حواله ها

راه های ارسال پول به آرژانتین

راه های ارسال پول به آرژانتین

اگر یکی از اعضای خانواده شما در کشور آرژانتین زندگی می کند و نیاز به ارسال پول به آرژانتین دارید، شاید بهتر باشد با همه ی راه های ممکن برای ارسال حواله ارزی به این کشور آشنا باشید. البته باید در نظر داشت که همواره از انواع حواله ارزی برای ارسال حواله پزو آرژانتین نمی توان استفاده نمود. در این مقاله با نحوه ارسال حواله پزو آرژانتین آشنا شوید.

انواع راه های ارسال پول به آرژانتین

تحریم های مالی علیه ایران باعث شده دسترسی شهروندان ایرانی به شبکه مالی جهانی محدود باشد. به همین دلیل برای ارسال حواله یا پرداخت ارزی و خرید از سایت های خارجی نیاز به استفاده از راه هایی است که دسترسی شهروندان را به شبکه مالی بین المللی فراهم کند.

اگر این امکان برای شما فراهم نیست، برای انجام فعالیت هایی که نیاز به تبادل ارزی دارند، می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت بهره ببرید. به این منظور ابتدا در این سایت ثبت نام نموده سپس درخواست خود را از طریق ارسال تیکت در چت آنلاین یا از طریق ثبت در پنل برای کارشناسان ارسال نمایید. جهت ثبت نام در سایت از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت سفارش

ارسال حواله سوئیفت به کشور آرژانتین

حواله سوئیفت یا حواله TT به حواله بین بانکی گفته می شود. ارسال این حواله بین تمامی بانک های عضو شبکه سوئیفت امکان پذیر است. ارسال حوله ارزی سوئیفت تنها از طریق حساب بانکی طرفین امکان پذیر است. پس برای ارسال این نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید، یا می توانید از خدمات حواله سوئیفت ایرانیکارت بهره ببرید.

راه های ارسال پول به آرژانتین

افتتاح حساب ارزی

برای ارسال حواله سوئیفت از ایران نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید. این حساب باید در بانک های خارجی عضو شبکه سوئیفت افتتاح شود. به همین دلیل اغلب شهروندان ایرانی به این حساب ها دسترسی ندارند. اما این مانع با استفاده از خدمات ایرانیکارت قابل گذر است. کاربران می تواند با ایرانیکارت نسبت به دریافت حساب ارزی خود اقدام نمایند. این حساب ها همراه با یک کردیت کارت ویزا یا مستر عرضه ارائه می شوند و امکان دریافت حواله سوئیفت از سراسر دنیا دارند.

اما چنانچه تمایلی به باز کردن حساب بین المللی ندارید، همچنان می توانید حواله ارزی بین بانکی خود را با استفاده از خدمات مجموعه ایرانیکارت به سراسر جهان ارسال نمایید. لازم به ذکر است که ارسال حواله سوئیفت با ارز پزو شامل نرخ تبدیل ارز می شود. چرا که حساب های ارزی معمولاً با ارز هایی مثل دلار یا یورو شارژ می شوند.

ارسال حواله وسترن یونیون به کشور آرژانتین

وسترن یونیون شبکه مالی بین المللی است که بیشتر برای مواقعی استفاده می شود که زمان مهم ترین عامل در ارسال حواله باشد. کارمزد ارسال این حواله نسبتاً بالا است اما تنها چند ساعت پس از تحویل حواله به باجه ی وسترن یونیون، گیرنده می تواند در کشور مقصد، حواله را دریافت نماید. برای ارسال حواله وسترن یونیون نیازی به افتتاح حساب نیست. این حواله با ارئه مدارک شناسایی و یک کد رمز بین فرستنده و گیرنده منتقل می شود.

ارسال حواله پزو آرژانتین

ارسال حواله ارزی (بهترین نحوه ارسال حواله پزو آرژانتین)

علاوه بر راه های اشاره شده شیوه دیگری برای ارسال حواله هست نسبت به روش های نامبرده برتری هایی دارد. با استفاده از حواله آنلاین، ارسال حواله پزو آرژانتین شامل نرخ تبدیل ارز نخواهد شد. به علاوه این روش به صورت آنلاین و طی چند ساعت قابل انجام است. این روش در مبالغ بالا به خصوص به صرفه تر خواهد بود. با توجه به این که کارمزد و نرخ تبدیل روش های قبلی با افزایش مبلغ حواله، افزایش می یابند.

شما با کدام یک از راه های ارسال پول به آرژانتین آشنایی دارید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

راه های ارسال پول به آرژانتین
فهرست محتوا انواع راه های ارسال پول به آرژانتینارسال حواله سوئیفت به کشور آرژانتینافتتاح حساب ارزیارسال حواله وسترن یونیون به کشور آرژانتینارسال حواله ارزی (بهترین نحوه ارسال حواله پزو آرژانتین)...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. اگر بخوام مسترکارت آرژانتین تهیه کنم باید چیکار کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در حال حاضر متاسفانه این خدمات از طریق مجموعه ارائه نمی‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام ببخشید مستر کارت آرژانتین نمیفروشید یا ویزا کارت بدلیل شغلم مستر کارت یا ویزا کارتی میخوام که برای خود کشور آرژانتین باشد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...