اکانت های خارجی

ساخت پورتفولیو آنلاین | معرفی سایت های پورتفولیو

ساخت پورتفولیو آنلاین | معرفی سایت های پورتفولیو

در نوشته های قبلی به معرفی اینکه پورتفولیو چیست و اهمیت ساخت آن پرداختیم. اما در این نوشته قصد داریم روش های ساخت پورتفولیو آنلاین را برای همراهان ایرانیکارت معرفی کنیم. دانشجویان و افرادی که به دنبال مهاجرت هستند برای ساخت پورتفولیو معماری و یا گرافیک نیاز دارند که پرونده هنری خود را به شکل مناسبی ارائه دهند. روش های بسیاری برای ساخت پرتفولیو وجود دارد که در این مقاله به معرفی سایت های ساخت پورتفولیو می پردازیم. اگر قصد مهاجرت تحصیلی و یا شروع کار در شرکت هایی را دارید که نیاز به رزومه تصویری و یا پورتفولیو دارند خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

سایت های ساخت پورتفولیو آنلاین

بسیاری از گرافیست ها و معماران ترجیح می دهند که پورتفولیوی خود را با فتوشاپ بسازند. ولی سایت های بسیاری در این زمینه هست که می تواند راه را برای شما ساده تر کند. سایت هایی که با قالب های آماده هم به ایده پردازی کمک می کنند هم روش سریع تری پیشنهاد می کنند. علاوه بر این به شما اجازه می دهند که یک وبسایت شخصی از خدمات و نمونه کارهای خود ارائه دهید. برای بسیاری از دانشجویان رشته های هنر داشتن یک وبسایت شخصی که بتوانند طراحی های خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارند گزینه مناسبی به شمار می رود. در بلاگ “پورتفولیو چیست” نمونه پورتفولیوهای متفاوتی را برای ساخت پورتفولیو معماری برای شما معرفی کردیم. در ادامه نمونه سایت های ساخت پورتفولیو را معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد مطالعه: پورتفولیو چیست

سایت Adobe Portfolio

یکی از سایت های مطرح در زمینه ساخت پورتفولیو آنلاین سایت Adobe Portfolio است. در این وبسایت قالب های آماده ساخت پورتفولیو آنلاین برای عکاسان، گرافیست ها، معماران و دیگر افرادی که نیاز به معرفی کارهای خود دارند فراهم است. در ابندای ورود از شما می پرسد که به دنبال چه هستید؟ اگر به دنبال ساخت پورتفولیو آنلاین هستید از گزینه collection of works می توانید به تمام قابلیت ها دسترسی داشته باشید. اما اگر به دنبال ساخت یک Landing page (صفحه ورود) برای وبسایت شخصی خود باشید، با انتخاب گزینه دوم قالب های آماده طراحی سایت را مشاهده خواهید کرد.

ساخت پورتفولیو آنلاین

بیشتر خدمات این سایت رایگان است اما برای طراحی حرفه‌ای تر و استفاده از تمام امکانات، برنامه های ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است. سایت ادوب پورتفولیو دو برنامه ویژه برای خرید دارد:

  • پلن اول: با پرداخت 9.99 دلار ماهیانه می توانید از تمام خدمات سایت ادوب پورتفولیو استفاده کنید و علاوه بر این به فتوشاپ و لایت روم نیز دسترسی خواهید داشت.
  • پلن دوم: با پرداخت ماهیانه 52.99 دلار علاوه بر دسترسی کامل به تمام امکانات سایت، فتوشاپ ایلاستریتور و ایدیزاین می توانید پورتفولیوی آنلاین خود را بسازید. پرداخت در سایت ادوب پورتفولیو و هر سایت خارجی دیگر با خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت از طریق افتتاح حساب پی پال و مسترکارت یا ویزاکارت امکان پذیر است.

سایت Behance

سایت بهانس هم یکی دیگر از سایت هایی است که برای ساخت پورتفولیو آنلاین می توانید از آن استفاده کنید. تمرکز اصلی Behance برای عکاسان و گرافیست هایی بود که به دنبال یک شبکه اجتماعی برای نمایش آثار خود بودند. با ساخت یک حساب کاربری علاوه بر اینکه قادر خواهید بود رزومه تصویری جذابی داشته باشید از خدمات Adobe Stock هم بهره‌مند خواهید شد. به علاوه تمام امکاناتی که برای ساخت پورتفولیو آنلاین در اختیار شما قرار می دهد از طریق منوی Jobs می توانید به جستجوی مشاغلی که به آن علاقمندید بپردازید. رزومه شما همان صفحه شما در سایت Behance خواهد بود. با توجه به اینکه نقد کردن درآمد ارزی با خدمات ایرانیکارت به سادگی امکان پذیر است، بسیاری از فریلنسرهای ایرانی با ساخت یک اکانت و نمایش نمونه های طراحی خود پروژه های فریلنسری خود را از طریق وبسایت Behance انتخاب می کنند. اگر شما هم به کسب درآمد دلاری علاقمندید خواندن مقالات زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانیم: راه های کسب درآمد دلاری عکاسی

سایت ساخت پورتفولیو

سایت PortfolioBox

سایت پورتفولیوباکس به شما اجازه می دهد که یک پروفایل حرفه ای دیجیتال داشته باشید و رزومه تصویری خود را به تمامی معرفی کنید. یک گالری مجازی برای نمایش آثار خود بسازید. فیلم، عکس و هر مدرک دیگری که از آثار خود دارید را در قالب های آماده و قابل تغییر پورتفولیوباکس به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را افزایش دهید. عکاس ها، طراحان، موزیسین ها، معماران و دیگر هنرمندان همه می توانند قالب های مخصوص به خود را پیدا کنند و مطابق با سلیقه خود آنها را ویرایش کنند.

معرفی سایت های پورتفولیو

پیشنهاد ایرانیکارت: ابتدا نمونه های موفق پورتفولیو را در رشته خود جستجو کنید و سعی کنید از آنها ایده بگیرید. سپس با ساخت اکانت در یکی از این وبسایت ها ساخت پرتفولیوی آنلاین خود را آغاز کنید. اگر به خرید اشتراک این سایت‌ها نیاز داشتید می‌توانید روی کمک ایرانیکارت برای پرداخت ها و نقد درآمد ارزی حساب کنید.

در صورتی که در سایت‌های کسب درآمد خارجی مشغول به کار هستید و می‌خواهید درآمد خود را نقد کنید، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایید.

نقد کردن درآمد ارزی

ساخت پورتفولیو آنلاین | معرفی سایت های پورتفولیو
در نوشته های قبلی به معرفی اینکه پورتفولیو چیست و اهمیت ساخت آن پرداختیم. اما در این نوشته قصد داریم روش های ساخت پورتفولیو آنلاین را برای همراهان ایرانیکارت معرفی...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...