دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد دلاری | سایت Reedsy چیست ؟

کسب درآمد دلاری | سایت Reedsy چیست ؟

در مجموعه مقالات کسب درآمد دلاری در مورد نحوه ی کار با سایت های خارجی به صورت مفصل صحبت کردیم. در حال حاضر افرادی هستند که تمایل به کار با خارج از کشور را دارند اما نمی توانند از چه طریقی باید اقدام کنند. سایت های تخصصی وجود دارند که در آن ها می توان شغلی که مورد نظرتان هست را پیدا کنید و فعالیت خود را شروع کنید. در این مقاله خواهیم گفت که سایت Reedsy چیست و چگونه می توان از طریق آن به درآمد رسید؟

سایت Reedsy چیست ؟

اگر نویسنده ای مستقل باشید و قبلا در این زمینه فعالیت کرده باشید، می دانید یافتن ویراستار، طراح و بازاریاب های کارآمد برای کتاب های خود چقدر دشوار است. البته برخی افراد ترجیح می دهند که خود این فعالیت ها را انجام دهند اما اغلب به دلیل تخصصی بودن این مورد، نتیجه کمی متفاوت است.

اگربه نوشتن علاقه دارید، زمانهایی پیش می آید که می خواهید کسی در این کار شما را همراهی کند و خوشبختانه ، بستری به نام Reedsy وجود دارد که به شما کمک می کند این نیازها را برطرف کنید. Reedsy بستری جامع برای بر طرف کردن نیاز نویسندگان است که به صورت مارکت پلیس کار می کند. یعنی شما در این پلتفرم شما هم می توانید کار های خود را برون سپاری کنید و هم می توانید به عنوان طراح، تایپیست، ویراستار و … فعالیت کنید. در ادامه خدمات سایت را نام خواهیم برد.

سایت Reedsy

خدمات سایت Reedsy چه هستند؟

تمامی خدماتی که یک نویسنده کتاب برای چاپ کتابهایش نیاز دارد در این سایت قابل ارائه است. تعداد افرادی که به صورت فریلنسری در این سایت کار می کنند کم نیستند بنابراین پروژه ها به صورت سریع و با کیفیت انجام می شود. اما حال که می دانید سایت Reedsy چیست بد نیست به صورت دقیق تر سرویس های این سایت را بدانید.

  • ویراستاری : کار ویراستار بر طرف کردن اشتباهات دستور زبانی ، اشتباهات تایپی و علامت گذاری در کتاب است. این خدمات برای یک نویسنده بسیار اهمیت دارد، اگر شما در زبان انگلیسی مهارت دارید می توانید در این سایت ثبت نام کنید.
  • طراحی: هر نویسنده برای چاپ کتاب خود به یک طراح جلد و یا طراح صفحات داخلی نیاز دارد پس شما به عنوان یک طراح به جز از سایت های behance و سایت  dribbble  از این سایت نیز میتوانید درآمد ارزی داشته باشید.
  • تایپ کردن: اگر شما می توانید به سرعت کلمات انگلیسی را تایپ کنید، یافتن شغل در این سایت برای شما مثل آب خوردن است.
  • طراحان سایت: بیشتر فریلنسرها در سایت upwork مشغول به فعالیت هستند اما در این سایت نیز می توانید  شغل مربوط به طراحی سایت را نیز پیدا کنید.
  • مترجم: خیلی از از نویسندگان ترجیح می دهند کتاب های خود را به زبان های مختلف در دنیا ترجمه کنند، در این سایت شما می توانید به عنوان مترجم خدمات مورد نیاز را انجام دهید.

Reedsy

نحوه ی ثبت نام و شروع کار در سایت Reedsy

حال که به طور کامل می دانید سایت Reedsy چیست بهتر است که در مورد نحوه ی شروع همکاری نیز اطلاعاتی داشته باشید.

  • ثبت نام: تنها شر موجود این است که بالای 18 سال سن داشته باشید. پس از آن به سایت مراجعه کنید و در آن ثبت نام انجام دهید.
  • رزومه: تجربیات خود را وارد کنید تا سفارش دهنده بتواند کار شما را ارزیابی کند
  • نمونه کار: نمونه کار های قبلی خود را آپلود کنید
  • نوشتن توضیحات: در مورد خود، علایق و انگیزه های خود کمی بیشتر توضیح بدهید.
  • گذراندن امتحان: سایت برای بررسی میزان مهارت شما امتحانی تدارک دیده است که بهتر است ان را بگذرانید.

پس از گذراندن این مرحله آماده ی سفارش گیری در زمینه ی تخصصی خود باشید. در ادامه در مورد نحوه ی نقد کردن درآمد ارزی کمی بیشتر و دقیق تر صحبت خواهیم کرد.

نحوه ی نقد کردن درآمد دلاری

بسیاری از افراد این تصور را دارند که در ایران درآد خود را نمی تونند نقد کنند و در نتیجه از اهداف خود دور می مانند. اما این چنین نیست. درست است که در ایران به حساب های کارت اعتباری و کیف پول های الکترونیکی نظیر پی پال دسترسی نداریم اما باز راه کار هایی وجود دارد. ایرانیکارت حساب های اعتباری مانند ویزاکارت و مسترکارت را به نام خودتان برایتان ثبت می کند و همچنین افتتاح حساب پی پال به صورت آنی انجام می گیرد. پس این مرحله سایت درآمد شما را به کارت شما واریز می کند و شما از طریق ایرانیکارت می توانید درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کسب درآمد دلاری | سایت Reedsy چیست ؟
در مجموعه مقالات کسب درآمد دلاری در مورد نحوه ی کار با سایت های خارجی به صورت مفصل صحبت کردیم. در حال حاضر افرادی هستند که تمایل به کار با...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...