرید اکانت mega

مرحله اول

حالا در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود باید اطلاعات شخصی همچون نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و پسورد مورد نظر خود را وارد کرده و در نهایت روی گزینه Create Account کلیک کنید. به این ترتیب ایمیل فعال سازی حساب برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را تأیید کنید.

آموزش خرید اکانت mega
آموزش خرید اکانت mega

مرحله دوم

با انجام این مراحل شما صاحب یک حساب رایگان با 50 گیگا بایت فضای ابری خواهید شد. میزان تبادل اطلاعات و سرعت انتقال داده‌ها در اکانت رایگان مگا محدودیت دارد و از بین تمام امکانات فوق العاده این فضای ابری تنها رمزگذاری پیشرفته آن شامل حال اکانت های رایگان خواهد شد. اگر می‌خواهید از تمام امکانات مگا بهره مند شوید و به حجم بیشتری نیز نیاز دارید، به خرید اکانت مگا احتیاج خواهید داشت. برای این کار باید یکی از پلن های اکانت پرمیوم mega را انتخاب کنید. 4 پلن مختلف که هریک ویژگی‌های خاصی دارند برای کاربران در نظر گرفته شده است. قیمت این پلن ها از ماهی 5 تا 33 دلار است که در صورت خرید اکانت های یک ساله مگا شامل تخفیف هم می‌شود. با خرید این اکانت ها شما صاحب فضای ابری بین 200 گیگ تا 8 ترابایت خواهید شد.

آموزش خرید اکانت mega
آموزش خرید اکانت mega

بعد از انتخاب هر یک از طرح‌های پولی مگا شما وارد صفحه پرداخت هزینه خواهید شد. در این صفحه شما سه راه برای پرداخت هزینه خرید اکانت mega خواهید داشت: استفاده از انواع کردیت کارت‌ها و کارت‌های ارزی مانند مستر کارت یا ویزا کارت، خرید با بیت کوین و خرید با گیفت کارت‌های meg. بعد از انجام مراحل خرید می‌توانید به راحتی از امکانات این سایت استفاده کنید.

مزایای خرید اکانت mega

مزایای خرید اکانت mega

  • سرعت انتقال اطلاعات بدون محدودیت
  • جا به جایی اطلاعات بین 1 تا 16 ترابایت
  • استفاده از امکانات ویژه مگا مانند رمز گذاری روی فایل‌ها و قرار دادن تاریخ انقضا برای فایل‌های عمومی

شما می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت و با خرید مستر کارت یا خرید ویزا کارت به راحتی اکانت مگا مد نظر خود را خریداری کنید. و از ویژگی‌های فوق العاده این سرویس دهنده لذت ببرید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از طریق حساب کاربری خود در ایرانیکارت سفارش خرید اکانت mega را ثبت کنید تا بدون خرید کردیت کارت نیز صاحب یک اکانت مگا شوید.

خرید اکانت mega business

اگر صاحب کسب و کار هستید و نیاز دارید تا حجم زیادی از اطلاعات را مدام بین کارمندان خود منتقل کنید. یا به صورت تیمی روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنید، می‌توانید با خرید اکانت بیزنسی مگا از امکانات بی نظیر آن لذت ببرید. اکانت بیزنسی یک انتخاب فوق العاده برای مدیرانی است که می‌خواهند علاوه بر آسان‌تر کردن دسترسی همه به اطلاعات، دسترسی‌های هر یک از کارمندان خود و مشتریان را نیز مدیریت کنند. با خرید اکانت mega از امکانات زیر برخوردار خواهید شد:

  • فضای بی نهایت بر اساس نیاز کسب و کار شما
  • ابزار مدیریت کاربران
  • امنیت بی نظیر
  • امکان برقراری تماس‌های تصویری و صوتی از طریق نرم افزار مگا
  • امکان به اشتراک گذاری فایل‌ها با مشتریان
  • امکان دریافت فایل از مشتریان بدون نیاز به عضو شد
خرید اکانت mega business
خرید اکانت mega business

برای خرید اکانت mega از نوع بیزینسی نیز نیازمند خرید کارت‌های اعتباری ارزی مانند ویزا کارت و مستر کارت هستید که می‌توانید از طریق ایرانیکارت به راحتی آن‌ها را تهیه کنید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام
    بعد از اتمام اشتراک خریداری شده آیا فایل ها حذف میشن یا همیشه اونجا هستن؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام
      این سوال مربوط به پشتیبانی سایت مگا می باشد و باید از خود سایت جویا شوید چون دائما قوانین سایت در حال تغییر می باشد
      باتشکر

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام؛
      این سوال برای من هم پیش اومده بود و در قسمت پرسشها در خود سایت اصلی پاسخ داده شده است.
      طبق توضیح سایت، اگر شما یک طرح یک ساله دارید، یک ماه قبل از پایان طرح، چندین بار از طریق ایمیل به شما اطلاع میدهد که فایلهای خود را دانلود کنید (تا به همان ظرفیت پایۀ 20 گیگ برسید) در غیر اینصورت، فایلها تا جایی که به حجم شما به 20 گیگ برسد از طرف سایت حذف خواهد شد.
      تنها حجمی که در ابتدا به هر کاربر اختصاص داده شده است (در حال حاضر بیست گیگابایت رایگان) دائمی بدون حذف شدن است.
      موفق باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب
        کاربر گرامی
        از اینکه تجربیات خود را با ما در میان گذاشتید، کمال تشکر را داریم.
        پایدار باشید
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام چطور تیکت ارسال نماییم؟؟راهنمایی لطفا

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر. در صفحات سایت از طریق آیکون آبی رنگی پایین صفحه سمت چپ قرار دارد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من بیشترین کارم با مگا دانلود تا اپلود و برای دانلود هم باید عضو مگا باشی چون دانلود معمولی یه حجم محدودی داره مثلا 50 مگابایت خب من میخوام بدونم با خرید اشتراک دانلود هم نامحدود میشه یا مثلا آپلود حجم خواستی داره

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به استحضار می رساند خدمات رایگان سایت مگا شامل 50 گیگ فضای رایگان است و در صورتی که به فضای بیشتری نیاز دارید با خرید اکانت mega می‌توانید به 8 ترابایت فضای اختصاصی و امکانات فوق العاده این سایت دسترسی داشته باشید.
          موفق باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام سایتی هست که به صورت واسسته اعتبار اکانت مگا بخره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. در سایت ایرانیکارت تیکت ارسال نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...