اکانت های خارجی

ساند کلود (SoundCloud) چیست؟

ساند کلود (SoundCloud) چیست؟

حتما شما هم برای گوش دادن به موزیک‌های متنوع و مورد علاقه خود علاوه بر دانلود از سایت‌های معتبر و مختلف، از اپلیکیشن‌های موسیقی مثل اسپاتیفای، اپل موزیک، یوتیوب موزیک و … استفاده کرده‌اید. ولی آیا تاکنون اسم ساند کلود (SoundCloud) را شنیده‌اید؟ برنامه‌ای که با آن می‌توان به هزاران موزیک و موسیقی متنوع و جذاب دسترسی داشت. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید ساند کلود (SoundCloud) چیست، چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

ساند کلود (Soundcloud) چیست؟

شاید باورتان نشود. ولی بیش از 76 میلیون نفر روی کره زمین هستند که از ساند کلاد (SoundCloud) برای گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه و مدنظر خود استفاده می‌کنند. ساند کلود (Soundcloud)، مانند اسپاتیفای، اپل موزیک، یوتیوب موزیک و… یک سایت مخصوص موسیقی و موزیک است که دفتر آن در استکهلم واقع شده و بیش از 76 میلیون کاربر دارد.

در ساند کلود (Soundcloud) کاربر می‌تواند به موسیقی مورد علاقه خود دسترسی داشته و آن را با کیفیت بالاتری گوش کند. تفاوتی که ساند کلود با سایر سرویس‌های پخش موسیقی دارد، این است که هر کسی می‌تواند موزیک خود را در این سرویس بارگذاری کند. یعنی بیشترین تعداد موسیقی در این سرویس قرار گرفته است. در واقع شما می‌توانید به آهنگ‌هایی دسترسی داشته باشید که شاید در سایر سرویس‌های موسیقی پیدا نشوند.

ساند کلود (Sound cloud) چیست

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که ساندکلاد دارد، قابلیت اشتراک ترک‌های آن در شبکه‌های اجتماعی است و این که مانند فیسبوک، اینستاگرام و توییتر می‌توانید موسیقی، هنرمند یا … را دنبال کرده و هر موقع موزیک جدیدی آپلود شد، سریع به آن‌ دسترسی داشته باشید. برای این کار تنها کافی است آلبوم مورد علاقه خود را Follow  کنید. سپس هر قطعه‌ای که توسط شخص دانلود شد در صفحه اول سایت مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اسپاتیفای چیست؟

ساند کلود (Soundcloud) چه ویژگی‌هایی دارد؟

جدا از این که با استفاده از ساند کلود می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ و موزیک مختلف دسترسی داشته باشید، ویژگی‌های دیگری نیز دارد که به شرح زیر است:

  1. می‌توانید لیستی از موزیک‌ها و سبک‌های موسیقی مورد علاقه خود بسازید.
  2. آهنگ‌های مورد نظر خود را دانلود کرده و به صورت آفلاین به آن‌ها گوش دهید.
  3. بدون هیچ گونه محدودیت به بیش از 180 میلیون موزیک دسترسی داشته باشید.
  4. در حین گوش دادن به موزیک تبلیغات آزار دهنده برای شما پخش نمی‌شود.
  5. می‌توانید موسیقی خود را در SoundCloud دانلود نمایید.

Soundcloud چیست

آیا ساند کلاد (SoundCloud) رایگان است؟

با استفاده از ساند کلود (SoundCloud) به راحتی می‌توان به صورت آنلاین موسیقی گوش داد بدون این که حتی نیازی به ساخت حساب کاربری باشد. ولی برای استفاده از سایر خدمات ساند کلود مثل مثل آپلود موسیقی، ثبت نظر و دیدگاه در مورد یک موزیک خاص، استفاده از ترک‌های ساند کلود و … نیاز به ساخت اکانت و پرداخت هزینه دارد. برای استفاده از سایر خدمات این سرویس می‌توانید با پرداخت ماهانه 5 دلار نسبت به ساخت اکانت Pro Unlimited اقدام کنید.

برای خرید اکانت ساند کلود، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. ساخت اکانت ساند کلود

ساند کلود (SoundCloud) چیست

برای عضویت رایگان در سایت سانکلود می‌توانید از اکانت فیسبوک یا  ایمیل خود استفاده کنید و به صورت رایگان یکی از کاربران ساند کلود شوید. البته فراموش نکنید که عضویت رایگان در سایت ساند کلود محدودیت‌هایی به همراه دارد و شما قادر به استفاده از تمام خدمات ساند کلود نمی‌باشید. مثلا در صورتی که قصد داشته باشید فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید، تنها 120 دقیقه از فایل خود را می‌توانید آپلود کنید.

منظور از ریپست کردن (Repost) سرویس SoundCloud چیست؟

ریپست کردن (Repost) یعنی به جای استفاده از اکانت رایگان ساند کلود، با پرداخت هزینه اشتراک آن به قابلیت‌های زیر دسترسی پیدا کنید.

  1. اثر هنری خود را در این سرویس موسیقی آپلود کرده و آن را برای سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
  2. از ترک‌های پخش شده در ساند کلود، کسب درآمد کنید.
  3. می‌توانید در صفحه ساند کلود خود تبلیغ انجام دهید.
  4. به حرفه‌ای‌ترین موسیقی‌های ساند کلود دسترسی داشته باشید.

چگونه از ساندکلاد (SoundCloud) کسب درآمد کنیم؟

ساند کلود (SoundCloud) شرایطی را فراهم می‌کند تا بتوانید از طریق آن به کسب درآمد نیز برسید. البته این کار در صورتی برای شما به کسب درآمد منجر می‌شود که یک خواننده یا دیجی باشید، موسیقی‌های شما از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و با آپلود موزیک خود روی سایت ساندکلود و گذاشتن تبلیغ روی آن‌ها به درآمد برسید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد با گوش دادن به موزیک

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید سرویس ساند کلود (SoundCloud) چیست، چه ویژگی‌هایی دارد و خرید اکانت پریوم آن چه مزایایی به همراه دارد؟ همچنین آموختید تنها تفاوت این سرویس با سایر سرویس‌های موسیقی در امکان آپلود کردن موسیقی در ساند کلود است. شما کدام سرویس را بیشتر ترجیح می‌دهید؟ آیا تاکنون از ساند کلود برای گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود استفاده کرده‌اید؟

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام و عرض خسته نباشید ببخشید من خواستم بپرسم ما اگر از اکانت پرمیوم استفاده کنیم و کسب درآمد کرده باشیم حالا مثن ۲۰دلار چطوری باید برداشتش بزنیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      نقد کردن درآمد ساند کلود توسط مجموعه ایرانیکارت انجام نمی‌شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...