دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد دلاری، خرید و فروش اکانت بازی در IGVault

کسب درآمد دلاری، خرید و فروش اکانت بازی در IGVault

یکی از جالب ترین راه های کسب درآمد دلاری که برای تمامی سنین مناسب است کسب درآمد از بازی است. این روش در ایران کمتر شناخته شده است و بیشتر افراد با جزئیات این کار آشنا نیستند. در حال حاضر افرادی در دنیا وجود دارند که ماهیانه حتی 200 هزار دلار درآمد ثابت از اینکار دارند. به طریق مختلف می توان از بازی درآمد داشت. مثلا شما می توانید یک بلاگر تخصصی باشید و از طریق یوتیوب کسب درآمد کنید یا پس از اینکه در یک بازی به مراحل بالا کسب درآمد دلاری از فروش اکانت بازی داشته باشید. در این مقاله در مورد خرید و فروش اکانت بازی در  سایت IGVault و نحوه ی نقد کردن درآمد ارزی در ایران می پردازیم.

سایت IGVault چیست؟

سایت IGVault در سال 2006 تاسیس شد و به سرعت توانست به یکی از مرجع های معتبر برای خرید و فروش اکانت بازی مبدل شود. ابتدا این سایت مشتریانی از اروپا به ویژه فرانسه و آلمان داشت اما اکنون در سراسر دنیا و حتی خاورمیانه افراد از خدمات سایت IGVault استفاده می کنند.

در حال حاضر این سایت به دلیل داشتن تراکنش های مالی بالا یکی از بزرگ ترین پارتنر های اسکریل است و از سایت می توان برای هر آنچه مربوط به بازیست از خرید طلاها های مجازی گرفته تا خرید و فروش اکانت بازی ، فروش کارت بازی و کلیدهای CD، استفاده کرد. اگر شما نیز یک گیمر حرفه ای هستید می توانید در این سایت ثبت نام کنید. کسب درآمد دلاری از فروش اکانت بازی در ایران چندان مرسوم نیست اما اگر با پلتفرم های خرید و فروش اکانت بازی آشنایی داشته باشید از اینکار لذت خواهید برد.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

مزیت و ویژگی های سایت IGVault

هر سایت به نوبه ی خود ویژگی هایی دارد که نسبت به دیگر سایت ها برتری دارد، سایت IGVault یکی از قدیمی ترین سایت ها در حوزه ی بازی است و خود را با ویژگی های زیر معرفی می کند:

  • داشتن بازاری بین المللی

همینطور که پیش تر اشاره کردیم، سایت IGVault شهرتی جهانی دارد و یکی از مراجع خرید و فروش اکانت بازی در دنیا است. سایت در واقع قدرت خود را از گستردگی بازار خود می گیرد اما این ویژگی خود باعث جذب بیشتر کاربران خواهد شد. علاقه مشترک کاربران باعث می شود مرز های فرهنگی کنار گذاشته شود و برای حل کردن مشکلات خود در روند بازی های با یک دیگر گفت و گو کنند.

خرید و فروش اکانت بازی در سایت igvault

  • قابل اعتماد بودن سرویس ها

تمامی سرویس های سایت IGVault مربوط به بازی هاست. این سایت مدام به روزرسانی می شود و تلاش می کند بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های سایت این است که شما تجربه خرید و فروش مطمئن خواهید داشت. اطلاعاتی که وارد سایت می شوند، ایمیل ها و اطلاعات حساب به هیچ وجه به دست فرد ثالثی نخواهد رسید.

  • تنوع محصولات

به عنوان یک مرجع تخصصی هدف سایت ارائه خدمات کامل به مشتریان خود است. هر سرویسی در مورد بازی به آن احتیاج دارید را در سایت می توانید پیدا کنید. بازی هایDofus ، Wakfu ، World of Warcraft ، Runescape ، Aion ، Guildwars 2، FIFA  جز پر طرفدار ترین بازی ها در این سایت به شمار می روند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید Gamecards وکلیدهای CD را در IGVault با قیمت عالی دریافت کنید. برای پرداخت ارزی در سایت باید به حساب های خارجی دسترسی داشته باشید. ایرانیکارت این پرداخت ها را در کمترین زمان برای شما انجام می دهد.

  • سیستم پاداش برای مشتریان وفادار

تا سال 2014 سایت IGVault حدود یک ملیون کاربر داشت. پس از آن برای ایجاد تجربه ای منحصر به فرد و تشویقی، سایت یک سیستم پاداش برای مشتریان وفادار خود در نظر گرفته است. با فعالیت مداوم در این سایت هر کاربر می تواند خدمات اضافه تر به عنوان پاداش هدیه بگیرد.

نحوه ی نقد کردن درآمد ارزی در این سایت

با توجه به نوسانات نرخ ارز بیشتر افراد در سال های گذشته به سمت درآمد های ارزی روی آورده اند. اما هنوز وجود دارند کسانی که تصور می کنند دریافت و نقد کردن پول از خارج در ایران ممکن نیست. در این مقاله در مورد خرید و فروش اکانت بازی صحبت کردیم. در صورتی که شما به کسب درآمد در سایت IGVault پرداختید می توانید به روش های زیر درآمد خود را دریافت کنید:

حساب اسکریل: اسکریل یک کیف پول الکترونیکی است که بیشتر مردم اروپا از آن استفاده می کنند. امکان افتتاح حساب اسکریل در سراسر دنیا وجود دارد اما در ایران به دلیل تحریم ها ما به این حساب ها دسترسی نداریم. یکی از مزیت های اسکریل این است که وجه دریافتی خود را به 40 ارز دیگر می توانید تبدیل کنید. سایت IGVault یگی از بزرگ ترین پارتنر های اسکریل است برای ساخت اکانت اسکریل و تبدیل پول به ریال می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

کارت های اعتباری: کارت های اعتباری نظیر ویزا کارت و مستر کارت به شبکه بانک جهانی متصل است. با در دست داشتن این حساب ها شما می توانید در سایت های خارجی خرید کنید و وجه مورد نظر خود را از کشور های دیگر دریافت کنید. در ایران ساخت حساب های اعتباری امکان پذیر نیست بنابراین برای افتتاح حساب به نام خود می توانید از ایرانیکارت کمک بگیرید.

حساب پی پال : پی پال نیز مانند اسکریل یک کیف پول الکترونیکی است که انتقالات بانکی به راحتی از طریق آن انجام می گیرد، برای افتتاح اکانت پی پال باید حتما به یکی از کارت های ویزا یا مستر کارت دسترس داشته باشید بنابراین خود نمی توانید اینکار را به راحتی در ایران انجام دهید. ایرانیکارت در کمترین زمان اکانت ویرفای شده پی پال را به شما برای شما تهیه می کند، همچنین شما می توانید وجه مورد نظر خود را به ریال دریافت کنید.

کلام آخر

سایت های فراوانی وجود دارند که گیمر ها از طریق آن می توانند درآمد زایی کنند. افراد زیادی در دنیا هستند که اینکار را به عنوان یک شغل انجام می دهند و درآمد های بالایی دارند. در این مقاله به شیوه ی خرید و فروش اکانت بازی در سایت IGVault پرداختیم. در نظر داشته باشید که برای پرداخت های درون برنامه ای و نقد کردن درآمد خود از این سایت می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. در صورتی که پیش تر از طریق این سایت کسب درآمد داشته اید تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم وقتی که محصول مونو به فروش رفت وبرای برداشت پول حتم باید حساب مونو وریفای کنیم تا بتونیم مبلغو برداشت کنیم یانه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله، به طور کلی، برای برداشت پول از حساب IGVault، باید حساب مونو (Mono) را تأیید کنید. با تأیید حساب مونو، می‌توانید مبلغ فروش را برداشت نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    برای فروش در این سایت باید اکانت وریفای بشه ، این کار هم شما انجام میدید ؟ اگر نه کاربر ایرانی چطور باید وریفای کنه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی وریفای اکانت IGVault توسط ایرانیکارت وجود ندارد ولی می‌توانید از طریق مجموعه جوایز نقدی خود را دریافت یا پرداخت‌‌های خود را انجام دهید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام
    خواستم بپرسم خدماتی دارید که حساب پی پال و در اختیار بزارید بعد به ازای هر پولی که واریز میشه داخلش یه درصدی از اون پول رو بردارید ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند که این سرویس توسط ایرانیکارت انجام می‌گردد. برای این کار ابتدا در پلن سایت تیکت بزنید تا در خواست شما توسط کارشناسان تیم ایرانیکارت بررسی گردد و به شما اکانت داده شود.
      پایدار باشید.
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
بازی ها
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
اگر شما هم به بازی‌های اورجینال علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های یارانه‌ای متعلق به مجموعه بتل رویال است. بتل رویال ژانری از بازی‌های ویدئویی...
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
بازی ها
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
با پایان سال 2020 لیست هایی از بهترین بازی های ایکس باکس وان این سال منتشر شده است. لیست هایی که به انتخاب منتقدان و یا انتخاب مردم است. در...
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...