حواله ها

راه های ارسال حواله کرون سوئد

راه های ارسال حواله کرون سوئد

ارسال حواله ارزی به خارج از کشور با استفاده از شبکه بانکی ایران امکان پذیر نیست. افرادی که به دنبال راهی برای پرداخت ارزی یا خرید اینترنتی از سایت های خارجی هستند، معمولاً از صرافی ها کمک می گیرند. از طرفی صرافی ها نیز بیشتر از ارز های پرکاربرد مثل دلار یا یورو استفاده می کنند. به همین دلیل افرادی که نیاز به ارسال حواله هایی که با ارز های متفاوت باشند، معمولاً با مشکل پیدا کردن صرافی که امکان ارائه این خدمات را داشته باشد مواجه هستند. در مقالات قبلی راه های ارسال حواله های مختلفی مثل راند آفریقای جنوبی یا وون کره جنوبی را معرفی کردیم. در این مقاله نیز همراه ما باشید تا راه های ارسال حواله کرون سوئد را بررسی نماییم.

انواع راه های ارسال حواله ارزی

اگرچه تحریم های بین المللی باعث شده بیشتر کشور های جهان با محدودیت بیشتری با ایران تبادل مالی داشته باشند، اما همچنان شهروندان ایرانی زیادی هستند که نیاز به یک رابط مالی برای انتقالات ارزی دارند. این افراد باید با استفاده از روش های مختلف به شبکه مالی جهانی دسترسی پیدا کنند. این روش ها با محدودیت همراه هستند، اما غیر ممکن نیستند.

در دنیای امروز شیوه های مختلفی برای انتقال پول وجود دارد. در گذشته این روش ها محدود به حواله های بانکی بود. اما امروزه انواع حواله ارزی را به صورت زیر می توان دسته بندی کرد:

ارسال حواله کرون

در ادامه هر یک از این روش ها توضیح داده خواهند شد.

حواله سوئیفت چیست؟

حواله سوئیفت به حواله بین بانکی گفته می شود که بین حساب های بانکی طرفین انتقال می یابد. برای ارسال حواله سوئیفت نیاز به افتتاح حساب ارزی توسط طرفین است. حواله سوئیفت معمولاً چند روز کاری زمان لازم می برد. به این دلیل که این حواله بین بانک های متعددی منتقل می شود تا به حساب دریافت کننده واریز گردد.

چنانچه از این روش برای ارسال حواله کرون سوئد استفاده کنید باید در نظر داشته باشید که از آن جایی که حواله از حساب دلاری یا یورویی ارسال می شود، شامل کارمزد تبدیل ارز نیز خواهد شد.

ارسال حواله سوئیفت از ایران

برای ارسال حواله سوئیفت یا TT از ایران می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت بهره ببرید. به این صورت که معادل ریالی مبلغ حواله به علاوه کارمزد را پرداخت می نمایید و ایرانیکارت حواله ارزی شما را به حساب بانکی گیرنده واریز می نماید. از این روش برای پرداخت هزینه ها ی دانشگاه و اپلای می توانید استفاده کنید.

انواع حواله نقدی

برای حواله نقدی می توان از شبکه های مالی وسترن یونیون و مانیگرام استفاده کرد. شیوه عملکرد این حواله ها به این صورت است که فرستنده وجه حواله به یکی از باجه های این شبکه ها تحویل می دهد. علاوه بر وجه حواله باید مشخصاتی در رابطه با گیرنده نیز ارائه کند. چند دقیقه پس از تحویل وجه به باجه وسترن یونیون دریافت کننده با ارائه کارت شناسایی خود می تواند حواله را دریافت نماید.

ارسال حواله کرون

با توجه به این که نمایندگی مانی گرام در ایران وجود ندارد می توانید با استفاده از خدمات مجموعه از این روش برای ارسال حواله استفاده نمایید. استفاده از این شیوه ویژگی هایی دارد که بهتر از پیش از انتخاب این راه برای ارسال حواله کرون سوئد در نظر داشته باشید.

  • این حواله یکی از فوری ترین حواله های ارزی به حساب می آید. زمان لازم برای ارسال حواله وسترن یونیون تنها چند دقیقه است.
  • کارمزد این حواله نسبتاً بالا است. به همین دلیل توصیه می شود تنها در شرایطی که باید به صورت فوری حواله ارسال کنید، این شبکه را انتخاب نمایید.
  • با توجه به این که ممکن هست برای ارسال حواله کرون سوئد ملزم به پرداخت نرخ تبدیل ارز شوید، بهتر است از این شیوه برای ارسال حواله دلرای یا یورویی استفاده کنید.

حواله آنلاین ایرانیکارت

ایرانیکارت برای کاربرانی که به دنبال راهی برای ارسال حواله کرون سوئد هستند، راه حلی ساده و کاربردی دارد. با استفاده از حواله آنلاین ایرانیکارت بدون محدودیت و نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز می توانید انواع حواله ارزی به سراسر جهان ارسال نمایید. این روش به صورت آنلاین، با حداقل کارمزد و در کمترین زمان ارسال می شود. در صورت تمایل با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

راه های ارسال حواله کرون سوئد
فهرست محتوا انواع راه های ارسال حواله ارزیحواله سوئیفت چیست؟ارسال حواله سوئیفت از ایرانانواع حواله نقدیحواله آنلاین ایرانیکارت ارسال حواله ارزی به خارج از کشور با استفاده از شبکه بانکی...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام خسته نباشید
    میخواهم ۳۰ میلیون بفرستم ایران
    بهترین راه برای فرستادن کدام
    ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بستگی به میزان مبلغ واریزی و روش واریز طرف مقابل شما متفاوت است. از روش‌های مختلفی مثل حساب بین المللی چون پی پال، وب مانی و پرفکت مانی و کارت‌های اعتباری چون ویزا کارت و مستر کارت می‌توان به دریافت وجه مورد نظر اقدام کرد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام من میخوام از سوعد به ایران به مبلغ ۴۰۰۰ کرون واریز کنم بهترین راه برای فرستادن کدوم راهه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، بستگی به روش واریز فرد ارسال کننده متفاوت است. با چه روشی قرار است برای شما پول ارسال گردد؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام
    جهت پرداخت شهریه دانشگاه به مبلغ ۵۵۰۰۰ کرون به مقصد سوئد با شرایط بازپرداخت درصورت عدم صدور ویزا راهنمایی فرمائید با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      لطفا برای دریافت و مطالعه تاییده ریفاند، در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام;
    من میخواهم مبلغ 900 SEK به حساب یکی از دانشگاه های سوئد واریز کنم. بهترین و سریعترین راه چیه؟ چون محدودیت زمانی هم دارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام ! ببخشید من اطلاعاتی درباره حواله آنلاین ایرانیکارت میخواستم .
    با تشکر از شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند ارسال حواله های ارزی توسط مجموعه ایرانیکارت انجام نمی شود
      پیروز باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. روز بخیر..
    میخوام مقداری کرون از سوئد به ایران بیارم و خودم الان تهران هستم… سریع ترین و ارزانترین راه چیه و چه کار باید بکنم؟
    با سپاس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      خدمات ارسال و دریافت حواله از طریق ایرانیکارت انجام نمی شود. لطفا جهت دریافت این خدمات به صرافی مراجعه فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...