دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

سایت 500px چیست | کسب درآمد دلاری

سایت 500px چیست | کسب درآمد دلاری

با توجه به نوسانات نرخ ارز در ایران افراد بیشتر از پیش به کسب درآمد دلاری روی آورده اند. برخی نیز علاقمند به شروع کار و کسب درآمد ارزی هستند اما با نحوه ی آن آشنایی ندارند. عکاسی یکی از شغل هایی است که به آسانی می توان از طریق آن درآمد زایی کرد. فروش آنلاین عکس در فریپیک و یا سایت های مشابه از نمونه ی این فعالیت هاست. در این مقاله خواهیم گفت که سایت 500px چیست و کسب درآمد دلاری از 500px چگونه است ؟

سایت 500px چیست ؟

سایت 500px یک دایرکتوری قوی از عکس هاست. سرویسی که در آن می توان پورتفلو درست کرد، عکس هایی را به اشتراک گذاشت و نمونه کار ها را آپلود کرد. در اصل اگر شمام جز عکاسانی هستید که می خواهند در حلقه بمانند سایت 500px یک مرجع فوق العاده از جامعه ی عکاسان است.

هنگام بازدید از سایت ، اولین چیزی که متوجه خواهید شد استاندارد فوق العاده بالای عکس در نمایش است. این تنها بخشی از ویژگی سایت است که بسیاری از بهترین عکاسان وب را وسوسه می کند تا از سایت های دیگر به اشتراک گذاری گذر کنند و شاهدی بر اثربخشی موتور جست و جوی آن است.

ثبت نام برای یک حساب استاندارد رایگان است که به شما امکان می دهد حداکثر 20 عکس در هفته به اشتراک بگذارید. عکس های شما با پیش نمایش تصاویر کوچک بزرگ و یک رابط کاربری بسیار جذاب به بینندگان نمایش داده می شود.

کسب درآمد دلاری از 500px

نکاتی برای شروع کار در سایت 500px

با پر کردن پروفایل و بارگذاری چند عکس از بهترین عکس های خود شروع کنید. به شما این امکان را می دهد که بازدیدکنندگان تصمیم بگیرند که آیا می خواهند شما را دنبال کنند.

عکسهای کاربران دیگر را در 500px جست و جو کنید و کامنت های معنادار و دقیق بگذارید. افراد نظرات شما را می بینند و اغلب بر روی نام شما نیز کلیک می کنند. به این ترتیب می توانید فالوور های بیشتری جمع آوری کنید.

اگر در توییتر ، فیس بوک یا سایر شبکه های اجتماعی هستید ، لینک آن را در پروفایل خود اضافه کنید تا دوستانتان بتوانند کار شما را دنبال کرده و لایک کنند.

هر روز یا دو روز یکبارعکس جدید بارگذاری کنید. انتشار بارگذاری های شما به این معنی است که همیشه عکس های تازه ای در صفحه اصلی افرادی که شما را دنبال می کنند ظاهر خواهید شد. این امر در طولانی مدت باعث نمایش و افزایش دنبال کنندگان می شود.

عکس ها را انتخاب کنید و کیفیت آپلودهای خود را تا حد ممکن بالا ببرید. اکثر افراد در این سایت عکاس هستند بنابراین تمایل دارند از عکسهایی که از نظر فنی خوب هستند (یعنی وضوح ، ترکیب خوب و پردازش خوب) را لایک و دنبال کنند.

کسب درآمد دلاری از 500px

حال که شما می دانید سایت 500px چیست جالب است بدانید که می توان از این سیستم کسب درآمد ارزی داشت. دو شیوه ی مهم برای اینکار وجود دارد که در ادامه هر کدام را شرح می دهیم.

  • شرکت در مسابقه ی عکاسی

بخشی در سایت مربوط به مسابقات است که با ورود به قسمت Quests در سایت می توانید این مسابقات را مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر کدام از مسابقات جزئیات نظیر زمان مسابقه، مبلغ جایزه و دیگر موارد به شما نمایش داده می شود.

سایت 500px

  • فروش عکس حرفه ای

برای فروش هر عکس باید لایسنس عکس ها را ایجاد کنید.

وارد بخش licensing در منو بار سایت شوید و روی گزینه Get started کلیک کنید.

اگر بتوانید که عکس های خود را در این سایت به فروش برسانید، 60 درصد مبلغ آن عکس به شما تعلق می گیرد و مابقی متعلق به سایت 500px است.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...