حواله ها

راه های ارسال پول به گرجستان

راه های ارسال پول به گرجستان

یکی از سخت ترین کار ها برای اغلب ایرانیان ارسال حواله ارزی به کشور های خارجی است. به دلیل تحریم ها فرایند انتقال ارز، پیچیده است. بیشتر افراد از صرافی ها برای انجام این فرایند کمک می گیرند. از طرفی اغلب صرافی ها با ارز های پر کاربرد مثل دلار یا یورو فعالیت می کنند. به همین دلیل پیدا کردن صرافی که امکان ارسال حواله ارزی با ارز های غیر متداول دشوار است. یکی از پر درخواست ترین حواله ها، ارسال حواله لاری به گرجستان است. برای آشنایی با راه های ارسال پول به گرجستان بدون نیاز به باز کردن حساب ارزی یا افتتاح حساب پی پال در این مقاله همراه ما باشید.

نحوه ارسال پول به گرجستان

راه های مختلفی برای ارسال پول به گرجستان وجود دارد. که برخی امن تر، برخی سریعتر و برخی با کارمزد کمتری ارسال می شوند. در ادامه به جزییات هر یک از این روش ها می پردازیم.

ارسال حواله سوئیفت

به حواله ای که بین حسابهای بانکی طرفین انتقال می آید، حواله سوئیفت یا حواله TT گفته می شود. زمان لازم برای ارسال این نوع حواله چند روز کاری است. برای ارسال حواله سوئیفت نیاز به افتتاح حساب ارزی است که با استفاده از خدمات ایرانیکارت این فرآیند امکان پذیر است. به علاوه با بازکردن حساب بین المللی امکان دریافت انواع کردیت کارت از جمله ویزاکارت و مسترکارت برای کاربران در ایران و خارج از ایران وجود دارد.

راه های ارسال پول به گرجستانحواله

ارسال حواله وسترن یونیون

یکی از سریع ترین روش های ارسال حواله ارزی با استفاده از شبکه مالی وسترن یونیون است. ارسال حواله وسترن یونیون بدون نیاز به افتتاح حساب در این شبکه قابل انجام ست. این یکی از بزرگ ترین مزیت های حواله وسترن یونیون است. نحوه ارسال پول به گرجستان از طریق وسترن یونیون بسیار ساده است. به این صورت که فرستنده یکی از باجه های شبکه مالی وسترن یونیون مراجعه کرده و با ارائه اطلاعاتی در رابطه با دریافت کننده و مبلغ حواله، نسبت به ارسال آن اقدام نماید.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که وسترن یونیون کارمزد بسیار بالایی دریافت می نماید. که برای ارسال حواله و مبالغ بالا هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. پسبه همین دلیل بهتر است در شرایط ضروری از این روش استفاده نمایید. و در صورت امکان از راه های دیگر برای ارسال پول به گرجستان استفاده کنید.

حواله آنلاین با ایرانیکارت

روش بعدی که توضیح داده خواهد شد روشی است که توسط مجموعه ایرانیکارت بیش از سایر روش ها به کاربران توصیه می گردد. این روش ارسال حواله به صورت آنلاین با کمترین نرخ کارمزد و بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز انجام می شود. حواله آنلاین ایرانیکارت مناسب ترین نحوه ارسال حواله پوند مصر است. چرا که بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز می توانید انواع ارز ها را به کشورهای مختلف جهان ارسال نمایید.

شما تجربه استفاده از کدام راه های ارسال پول به گرجستان را دارید؟ پیشنهاد شما برای نحوه ارسال حواله ارزی چیست؟ نظرات و تجربیات خود را از طریق ثبت دیدگاه با ما به اشتراک گذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...