دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد دلاری از سایت 99Designs ، طراحان بخوانند

کسب درآمد دلاری از سایت 99Designs ، طراحان بخوانند

در سال های اخیر با بالا رفتن نرخ دلار در ایران بسیاری از افراد به کسب درآمد دلاری فکر می کنند. اما همیشه موانعی بر سر راه ما قرار می گیرد که باعث می شود از اهدافمان دست بکشیم. در حال حاضر دو مشکل اصلی در مورد کسب درآمد برای فریلنسر ها وجود دارد: مشکل اول عدم شناخت بستر های مناسب برای کار و مشکل دوم ترس از مشکلات دریافت پول و نقد کردن درآمد ارزی. ایرانیکارت در مجموعه بلاگ های خود سایت های مناسب برای فریلنسری را به شما معرفی می کند. اگر شما یک طراح حرفه ای هستید می توانید از سایت هایی مانند Behance و Dribbble درآمد ارزی داشته باشید. همچنین در این مقاله نحوه کسب درآمد دلاری از سایت 99Designs را به شما آموزش خواهیم داد.

سایت 99Designs چگونه کار می کند؟

سایت 99 دیزاین بستری مناسب برای ارتباط با طراحان وب و گرافیک برای ایجاد هر نوع طرحی یا ایده ای مانند آرم ، طراحی وب ، تصاویر و موارد دیگر است. روندکاری سایت 99 دیزاین با آنچه ما از سایت های فریلنسری می دانیم کمی متفاوت است. هر مشتری در این سایت پروژه مد نظر خود را با تمام جزئیات تعریف می کند و یک رقابت یا یک مسابقه به راه می اندازد. شما به عنوان طراح در حوزه تخصصی خود، در هر کدام از این رقابت ها می توانید شرکت کنید و طرح خود را برای آن مشتری آماده کنید. پس از هفت روز درخواست دهنده باید طرح مورد نظر خود را از تمامی طرح ها انتخاب کند و نهایتا مبلغ آن پروژه به کسی خواهد رسید که طرح برگزیده را ارائه داده است.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

به صورت کلی در تمامی پروژه ها سه مرحله وجود دارد:

مرحله ی اول خلاصه نویسی : هر فرد برای شروع کار و تعریف پروژه ی خود باید خلاصه ای در مورد کلیت کار به طراحان ارائه کند. این خلاصه باید تمامی ترجیحات شما مانند رنگ و فرمت کلی کار یا جلوه های بصری مد نظر را در بر بگیرد. البته خود سایت نیز با ارائه فرم های از پیش آماده، کارفرما را در اینکار راهنمایی می کند.

مرحله دوم ارتباط گیری: به دو روش می توان در این سایت کارها را برون سپاری کرد. روش اول اینکه به صورت مستقیم یک طراح انتخاب شود و دیگری ایجاد یک مسابقه طراحی است.

مرحله ی سوم همکاری: تا زمانی که مشتری از نتیجه ی کار راضی نباشد ، می تواند بازخورد خود را ارائه کرده و درباره آن را تکرار کند. پس از رضایت ، پرداخت آزاد می شود و طراح مبلغ را دریافت می کند.

درآمد طراحان در سایت دیزاین 99 چقدر است؟

اگر به عنوان یک طراح کار خود را در این سایت شروع می کنید نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید، ثبت نام و شروع کار در این سایت رایگان است. تنها کافی است که مسابقه ها را برنده شوید. اما کارفرما برای ورود به سایت و ایجاد پروژه باید هزینه هایی را به سایت پرداخت کنند. پلن های پرداختی آنها در واقع همان درآمد شماست اما سایت مبلغی را به عنوان کارمزد برداشت می کند و مابقی را تا سه روز کاری برای شما ارسال می کند. برای مشاهده تمامی پلن های مبلغی به سایت اصلی وارد شوید در نوار ابزار پایین به قسمت pricing مراجعه کنید. نوع کار را مشخص کنید مثلا landing page design را انتخاب کنید تا از حدود قیمت های هر پروژه آگاه شوید.

کسب درآمد دلاری از سایت DESIGNE 99

کارمزد فعالیت در سایت 99Designs

درست است که ثبت نام و شروع فعالیت در این سایت هزینه ای ندارد اما شما برای اولین کاری که از هر مشتری می گیرید کارمزد بالایی پرداخت خواهید کرد. هنگامی که سایت برای اولین بار شما را به یک مشتری جدید معرفی می کند 100 دلار به عنوان حق معرفی از حساب مشتری کم می کند و این مبلغ در نهایت از حقوق شما کاسته می شود. این مبلغ در واقع به این دلیل باید پرداخت شود که سایت با معرفی خود به نام و برند شما اعتبار بخشیده است و اعتماد مشتری را جلب می کند. همچنین شما برای هر پروژه باید مبلغی را به عنوان حق استفاده از پلتفرم پرداخت کنید که این مبلغ با توجه به سطح طراحی شما بستگی دارد.

  • طراحان سطح بالا: 5٪
  • طراحان سطح متوسط: 10٪
  • طراحان سطح اولیه: 15٪

نحوه ی ثبت نام و شروع کسب درآمد دلاری در سایت 99Designs

برای ثبت نام در سایت و آغاز فعالیت شما باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به سایت اصلی به آدرس :  99designs.com مراجعه کنید و بر روی گزینه signup  بزنید.
  • i’m a designer را انتخاب کنید و بر روی register کلیک کنید.
  • ایمیل و نام کاربری مخصوص به خود را بسازید.

در این مرحله 5 مرحله به شما نمایش داده می شود که برای شروع کار حتما باید این مراحل را طی کنید:

  • مرحله اول: توضیحاتی کامل در مورد حق و حقوق شما و سایت است که باید به طور کامل در موردشان بدانید.
  • مرحله دوم: تکمیل پروفایل، نام کشورو وارد کردن وب سایت.
  • مرحله سوم: تکمیل مشخصات فردی، شماره تلفن، ادرس و تایید آدرس ایمیل
  • مرحله چهارم: لینک دیگر شبکه هایی که در آنها فعالیت دارید را اضافه کنید، تجربه های کاری و مهارت هایتان را به صورت مختصر شرح دهید.
  • مرحله پنج: چند مورد از نمونه کار های خود را برای اینکه سطح کاری شما مشخص بشوند و این سایت بتواند به شما اعتماد کند واجب است. این نمونه ها در پروفایل شما نمایش داده نمی شوند و صرفا برای گرفتن تاییده از سایت هستند.

پس از این مرحله باید اکانت خود را وریفای کنید و پس وریفای کردن در مسابقات شرکت کنید. پروژه های خود را انجام دهید درآمد دلاری داشته باشید. توجه داشته باشید در هیچکدام از مراحل با ip ایران کار نکنید، کشور های اطراف را به عنوان کشور خود بنویسید و برای وریفای کردن اکانت خود عکس پاسپورت خود را بفرستید.

کسب درآمد دلاری از سایت DESIGNE 99

نحوه ی نقد کردن درآمد ارزی

برای نقد کردن درآمدهای دلاری در ایران باید به یکی از حساب های بانکی معتبر نظیر ویزا کارت یا مستر کارت و کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال دسترسی داشته باشید. دسترسی به این حساب ها از ایران به صورت مستقیم امکان پذیر نیست اما شرکت های واسط مانند ایرانیکارت این خدمات را در اختیار شما قرار می دهند.

افتتاح حساب پی پال در ایران: پی پال در واقع یک کیف پولی الکترونیکی به حساب می آید. به این معنا که با ساخت اکانت در سایت paypal.com دسترسی کاربران به خدمات پرداخت و دریافت های مالی فعال می شود. اما پس این مرحله از کاربران می خواهد که نسبت به احراز هویت اکانت خود اقدام نمایند. با توجه به تحریم های مالی علیه ایران، امکان استفاده از خدمات و طبیعتاً افتتاح حساب پی پال در ایران محدود شده است اما شرکت ایرانیکارت با استفاده از اعتباری که در کشور های همسایه دارد اکانت پی پال وریفای شده به هم وطنان در ایران ارائه می دهد.

کلام آخر

کسب درآمد دلاری در ایران غیر ممکن نیست، تنها کافیست که با بهترین سایت های مناسب با حوزه کاری خود آشنایی داشته باشید. در این مقاله به کسب درآمد دلاری از سایت دیزاین 99 پرداختیم. در صورتی که پیشتر از این سایت یا سایت های مشابه استفاده کرده اید و موفق به کسب درآمد دلاری شده اید، تجربیات خود را در قسمت کامنت ها با دیگر کاربران در میان بگذارید.

کسب درآمد دلاری از سایت 99Designs ، طراحان بخوانند
در سال های اخیر با بالا رفتن نرخ دلار در ایران بسیاری از افراد به کسب درآمد دلاری فکر می کنند. اما همیشه موانعی بر سر راه ما قرار می...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...