دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

سایت Usertesting و کسب درآمد ارزی اینترنتی

سایت Usertesting و کسب درآمد ارزی اینترنتی

یکی از روش هایی که در این روزها میتوان درآمد ارزی اینترنتی داشت UserTesting یا تست کاربر می باشد. تست کاربر روشی است که در طراحی سایت، محصول یا MVP برای ارزیابی ویژگی ها یا نمونه اولیه توسط کاربران واقعی استفاده می شود. تست کاربر برای هر کسب و کاری بسیار حیاتی است. شناسایی و رفع مشکلات در مراحل اولیه در واقع باعث کاهش هزینه های طولانی مدت می شود. در حالت ایده آل، تست کاربر باید در هر پروژه انجام شود زیرا به کاهش ریسک، بهبود روند و در نتیجه صرفه جویی در هزینه های تجاری کمک می کند. از طرفی باعث کسب درآمد ارزی اینترنتی برای برخی از افراد متخصص نیز می شود. در این مقاله همراه ایرانیکارت باشید و با سایت Usertesting و نحوه کسب درآمد دلاری از آن آشنا شوید.

کسب درآمد ارزی اینترنتی از طریق سایت Usertesting

سایت Usertesting.Com چیست؟

برخی از ارائه دهندگان وجود دارند که خدمات تست کاربر را ارائه می دهند. Usertesting.com یکی از چنین بسترهایی است. در واقع یک پلتفرم آزمایش تجربه مشتری است که از طریق بازار هدف خود، بازخورد درخواستی درباره یک محصول یا خدمات دریافت می کند. شرکت ها می توانند با استفاده از این پلتفرم از نام تجاری خود محافظت کرده و تجربیات بد کاربر را از بین ببرند.

بازاریابان، متخصصان UX، مدیران، مدیران فروشگاه های آنلاین، مدیران محصول، کارآفرینان، توسعه دهندگان بازی، توسعه دهندگان برنامه موبایل، طراحان و برنامه نویسان می توانند از این سرویس استفاده کنند تا محصول خود را از کاربران واقعی آزمایش کنند، بازخورد بگیرند و مشکلات را قبل از عرضه نهایی محصول حذف کنند.

سایت usertesting

UserTesting چگونه کار می کند؟

این سایت در سراسر جهان با چندین شرکت که می خواهند بازخورد صادقانه کاربران واقعی را در مورد آنچه در مورد محصولات دیجیتالی خود فکر می کنند بشنوند، کار می کند. بنابراین ، شما به عنوان یک تستر در usertesting.com با گفتن آنچه فکر می کنید در وب سایت یا برنامه آنها بهترین نتیجه را دارد، به شرکت ها در ایجاد یک تجربه دیجیتالی بهتر کمک خواهید کرد. در واقع شما باید بگویید که چه چیزی بهتر است و چرا چنین احساسی دارید. شما برای انجام این کار نیز درآمد کسب می کنید.

آیا واقعاً می توان با UserTesting درآمد ارزی کسب کرد؟

بله ، شما واقعاً می توانید از طریق UserTesting.com درآمد ارزی اینترنتی کسب کنید. طبق گفته این سایت شما میتوانید در هر آزمون تا حدود 60 دلار درآمد کسب کنید. با این حال این سایت برای کسب درآمد اضافی در اوقات فراغت مناسب است اما نمی توان آن را به عنوان یک منبع درآمد مستمر و اصلی در نظر گرفت. زیرا میزان کاری که دریافت خواهید کرد کاملا محدود است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مزیت این سایت این است که هیچ قول دروغی به شما نمی دهد. در این سایت به وضوح ذکر شده که شما می توانید از طریق UserTesting مقداری درآمد ارزی اینترنتی بدست آورید اما این کار شما را ثروتمند نخواهد کرد. همچنین به وضوح بیان می کند که فرصت هایی که به دست خواهید آورد به عوامل زیادی از جمله کیفیت کار و رتبه بندی شما بستگی دارد.

کسب درآمد دلاری و ارزی

چگونه با تست کاربر می توان درآمد ارزی اینترنتی کسب کرد؟

برای ثبت نام به عنوان یک تستر ، باید یک نمونه آزمون را انتخاب کنید و اگر توسط سایت تأیید شود، شما یک تستر در usertesting.com خواهید بود. شما بر اساس پروفایل و مشخصات خود تست خواهید گرفت. تقریباً در هر تستی یک سری سوال غربالگری وجود دارد که برای واجد شرایط بودن در آزمون باید به آنها پاسخ دهید.

هیچ پاسخی درست یا غلط برای س سوالات غربالگری وجود ندارد. اگر پاسخ های شما با خواسته های آنها مطابقت داشته باشد، مجاز به ادامه تست خواهید بود. در غیر این صورت رد صلاحیت می شوید. برای هر تست موفق که انجام می دهید، بسته به نوع آزمون مقداری پول به شما پرداخت می شود.

از این سایت چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

مبلغ پرداختی برای هر آزمون بسته به نوع و مدت آزمون متفاوت است. به طور کلی دستمزد هر آزمون بین 3 تا 60 دلار متغیر است. پرداخت متوسط ​​10 دلار به ازای  هر آزمون است. این سایت برای هر 20 دقیقه فیلم به شما 10 دلار پرداخت می کند. برای این منظور شما باید از یک وب سایت یا برنامه بازدید کنید، دستورالعمل ها را دنبال کنید و مجموعه ای از کارها را با استفاده از رایانه یا تلفن همراه خود به پایان برسانید و سپس درباره تجربه کاربری خود با صدای بلند بازخورد دهید.

شما باید بازخوردها و نظرات خود را به زبان انگلیسی به اشتراک بگذارید. انجام این کارها به طور کلی حدود 10-20 دقیقه طول می کشد. پرداخت از طریق حساب پی پال انجام می شود. بنابراین شما باید یک حساب پی پال داشته باشید و در کشوری باشد که پی پال را می پذیرد. پرداخت پس از 7 روز از اتمام آزمون انجام می شود.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

تست کاربر با usertesting

چگونه می توانم یک تست کننده وب سایت شوم؟

در این سایت ذکر شده است که Usetesting.com تست کننده هایی را از آفریقا، خاورمیانه، هند، آسیا و اقیانوسیه، اروپا، آمریکای لاتین و کارائیب، ایالات متحده و کانادا می پذیرد. برای اینکه به یک تست کننده وب سایت تبدیل شوید، فقط کافیست ایمیل خود را وارد کنید و یک تست آزمایشی در Usertesting.com را انجام دهید.

پس از تأیید نمونه، مراحل ثبت نام را کامل خواهید کرد که باید جزئیات پروفایل، جزئیات حساب پی پال و غیره را ارائه دهید. پس از آن می توانید آزمایشات واقعی را انجام داده و درآمد کسب کنید. داشتن یک حساب پی پال یک پیش شرط است زیرا در زمان ایجاد پروفایل باید جزئیات حساب پی پال خود را وارد کنید. بنابراین اگر حساب پی پال ندارید پیشنهاد می کنیم نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام کنید.

نکاتی برای انتخاب شدن در UserTesting.Com

در زیر برخی نکات برای انتخاب سریع برای تست کاربر آورده شده است:

  • هنگام ارسال آزمون نمونه، از خوب بودن کیفیت صوتی آن اطمینان حاصل کنید.
  • زبان انگلیسی شما باید خوب باشد. درواقع آنچه مهم است این است که بتوانید واضح و روان صحبت کنید. شما باید توانایی بیان آزادانه افکار خود را داشته باشید.
  • در یک اتاق آرام و بدون سر و صدا بنشینید و صوت با کیفیتی را ضبط کنید.
  • تمام پنجره های غیرضروری را ببندید که در فیلم نویز ایجاد نکنند.
  • بلند و واضح صحبت کنید. درباره کارهایی که انجام می دهید صحبت کنید.
  • درباره تجربه کاربری خود بازخورد و نظرات کاملی ارائه دهید.

تست اپلیکیشن

چند تست را می توان در UserTesting انجام داد؟

تعداد تست هایی که دریافت می کنید تا حد زیادی به نیازهای کسب و کار بستگی دارد و معمولا متفاوت است. شما می توانید انتظار داشته باشید که روزانه 1-2 تست روی داشبورد شما ظاهر شود. عامل دیگری که بر تعداد تست هایی که دریافت می کنید تأثیر می گذارد رتبه بندی، پروفایل و دستگاه های انتخابی شما می باشد.

مزایا و معایب سایت UserTesting

قبل از هر چیزی لازم به ذکر است که برای ثبت نام باید حداقل 18 سال سن داشته باشید. از جمله مزایای UserTesting عبارتند از:

  • فرآیند شفاف، کاربر پسند و سیستماتیک
  • فرایند ثبت نام ساده
  • ارائه پاسخ سریع در مورد وضعیت انتخاب شما. فقط 48 ساعت طول می کشد تا بدانید آیا آزمون تست شما تأیید شده است یا تأیید نشده است.
  • حالت پرداخت استاندارد. آنها پرداخت شما را فقط از طریق حساب پی پال پردازش می کنند.
  • راهنمایی های واضح و مشخص در مورد انجام آزمایشات. وظایفی که باید انجام دهید به خوبی توضیح داده شده است.
  • آموزش های مفید قبل از شروع با آزمون های واقعی. می توانید این آموزش ها را انجام دهید تا بدانید چگونه در آزمایشی که ارائه می دهید بهترین عملکرد را دارید و چگونه می توانید از 5 ستاره دریافت کنید.
  • برای تبدیل شدن به یک تستر در این سیستم عامل هیچ سرمایه گذاری لازم نیست. شما براساس مهارت های ارتباطی، پروفایل و رتبه بندی انتخاب خواهید شد.
  • برای ثبت نام هیچگونه مدرکی درخواست نمی شود.
  • برای هر آزمایشی که انجام می دهید پرداخت عادلانه ای دارد. بسته به نوع و مدت آزمون از 3 تا 60 دلار پرداخت می شود.

درآمد ارزی از فریلنسری

اما در کنار تمام مزیت ها، این پلتفرم معایبی هم دارد که عبارتند از:

  • برای تست های جدید ایمیل دریافت نمی کنید.
  • باید همیشه آنلاین باشید و وارد حساب کاربری خود شوید و به طور مداوم داشبورد خود را برای تست های جدید چک کنید.
  • صلاحیت در آزمون تست سخت است.
  • به مهارت های خوب انگلیسی و تکنولوژی نیاز دارد.
  • اگر در نزدیکی ایالات متحده زندگی نکنید، فرصت های کمتری خواهید داشت.
  • به عنوان گزینه کار و درآمد منظم پیشنهاد نمی شود.
  • نسخه موبایل آن کاملا کند است و بارگیری آن زمان زیادی می برد.

کلام آخر

کسب درآمد ارزی اینترنتی از طریق این سایت و یا سایت های مشابه امکان پذیر است. فقط کافیست نسبت به آنچه که نیاز است علم کافی داشته باشید. آیا شما تا کنون از این سایت درآمدی کسب کرده اید؟ آیا سایت دیگری برای کسب درآمد دلاری می شناسید؟

سایت Usertesting و کسب درآمد ارزی اینترنتی
یکی از روش هایی که در این روزها میتوان درآمد ارزی اینترنتی داشت UserTesting یا تست کاربر می باشد. تست کاربر روشی است که در طراحی سایت، محصول یا MVP...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام.
    میخواستم بدونم رای درآمد ارزی توی سایت های خارجی حتما باید حساب خارجی یا حساب پی پال داشت؟
    ممنون.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می رساند دریافتدرامد از سایت های خارجی با توجه به روش های موردنظر ان سایت متفاوت می باشد
      لذا خواهشمند است جهت دریافت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت موردنظر مکاتبه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...