دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

mcn یوتیوب (youtube) چیست؟ ویژگی های بهترین شرکت mcn

mcn یوتیوب (youtube) چیست؟ ویژگی های بهترین شرکت mcn

اگر به تازگی با یوتیوبرها و دنیای درآمدزایی آن‌ها آشنا شده‌اید، حتما این سوال برایتان پیش آمده است که mcn یوتیوب چیست و چه کمکی به یوتیوبرها می‌کند؟! با اینکه یوتیوبرها یکی از جذاب‌ترین شغل‌های دنیا را دارند، اما در برخی موارد مانند نقد کردن درآمد خود، با چالش‌های زیادی مواجه می‌شوند. شرکت های mcn در واقع واسطه‌هایی میان کمپانی یوتیوب و تولیدکنندگان محتوا هستند که سرویس‌های مهمی مثل مدیریت کانال، پروموت محتوا، حمایت از حق کپی رایت، نقد و انتقال درآمد و خدمات دیگری را برای یوتیوبرها ارائه می‌دهند. یکی از اصلی‌ترین خدمات شرکت های ام سی ان، نقد کردن درآمد ارزی یوتیوبرها مخصوصا در کشور ایران است؛ اگر شما هم برای فعالیت در چنل خود به کمک نیاز دارید، قطعا mcn راه حل خوبی خواهد بود؛ اما بهتر است، پیش از مراجعه به این شرکت‌ها، با خدمات کلی، مزایا و معایب و درکل سود و ضرر خود در همکاری با آن‌ها آشنا شوید. اگر به اطلاعات دقیق و کاملی از شرکت های ام سی ان یوتیوب نیاز دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید!

شرکت MCN یوتیوب چیست؟

ام سی ان یا Multi-Channel Network شرکت‌هایی هستند که خدمات ارزشمندی را به تولیدکنندگان ویدئو مخصوصا در پلتفرم یوتیوب ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها توسط Youtube تایید شده‌اند و به صورت رسمی در اروپا و آمریکا مشغول به فعالیت هستند. تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب می‌توانند از خدمات و سرویس‌های متنوع شرکت های mcn ازجمله نقد کردن درآمد یوتیوب و انتقال آن، مدیریت کانال، پروموت کردن محتواهای تولیدشده، حمایت از حق کپی رایت تولیدکننده محتوا و سایر مواردی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، استفاده کنند. همچنین شرکت های ام سی ان یوتیوب صاحب یک اکانت ادسنس مرکزی هستند که چنل‌های مختلفی به آن متصل است و درآمد این کانال‌ها در پایان هر ماه به این حساب واریز می‌گردد؛ در نتیجه با ام سی ان فرآیند دریافت و نقدکردن درآمد از یوتیوب مخصوصا در ایران باتوجه به تحریم‌های مالی، ساده‌تر می‌شود.

شرکت MCN یوتیوب چیست ؟

مزایا و معایب شرکت های mcn یوتیوب

اگر شماهم یک یوتیوبر هستید و قصد استفاده از خدمات شرکت mcn یوتیوب را دارید، لازم است با مزایا و معایب این شرکت‌ها آشنا شوید. همانطور که می‌دانید، هر پلتفرمی در کنار مزیت‌های زیادی که دارد با معایبی هم همراه است که دانستن آن به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه‌تر عمل کنید.

مزایای شرکت های mcn

  • دریافت قانونی درآمد از کانال یوتیوب باوجود تحریم‌های مالی
  • کارمزد پایین تسویه درامد از یوتیوب با کارمزد حدود 15تا 25 درصد
  • دارای پشتیبانی قوی و حرفه‌ای و ارائه راهکارهای فنی به تولیدکنندگان ویدئو
  • افزایش سابسکرایب کانال
  • بهره‌مندی از خدمات مشاوره و آموزش یوتیوب
  • امکان ارتباط با سلبریتی‌ها و افراد معروف در زمینه تولید محتوا

معایب شرکت های mcn

  • اگر به اندازه کافی در مورد شرکت های mcn پرس‌و‌جو نکنید و به یک شرکت غیر معتبر کانکت شوید، ممکن است این شرکت‌ها با زیر پا گذاشتن قوانین مانند فرار مالیاتی، حساب ادسنس آن‌ها بسته شود. در این صورت دیگر شما امکان دریافت درامدهای دلاری خود از یوتیوب را نخواهید داشت.
  • باتوجه به اینکه شرکت‌های بزرگ mcn کانال‌های زیادی را پوشش می‌دهند، عضویت در این شرکت‌ها ممکن است این احتمال را به وجود آورد که نتوانند به خوبی به رشد کانال شما کمک کنند.
  • با عضویت در شرکت های mcn، با محدودیت در خصوص نوع تولید محتوا مواجه می‌شوید، چراکه ممکن است محتوای شما در راستای اهداف شرکت نباشد.
  • شرکت های mcn قوانین خود را دارند و ممکن است به همین علت فعالیت شما با برخی از برندها محدود شود، در نتیجه نمی‌توانید به اندازه کافی از توان شرکت‌ها به نفع کانال خود استفاده کنید.

برای درآمدزایی در این دنیای جذاب، مطالعه مطلب چگونه از طریق یوتیوب پول در بیاوریم و کسب درآمد کنیم؟ را از دست ندهید!

خدمات شرکت های MCN یوتیوب

خدمات شرکت های mcn یوتیوب موارد زیر هستند:

  • گرفتن کانکت آیدی
  • فعالسازی مانیتایزیشن کانال از طریق شرکت ام سی ان
  • تبلیغات و پروموت کردن محتوای تولید شده
  • مشاوره برای تولید محتوا در یوتیوب
  • رعایت قوانین کپی رایتینگ ویدیو شما
  • مشارکت مستقیم و یا غیر مستقیم در پروسه ساخت پروژه شما
  • مدیریت کانال یوتیوب شما
  • بهینه‌سازی‌های مرتب و کارآمد برای اکانت شما
  • حمایت از حقوق کپی رایت تولیدکنندگان محتوای یوتیوب
  • ارتباط مستقیم با یوتیوب از طریق تلفن
  • افزایش درآمد از طریق ام سی ان
  • نقد کردن درآمد از کانال یوتیوب

خدمات شرکت های mcn چیست

در ادامه به شرح مهم ترین خدمات شرکت های mcn  می‌ پردازیم:

  • نقد کردن درآمد کانال یوتیوب

استفاده از خدمات نقد کردن درامد کانال یوتیوب شرکت های ام سی ان، یک فرصت مناسب برای فرار از مشکلات دریافت درآمد از یوتیوب در ایران است. از آنجایی‌که ایرانی‌ها نمی‌توانند YPP یا YouTube Partner Program را فعال کنند، پس امکان اتصال کانال خود به ادسنس را ندارند. اگر شما نتوانید به حساب ادسنس متصل شوید، نمی‌توانید کسب درآمد از یوتیوب را فعال کنید. در چنین شرایطی، شرکت های mcn به شما کمک می‌کنند تا درامد خود از یوتیوب را در ایران به آسانی دریافت نمایید و در ازای آن، مبلغی را به عنوان کارمزد کسر خواهند کرد.

  • گرفتن کانکت آیدی

یوتیوب با پشتیبانی از سیستم Content ID به صاحبان اثر این اجازه را می‌دهد تا از محتوای خود در کانال یوتیوب محافظت کنند. مثلا اگر شما صاحب یک کانال موسیقی هستید که نمی‌خواهید دیگران بدون رضایت شما در محتواهای کانال خود از آن استفاده کنند، از طریق ام سی ان می‌توانید بر روی هر موسیقی لیبل بزنید و اعلام کنید که این اثر متعلق به شماست.

  • فعال سازی مانیتایزیشن کانال از طریق شرکت ام سی ان

هر زمان که به شرایط کسب درامد از یوتیوب رسیدید، لازم است تا درخواستی مبنی بر پیوستن به برنامه یوتیوب پارتنر را ارسال کنید که اگر در این بین با مشکلی ازجمله کپی رایت استرایک مواجه شوید، احتمالا درخواست مانیتایز کانال‌تان رد خواهد شد. شرکت های ام سی ان به واسطه اینکه دارای ارتباطات نزدیکی با یوتیوب هستند، این مشکلات را به سادگی حل می‌کنند و دیگر نیاز نیست برای درخواست مجدد به یوتیوب، 90 روز منتظر بمانید. همچنین با اتصال حساب ادسنس ام سی ان به کانال یوتیوب، تنها 24 ساعت زمان لازم است تا کانال شما مانیتایز شود، چراکه این کانال از نظر یوتیوب کاملا معتبر شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: قوانین جدید یوتیوب برای مانیتایز شدن

  • پروموت کردن محتوای تولید شده

از آنجایی‌که شرکت های mcn معتبر بواسطه اعتبار خود با کانال‌های متعددی همکاری دارند، می‌توانند کانال یوتیوب شما را در کانال‌های دیگر پروموت کنند که این کار به بیشتر دیده‌شدن محتوای کانال شما کمک می‌کند. از این رو تعداد بازدیدها، سابسکرایبر و واچ تایم کانال افزایش می‌باید و در نتیجه شاهد رشد چشمگیر کانال خود خواهید بود.

  • مشاوره برای تولید محتوا در یوتیوب

همانطورکه گفتیم، شرکت های mcn با کانال‌های یوتیوب زیادی همکاری می‌کنند و از تجربه‌های زیادی در حوزه یوتیوب، برخوردار هستند. در نتیجه شما می‌توانید از مشاوره‌های مفید این شرکت‌ها در خصوص تولیدمحتوا در یوتیوب، مانند اینکه چطور تگ بزنید و یا اینکه چه سبک محتوا تولید کنید، استفاده نمایید.

  •  حمایت از حقوق کپی رایت تولیدکنندگان محتوای یوتیوب

شرکت های ام سی ان از محتوای کانال شما محافظت می‌کنند؛ به این معناکه اگر فرد دیگری بدون اجازه از ویدئوهای کانال شما استفاده و آن را در چنل خود آپلود کند، شرکت ام سی ان می‌تواند درخواست حذف ویدئو را به یوتیوب ارسال کند و یا از یوتیوب بخواهد تا تمامی درامد حاصل از تبلیغات این ویدئو را در اختیار صاحب اصلی ویدئو درآورد.

  • ارتباط مستقیم با یوتیوب از طریق تلفن

به طور کلی هنگامی‌که شما به شرکت های ام سی ان متصل هستید، یوتیوب با کانال شما نسبت به کانال‌های دیگر منصفانه‌تر رفتار می‌کند. در خصوص اهمیت این موضوع می‌توان گفت که تنها راه ارتباط مستقیم یوتیوبرها با یوتیوب حتی از طریق تلفن، ام سی ان‌ها است که برای سایر افراد مقدور نیست.

  • افزایش درامد از طریق ام سی ان

شما با استفاده از خدمات مشاوره برای تولید محتوا در یوتیوب و بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند آنان می‌توانید پیشرفت بیشتر و سریع‌تری داشته باشید. باتوجه به اینکه ادسنس این شرکت‌ها به کانال‌های مختلفی متصل است، بعد از اتصال کانال به ام سی ان به طور اتوماتیک، cpm یا درآمد شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

ویژگی بهترین شرکت های MCN

حالا که متوجه شدیم شرکت mcn چیست و چه خدماتی دارد، در اینجا ویژگی بهترین شرکت های ام سی ان را بازگو می‌کنیم.

بهترین ویژگی‌های شرکت ام سی ان یوتیوب عبارتنداز:

  • نقدکردن درامد ارزی به صورت ایمن و مطمئن

یکی از پرطرفدارترین خدمات ام سی ان یوتیوب باتوجه به تحریم‌های مالی موجود در کشور، نقد کردن درآمد ارزی به شکلی مطمئن است که کسب درامد دلاری برای یوتیوبرهای ایرانی را آسان‌تر می‌کند. فقط به این موضوع دقت کنید که شرکت موردنظر، باید معتبر باشد؛ اگر شرکت mcn یوتیوب اعتبار کافی نداشته باشد، احتمال مسدود‌شدن کانال‌های متصل به آن و از دست رفتن حقوق شما وجود دارد. در این صورت حتی شما دیگر نمی‌توانید درآمد خود را نقد کنید.

  • محاسبه نرخ ارز به قیمت روز

بسیاری از یوتیوبرها به دنبال نقد کردن درآمد یوتیوب بوسیله شرکت های mcn هستند. البته در این روش هم گاها با مشکلاتی مواجه می‌شویم، مثلا برخی از شرکت‌ها به دلیل نوسانات نرخ بازار، ممکن است هزینه شما را با نرخ پایین‌تر ارز محاسبه و واریز نمایند. بنابراین دقت کنید که شرکت ام سی انی که انتخاب می‌کنید، محاسبه ارز را به قیمت روز انجام دهد.

  • مدیریت بالا در حق کپی رایت

سومین ویژگی بهترین شرکت های mcn این است که به کپی رایت و مدیریت آن اهمیت ویژه‌ای قائل باشند. شما می‌توانید تمامی مباحث حقوقی مربوط به کانال‌های یوتیوب را به این شرکت‌ها واگذار کنید که کمی قبل‌تر به طور کامل به آن پرداختیم.

ویژگی های بهترین شرکت های ام سی ان mcn

نحوه کسب درآمد شرکت های MCN

چقدر درباره نحوه کسب درآمد از شرکت های MCN می‌دانید؟ در ابتدا گفتیم که نقد کردن درامد ارزی یکی از خدمات مهم شرکت های ام سی ان است، اما چگونه یوتیوبرهای ایرانی می‌توانند درآمد خود را کسب کنند؟ در واقع یوتیوب تمامی درآمدهای حاصل از کانال‌های یوتیوب متصل به mcn را در پایان هر ماه به اکانت شرکت ادسنس مربوطه انتقال می‌دهد و این شرکت درآمدهای شما را به ریال تبدیل می‌کند و سپس با کم‌کردن کارمزد خود، آن را به حساب‌تان در ایران واریز خواهد کرد.

دریافت درآمد یوتیوب از طریق mcn در ایران

نقدکردن درآمد ارزی از یوتیوب برای ایرانیان همواره کار مشکل و زمان‌بری بوده است، اما درحال حاضر با کمک شرکت‌های واسطه ادسنس می‌توانید این مسیر را ساده‌تر کنید! باتوجه به حجم بالای تقاضا جهت نقد کردن درآمد ارزی از طریق mcn در ایران، شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند که ما در ادامه این مقاله به معرفی بهترین شرکت های mcn برای یوتیوب در ایران می‌پردازیم. این شرکت‌ها در ازای دریافت کارمزد، خدمات خود را به شما ارائه می‌دهند.

بهترین شرکت mcn برای یوتیوب در ایران

با تمام مزایا و کاربردهایی که شرکت های ام سی ان برای یوتیوبرهای ایرانی دارند، اما متاسفانه، در حال حاضر شرکت های mcn  رسمی در داخل ایران وجود ندارند! دلیل این موضوع، عدم کارایی mcnها برای یوتیوبرهای ایرانی نیست، بلکه دلیل آن تحریم‌های حاضر برای ساخت حساب‌های ادسنس و فراهم کردن سایر شرایط لازم برای ارتباط با شرکت یوتیوب از داخل ایران است.

توجه داشته باشید که عدم سرویس دهی شرکت های mcn در ایران، به معنای غیرممکن بودن نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران نمی‌باشد! چراکه، برای حل این چالش، شرکت‌های معتبری همچون افراک (دپارتمان تخصصی یوتیوب ایرانیکارت) وجود دارند به صورت رسمی و قانونی درامد یوتیوب کاربران خود را نقد کرده و به صورت ریالی به آنها پرداخت می‌کنند. افراک به عنوان پارتنر پریمیوم رسمی گوگل در ایران شناخته شده است و تاکنون خدمات بین المللی خود را در راستای سرویس‌های گوگل ادز، یوتیوب و… به کاربران خود ارائه می‌کند.

ریسک های همکاری با شرکت های mcn

با اینکه شرکت های mcn یوتیوب از نظر قانونی توسط گوگل پذیرفته شده‌اند، اما همواره ریسک‌هایی جهت همکاری با این شرکت‌ها وجود دارد که عبارتنداز:

  • وعده های دروغین شرکت های ام سی ان

برخی از شرکت های ام سی ان صرفا برای اینکه یوتیوبرها را ترغیب به ثبت‌نام کنند، وعده‌های دروغین زیادی را به شما می‌دهند. پس مراقب باشید تا گول ادعاهای کاذب شرکت‌های نامعتبر را نخورید و حتما قبل از ثبت‌نام درباره شرکت و پیشینه آن تحقیقات لازم را انجام دهید.

  • تقسیم درامد حاصل از تبلیغات

همانطور که می‌دانید درآمد حاصل از تبلیغات به صورت 45 / 55 درصد میان شما و یوتیوب تقسیم می‌شود. حالا اگر پای شرکت های mcn هم درمیان باشد، این شرکت‌ها بخشی از سود 55 درصد را به عنوان کارمز خود دریافت می‌کنند؛ بنابراین، سود شما کمتر خواهد شد.

  • مشکلات حقوقی در عقد قراردادها

قبل از اینکه سراغ عقد قرارداد با شرکت های mcn بروید، بهتر است در مورد شرایط و حقوق خود در این شرکت‌ها مطالعه کنید. این قراردادها در بازه زمانی حدود 18 ماه تا 5 سال بسته می‌شوند و تا پایان مدت قرارداد، شما قادر به تغییر مفاد آن نخواهید بود. بنابراین توجه کنید که قرارداد باید از حقوق شما و شرکت ام سی ان به طور منصفانه حمایت کند!

بهترین راه برای جلوگیری از اینگونه مشکلات، مذاکره با شرکت mcn قبل از عقد قرارداد است. اگر شرکت تمایلی به مذاکره نشان نداد، شما هم دلیلی جهت همکاری با آن‌ ندارید. حتی می‌توانید از این شرکت‌ها درخواست کنید تا به صورت آزمایشی تنها در یک بازه زمانی مشخص با آنان همکاری کنید تا درصورت عدم رضایت، بتوانید به راحتی از شرکت جدا شوید.

همچنین بخوانید:حکم شرعی کسب درآمد از یوتیوب

داستان mcn و یوتیوب!

در خلاصه باید گفت که داستان mcn در ایران به یوتیوبرهای ایرانی کمک می‌کند تا از خدمات ارزشمندی همچون نقد کردن درامد ارزی، محافظت از محتوای ویدئویی و حتی افزایش درآمد بهره‌مند شوند. اگر شماهم تصمیم دارید از خدمات این شرکت‌ها استفاده کنید، همکاری با شرکت های mcn  بر اساس قراردادهای منصفانه، بسیار سودآور خواهد بود. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. شماهم می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

mcn یوتیوب (youtube) چیست؟ ویژگی های بهترین شرکت mcn
اگر به تازگی با یوتیوبرها و دنیای درآمدزایی آن‌ها آشنا شده‌اید، حتما این سوال برایتان پیش آمده است که mcn یوتیوب چیست و چه کمکی به یوتیوبرها می‌کند؟! با اینکه...
4.88 از 8 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    من میخوام کار یوتیوب را شروع کنم میشه بهم کمک کنید و بگید ک چطور میتونم و اینکه چطور با یوتیوب قرار داد ببندم و درامد زایی کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام وقت بخیرببخشید. سوالی داشتم ونیازبه راهنمایی دقیق بنده چنلم ۱۴۵۰سابسکرب داره ونزدیک به۶هزارساعت واچ تایم واصلا بلدنیستم باشرکت شما حرف بزنم برای قرارداد راهنمایی کنید،واینکه اززمانی که چنلم مانیتایز شده تا الان هرچی درامدخورده چنلم بهم میدن یا ازوقتی قراردادبستم تازه شروع میشه؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می‌رساند جهت کسب راهنمایی‌ به صورت کامل و جامع، با شماره 02191092000 تماس حاصل فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با توجه به اینکه تو شرکت های mcn حساب ادسنس خیلی از چنل ها مشترکه، اگه یه چنل دیگه کپی رایت یا قوانین یوتوب رو رعایت نکنه چنل من هم بسته میشه. چه راه حلی برای این مسئله در نظر گرفتین؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و وقت بخیر
      برای مشاوره بهتر لطفا به سایت afrak.com مراجعه نمایید و یا با شماره های دپارتمان افراک مجموعه در ارتباط باشید

      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام میخواستم بدونم ام سی ان ها فقط درامد را منتقل میکنن یا حدمات افزایش بازدید واقعی و مانتایز هم انجام میدهند؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است جهت هماهنگی در رابطه با کارمزد دریافت درامد ارزی خود به سایت افراک به نشانی afrak.com مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام مدت زمان قرار داد ها چه قدر است: مثلا 1 ماه یا 1 سال و …

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند نقد کردن درامد ارزی شما محدودیت زمانی مشخص ندارد و با توجه به تمایل شما جهت همکاری با مجموعه می باشد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام اگه با شما کار کنم چند درصد از درآمدم به خودم میرسه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشیدامکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد
      جهت اطلاع دررابطه با کارمزد دریافت وجه لطفا به سایت افراک به نشانی afrak.com مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام لطفاً میشه به من بگید چه جوری با شما ارتباط پیدا کنم من کانال به درآمدزایی رسیده با شما ارتباط پیدا کنم لطفاً شما را بنویسید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشیدامکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد
      در این صورت برای هماهنگی لطفا به مجموعه افراک به نشانی afrak.com مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. با سلام،
    برای کار با ایرانکارت و دریافت درآمد یوتیوب از شما حداقل باید چه سنی داشته باشیم؟
    با تشکر.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. با سلام و عرض ادب من اگر کانالی داشته باشم که در مرز مانتایز شدن باشه ایرانیکارت برای من نقدش میکنه و اینکه
    مالیات شرایطش چجوریه مالیاتو رو پورسانتتون میگیرید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشید امکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد.
      لذا برای هماهنگی در این زمینه می توانید به سایت افراک به نشانی afrak.com l مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام یک سوال درباره درامد از یوتیوب دارم
    اگر من فرایند 1000 تایی شدن سابسکرایبم و 4000 ساعت واچ تایمم بیشتر از 1 سال طول بکشه دیگه نمیشه به درامد رسید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند هر زمان که کانال شما به مرحله درامدزایی رسید، یعنی 1000 سابسکرایب و 4000 بازدید داشته باشید امکان نقد کردن درامد ارزی شما توسط مجموعه امکان پذیر می باشد .
      شایان ذکر است پس از رسیدن به این مرحله می توانید به سایت افراک با نشانی afrak.com مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. با سلام و خسته نباشید ?
    خبر را تو همین سایت میزارین ?
    ?❤?❤?❤?❤?❤?❤

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رسانددر صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشیدامکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد.
      جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت afrak.com مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. برای نقد کردن درآمد ایرانیکارت چند درصد ور میداره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند در صورتی که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و Subscribe ۱۰۰۰ داشته باشید.
      امکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد و کارمزد نقد کردن از سمت مجموعه ۲۰ درصداز مبلغ دریافتی شما می باشد .
      شایان ذکر است جهت هماهنگی در این زمینه می توانید به سایت زیز مراجعه فرمایید
      afrak.com
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام،وقت بخیر،ببخشید برای قرارداد با mcn حداقل به چه سنی نیازداریم؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          ضمن تشکرر از توجه شما به اطلاع می رساند برای استفاده از خدمات موردنظر خود با هر سنی می توانید اقدام فرمایید
          جهت هماهنگی در این زمینه نیز می توانید با شماره های ثابت مجموعه داخلی ۵ تماس حاصل فرمایید
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام
        می خواستم بدونم چطور میشه با شما و یا mcn های دیگه ارتباط داشته باشم؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام
          کاربر گرامی لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمایید.
          ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۰
          شماره تلفن های دفترمرکزی:
          ۰۳۱۳۱۱۱۷
          داخلی ۵۰۱ الی ۵۰۸

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      با عرض پوزش در این رابطه اطلاعی نداریم
      موفق باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام وقت بخیر ، آیا من برای دریافت پول از یوتیوب ، از ابتدا باید با همکاری شما کانال را تأسیس کنم ؟
    و یا ابتدا کانال باید به حد درآمد زایی خود برسد و سپس با شما همکاری کنم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند برای این امر شما می توانید خود اقدام به ایجاد کانال یوتیوب فرمایید و در این زمینه نیاز به همکاری با مجموعه نمی باشد .
      شایان ذکر است هر زمان که کانال شما به مرحله درامد زایی رسید یا به عبارتی دیگر اکانت شما مانیتایز شد می توانید از خدمات مجموعه جهت نقد کردن درامد ارزی خود استفاده نمایید
      موفق باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام وقت بخیر ، نتیجه معلوم نشد ؟ الان برای گرفتن درامد با ایرانیکارت میشه همکاری داشت ؟ چطور ؟ ممنون از شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام بله می توانید درآمد خود را از طریق ایرانیکارت نقد کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. سلام و خسته نباشید . زیگ زاگ نتورک و یا مولتی چنل های دیگر به سن توجه میکنند ؟؟ منظور محدودیت سنی دارد؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر، زیک زاک نتورک نیز مانند ما یک MCN هستند. ما برای نقد کردن درآمد یوتیوب شرایط سنی خاصی نداریم به احتمال زیاد آن ها نیز چنین شرایطی ندارد اما برای اطلاعات بیشتر باید به سایت مرجع مراجعه نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • شما الان میتونین برای کسب درامد یوتیوب همکاری کنین ؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام بله با کارشناسان ایرانیکارت تماس بگیرید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام خسته نباشید
    ببخشید اگه ما بخوایم حساب خارجی مثل پی پال داشته باشیم که بخوایم از ایرانیکارت دریافت کنیم نیاز به معافیت سربازی داره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا در سایت ثبت نام کنید و به بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • باسلام خدمت شما من یک سوالی داشتم من 13سال دارم و می خواهم کانال یوتیوب بزنم اگر کانال من به درآمد زایی برسد می توانم با شما همکاری داشته باشم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          به استحضار می رساند هر زمان که اکانت شما مانیتایز شده باشد یعنی بازدید شما به ۴۰۰۰ رسیده باشد و ۱۰۰۰Subscribe داشته باشیدامکان نقدکردن درامد ارزی شما توسط مجموعه ما وجود دارد
          پیروز باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. عرض سللام و خسته نباشید
    گفته بودید ایرانیکارت در صدد بررقراری پل با شرکت های mcn هست
    هنوز به نتیحه نرسیده ؟
    چون به نظرم کار کردن با شما و پیگیری راحت تر باشه نسبت به سایر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام، در حال مذاکره هستیم در صورت مشخص شدن نتیجه در وب سایت اطلاع رسانی می شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. کار با یک ام سی ان مزایای خیلی بیشتری هم میتونه داشته باشه و به هر یوتوبری که تازه میخواد شروع کنه پیشنهاد میشه وارد یک ام سی ان بشه.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. با سلام و خسته نباشید.
    آیا باید قبل اینکه کانال یوتیوب رو ایجاد کنم با این شرکت ها قرارداد ببندم یا بعد از اینکه به درآمد زایی رسید؟
    آیا باید یه حساب خارجی مثل پی بال داتشه باشم برای دریافت وجه از این شرکت ها یا خیر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، همانطور که ذکر شد، این شرکت ها طیف بسیار گسترده ای را در زمینه قرارداد ها پوشش میدهند و در مورد سوال دوم نیز جواب مثبت است. ایرانیکارت در صدد برقراری پلی برای استفاده از این سرویس ها برای هموطنان عزیز میباشد که به زودی به سمع و نظر شما خواهد رسید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من مدرس بخش کامپیوتر هستم و میخوام روی علم خودم تولید محتوا کنم برای کسب درامد از طریق یوتیوب .ولی توی ایران هستم و کسی را توی کشور اروپا ندارم .نمیدونم از کجا و چطوری شروع کنم .میشه کمکم کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام و عرض ادب کاربر گرامی،
        ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می‌رساند که برای کسب آگاهی و اطلاعات در زمینه کسب درآمد از یوتیوب بهتر است ابتدا مقاله‌های آموزش‌های یوتیوبر شدن و نحوه ساخت کانال یوتیوب را مطالعه بفرمایید. و برای نقد کردن درآمد خود از راهنمایی‌های افراک استفاده نمایید.
        پایدار باشید
        ایرانیکارت

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...