دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

کسب درآمد دلاری | سایت Sketchfab چیست ؟

کسب درآمد دلاری | سایت Sketchfab چیست ؟

با توجه به بالا رفتن نرخ دلار بسیاری از افراد به روش های کسب درآمد دلاری روی آورده اند. در حال حاضر راه های زیادی برای کسب درآمد دلاری مانند تولبد محتوا در یوتیوب و گرفتن پروژه های خارجی از سایت فریلنسر وجود دارد. تنها نکته این است که برای موفقیت در این زمینه حتما باید با سایت های تخصصی در حوزه ی خود آشنا باشید. در این مقاله خواهیم گفت که سایت Sketchfab  چیست و چگونه می توان از آن درآمد زایی کرد. این سایت در حوزه ی گرافیکی است مانند سایت بیهنس و دریبل می توان پروژه های گرافیکی قبول کرد.

سایت Sketchfab  چیست ؟

سایت های زیادی وجود دارند که می توان از آن ها فایل های STL را به صورت رایگان دریافت کرد اما سایت Sketchfab یکی از معروف ترین آنهاست. چراکه در این سایت در موضوع های متنوعی مدل 3D وجود دارد. این موضوع باعث شده است که این سایت یک سایت مرجع در این زمینه شناخته شود و کاربران و سازندگان طراحی های سه بعدی از آن راضی باشند.

Sketchfab در اصل برای پاسخ به تمامی نیاز ها در زمینه ی طراحی سه بعدی به وجود آمد و طرح های دو بعدی چندان طرفداری ددر این سایت نخواهد داشت. به دلیل همین تخصصی بودن بود که در اصل سایت به سرعت رشد کرد و به یک خانواده س 1.5 میلیونی بدل شد، از آماتور گرفته تا متخصص ترین افراد. در ادامه خواهیم گفت که ویژگی های سایت Sketchfab  چیست؟

سایت Sketchfab

ویژگی های سایت Sketchfab  چیست ؟

هر چه فکر کنید و هرچه را حتی نمی توانید فکر کنید می توانید در این سایت پیدا کنید. این اصلی ترین ویژگی وب سایت است. امروزه طرح های زنده بر اساس واقعیت مجازی طرفداران زیادی دارد بنابراین می توان گفت  این سایت بر روی یک بازار خوب و رو به یشرفتی سرمایه گذاری کرده است. کاربر به آسانی با جست و جوی موضوعی که می خواهد طرح های لازمه را پیدا کرده و حتی می تواند این طرح ها را به وسیله ی پرینتر های سه بعدی چاپ کند.

یک ویژگی جذاب دیگر این سایت این است که شما می توانید مدل های مورد نظر خود را در ورژن های رایگان و پولی پیدا کنید و استفاده کنید. شاید برخی از سازندگان برای بالا بردن شهرت خودشان در این سایت ظرح بگذارند و شاید برای برخی بهترین منبع کسب درامد باشد، بنابراین این سایت کاربر و سازندگان را محدود نکرده و هر کسی به تناسب نیازش می تواند از این بستر استفاده کند.

کسب درآمد دلاری و مراحل آن

برای شروع کار باید شما در این سایت به عنوان یک فروشنده ثبت نام کنید بنابراین طبق مراحلی که در پایین آورده شده است حتما اقدام کنید. پس از فروشنده شدن امکان باگذاری محصولات برای شما فراهم خواهد شد.

  •  به لینک sketchfab.com/store بروید
  •  روی گزینه Sing up کلیک کرده و اطلاعات ایمیل و پسورد را وارد کنید.
  • روی گزینه Become a seller کلیک کنید
  • اطلاعات حساب خود و نوع پرداخت را در سایت تایید کنید
  • فایل های مد نظر خود را آپلود کنید
  • توضیحات لازم را به صورت کامل بنویسید تا در نتایج جست و جو بهتر سرچ شود
  • در این مرحله قیمت مد نظر خود را وارد می کنید و طرح خود را به فروش می گذارید

کسب درآمد دلاری از سایت

نقد کردن درآمد ارزی

حال که می دانید سایت Sketchfab  چیست و با مراحل کار به عنوان فروشنده آشنا شدید شاید به این فکر کنید که نقد کردن درآمدارزی در ایران امکان پذیر نیست. اما متاسفانه این باوری بسیار غلط است. نقد کردن درآمد این سایت به دو روش امکان پذیر است. یک این که خود یک کیف پول الکترونیکی مانند پی پال داشته باشید و اطلاعات آن را در قسمت نحوه ی پرداخت وارد کنید و دیگری این است که ساخت اکانت خود را از صفر تا صد به ایرانیکارت بسپارید، اکانت ورفای شده ی خود را تحویل بگیرید و پس از آن درآمد دلاری خود را با ایرانیکارت به ریال تبدیل کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

کلام آخر

در این مقاله گفته شد که سایت Sketchfab  چیست و در مورد نحوه ی نقد کردن درآمد خود با ایرانیکارت صحبت کردیم. البته فراموش نشود که ایرانیکارت پرداخت های ارزی نیز انجام می دهد بنابراین اگر قصد خرید مدل های سه بعدی این سایت را داشتید می توانید از ما کمک بگیرید. در صورتی که پیشتر در این سایت خرید یا فروش داشته اید تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

کسب درآمد دلاری | سایت Sketchfab چیست ؟
با توجه به بالا رفتن نرخ دلار بسیاری از افراد به روش های کسب درآمد دلاری روی آورده اند. در حال حاضر راه های زیادی برای کسب درآمد دلاری مانند...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...