حواله ها

راه های ارسال پول به اندونزی

راه های ارسال پول به اندونزی

امروزه به دلیل تحریم های مالی که علیه ایران ایجاد شده ارسال پول به کشورهای خارجی نیز به سختی قابل انجام می باشد. برای ارسال پول یا حواله به کشورهای مختلف باید از واسط ها استفاده کنید. اما شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی مجموعه ایرانیکارت علاوه بر ارسال پول به خرید از سایت ها و کشورهای خارجی نیز بپردازید. در این مقاله با راه های ارسال پول به اندونزی آشنا شوید.

انواع راه های ارسال پول به اندونزی

راه های مختلفی برای ارسال حواله به کشور اندونزی وجود دارد. برای این کار شما باید از حواله های بانکی یا شبکه های مالی معتبر در جهان استفاده کنید. راه هایی که امکان ارسال پول به اندونزی را فراهم میکنند شامل موارد زیر می باشند:

  • حواله سوئیفت
  • حواله وسترن یونیون
  • حواله مانی گرام
  • حواله پی پال
  • حواله آنلاین ایرانیکارت

راه های ارسال حواله به اندونزی

1- حواله سوئیفت

حواله سوئیفت نوعی حواله بین بانکی است. این حواله به بانک های عضو شبکه بانکی جهانی که سوئیفت نامیده می شود، امکان می دهد با یک دیگر نقل و انتقال مالی به صورت بین المللی داشته باشند. اگرچه بانک های ایرانی عضو این شبکه نیستند، اما با کمک ایرانیکارت، امکان ارسال حواله سوئیفت به نیوزلند فراهم شده است. حواله سوئیفت بین حساب های بانکی طرفین انتقال می یابد.

پس برای استفاده از این روش نیاز به حساب بانکی در بانک عضو این شبکه دارید. چنانچه این شرایط برای شما مقدور نیست، می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نمایید. ارسال حواله سوئیفت بسته به بانک دریافت کننده، 1 تا 3 روز کاری زمان می برد. نسبت به سایر روش ها، حواله سوئیفت زمانبر ترین و رسمی ترین روش ارسال پول است. بیشتر دانشگاه ها یا مراکز رسمی از این روش برای دریافت پول استفاده می نمایند.

2- حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون یکی از  شبکه مالی معتبر در جهان است. این شبکه مالی انجام تراکنش های مالی را ساده تر و در مدت زمان کوتاه تری انجام می دهد. برای ارسال حواله وسترن یونیون تنها کافی است کشور و شعبه دریافت کننده را به همراه مبلغ حواله به یکی از شعب وسترن یونیون تحویل دهید. سپس دریافت کننده در عرض چند دقیقه امکان تحویل وجه انتقالی را خواهد داشت.

وسترن یونیون در ایران شعبه ای ندارد. برای ارسال پول به اندونزی می توانید از خدمات حواله وسترن یونیون مجموعه ایرانیکارت بهره ببرید. ارسال حواله وسترن یونیون یک تا سه ساعت کاری زمان می برد.

انتقال پول به کشور اندونزی

3- حواله مانی گرام

حواله مانی گرام نیز کاملا شبیه به حواله وسترن یونیون می باشد. نحوه فعالیت این شبکه کاملا شبیه به وسترن یونیون بوده و نسبت به سوئیفت، سریع تر قابل انجام است. در صورتی که بسته به شرایط دریافت کننده شما در کشور اندونزی، ارسال حواله مانی گرام به مراتب متناسب تر از وسترن یونیون است، می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

4- حواله پی پال

پی پال یک سیستم مالی آنلاین است که به صورت بین المللی فعالیت می کند. پرداخت با پی پال با کارمزد کمتری نسبت به سایر راه ها انجام می شود. اما به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران، استفاده از این شبکه برای ایرانیان تحریم است. به همین دلیل انتقال وجه با پی پال نسبتاً با ریسک بیشتری همراه است. در صورتی که برای ارسال پول به اندونزی از پی پال استفاده می کنید، قوانین خاصی را باید با دقت دنبال کنید. در غیر این صورت ممکن است با مشکل لیمیت شدن حساب پی پال مواجه شوید. در صورتیکه از خدمات ایرانیکارت برای انتقال پول با پی پال استفاده کنید جای نگرانی وجود نخواهد داشت. انتقال حواله پی پال با ایرانیکارت یک تا سه ساعت کاری زمان می برد.

ارساله حواله به سراسر جهان

5- حواله آنلاین ایرانیکارت

علاوه بر روش هایی که ذکر شد، شما می توانید با استفاده از حواله آنلاین ایرانیکارت نیز نسبت به ارسال پول به اندونزی ادام کنید. این روش بیشتر از سایر روش ها به کاربران توصیه می شود. زیرا این روش به صورت کاملا آنلاین و با کمترین کارمزد و بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز می باشد.

آیا تاکنون از روش هایی که در این مقاله گفته شد برای ارسال حواله به اندونزی یا کشورهای دیگر استفاده کرده اید؟ آیا روش دیگری برای انتقال پول به اندونزی می شناسید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

راه های ارسال پول به اندونزی
فهرست محتوا انواع راه های ارسال پول به اندونزی1- حواله سوئیفت2- حواله وسترن یونیون3- حواله مانی گرام4- حواله پی پال5- حواله آنلاین ایرانیکارت امروزه به دلیل تحریم های مالی که...
4.75 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام آدرس صرافی دارید به اندونزی حواله بزنه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...