مستر کارت

خرید مستر کارت ارزان

خرید مستر کارت ارزان

مستر کارت‌ها، معتبرترین کارت‌های اعتباری بین المللی در جهان محسوب می‌شوند. برای انجام بسیاری از فعالیت‌های بین المللی و سفر به سایر کشورها مانند آمریکا و کانادا شما نیازمند کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت خواهید بود. حتی با استفاده از مستر کارت ارزان نیز امکان خرید از سایت‌های خارجی مانند آمازون، eBay و … یا ثبت نام در آزمون‌های بین المللی مانند PMP، تافل، آیلتس و … برای شما فراهم خواهد شد.

مستر کارت‌ها دارای انواع مختلفی مانند مستر کارت استاندارد، مستر کارت گلد و مستر کارت پلاتینیوم هستند که هر یک قیمت مشخصی دارند. علاوه بر این مستر کارت‌ها مجازی با قیمت پایین‌تری نیز در دسترس قرار دارند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات کارت‌های اعتباری ایرانیکارت بر اساس بودجه و نیاز خود مستر کارت مد نظر خود را خریداری کند. اگر به دنبال خرید مستر کارت ارزان هستید با ما در ادامه همراه باشید تا با انواع مستر کارت‌های موجود آشنا شویم.

هر آنچه باید در مورد خرید مستر کارت ارزان بدانید
هر آنچه باید در مورد خرید مستر کارت ارزان بدانید

هر آنچه باید در مورد خرید مستر کارت ارزان بدانید

همانطور که اشاره کردیم هر کدام از انواع مستر کارت‌ها دارای قیمت و هزینه‌های مشخصی هستند. شما برای این که بتوانید از مستر کارت خود برای پرداخت‌های ارزی بین المللی استفاده کنید باید دارای حساب معتبر در یکی از بانک‌های خارج از ایران باشید. پس باید هزینه معقول و منطقی را برای تهیه مستر کارت در نظر داشته باشید. صدور مستر کارت فیزیکی بین 245 تا 500 دلار برای انواع مستر کارت‌ها هزینه خواهد داشت.

پس خرید مستر کارت ارزان به معنای آن نیست که با هزینه‌ای کمتر از این مقدار می‌توانید صاحب مستر کارت‌های فیزیکی شوید. البته اگر قصد مسافرت به کشورهای خارجی را ندارید و می‌خواهید تنها از طریق سایت‌های اینترنتی بین المللی خرید کنید راه‌های جایگزینی برای خرید مستر کارت ارزان مانند تهیه مستر کارت مجازی وجود دارد. ما در اینجا به ارزان‌ترین روش‌های تهیه مستر کارت معتبر اشاره خواهیم کرد.

خرید مستر کارت ارزان مجازی

مستر کارت‌های مجازی در واقع مستر کارت‌های غیر فیزیکی قابل شارژی هستند که اعتبار زمانی و مالی محدودی دارند. این نوع از مستر کارت‌ها بین 25 تا 500 دلار ظرفیت شارژ دارند و می‌توان از آن‌ها برای 3 تا 4 ماه استفاده کرد. با استفاده از مستر کارت مجازی قابل شارژ می‌توانید از تمام سایت‌های خارجی و فروشگاه‌های معروف همچون آمازون، علی اکسپرس، eBay و … خرید کنید.

همچنین می‌توانید هزینه‌های اپلای کردن آزمون‌های بین المللی را نیز پرداخت کنید. هزینه صدور مستر کارت مجازی قابل شارژ تنها 6 دلار است که آن را به بهترین گزینه برای خرید مستر کارت ارزان مجازی تبدیل می‌کند. در حال حاضر این روش ارزان‌ترین راه خرید مستر کارت است. شما می‌توانید از طریق تماس با ایرانیکارت، سفارش خرید مستر کارت ارزان مجازی را ثبت کنید.

خرید مسترکارت ارزان فیزیکی
خرید مسترکارت ارزان فیزیکی

خرید مسترکارت ارزان فیزیکی

مستر کارت‌های مجازی قابلیت‌های بسیار زیادی دارند و می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای افرادی محسوب می‌شوند که تنها گاهی اوقات نیاز به پرداخت‌های ارزی خواهند داشت. اما اگر شما صاحب یک کسب و کار بین المللی یا به دلایل مختلف همواره در حال سفر به نقاط مختلف جهان هستید، کارت‌های اعتباری مجازی و گیفت کارت نیاز شما را تأمین نخواهند کرد. در چنین شرایطی شما باید به سراغ مستر کارت‌های فیزیکی بروید.

مسترکارت فیزیکی علاوه بر تمام قابلیت های مستر کارت مجازی همچون خرید اینترنتی؛ این امکان را به شما می دهد تا از طریق دستگاه های پوز در فروشگاه های سراسر جهان خرید کنید یا از طریق ATM ها وجه نقد دریافت نمایید. در حال حاضر بهترین گزینه برای خرید مستر کارت ارزان به صورت فیزیکی، خرید مسترکارت استاندارد است.

خرید مستر کارت استاندارد ارزان

مستر کارت استاندار با این که ارزان ترین مستر کارت فیزیکی است؛ اما اعتبار بسیار بالایی دارد. امکاناتی مانند امکان صدور مجدد، نگهداری کم هزینه، کم ترین هزینه صدور در بین مستر کارت های فیزیکی و امکان ذخیره دلار و یورو باعث شده تا مستر کارت استاندارد به بهترین گزینه برای بسیاری از افراد بدل شود. با استفاده از مستر کارت استاندارد شما می توانید از تمام قابلیت هایی که یک فرد در اروپا یا آمریکا بهره مند است، استفاده کنید. هزینه صدور مستر کارت استاندارد 245 دلار است. شما می توانید با ثبت سفارش خرید مسترکارت استاندارد در سایت ایرانیکارت، ظرف مدت یک روز مستر کارت استاندارد خود را با مراجعه به بانک دریافت کنید.

خرید مستر کارت ارزان
مستر کارت‌ها، معتبرترین کارت‌های اعتباری بین المللی در جهان محسوب می‌شوند. برای انجام بسیاری از فعالیت‌های بین المللی و سفر به سایر کشورها مانند آمریکا و کانادا شما نیازمند کارت‌های...
4 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. میشه از اینها برایه درامد زایی از یوتیوب استفاده کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند کارت های مجازی مجموعه صرفا مناسب پرداخت در سایت های خارجی می باشد و قابلیت دریافت درامد ارزی را ندارند .
      شایان ذکر است در صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشید
      امکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد و برای این امر می توانید به سایت افراک به نشانی afrak.com مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند استفاده از این کارت ها برای دریافت درامد ارزی از یوتیوب پیشنهاد نمی شود .
      در صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشیدامکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد و نیاز به ساخت اکانت ادسنس توسط شما نمی باشد
      برای اطلاعات بیشتر به سابت afrak.com مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    وقت بخیر
    من سوالم درباره مراجعه با بانک هستش
    داخل ایران یا خارج ایران باید مراجعه کنیم؟
    اگر خارج کدوم کشور و شهر؟
    مطلب بعدی امنیت این حساب و کارتها هستش با توجه به تحریمها و اینکه ما پاسپورت ایرانی داریم اگر مشکلی برای حساب پیش بیاد به چه صورت میتونیم پیگیری کنیم؟
    بعد از دوسال انقضای کارت باید دوباره هزینه صدور بدیم؟
    و در آخر حداقل مبلغ افتتاح حساب چقدر هستش؟
    سپاس از وقتی که میزارید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. برای دریافت کارت ها نیاز به سفر یک روزه به کشور آذربایجان هست. هزینه صدور کارت ها ثابت اما تمدید آنها متغیر است. در حال حاضر هزینه تمدید کمتر از صدور آن ها می باشد. برای تمدید کارت نیازی به مراجعه به بانک صادر کننده نیست. در مدت همکاری مجموعه با این بانک موردی از مسدود شدن حساب ها مشاهده نشده است. مبلغ افتتاح حساب و کارت مجموعاً با هم دریافت می گردند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...