اکانت های خارجی

خرید اکانت Nitroflare

خرید اکانت Nitroflare

فضای کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل شما برای ذخیره تمام فایل‌هایتان کافی نیست؟ مشکل حمل فلش‌ها و هارد های اکسترنال شما را کلافه کرده است؟ برای به اشتراک گذاری اطلاعات خود به یک سیستم آنلاین و سریع نیاز دارید؟ با خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت دیگر لازم نیست نگران هیچ یک از این مشکلات باشید. با گسترش خدمات اینترنتی و بالا رفتن سرعت اینترنت، سرویس‌های فضای ابری و ذخیره آنلاین فایل‌ها به یکی از بهترین راه‌ها برای دسترسی همیشگی به حجم زیادی از اطلاعات تبدیل شده‌اند. Nitroflare یکی از بهترین سرویس دهنده‌های موجود در بازار است که امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله سعی می‌کنیم با این آپلود سنتر بیشتر آشنا شویم و نحوه خرید اکانت Nitroflare را بررسی کنیم.

معرفی سایت Nitroflare
معرفی سایت Nitroflare

معرفی سایت Nitroflare

Nitroflare یک سرویس بین المللی انتقال، ذخیره و بک آپ فایل به صورت کاملاً امن است. سرورهای با سرعت بالا که هر کدام از آن‌ها می‌توانند از هزاران لینک با سرعت‌های بسیار بالا پشتیبانی کنند، بالاترین کیفیت را در بین تمامی سرویس دهنده‌ها دارند. به همین دلیل این سایت را بهترین و سریع‌ترین سرویس برای آپلود، ذخیره و به اشتراک گذاری فایل‌ها در اینترنت معرفی می‌کنند و بسیاری از سایت‌ها و افراد فعال در وب با خرید اکانت Nitroflare از کاربران همیشگی این سرویس دهنده هستند.

در چند سال اخیر، این آپلود سنتر جزو بهترین سرویس دهنده‌های فضای ابری محسوب شده است و به کاربران پر تعداد خود برای به اشتراک گذاری فایل‌ها کمک می‌کند. کیفیت بالای سرویس‌های این شرکت باعث شده که به آن لقب قبل اعتماد ترین سایت میزبان فایل داده شود. علاوه بر این فضای کاربری فوق العاده این سایت نیز باعث محبوبیت بالای آن شده است.

راهنمای خرید اکانت Nitroflare

استفاده از خدمات Nitroflare بسیار آسان است. شما خیلی سریع و راحت می‌توانید یک حساب کاربری در سایت آن ایجاد کنید و سپس با خرید اکانت Nitroflare از امکانات پرمیوم و سطح بالای این سایت استفاده کنید. برای ثبت نام در سایت نیز به اطلاعات خاصی به جز یک آدرس ایمیل نیاز نخواهید داشت. در ادامه مرحله به مرحله نحوه ثبت نام و خرید اکانت پرمیموم Nitroflare را با هم بررسی خواهیم کرد.

مرحله اول خرید اکانت Nitroflare

در مرحله اول با نحوه ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری رایگان در سایت Nitroflare آشنا خواهیم شد. برای اینکار باید وارد سایت Nitroflare شده و مانند شکل زیر روی گزینه Sign Up برای عضویت در سایت کلیک کنید. با انجام این کار صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد.

مرحله اول خرید اکانت Nitroflare
مرحله اول خرید اکانت Nitroflare

در صفحه جدیدی که برای شما باز شده از شما خواسته می‌شود تا برای ثبت نام در سایت اطلاعاتی را وارد کنید. اطلاعات خواسته شده شامل آدرس ایمیل و پسوردی می‌شود که در آینده توسط آن وارد سایت خواهید شد. دقت کنید که ایمیل شما در واقع همان نام کاربری است که در هنگام ورود به ساید باید وارد کنید. خیلی سریع می‌توانید این مرحله را پشت سر بگذارید و در نهایت با کلیک بر روی Register ثبت نام خود در سایت را نهایی کنید.

مرحله دوم خرید اکانت Nitroflare
مرحله دوم خرید اکانت Nitroflare

مرحله دوم خرید اکانت Nitroflare

بعد از انجام ثبت نام شما دارای یک اکانت رایگان در Nitroflare خواهید شد. این اکانت رایگان به شما اجازه می‌دهد تا به فضای ذخیره آنلاین تا 500 گیگ دسترسی داشته باشید. سرعت دانلود در اکانت رایگان محدود بوده و قابلیت ادامه دانلود نیز وجود ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید از امکانات کامل سایت لذت ببرید باید اکانت پرمیوم Nitroflare را خریداری کنید. برای این کار از نوار منو Buy Premiume را انتخاب کنید.

مرحله دوم خرید اکانت Nitroflare
مرحله دوم خرید اکانت Nitroflare

حالا وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن امکان انتخاب بسته‌های مختلف از 2 روزه تا یک ساله وجود دارد. حالا باید نحوه پرداخت خود را مشخص کنید.

مرحله نهایی خرید اکانت Nitroflare

مرحله نهایی خرید اکانت Nitroflare

برای تکمیل خرید اکانت پرمیوم شما باید یکی از روش‌های پرداخت با کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت، وبمانی، پرداخت با بیت کوین و … را انتخاب کنید. در نهایت نیز با تکمیل اطلاعات خرید و وارد کردن مشخصات کارت اعتباری یا حساب وبمانی خود فرایند خرید را تکمیل کنید. در صورتی که دسترسی به حساب‌های ارزی ندارید نگران نباشید زیرا می‌توانید از خدمات ایرانیکارت برای پرداخت هزینه خرید اکانت Nitroflare استفاده کنید.

مزایای خرید اکانت Nitroflare

در اینجا تنها به چند مزیت اصلی که شما با خرید اکانت پرمیوم Nitroflare از آن‌ها بهره مند خواهید شد اشاره می‌کنیم:

  • حداکثر سرعت دانلود تا 100 مگابایت بر ثانیه
  • امکان ادامه دانلود و تعداد نامحدود دانلود همزمان
  • به عنوان یک کاربر پرمیوم محدودیتی برای حجم فایل‌های دانلود شده از سایت نخواهید داشت
  • عدم وجود محدودیت روزانه
  • عدم پخش تبلیغات به کاربران پرمیوم
  • دانلود بدون وقفه
  • امکان آپلود فایل‌هایی با سایز 10 گیگ!

شما می‌توانید با خرید اکانت Nitroflare از تمامی امکانات و امکانات بیشتر لذت ببرید. در صورتی دسترسی برای پرداخت ارزی ندارید می‌توانید از خدمات ایرانیکارت همچون خرید ویزا کارت، خرید مستر کارت، خرید بیت کوین و شارژ حساب وبمانی استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید با ثبت یک درخواست در حساب کاربری خود، از ایرانیکارت بخواهید تا اکانت پرمیوم مد نظر شما را خریداری کرده و در کمترین زمان در اختیار شما قرار دهد.

کلام آخر

اگر به دنبال یک فضای بزرگ برای ذخیره فایل‌های بزرگ و مهم خود هستید، Nitroflare همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. این آپلود سنتر سریع و قابل اعتماد است و برای کاربران پرمیوم خود تقریباً هیچ محدودیتی ندارد. در واقع می‌توان گفت در بین تمام سرویس دهنده‌های حال حاضر موجود در اینترنت کمتر سرویس دهنده‌ای را می‌توانید با امکانات این سایت پیدا کنید. بنابر این اگر به فکر خرید اکانت پرمیوم یک آپلود سنتر هستید، حتماً خرید اکانت Nitroflare را در صدر لیست خود قرار دهید.

خرید اکانت Nitroflare
فضای کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل شما برای ذخیره تمام فایل‌هایتان کافی نیست؟ مشکل حمل فلش‌ها و هارد های اکسترنال شما را کلافه کرده است؟ برای به اشتراک گذاری اطلاعات...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...