دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

سایت expedia چیست ؟ رزرو آنلاین هتل و هواپیما

سایت expedia چیست ؟ رزرو آنلاین هتل و هواپیما

برنامه ریزی برای سفر یکی از بالاترین لذت های زندگی است. مخصوصا اگر آن سفر یک سفر خارجی باشد. معمولا افراد قبل از سفر تمامی مراحل از رزرو هواپیما و هتل را انجام می دهند تا در قطعی ترین حالت بدون هیچ مشکلی سفر کنند. در ایران مرسوم است که تمامی مراحل را به یک آژانس هواپیمایی بسپارند اما مساله اینجاست که خرید از این آژانس ها معمولا هزینه های زیادی برای شما خواهد داشت. خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی و رزور هتل و هاستل خارجی به صورت مستقیم، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین این سایت های تخصصی، دست شما در انتخاب بازتر می گذارد، زیرا تمامی موارد پیشنهادی را خود به صورت مستقیم بررسی خواهید کرد. پیشتر در مورد اجاره ی خانه در Airbnb صحبت کردیم. در این مقاله خواهیم گفت که سایت expedia چیست و چگونه شما را در این امر کمک خواهد کرد.

 سایت expedia چیست ؟

Expedia یک سایت محبوب در زمینه ی گردشگری  است. نکته ی جالب در مورد این سایت این است که تمامی خدمات مربوط به سفر را ارائه می کند و شما هر آنچه نیاز داشته باشید از رزرو هتل گرفته تا اجاره ی ماشین و یا بلیط کشتی کروز را می توانید در این سایت پیدا کنید. اگر شما زیاد سفر می کنید و همیشه برای رزرو این موارد مشکل دارید بد نیست سری به این سایت بزنید تا با پیشنهاد های شگفت انگیز آن روبه رو شوید.

سایت expedia

رزرو هتل در این سایت چگونه است؟

حال که می دانید سایت expedia چیست ، بهتر است نحوه ی ثبت نام و کار با سایت را نیز یاد بگیرید. با ورود به سایت شما تمامی فیلد های کاری این سایت را مشاهده می کنید. با باز کردن هر کدام از آن ها می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید. برای رزرو هتل یا هواپیما تنها کافیست که کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را وارد کنید تا سایت بهترین پیشنهاد ها برای شما را نمایان کند. این اطلاعات باید به صورت جزئی شامل مبدا ، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، و دیگر اطلاعات باشد.

در این قسمت مشخص می کنید که از چه خدماتی می خواهید استفاده کنید و پس از آن از فیلتر های موجود مانند ترتیب بر اساس قیمت و دیگر پیشنهاد ها به آسانی موارد مد نظر خود را پیدا کنید. پیشنهاد می شود که قبل از انتخاب و قطعی کردن رزرو خود حتما در سایت ثبت نام نمایید زیرا ممکن است اطلاعات شما ثبت نشده باشد و در این صورت سایت هیچ تعهدی در قبال شما نخواهد داشت.

هنگامی که خدمات مورد نظر خود را جست و جو کردید وقت آن است که به صورت دقیق تر تمامی موارد را بررسی کنید. پس بر روی لینک های پیشنهادی کلیک کنید تا تمامی جزئیات به شما نمایش داده شود. مثلا اگر به دنبال اقامتگاه هستید با باز کردن لینک می توانید قیمت را مشاهده کنید، تعداد تخت ها و اتاق ها را ببینید، لوکیش و موقعیت مکانی را چک کنید و حتی از شرایط جزئی تر مانند امکانات رستوران و نحوه ی نقل و انتقال به آن مکان باخبر شوید. در این قسمت گزینه ای دارد که مشخص می کند در صورت کنسل کردن رزور ها پول شما قابل برگست هست یا خیر. پی هیچ قانون کلی برای بازگشت وجه وجود ندارد و کاملا به سرویسی که شما از آن استفاده می کنید بستگی دارد.

نحوه ی پرداخت در سایت expedia

مشکلی که در پرداخت مستقیم از ایران وجود دارد این است که به دلیل تحریم ها دسترسی به گزینه های پرداخت در ایران امکان پذیر نیست. در حال حاضر دو روش پرداختی برای شما در ایران امکان پذیر است. روش اول اینکه خود به یکی از کارت های اعتباری نظیر ویزا کارت یا مستر کارت و یا کیف پول الکترونیکی پی پال دسترسی داشته باشید. پس از خواندن جزئیات مربوط به اتاق بر روی گزینه های رزرو کلیک کنید و به مرحله ی پرداخت وارد شوید، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و پرداخت خود را تکمیل کنید. در نظر داشته باشید که در صورت عدم دسترسی به این حساب ها می توانید برای افتتاح و شارژ حساب پی پال، اسکریل، پرفکت مانی، وبمانی و سایر کیف پول های معتبر درخواست خود را در ایرانیکارت ثبت کنید.

روش دوم که روشی آسان تر است این است که شاید شما تعداد تراکنش های زیادی نداشته باشید که بخواهید برای گرفتن کارت هزینه کنید در این صورت وارد پنل ایرانیکارت می شوید و لینک سرویش مورد نظر خود از expedia را وارد می کنید. مبلغ مورد نیاز را به ریال پرداخت می کنید و ایرانیکارت خرید شما را از یک تا سه ساعت کاری برای شما انجام می دهد.

کلام آخر

در این مقاله دانستید که سایت expedia چیست و چگوانه می توان در ایران از سرویس های این سایت استفاده کرد. در صورتی که پیشتر از این سایت و خدمات آن استفاده کرده اید تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سایت expedia چیست ؟ رزرو آنلاین هتل و هواپیما
برنامه ریزی برای سفر یکی از بالاترین لذت های زندگی است. مخصوصا اگر آن سفر یک سفر خارجی باشد. معمولا افراد قبل از سفر تمامی مراحل از رزرو هواپیما و...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...