حساب های بین المللی

آیا خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت امکان پذیر است؟

آیا خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت امکان پذیر است؟

امروزه سیستم های پرداخت آنلاین روند جدیدی در جهان به وجود آورده اند و مردم بیشتر ترجیح می دهند به جای مبادله فیات با یکدیگر، معاملات خود را آنلاین انجام دهند. یکی از سیستم های پرداخت آنلاین که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می شود پرفکت مانی Perfect Money است. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که ویژگی های زیادی دارد. این سیستم پرداخت در سال 2007 در پاناما تأسیس شد اما دفتر مرکزی آن در زوریخ، سوئیس واقع شده است.

پرفکت مانی Perfect Money به شما امکان می دهد که یک حساب چند ارزی برای مبادلات خود داشته باشید. با استفاده از این سیستم پرداخت متوجه خواهید شد که ویژگی های ارائه شده بسیار مفید بوده و هزینه های آن کاملا مناسب است. با این حال به دلیل نسبتا جدید بودن هنوز نتوانسته محبوبیت زیادی کسب کند. اما چگونه می توان از این سیستم پرداخت ارزی استفاده کرد؟ آیا امکان خرید ووچر یا دلار پرفکت مانی بدون احراز هویت وجود دارد؟ در این ابتدا به توضیح ووچر پرفکت مانی و کاربردهای آن می پردازیم سپس توضیح خواهیم داد که آیا خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت امکان پذیر است یا خیر؟

perfect money

کاربردهای پرفکت مانی

همانطور که گفته شد می توان معاملات الکترونیکی را با استفاده از Perfect Money خیلی راحت انجام داد. همچنین می توان برای انجام معاملات با سایر سیستم های پرداخت نیز از پرفکت مانی استفاده کرد. یکی دیگر از قابلیت های پرفکت مانی این است که می توانید پرداخت های خودکار را برای هر کاربر Perfect Money دیگری تنظیم کنید تا یک معامله در زمان خاص انجام شود. حداقل مبلغی که می توانید در حساب Perfect Money داشته باشید 1000 دلار و نرخ بهره حداکثر 4٪ است. انتقال پول به/از حساب اغلب از طریق صرافی ها، نقل و انتقال بانکی و کارت های الکترونیکی انجام می شود. یکی از ویژگی هایی که باعث می شود این سیستم پرداخت از سایر سیستم های موجود متمایز شود، امکان خرید طلا، یورو و دلار در زمان واقعی است. در اینجا برخی از مهمترین ویژگی های این سیستم پرداخت آورده شده است:

  • انتقال Perfect Money بین کاربران سیستم
  • از طریق این سیستم پرداخت هزینه پروژه های فریلنسری خود را دریافت کنید
  • پرداخت های خود را در اینترنت انجام دهید (برای وب سایتهایی که از این سیستم پرداخت پشتیبانی می کنند)
  • پول خود را در مکانی امن نگه دارید و ماهانه سود دریافت کنید
  • بیت کوین، طلا، دلار و یورو را بصورت آنلاین بخرید

ووچر پرفکت مانی Perfect Money E-Voucher چیست؟

با ورود ابزارهای مختلف مالی از جمله چک بانکی، افراد را قادر به انجام معاملات و پرداخت بدون نیاز به حمل پول کرد. ووچر پرفکت مانی Perfect Money E-Voucher از جمله این ابزارهایی است که هدف آن ساده سازی معاملات مالی است. ووچر پرفکت مانی یا E-Voucher یک چک الکترونیکی است که برای واریز یا برداشت وجوه از یک حساب Perfect Money استفاده می شود. E-Voucher از یک کد دیجیتالی 16 رقمی منحصر به فرد، یک کد فعال سازی 10 رقمی، میزان اعتبار و تاریخ ایجاد تشکیل شده است. ساخت E-Voucher Perfect Money شامل هزینه بسیار کمی می باشد و شبیه به تصویر زیر می باشد.

ووچر پرفکت مانی

کاربرد ووچر پرفکت مانی

برخی از کاربردهای ووچر پرفکت مانی Perfect Money E-Voucher عبارتند از:

  • انتقال پول به هر شخصی در سراسر جهان (گیرنده حتی می تواند کد فعال سازی Voucher را از طریق پیامک دریافت کند، حتی اگر حساب کاربری Perfect Money نداشته باشد)
  • پرداخت آنلاین برای محصولات و خدمات به صورت کاملا ایمن
  • E-Voucher در مبادلات آنلاین به هر ارز دیجیتال یا پول نقد تبدیل می شود

فرض کنید شما سرویسی سفارش می دهید و به مکانی سفر می کنید که به حساب Perfect Money خود دسترسی ندارید. می توانید هزینه سرویس سفارش داده شده را از طریق E-Voucher بپردازید. فرض کنید می خواهید چیزی را از کسی بخرید که به هیچ وجه حساب کاربری Perfect Money را ندارد. در این حالت می توانید یک E-Voucher Perfect Money را برای وی تهیه کنید. فرض کنید سفر می کنید و نمی خواهید با خود پول نقد حمل کنید. در این حالت می توانید E-Voucher را با خود ببرید و از صرافی های تأیید شده در سراسر جهان استفاده کنید تا E-Voucher خود را به صورت نقدی مبادله کنید.

پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که خیر نه تنها ووچر بلکه خرید دلار پرفکت مانی بدون احراز هویت انجام نمی شود. این روزها افراد زیادی هستند که به دلایلی نگران در اختیار گذاشتن اطلاعات پرداختی خود با دیگران و همچنین شرکت های پرداخت ارزی هستند. در حال حاضر خرید یا فروش دلار پرفکت مانی بودن احراز هویت در اکثر سایت ها به دلایل مشخصی غیرممکن می باشد. البته کاربران زیادی به دنبال صرافی معتبر برای خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت هستند تا بتوانند امنیت دارایی خود را حفظ کنند. اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که هنگام استفاده از پرفکت مانی پیش می آید این خدمات بدون احراز هویت ارائه نمی شود. ناگفته نماند که برخی از شرکت ها و مجموعه ها هستند که بدن احراز هویت به خرید و فروش پرفکت مانی می پردازند. اما قبل از استفاده حتما از موجودیت و نحوه کار آن ها مطمئن شوید.

آیا شما تاکنون از پرفکت مانی استفاده کرده اید؟ در صورتیکه استفاده کرده اید لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. در صورتیکه استفاده نکرده اید می توانید از خدمات ایرانیکارت بهره مند شوید.

آیا خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امروزه سیستم های پرداخت آنلاین روند جدیدی در جهان به وجود آورده اند و مردم بیشتر ترجیح می دهند به جای مبادله فیات با یکدیگر، معاملات خود را آنلاین انجام...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سايت هاي بدون نياز به احراز هويت (كه معتبر باشن )ميشناسيد معرفي كنيد؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام، تمامی سایت های معتبر در حوزه کیف پول الکترونیکی و رمزارز ها مرحله احراز هویت را دارند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. منظور از احراز هويت همون verify شدن اكانته؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      بله منظور همان وریفای شدن اکانت می باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. از مقاله زیبای عالی شما خیلی سپاسگزارم آیدی اینستاگرام mohammadrezasaadi

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...